Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Opel Astra auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Opel Astra tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
5 0 Atbildēt

Nabaga Opelis. Jaunā Astriņa, pakļuvusi zem franču papēža, izmisīgi meklē savu identitāti. Iskatās, ka vācu dizaineriem tā veidojas ne bez grūtībām. ja ārpusē Opelis ir atradis savas ģimenes vaibstus deguna zonā, kuru cenšas kopēt visos jaunajos modeļos, tad ientrjers sanācis diezgan plakans un ar lētas plastmasas piedevām. Jā, digitālo ekrānu panelis iskatās liels, bet ekrāniņi, kas slēpjas aiz melnajām plaknēm, ir sanākuši kompakti. Arī to lietošanas loģikas kodu man neizdevās atkost. Bēdīgi, ka viduskonsoles risinājumiem nav pietici tvaika un tie pārceļojuši copy paste veidā no Citronea un Peugeota. Protams, paņemot līdzi arī visas viņu dīvainības. Piemēram, smalkajam autaomātam nav "auto hold" funkcijas.. Manai 99 gada Zafīrai jau tāda bija. Šīs bēdīgās noskaņas bija arī vērojamas dīlera pārstāvja prezentācijā, kur tika atrādītas cenu lapas un uzsvērts, ka ir vispār vēl palicis dīzelis. Tomēr par jebkādām tehniskām inovācijām vai jaunām idejām un virziniem netika nekas pateikts.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
2 0 Atbildēt

Vērojot jaunās Astra dizainu, salīdzinot ar iepriekšējo, šķiet acij daudz tīkamāka, interjerā gan jūtama Peugeot piegarša - kā nekā jaunie saimnieki integrē savu(franču)stilu. Salona izolācija neslikta, neskatoties uz salīdzinoši lētas plastmasas iekļaušanu interjerā. Ieguvums(salīdzinot ar iepriekšējo) noteikti ir eleganta, klusa un blīva durvju aizvēršana. Izmēra ziņā Astra ir līdzīgos izmēros ar Golf8, bet atkost VW fīču par ērtu sēdēšanu aizmugurē, diemžēl nav izdevies. Uzsākot dinamiskāku braucienu, motors kļūst stipri paskaļš. Rezumējot visu, šķiet, ka Astra galīgajā vērtējumā būs TOP augšgalā, it īpaši cena šiem laikiem šķiet pat ļoti adekvāta - no 22,7t eur.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Izbraucu ar vairākiem Opel Astra, te video apskats

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
3 0 Atbildēt

Viennozīmīgi patīk Opel Astra dizaina virziens un piekares īpašības, turpretī mulsina plašais vienkāršo un cieto plastmasu lietojums salonā. Gan jau tam ir savi praktiskie un ekonomiskie apsvērumi, bet man liekas, ka Opel tomēr varēja labāk. Visādi citādi Astra ir saprātīgs un tehniski pilnvērtīgs auto ar ērtiem sēdekļiem, vieglu un stabilu gaitu un maksā no 22 700

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
4 0 Atbildēt

"Opel" vēris jaunu lappusi zīmola evolūcijas nodaļā, ne tikai laižot klajā sestās paaudzes "Astra" modeli, bet arī pievienojoties "Stellantis" grupai.

Priekšējais tēls līdzīgs "Mokka" krosoveram, kas pērn tika kronēts par "Latvijas Gada auto", savukārt no aizmugures "Astra" hečbeku teju vairs vispār nevar atpazīt – tagad tas izskatās pievilcīgi un moderni.

Interjera niansēs netrūkst līdzību ar "Peugeot". Savā ziņā "Opel" šeit varbūt ir nedaudz pazaudējis savu identitāti, taču atšķirībā no sava radinieka "Peugeot 308", "Opel Astra" stūres rats ir ierastajā izmērā. Tas daudziem varētu patikt.

"Astra" ir viens no pierādījumiem, ka krosoveri nav vienīgā saprātīgā izvēle. Vizuāli tas kļuvis ievērojami pievilcīgāks par savu priekšteci un “ievelk ķeksi” teju katrā vēlmju kastītē, pircējiem meklējot auto ne tikai ikdienai.

Edgars7 Reģ.: 27.05.2022
0 1 Atbildēt

TomsTimosko rakstīja: "Opel" vēris jaunu lappusi zīmola evolūcijas nodaļā, ne tikai laižot klajā sestās paaudzes "Astra" modeli, bet arī pievienojoties "Stellantis" grupai.

Priekšējais tēls līdzīgs "Mokka" krosoveram, kas pērn tika kronēts par "Latvijas Gada auto", savukārt no aizmugures "Astra" hečbeku teju vairs vispār nevar atpazīt – tagad tas izskatās pievilcīgi un moderni.

Interjera niansēs netrūkst līdzību ar "Peugeot". Savā ziņā "Opel" šeit varbūt ir nedaudz pazaudējis savu identitāti, taču atšķirībā no sava radinieka "Peugeot 308", "Opel Astra" stūres rats ir ierastajā izmērā. Tas daudziem varētu patikt.

"Astra" ir viens no pierādījumiem, ka krosoveri nav vienīgā saprātīgā izvēle. Vizuāli tas kļuvis ievērojami pievilcīgāks par savu priekšteci un “ievelk ķeksi” teju katrā vēlmju kastītē, pircējiem meklējot auto ne tikai ikdienai.

Sakiet lūdzu ar ko 6 paaudzes Astra ir labāka vai pārāka par 5 paaudzi?

Manuprāt nearko....

Apdare lētāka, salonā vietas mazāk, dizains tā nevisai.

Pieļauju, ka sestās paaudzes Astra tiks pārdota mazākos apjomos nekā piektās paaudzes Astra K.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

IngarsT rakstīja: Viennozīmīgi patīk Opel Astra dizaina virziens un piekares īpašības, turpretī mulsina plašais vienkāršo un cieto plastmasu lietojums salonā. Gan jau tam ir savi praktiskie un ekonomiskie apsvērumi, bet man liekas, ka Opel tomēr varēja labāk. Visādi citādi Astra ir saprātīgs un tehniski pilnvērtīgs auto ar ērtiem sēdekļiem, vieglu un stabilu gaitu un maksā no 22 700

Tas, ko vēl derētu piebilst, ir komforts un ergonomika. Atminos, ka savulaik krietni sanāca izbraukāties ar Opel Kadett D un viena lieta, kas spēcīgi iespiedās atmiņā, bija sēdekļi. Tie ne vien labi izskatījās, bet bija arī ārkārtīgi ērti (Opel laikam ietaupīja uz radio, kas bija diezgan štruntīgs, toties sēdēšana bija ļoti ērta). Es gan nezinu, vai jau tai laikā Opel sēdekļiem bija AGR sertifikāti, taču jaunāko paaudžu Opel automobiļiem, tai skaitā arī Astra, AGR ir standarts un apvienojumā ar tradicionāla izmēra stūri tas nozīmē, ka sēdēšana ir ne vien ērta, bet arī pareiza. Pareiza sēdēšana savukārt nozīmē, ka cilvēks mazāk nogurst, bet mazāks nogurums nozīmē, ka lielus attālumus var nobraukt ar retākām atpūtas pauzēm. Tā ka faktiski Astrai ir priekšnosacījumi, lai ērti izbraukātu visu Eiropu, pārāk daudz neuzkavējoties dažādos benzīntankos.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Sēdekļi tur bija labi, jā. Sierra un Mondeo sēdekļi arī ļoti patika. Radio tajos laikos bija sekundāra problēma, jo to varēja nomainīt uz jebko citu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

IngarsT rakstīja:

IngarsT rakstīja: Viennozīmīgi patīk Opel Astra dizaina virziens un piekares īpašības, turpretī mulsina plašais vienkāršo un cieto plastmasu lietojums salonā. Gan jau tam ir savi praktiskie un ekonomiskie apsvērumi, bet man liekas, ka Opel tomēr varēja labāk. Visādi citādi Astra ir saprātīgs un tehniski pilnvērtīgs auto ar ērtiem sēdekļiem, vieglu un stabilu gaitu un maksā no 22 700

Tas, ko vēl derētu piebilst, ir komforts un ergonomika. Atminos, ka savulaik krietni sanāca izbraukāties ar Opel Kadett D un viena lieta, kas spēcīgi iespiedās atmiņā, bija sēdekļi. Tie ne vien labi izskatījās, bet bija arī ārkārtīgi ērti (Opel laikam ietaupīja uz radio, kas bija diezgan štruntīgs, toties sēdēšana bija ļoti ērta). Es gan nezinu, vai jau tai laikā Opel sēdekļiem bija AGR sertifikāti, taču jaunāko paaudžu Opel automobiļiem, tai skaitā arī Astra, AGR ir standarts un apvienojumā ar tradicionāla izmēra stūri tas nozīmē, ka sēdēšana ir ne vien ērta, bet arī pareiza. Pareiza sēdēšana savukārt nozīmē, ka cilvēks mazāk nogurst, bet mazāks nogurums nozīmē, ka lielus attālumus var nobraukt ar retākām atpūtas pauzēm. Tā ka faktiski Astrai ir priekšnosacījumi, lai ērti izbraukātu visu Eiropu, pārāk daudz neuzkavējoties dažādos benzīntankos.

Par Opel sēdekļiem-16.gada Corsai bija moku krēsls, kur ilgāk par pusstundu nebija iespējams nosēdēt, Insignia sporta sēdekļi-brauc visu dienu 13stundas, pēc tam vēl vienu dienu 13 sundas un nav pat šaubu ka varētu mierīgi braukt vēl vienu dienu bez ciešanām.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Par G Astras standarta sēdekļiem nevaru pateikt neko diži sliktu, bet arī ne ko īpaši labu. Ciešami. Salona apdares kvalitāti gan atceros ar nostaļģiju - visi paneļi mīksti, patīkami. Un es to mašīnu vispār nesaudzēju - vadāju bērnus, suņus, celtniecības materiālus un metāllūžņus, bet nekas nebija ne saplīsis, ne pat īsti nobružājies.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Par G Astras standarta sēdekļiem nevaru pateikt neko diži sliktu, bet arī ne ko īpaši labu. Ciešami. Salona apdares kvalitāti gan atceros ar nostaļģiju - visi paneļi mīksti, patīkami. Un es to mašīnu vispār nesaudzēju - vadāju bērnus, suņus, celtniecības materiālus un metāllūžņus, bet nekas nebija ne saplīsis, ne pat īsti nobružājies.

Atceros, ka priekšējā torpēda baigi pievilka putekļus. Ceedam tā nav

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bet vispār kāpēc visi piemin kkādus lētus plastmasus, salona apdari? Tā tak jābūt, jo tas ir Peugeot lētais gals. Identiski kā Renault ir Dacia.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti