Nabaga Opelis. Jaunā Astriņa, pakļuvusi zem franču papēža, izmisīgi meklē savu identitāti. Iskatās, ka vācu dizaineriem tā veidojas ne bez grūtībām. ja ārpusē Opelis ir atradis savas ģimenes vaibstus deguna zonā, kuru cenšas kopēt visos jaunajos modeļos, tad ientrjers sanācis diezgan plakans un ar lētas plastmasas piedevām. Jā, digitālo ekrānu panelis iskatās liels, bet ekrāniņi, kas slēpjas aiz melnajām plaknēm, ir sanākuši kompakti. Arī to lietošanas loģikas kodu man neizdevās atkost. Bēdīgi, ka viduskonsoles risinājumiem nav pietici tvaika un tie pārceļojuši copy paste veidā no Citronea un Peugeota. Protams, paņemot līdzi arī visas viņu dīvainības. Piemēram, smalkajam autaomātam nav "auto hold" funkcijas.. Manai 99 gada Zafīrai jau tāda bija. Šīs bēdīgās noskaņas bija arī vērojamas dīlera pārstāvja prezentācijā, kur tika atrādītas cenu lapas un uzsvērts, ka ir vispār vēl palicis dīzelis. Tomēr par jebkādām tehniskām inovācijām vai jaunām idejām un virziniem netika nekas pateikts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Opel Astra auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Jaunais Opel Astra tests no 2022 gada, kāda pieredze?