Ja par virsrakstā uzdoto jautājumu, tad nav dzirdēta tāda statistika, ka šamie degtu biežāk par citiem auto.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja par virsrakstā uzdoto jautājumu, tad nav dzirdēta tāda statistika, ka šamie degtu biežāk par citiem auto.
Te jautājums, kas vispār ar to auto ticis darīts, kopš izbraukšanas no salona elektriskās shēmas ziņā. Vai ir bijis sists ( un pārdošanai ticis likts kopā tjap ļap ), vai ir bijusi gāzes iekārta. Vai tehniski apkopts pie Džamšuta utt.
Zvani raksti Jānim. Viscaur pozitīvs cilvēks.
Paņem KASKO un neiespringsti.
Nav info par degušo auto. Benzīns/dīzelis? Ieptiekšējā vēsture? Ir bijuši 2 Voyageri. Ar elektrosistēmu viss kārtībā. Ērts auto, tikai ir 2 problēmas. Liels nodoklis un rūsa labi ēd.
Redzētas visādas nojātas Chrysler "miskates", bet ka degtu - nav pat īsti dzirdēts. Bet nevar arī izslēgt ka kāds sūda grauzējs kaut ko vados sadarījis, man tā kolēģim nebija tālu līdz pasvaiga KIA nosvilšanai, tas var uz jebkura auto novest pie "pelnu čupiņas" ...
kad tev nodeg auto, galva pati sāk radīt visādas sazvērestības teorijas.
auto biežāk nodeg, kad tajā sabāž visādus elektroniskus devaisus, ko nav paredzējis ražotājs. Ja tos uzstādā normalā servisā, tad varbūt būs viss kārtībā, bet biežāk to liek vai nu paši, vai kaut kāds Vasja.
...
Katra auto elektriskais tikls ir uztaisīts tāds, kādam tam jābūt. Tur nav paredzēts ielikt ķīniešu led lampiņas, subvūferi, glāžu saldētāju un tā tālāk
Deg tikpat bieži kā jebkurš 10+ gv auto, kurā autoražotājs vairs nav paredzējis braukt, jeb modelim ir 'end of life' zīmogs.
Bet kurā līduši ir elektriķi, kas viens par otru ''gudrāks'' jo bundža nav norūsejusi un dzinējs rūc, tad vēl īpašnieki mīl piešķūnēt pa savam apkarinot ar visādiem aliexpress brīnumiem un turpina braukt....
Un tieši tāpēc 99% gadījumu, auto arī nodeg... Markai te maz sakara.
No savas dikti sāpīgās pieredzes un vēl dzirdot dažas atsauksmes no citiem īpašniekiem, es teiktu nekad mūžā vairāk Voyageri. Plīsa viss pēc kārtas. Man kā reiz bija 2009. gada. 4litrīgs benzīns/gāze. 2009. gada verķim visdrīzāk būs lielais nodoklis. Ja nu vari atrast kādu sterilu variantu, tad vēl var domāt. Tā jau ērti un vietas daudz. Es teiktu, ka pie kādiem 250K+ viņi sāk beigties nost un remontus iztērēsi vairāk nekā ņemot kaut ko svaigāku. Rūsai arī šis garšo. Par degšanu piekrītu pārējiem, ka te markai nav lielas nozīmes.
4litri ir tik par slikts mators kā voyagera dīzeļi. vnk slikta izvēle, nevis pats auto
Voyageram nav savu dīzeļu. Līdz divtūkstošo gadu vidum tam bija itāļu 2.5 litrīgais, pēc tam nāca Mercedesa 2.8 CRD.
insekc rakstīja: Nav info par degušo auto. Benzīns/dīzelis? Ieptiekšējā vēsture? Ir bijuši 2 Voyageri. Ar elektrosistēmu viss kārtībā. Ērts auto, tikai ir 2 problēmas. Liels nodoklis un rūsa labi ēd.
Rūsa ēd visus auto.
Krāsots metāls nerūsē rūsē tur kur krāsa vairs neturās.
Bija dīzelis 2.8
Pēc iegādes atradu papīros zviedru numuru- ievests.
Vēl redzēju, ka 2x griests noskrējiens- ticams arī 500 000km būtu patiesais.
Bija durvju atvēršanas gļuks- spied vienu, atver otras durvis. Vēl iepriekšējais īpašnieks ar automātiskajām gaismām bija ķimerējies- tas arī kopā varētu izraisīt tādu likstu.
Arī pie Jāņa biju ciemos- labi apčubināja auto, noteica, ka nav ko man piesieties- braucams auto labā stāvoklī.
Rūsa jau ar bija, bet ne tuvu tik daudz, kā iepriekš ~10gab izbrauktajiem.
Nodoklis ar šķita ok, tik pie patēriņa bija jāpierod- 9l
Cik bieži deg Voyageri?
Pāris mēnešus izbaudījām auto plašumus un ērtus ģimenes izbraucienus, un tad šis nodega. Ticamākais iemesls- īssavienojums kaut kur drošinātājos. Tā kā šāds auto ir tā kā mums vajag, bija 2009.gada, tad doma par tāda paša iegādi, bet varbūt citas paaudzes vai gada. Ir kādi komentāri un padomi sniedzami?