Blakusēdošajam siltā gaisa vietā pūš auksto!

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022

Ir tāda lieta, uzgriežot auto uz silto gaisu, šofera pusē nāk silts kā jābūt, bet blakussēdošajam joprojām auksts. Varbūt kko nezinu, kkas saslēgts ne tā, vai arī kada problēma!? VW sharan 2016.

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Divzonu klimatkontrole?

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Divzonu klimatkontrole?

Jā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu vai tas palīdz tev, bet te šādi 2 info gabali :

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Visdrīzāk temperatūras devējs nosprādzis. Varbūt arī kāds vārsta motoriņš, bet tas mazāk ticami. Ja pieslēgtu pie kompja, vajadzētu redzēt precīzi, kas tieši nestrādā, bet tur vajag nopietno diagnostiku, ķīniešu Elm šoreiz nederēs. Paskaties jūtūbā, kur precīzi tie devēji tavam autiņam atrodas, ja nav baigi grūti sasniedzami (nevajadzētu būt), vienkārši samaini vietām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Autoram tak Šarāns, ne BMW. Domāju, ka tas pirmais Walas viģiks būs īstais.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Man patīk vārds "nopietnā diagnostika" Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.

Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tieši tā - VCDS ir "nopietnā diagnostika", kas nu galīgi ne kuram katram ir pieejama. Atšķirībā no Elm un citiem štruntiem. Un lai nu kurš, bet esmu pārliecināts, ka tu pilnīgi noteikti zini, ka ar jebkuru ķīniešu kabeli figu tu tam 16-tā gada Šarānam pieslēgsies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pārdesmit eiras kaut kādā jebajā vai alītī par ross tech kabeļa ķīniešu klonu. Es personīgi lietoju pavecu kabeli, 12.12 versija, kurš manā īpašumā ir jau 8 gadus, un kurš skaitās "derīgs līdz 12. gadam" - kā esmu pēdējā gada laikā atklājis, pareizāk būtu "mašīnām kuru modeļi izlaisti līdz 12. gadam" - pieslēdzoties ar to veco programmu 2018. gada izlaiduma T6, visam varēja pieslēgties, tik programma šādas tādas kļūdas neatpazina.

Man nebūtu nekas pretī nopirkt oriģinālo Ross-Tech kabeli, ja vien viņiem nebūtu tāda pretīga cenu politika - lētākais piedāvājums, vismaz 2 gadus atpakaļ, bija 200 zaļie - bet ar ierobežojumu uz 3 šasijas numuriem - kamēr neierobežots kabelis, kāds vajadzīgs man, būtu kādi 500 zaļie...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Man patīk vārds "nopietnā diagnostika" Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.

Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti

Kurš teica, ka nevajag spīdēt ar savu analfabētismu?

"ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu" - nez ko vēl tas klimats darītu, ja devējs saka, ka padotais gaiss ir par karstu?! 

Bet, protams, tā ir tikai iespēja un problēma VAR būt mehāniska.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Var arī gadīties kā man bija kad pečkas radiators aizaudzis,arī blakussēdētājam pūta aukstu gaisu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

msh rakstīja: Man patīk vārds "nopietnā diagnostika" Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.

Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti

Kurš teica, ka nevajag spīdēt ar savu analfabētismu?

"ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu" - nez ko vēl tas klimats darītu, ja devējs saka, ka padotais gaiss ir par karstu?! 

Bet, protams, tā ir tikai iespēja un problēma VAR būt mehāniska.

Tāda bojājuma varbūtība ir tuva nullei. Klimata temperatūras devēji, sevišķi tie kas atrodas salonā, ir ilgspēlējoši - es neredzu iemeslu lai tādi sāktu piepeši rādīt nepareizus lielumus - bet ja nu akurāt devējs "pazustu", klimata bloks tāpēc pārietu avārijas režīmā nevis taisītu pilnīgu sviestu.

Piedevām es šaubos ka pat tavā iedomu variantā kas tāds notiktu - es diezgan ticu ka klimats atkostu gļukainu devēju un to ignorētu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

PN. Nekā ilgspēlējoša tur nav - esmu mainījis gan iekšējo, gan ārējo. Un nē, ar savu ticību vari iet uz baznīcu. Kad ārējais termometrs rādīja -50C (jā tieši -50 vasaras vidū pie reālajiem +30), klimats centīgi sildīja ar max jaudu un vienīgā izeja bija to izslēgt vispār. Neko "atkost" nespēja. Savukārt, lai klimats pūstu aukstu blakusēdētājam, pietiek gribēt jau 5-6 grādu starpību - un tur vienam devējam ir tikai mazliet jāgļuko lai tāda rastos negribot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kam tas bija - kaut kādai amerikāņu misenei? Man šad un tad sanāk krāmēties ar VAG deviņdesmito gadu ražojuma klimatu dzelžiem - vadības blokus ražoja Hella, par devējiem neesmu īsti pārliecināts - beigtu temperatūras devēju kurš atrodas salonā man vēl nav izdevies ieraudzīt nekad - visi vienmēr darbojas, ja kaut kas izbeidzas, tad tie ir klapju motoriņi [jaunākām mašīnām] vai to potenciometri [tik vecām mašīnām kā C4 audī]. Par tādu gadījumu kā tavs, atkal - vācu inženieri ir bijuši gudrāki nekā jebkas, kas tur tevis aprakstīto dzelzi taisījis. Ja VAG Hellas klimats redz kāda devēja rādījumu -40 grādi, tad tas nozīmē "devēja nav", par to tiek atmiņā saglabāta kļūda un attiecīgā devēja rādījums tiek ignorēts/tā funkcijai piemērots avārijas režīms. Jā, iespējams ka situācijā kur buferī esošais temp devējs zaļā dēļ rādītu par 10 grādiem zemāku temperatūru [āra temperatūrai ir divi devēji, viens buferī, viens ieplūdes šahtā - nu, no mk5 un uz augšu buferī esošais devejs ir spidometram pieslēgts - klimats pieņem zemāko par pareizo], klimats tai noticētu, bet tam nebūtu nekādu īpašu seku, jo galvenais ir temperatūra salonā, nevis ārpusē. Ja kas, esmu ne reizi vien saskāries ar situāciju kur kāds ir uz fikso iemetis pliku klimatu iekš deviņdesmito pirmās puses audī, kas nozīmē neielikt nevienu pašu salona temperatūras devēju - iedomājies tikai, klimats kas nezina cik grādu ir salonā tomēr kaut cik adekvāti spēj sildīt - jā, protams, tur noteikti precizitāte ir pilnīgi nekāda, bet nu pats fakts ka es esmu tādas mašīnas redzējis nozīmē ka neviens tādu kombināciju pēc tam atmainīt uz trīs kloķiem nevēlas.

Attiecībā par divu salonā esošu devēju rādījumu nobīdi - nebrīnītos ja tik jaunam klimatam kam salonā ir vairāki temp devēji, vadības bloks varētu taisīt arī pašdiagnostiku salīdzinot to rādījumus. Galu galā, klimats labi zina to kad mašīna ir auksta un līdz ar to kad rādījumiem būtu jābūt daudzmaz vienādiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

BMW buferī norauts devējs rāda -40°C un neļauj kondišku ieslēgt. Gāzes reduktoram bojāts sensors neļauj pārslēgties uz gāzi ari nav nekāda rezerve. Galu galā termodevēja parametri var aizpeldēt un arī vairs nerādīt pareizi, jo ne jau temperatūru tie mēra.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kam tas bija - kaut kādai amerikāņu misenei? Man šad un tad sanāk krāmēties ar VAG deviņdesmito gadu ražojuma klimatu dzelžiem - vadības blokus ražoja Hella, par devējiem neesmu īsti pārliecināts - beigtu temperatūras devēju kurš atrodas salonā man vēl nav izdevies ieraudzīt nekad - visi vienmēr darbojas, ja kaut kas izbeidzas, tad tie ir klapju motoriņi [jaunākām mašīnām] vai to potenciometri [tik vecām mašīnām kā C4 audī]. Par tādu gadījumu kā tavs, atkal - vācu inženieri ir bijuši gudrāki nekā jebkas, kas tur tevis aprakstīto dzelzi taisījis. Ja VAG Hellas klimats redz kāda devēja rādījumu -40 grādi, tad tas nozīmē "devēja nav", par to tiek atmiņā saglabāta kļūda un attiecīgā devēja rādījums tiek ignorēts/tā funkcijai piemērots avārijas režīms. Jā, iespējams ka situācijā kur buferī esošais temp devējs zaļā dēļ rādītu par 10 grādiem zemāku temperatūru [āra temperatūrai ir divi devēji, viens buferī, viens ieplūdes šahtā - nu, no mk5 un uz augšu buferī esošais devejs ir spidometram pieslēgts - klimats pieņem zemāko par pareizo], klimats tai noticētu, bet tam nebūtu nekādu īpašu seku, jo galvenais ir temperatūra salonā, nevis ārpusē. Ja kas, esmu ne reizi vien saskāries ar situāciju kur kāds ir uz fikso iemetis pliku klimatu iekš deviņdesmito pirmās puses audī, kas nozīmē neielikt nevienu pašu salona temperatūras devēju - iedomājies tikai, klimats kas nezina cik grādu ir salonā tomēr kaut cik adekvāti spēj sildīt - jā, protams, tur noteikti precizitāte ir pilnīgi nekāda, bet nu pats fakts ka es esmu tādas mašīnas redzējis nozīmē ka neviens tādu kombināciju pēc tam atmainīt uz trīs kloķiem nevēlas.

Attiecībā par divu salonā esošu devēju rādījumu nobīdi - nebrīnītos ja tik jaunam klimatam kam salonā ir vairāki temp devēji, vadības bloks varētu taisīt arī pašdiagnostiku salīdzinot to rādījumus. Galu galā, klimats labi zina to kad mašīna ir auksta un līdz ar to kad rādījumiem būtu jābūt daudzmaz vienādiem.

Nē, ķīniešu miskaistei vārdā Volvo, kura ekspluatācijā ir pieļauta iespēja braukt arī ziemā aiz polārā loka. 

Un atkal tava pārliecība ir "nebrīnītos ja ". Tad nebrīnies. Klimats neko nezina un tikai īpaši "gudrām" mašīnām ražotājs iestrādā ateikšanos strādāt, nokļūstot kārtīgā ziemā - nu tā, lai ir droši, ka tu nosalsti, ja ārā ir kārtīgi auksts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, protams ka klimats zina vai mašīna ir auksta vai nē Iedomājies tikai - klimats motora temperatūru "aprēķina" [de facto izzīž no pirksta, pēc principa "ja aizdedze ir ieslēgta, motors rūc un silst [uzsilšanas līkne atkarīga no tā, kāda veida motors piekodēts]], kā arī skaita to, cik ilgi mašīna ir bijusi noslāpēta, lai zinātu ko darīt ar āra temperatūras mērījumiem - pieņemt ka tos ietekmē siltums no motora vai nē - gala rezultātā izrēķinātā āra temperatūra ir ļoti precīza. Un es te joprojām par deviņdesmito gadu klimatiem...

P.N. Īpaši gudrām mašīnām, piemēram, VAGmobīļiem ir cieta aizsardzība pret tevis piesaukto nosalšanu - neatkarīgi no tā, ko klimats ir izmērījis, ja pieprasītā temperatūra ir HI, temperatūras klape ir līdz galam vaļā un ja pieprasītā temperatūra ir LO, tā ir līdz galam ciet un, mašīnām kam ir dzeses šķidruma padeves krāns, tas ir ciet. Bet jā, man būtu interesanti ko klimats darītu situācijā ja ārā būtu kādi -50 grādi - pieņemu ka pēc tā ka salona temperatūras devējiem pēc laika parādītos rādījums virs -40, pieņemtu ka ārā tiešām ir vismaz -40, un nevis uzreiz pieņemtu ka visi devēji ir pizģec

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Un ko vāciešu hakeri ir saprogrammējuši, ja pirms startēšanas dzeses devējs rāda -30°C, bet ārā +25? Gan jau būs tāpat kā Land Rover, kurš nav piestartējams, vai slāpst nost.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Droši vien atkarīgs no iesaistīto inženieru izdomas lidojuma. Jebkurā gadījumā piesauktā Zemes Rovera gadījums ir pilnīgi loģisks - -30 paģēr ļoti niknu starta trekninājumu un stipru uzsilšanas trekninājumu - kādas 5-10 reizes vairāk degvielas startā un 2 pēc piešķilšanas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: BMW buferī norauts devējs rāda -40°C un neļauj kondišku ieslēgt. Gāzes reduktoram bojāts sensors neļauj pārslēgties uz gāzi ari nav nekāda rezerve. Galu galā termodevēja parametri var aizpeldēt un arī vairs nerādīt pareizi, jo ne jau temperatūru tie mēra.

Tātad bembim kaut kas ir caur dirsu uztaisīts - VAGmobīļu klimats tajā variantā darbotos bez problēmām, vienīgi āra temperatūras aprēķins paliktu nedaudz - pāris grādu robežās - neprecīzāks. Kamēr gāzes reduktora devēja gadījumā nevis "devējs neļauj pārslēgties", bet gan "vadības bloks devēja bojājuma dēļ redz tik zemu temperatūru pirms kādas pārslēgšanās nav paredzēta. Ko var mierīgi apiet savienojot devēja vadus uz īso, liekot blokam redzēt vārošu reduktoru.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

msh rakstīja:VAGmobīļu klimats tajā variantā darbotos bez problēmām, vienīgi āra temperatūras aprēķins paliktu nedaudz - pāris grādu robežās - neprecīzāks. Kamēr gāzes reduktora devēja gadījumā nevis "devējs neļauj pārslēgties", bet gan "vadības bloks devēja bojājuma dēļ redz tik zemu temperatūru pirms kādas pārslēgšanās nav paredzēta. Ko var mierīgi apiet savienojot devēja vadus uz īso, liekot blokam redzēt vārošu reduktoru.

Labāk - ielikt noteiktu pretestību, kas liek to temperatūru regulēt citādi. Vēl labāk - regulējamu rezistoru. Pavisam labi - atsevišķu speciāli projektētu shēmiņu, kas kopā ar officiālo vadības bloku nodrošina pareizu režīmu. Pavisam labi -salabot to visu officiāli pareizi.

Nauris1990 Reģ.: 18.11.2022
2 0 Atbildēt

Problēma atrisināta, pie vainas bija motoriņš, kurš atver lūku siltā gaisa pūšanai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti