Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW sharan 2016 logu svīšana.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022

Sveiki!

2 mēnešus lietoju vw sharan 2016.gada. Ir tāda lieta, ka nežēlīgi svīst logi, un interesantākais, ka braucot, pilnīgi ir jāapstājas ceļa malā lai atkausētu. Pat no rītiem nav tik traki aizsvīdis.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Salona filtrs ir/nav?

Kondicionieris ir/nav?

Antifrīzs zūd/nezūd?

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Antifrīzs nezūd, tiek ik pa laika pievaktēts. Salona filtrs savā vietā. A kā var labāk pārbaudīt ir vai nav kondišķa? viņš visu laiku stāv ieslēgts.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Uzgriez uz maksimāli aukstu un pēc sajūtām pārbaudi vai tiešām pūš augstu. Vēl var pārbaudīt vai sūknis tiešām strādā. Pie iedarbināta dzinēja, ieslēdzot kondicionieri, dzinēja apgriezieni/skaņa nedaudz izmainās (papildus slodze).

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kondieri jāuzpilda.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Dzeses šķidrums nezūd? Pabraucot kādu laiku ar mašīnu nav saldena garša uz lūpām?

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Nezūd, ik pa laikam pievaktēju.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Gan jau kondicioniera sistēma ir tukša un tās saturs ir pazudis kāda cauruma dēļ.Braukājot ar tukšu, nākamais kandidāts ir pats kondicioniera sūknis.

Vienkārši uzpildīt cauru ir ddm,un pats tu tur reāli neko ne"pārbaudīsi".Ja pie kādiem ledusskapju lohiem pildīt bez hermētiskuma pārbaudes,samaksāsi vnk pa tukšo.Ja pēc visiem kanoniem ar pilnu apkopi un iespējamo sūkņa remontu- samaksāsi kosmosu.Visādi slikti..Bet pašam atliek vienīgi uz dullo pabakstīt on/off vai eco režīmu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Ja 2 mēnešus lieto, laikam pirms 2 mēnešiem iegādāts, un ļoti šaubos, vai kāds pirms pārdošanas būs tik apzinīgs, ka vēl uzpildīs kondiķi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

ja braucot nevar nokausēt, tad iespējams noķīlējis iekšējās cirkulācijas vārsts, un visu laiku ņem gaisu no salona.

Kondicioniera darbību vairs nevarēs pārbaudīt, jo zem ciktur grādiem ārā kondicionieris neslēdzas iekšā

Vēl salonā var būt paaugstināts mitrums - vai ir lūka/panorāmas jumts? vai arī kaut kur citur sūcas mitrums iekšā, izvtaiko un kondensējas uz aukstā loga

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
1 0 Atbildēt

Jā ir panorāmas lūka. Galvenais, ka vienmēr sāk svīst no blakusēdētāja puses logi un pēc tam pāriet tālāk uz priekšējo stiklu un tad jau viss aizsvīdis.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

pieņemot, ka līdzīga gada VAG panorāmas lūkas ir līdzīgas - lūkai ir 4 drenāžas caurules - katrā stūrī pa vienai.

Mašīnu vēlams regulāri mazgāt, un profilaktiski iztīrīt caurules. priekšējās var izbakstīt no augšas ar kaut kādu velosipēda trosīti vai tml. Aizmugurējās ir pilnīgi anālas - rata arkās virsbūvē ir caurumi, kur iespraužas gumijas gofra, kurā iespraužas plastmasas trubiņa, kas nāk no jumta. Gumijas gofrai galā ir tikai krustenisks iegriezums - tur sakrājas netīrumi un aizaug ciet, ūdens līmenis paceļas līdz jumtam, un sāk tecēt salonā pa apšuvumu.

no ārpuses īsti netiek klāt - zem arkas plastmasas aizsarga tikai mazs gumijas galiņš, ko viegli nejauši iespiest salonā. No iekšpuses jājauc ārā viss aizmugures apšuvums, lai izspaidītu dubļus no gumijas gofras. Nācās tapsējumā izgriezt pareizajās vietās nelielas lūciņas, lai var iebāzt roku un pāris reizes gadā paspaidīt gumiju.

T.i. pārbaudi, vai bagažniekā nav mitrs sānu apšuvums vai peļķes spārnos.

Ja viss sākas pasažiera pusē - varbūt nestrādā gaisa plūsmas regulācijas motoriņi (ja ir kaut kāda dalītā klimatkontrole) - vai visas gaisa izplūdes strādā, ja ieslēdz tikai uz kājām, ģīmja, loga?

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
1 0 Atbildēt

Viss strādā, notestēju. Bet aizdomas ir par to, ka nestrādā no kurienes ņemt gaisu, vai no salona vai no āras. Izslēdzot pogu, lai pārslēgtu gaisa ņemšanu no ārpuses, visu laiku zem paneļa kkas strādā, čarkst. Bet ieslēdzot, lai no salona, pāriet tas troksnis.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas suuds laikam pie +5 izslēdzas.Taču vienalga paliek jautājums per/to, vai vispār tas ir darba kārtībā.Iespējams, kāds tas vārsts ķīlē tieši tāpēc, ka ar tukšu ticis braukāts.

Vag-am taču visādi brīnumi iespējami- gan jau ir arī kāds "iztvaikotājs" vai sazin vēl kas, pašu salona apsildes radiatoru ieskaitot.Varbūt ap to vai zem tā kāda mitra draza sakrājusies.Jauc ārā visu paneli un meklē iemeeslu.Tāpat gan salona, gan paša kondišena drenāžas caurumi, drošvien kkur priekšā pie kājām.Pacel paklājus, patausti grīdu.

ā, jā, tas tak šarāns, tam drošvien ka po/uj ,vai viņš 01mā vai kāda 16tā gada- ņemam gugel.kom, rakstam: потеют окна фольксваген шаран ,enter ;p forum.clubvw.by/index.php?topic=19230.0

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Varbūt ap to vai zem tā kāda mitra draza sakrājusies.Jauc ārā visu paneli un meklē iemeeslu.Tāpat gan salona, gan paša kondišena drenāžas caurumi, drošvien kkur priekšā pie kājām.Pacel paklājus, patausti grīdu.

Stāsts par sakrājušos mitrumu un kaut kādiem drenāžas caurumiem tik tiešām ir kaut kur jau dzirdēts, Tad gan par Volkswagen Passat auto. Volkswagen tipiska problēma?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas slapjums tāds populārs Vag-a jājamais.Plus vēl, ka dažiem audi priekšā zem kājām ir vadības bloki,nu drošvien arī vw ir kas līdzīgs.Panorāmas lūkas bieži mistiski ietek salonā pat pie tīras drenāžas.Tāpat var iegadīties ūdens no motortelpas caur kādu tehnoloģisko caurumu.Ap salona pečku un to pašu salona filtru var būt sakrājušies grūti pieejami dubļi.Tiem visiem siltumpārvades un gaisaplūsmas aizvariem mēdz būt elektropievadi un visvisādi tur suuda motoriņi, kuri ik pa 3-4-5g vnk noklājas.

Ja mašīna stāv laukā zem kokiem (gaida, kurš/lohs nopirks)- skaidrs,ka tur viss būs aizaudzis.Bērza lapas un augu gadu birstošās drazas vien ko nozīmē,tās salien burtiski visur. Kādus reku suuudus pat pa 35k tirgo- "praktiski jauna auto" veidolā,bet ar sarūsējušiem bremžu diskiem.Kauna nav vairs principā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

2006. gada Seatam bija tāds joks, ka zem plastmasas, kas atrodas starp kapotu un priekšējo stiklu, bija sakrājies tik daudz mēslu, ka bija pilnībā aizdambēti lietus ūdens noteces kanāli. Attiecīgi lietus laikā ūdens smēlās ventilācijā, krājās salona filtrā un tecēja blakussēdētājam uz kājām, kā arī mašīnas kompī. Loģiski, ka šausmīgi svīda arī logi, bet tikai lietus laikā.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Tā kā rīt brīvdiena, tad iziešu visam cauri jūsu ieteiktajam.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Filtrs ok, saus nedaudz noputējis. Bet ir aizdoma, ka nepārslēdzas tā opcija ņemt no salona vai no āra gaisu. Uzspiežot pogu nekas nenotiek.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Zem paklājiem viss saus.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Aha, ka tikai sistēma nestāv uz recirkulāciju visu laiku.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Atbīdi klapi ar varu vaļā svaigajam gaisam( prātīgi, protams, ar viltībām), tad nospied recirkulācijas pogu. Ja aizveras, tad nāksies atvienot motoriņu( ar izdomu), vai nu salabot visu to padarīšanu. Golfam ar klimatkontroli, es tā arī nelaboju, vien atvienoju iespēju aizvērt to āra gaisu...

Manuālā recirk. vadība ir ilgmūžīgāka

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tur jau pie tās klapes vēl klāt jātiek...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Šādos gadījumos noder 20 EUR vērtais ķīniešu endoskops.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

No ārpuses, noņemot salona gaisa filtru.

Savukārt, ja ciet ver un vaļā never, tad nāksies vēl krāmēties zem paneļa "cimdu nodalījuma".

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

Cik pētīju video interneta dzīslēs, tad nekas traks nav lai tiktu līdz tam motoriņam, kurš regulē to vārstu.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
1 0 Atbildēt

Karoč, kad tiksu līdz tai klapei, tad arī varēs riktīgi saprast kas tur pa vainu. Rīt būs jāpaārda cimda nodalījums.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
4 0 Atbildēt

Sveiki visiem! Problēma atrisināta, bija problēm ar motoriņu, kurš ver lūciņu ciet, vaļā no iekšas vai no āras gaisas ņemšanu. Paldies visiem par ieteikumiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Gan jau kondicioniera sistēma ir tukša un tās saturs ir pazudis kāda cauruma dēļ.Braukājot ar tukšu, nākamais kandidāts ir pats kondicioniera sūknis.

Vienkārši uzpildīt cauru ir ddm,un pats tu tur reāli neko ne"pārbaudīsi".Ja pie kādiem ledusskapju lohiem pildīt bez hermētiskuma pārbaudes,samaksāsi vnk pa tukšo.Ja pēc visiem kanoniem ar pilnu apkopi un iespējamo sūkņa remontu- samaksāsi kosmosu.Visādi slikti..Bet pašam atliek vienīgi uz dullo pabakstīt on/off vai eco režīmu.

Nav tik traki. Arī pamanīju, ka nedaudz vairāk svīst logi un vasarā nefiga nedzesē. Biju pie oficiāļa pārbaudīt sistēmu,, nomainīju kkādu figņu(vairs neatceros ko). Uzpildīja, braucu tālāk. Nekas tur traks nemaksāja, man liekas kkādi 150 eiriķi

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Reāli gan ir tā (parassti..), ka labticīgi mēģinādams "ieteikt" tu iztin visu savu "atmiņas resursu",taču beigu beigās tā vaina itin vienkārša izrādās.Vai nu arī pats jautātājs vispār nevīžo "atskaitīties".

Tādi gadījumi ir bijuši nezcik- kāds tups uzpildītājs vienkārši uzpilda un paņem naudu,taču pēc neilga laika atkal ir tukšs.Un, braukājot ar tukšu sistēmu, tas tur "naudu/maksājošais" sūuda sūknis drīzvien noklāsies.Kā nu kuram paveicas.Īsāk sakot, šis ir pareizi, ka pirms uzpildīšanas to sistēmu "pārbaudīt".Piem., alumīnija trubā var būt mazs caurumiņš mata diametrā...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Esmu braucis, šķiet, kādu pusotru gadu ar tukšu, jo radiators bija caurs. Nekas tam motoram nenotika. Manuprāt, viņš nemaz neslēdzas iekšā pie kritiski zema spiediena.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā,mēs te varam klāstīt līdz bezgalībai.Prasīts jau tika vnk uzskaitīt varbūtējos iemeslus un sekas, nevis kādus konkrētus apgalvojumus.

Konfigurācijas ir acīmredzot dažādas.Par iespēju to sūkni noklāt braukājot ar tukšu sistēmu- tas ir punkts No.1, ko parasti pateiks normāls kond meistars.Man nekad nav noklājies neviens kond sūknis, taču šo esmu dzirdējis 16x vismaz.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos tad kondiška strādā līdz +2 grādiem,zemāka temperatūrā diemžēl viņa nestrādā!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti