Peugeot 408 auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Peugeot 408 tests no 2023. gada, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

iAuto KARSTĀ reportāža no Parīzes: Peugeot 408 ar fastback virsbūvi (+ FOTO)

Te vairāk iauto.lv/zinas/pasaule/42278-iauto-karst-reporta-no-parzes-peugeot-408-ar-fastback-virsbvi-foto

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Te video no Parīzes izstādes

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Ātri vai lēni, bet Peugeot 408 pasaules pirmizrādi piedzīvoja Parīzē 17.oktobris 2022 un šodien tas ir pieejams testa braucienam Latvijā! 4 ar pusi mēneši!

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
1 0 Atbildēt

Testa modelim bija ļoti laba krāsa, ļoti patika tas zilais tonis. patīk sportiskā stilā ieturētais salons, stūre patīkami pārsteidza. Savas ekstras noteikti kā priekšējā kamera piemēram jāpiemin. Skaņa laba, mūzika nav ne pa daudz basu, ne pa spalgu. ļoti patika salons, ērti beņķi, negaidīju ko  tādu no Peugeot, patīkami pārsteidza. Man ļoti liels pluss ir tas, ka stikloto lūku var aiztaisīt, to noteikti vēlos uzteikt. Braucas dinamiski un ērti, sporta režīmu īsti nesajutu lielu atšķirību. Un vēl ko pieminēšu, ka patika spoguļi, tā nianse, kuru piefiksēju šim auto.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 1 Atbildēt

Ja salīdzina ar lielāko radinieku 508. modeli, tad šis manuprāt ir tieši tas kas nepieciešams - mazliet kompaktāks un ar lielāku klīrensu. Četrsimtastotajā apkopotas visas Peugeot jaunā viļņa tendences dizainā, tehnikā un vadītāja vietas iekārtojumā. Ja pret tām nav būtisku pretenziju, tad 408. nevar nepatikt. Vēl noteikti jāatzīmē gaitas īpašības, kuras izrādījās ļoti atbilstošas Latvijas apstākļiem. Rezultātā, uz finālistu fona, šis man ir viens no favorītiem.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Viens no vizuāli simpātiskākajiem Gada auto titula pretendentiem. Pavasara testa braucienu laikā gadījās tā, ka Peugeot 408 blakus bija nostājies Audi, un jāteic, ka 408. izskatījās stilīgāk un dārgāk par vācieti, kaut gan patiesībā pēdējam cena bija trīs reizes augstāka. Varbūt Audi derētu pārvilināt pie sevis Peugeot dizaneru? Arī interjers ir Peugeot nu jau tradicionāli kvalitatīvi nostrādāts - praktisks, ērts un tajā pat laikā interesants, ar savu "ozdiņu". Arī braukšana ir komfortabla un pietiekami dinamiska, bet paaugstinātais klīrenss garantē, ka tiksi iekšā gan savās lauku mājās, gan sēnēs varēsi aizbraukt. Ja vēl maksātu par kādiem 5000 EUR lētāk, tad es teiktu, ka teju vai ideāls auto.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Par Peugeot 408 varu teikt tā - tajā ir salasīta virkne īpašību, ko pircējs varētu gaidīt no automašīnas, tās iesvērtas pareizajās proporcijās un iesaiņotas ārkārtīgi izskatīgā iepakojumā. Jā, ja saliek visus Gada auto 2024 pretendentus vienā rindā, to vidū visvairāk izceļas tieši Peugeot 408. Zināmā mērā gan pateicoties fantastiskajai krāsai, kas ir kā svaigs gaisa malks nomācoši pelēcīgā bezsniega ziemas periodā, taču pamatā drosmīgā dizaina dēļ. Tā vien šķiet, ka Peugeot dizaineri nudien ir krietnu laiku pavadījuši sapulcēs, kamēr panākta vienošanās par šīs automašīnas ārējām formām un dizaina akcentiem, jo 408 ir sanācis ļoti drosmīgs, bet ne pārspīlēts. Citiem vārdiem sakot, uz vairuma ierindas automobiļu fona šis krosoverfāstbeks izskatās pēc automašīnas no priekšdienām, taču lieliski iederas šodienā. Tas pats vērojams arī salonā - kamēr daudzi autoražotāji kautrējas (vai piesardzīgi izturas pret drosmīgiem risinājumiem), Peugeot 408 interjerā redzama taustīšanās rītdienā. Proti, ap sportiski ieturētā vadītāja sēdvieta ir tāda kā digitāla kokpita centrālais elements, kurā ērti iekārtojies sēž pilots un meklē ātrāko ceļu cauri asteroīdu reģionam. Vienīgi jāteic, ka šis kosmosa kuģis ar lauvas emblēmu uz dusmīgā radiatora režģa telpā nav īpaši ātrs. Vismaz ne lētākajās versijās, jo par 32500 eiro būs tikai 1,2 litru turbo motors ar 130 ZS....turpinājums nākamajā ierakstā

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

.... Tik lielam auto ar tik agresīvu dizainu šī, manuprāt, nav tā labākā opcija, lai gan uz priekšu auto iet tīri labi. Nākamais piedāvājumā ir hibrīds ar 136 ZS. Jau nedaudz labāk, taču arī par 2000 eiro dārgāk. Pavisam labi no veiktspējas un ārējā dizaina samērīguma viedokļa savukārt izskatās abi piedāvājumā esošie plug-in hibrīdi ar 180 un 225 ZS. Ja ir iespēja mašīnu ik pa laikam kaut kur pieštepselēt vai mājas garāžā to pieslēgt rozetei uz nakti, lai imantotu solīto 63 km elektrisko sniedzamību, tad atliek tikai sakasīt 42000 eiro par 180 ZS modeli bāzes komplektācijā vai pat visus 50000 par 408 ar 225 ZS, kas tiek piedāvāts tikai dāsnākajā GT noformējumā. Diezgan daudz, taču, ja nav problēmu ar vilkmes deficītu un nav ambīciju pie luksofora vienmēr izrauties pirmajā pozīcijā, derēs arī mazais benzīna dzinējs. Jo auto nudien ir patīkams - vizuāli saistošs, ar mūsdienīgu digiālo saturu, ērtu un vieglu braukšanu, krietnu klīrensu un lielu bagāžnieku, ja esi biežs viesis IKEA.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti