problema ar galvas blīvi , jeb ,kas vēl sliktāk ar pašu galvu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
problema ar galvas blīvi , jeb ,kas vēl sliktāk ar pašu galvu
Kā (kādā veidā) attiecīgās dzesēšanas tvertnes Īpašnieks (iespējamais lohs..) varētu "uzzināt", ka viņam (jau gadu..) attiecīgajā tvertnē uzkrājošais (uzkrātais, sakrājušājājājajies..) špiediens ir "nenormāls"?
Kā tas (nenormālais) spiediens izpaužas (vai izlaužas, vai ko)?
Dzesēšanas radiātōra Ventilātors (nestrādājošs vai nekorekti nostrādājoššš!), temperat devējs (nekorekti reģējošs vai vispābā nenostrādājošs, ventilātōru neieslēdzoššš),pats Radiātōrs (aizsērējis iekšpusē,caurs ,aizdrirsts no Ārpuses), dz.šķ.tvertnes VĀCIŅŠ (vecs, aizaudzis, azdrirsies).
Skrūvē vaļāā, lkm
Visdrīzāk, lkm jā, stipr iesp.Bet es vairāk it kā par TO, ka (visdrīzāk) Lohi te izteiksies, taču autors (kā jau ierasts)"aizmirsīs" ievietot risinājuma izklāstu.
Mīnusu licējiem gan (visdrīzāk) vajadzētu kko/kkur "iespraust", jo LOHAM (ar visām viņa LLP) pēc idejas būtu jābūt pateicīgam/par!, ka ar viņu te vispār kāds runā.
Pretī neapsaukāšos (;
Tak Loha definīcija te jau vairrākkārt bijusi ievietota.Par lohu var savureiz kļūt jebkurš (nolohoties).Vienīgais pareizais ceļš uz izaugsmi- vaļsirdīgi atzīt šo sākotnējo pamat faktu.Kolēģi (mēs,pārējie, iespējamie pro fessori un/vai vienkāršie L..) te vienmēr gatavi (savu iesp robežās) palīdzēt, kopā/vieglāk, uttt ;p
Es sāktu tupa ar vāciņa nomaiņu un tad jau skatītos tālāk.
Bet jā - gribētos uzzināt, kā ir secināts tas, ka spiediens ir nenormāls?
NU jopcik, 650 tak skaidri pajautāja kā tiek noteiks ka spiediens ir "nenormāls" ?!?!?
Jo uzkarstot jebkurš škidrums izplešas ( tiesa ūdens arī sasalstot izplešas) utml. un attiecīgi rada spiedienu slēgtā sistēmā, radiatoram vāciņā ir noteiktam spiedienam paredzēts vārsts, kurš attiecīgi atveroties ļauj daļai antifrīza nonākt "izplešanās traukā", tāpat arī liekam tvaikam utml. ļauj izplūst.
Tā kā vispār spiediens kurš ir lielāks par apkārtējās vides spiedienu dzeses sistēmā ir pilnīgi normāla parādība, tas arī samazina dzeses škidruma vārīšanās risku , kā gadījumā ja raditorā būtu tīrs ūdens un tas uzkarstu līdz 100 grādiem, ja sistēmā ir lielāks spiediens par atmosfērisko, tad ūdens vārīšanos auto raditaorā IMO var "pacelt" līdz 110 grādiem (precīzu skaitli atkal grūti pateikt, jo radiatora vāciņi ir ar dažādu "spiediena pretestību/noturību").
Jā, bezsavtīgi cilvēciskas intereses vadīts, iečogoglēju.Jo "atcerējos" veco labo metodi- ja nenāk/miegs, vnk ieraksti goglē tekstu krievu burtiem, tie ķeneri bieži vien pateiks "ko citi (angļu dalbaēbi)nestāsta". Piem., - volvo d5 высокое давление ож ---> searrrch (spiest (za) Lupu..;))
Karoč(īsāk), viens no mainija vāciņu, otrs ielīda kkādā tur starpsildītājā (hvz kastastāds),trešais (samij/umnij) vnk pievilka galvass skrūves.Vēl kāds mainīja termostatu,vēl cits radiatoru.Kāds aizdomājās/par! water pump nepietiekošu produktivitāti un/vai coolanT leak.Beigu beigās (cerams..) visiem/viss bij zae-biss, taču kādu tādu 100% ticamu razklādu (prottams) arī tur praktiski neviens neiedeva.
Tā ka vaig doties pa (barībass) ķēdi, vēlams izlaižot dažādus lohservisus,kur to volvo 1moreiz redz un "apsskati" uzsāk ar tradicionanālo jautājumu "akā tev/te" tas kappots verass/vaļā.
Bez apvainojumiem. Nav jēga apsaukāt otru. Arī dzesēšanas sistēmas korķis tika mainīts, nepalīdzēja. Dzesēšanas truba ir cieta, tādai nav jābūt. Reizēm šķidrums pazūd itkā un tad skrūvējot vaļā kā vulkāns nāk augšā, spiediens ir pārāk liels, tas skaidrs. Ja kādam intelekta līmenis neļauj piedalīties diskusijā un gribas apsaukāties, tad nevajag, šeit mēs draudzīgi pļāpājam
Kas ira tie "Jūs" (kuri pļāpājat)? Vai tie, kuri te ikdienā ieliek kādam personiskas dabas apsvērumam, vai TIE, kuri te ienāk tikai kko passmelt?
Ja sprierdze kļūst pārāk liela un (vairs,nāk/uj,e-bio..)) nevar paciest phishoLoģisko spiedienu- vaig iet labāk ss-ā, tur vismaz ir numuri, kam vienmēr var Uzzvanīt ;p
Parasti jau psihologa konsultācija nepieciešama šiem toksiskajiem cilvēkiem kuri jūtas tikai labi tad ja anonīmi var kādam uzspļaut, jā tad šis cilvēks nejūtas tik vientuļš un nožēlojams. Ejiet garām šiem enerģijas vampīriem, lai ēd sevi. 😘
Ne-enerģijas ne-wampīri parasti "sarunu" uzsāk nedaudz izvērstākā formā.Ne tā, ka (kad/ja) LOHI (kam nav ar/ko un par/ko parunāt) te izteiks no sevis visas iespējamās prognozes, un tikai tad "informācijas prasītājs" viņiem (lohiem) pamazām laipni pastāstīs visādas "pārējās" detaļas no sava (un sava motora) garā Dzīvesstāsta.
No katriem 69gab "informācijas pieprasītājiem šeit apmēram kādi 67-68gab vienkārši uzdod jautājumu un neatrod par vajadzīgu nedz pienācīgi aktīvi piedalīties sarunā, nedz arī mēdz (kaut aiz pieklājības pret padomus/sabakstījušajiem Lohiem) ievietot "savas problēmas" risinājumu.
Te taču var lieliski papētīt- cik/kurš ir laika gaitā te ienācis kā informācijas "prasītājs" un cikreiz/kurš ir piedalījies sarunā no "otras" puses- lai (kārtējajai) maz-pazīstamai Personai izklāstītu un paskaidrotu un ieteiktu.
Ar tevi bezcerīgi runāt. Tev visi ir muļķi, bet pats esi pasaules gudrais. Caurām dienām sēdi pie datora un lej citiem virsū savas samazgas. Neviens jau nav vainīgs ja nav izglītības un maza alga, tā ir paša problēma. Vismaz tev ir daudz brīva laika kuru iztērēt šeit gaudojot
Tu varbūt gribi parunāties normālā,gramatiski pareizā latviešu valodā? Esi gatavs uzņemies kādu (vismaz daļēju) atbildību par šo te personiski orientēto kakāšanu? Problēma ir konkrēti Tev, pie kam (samērā acīmredzami) ne tikai tehnisko zinātņu jomā!
1. ja 650 daiļradi uztver pārāk personīgi, tad ir grūti saprast to kas ir rakstīts pēc būtībASS.
2. Man nav Volvo bijis, bet uz veca Forda (ASV) pikapa patiešām blīve laida garām un bija pārlieks spiediens no atgāzēm ( ar attiecīgu gāzu anlizatoru pārbaudāma lieta) un piedevām pie slodzes mēdza vārīties (un attiecīgi sūdīgi dzesēt, jo veidojās gan atgāzu "korķis", gan visas citas tā izraisītas ziepes), uzliku 0,7 Atm vāciņa vietā 1 Atm vāciņu, un par pārkaršanu aizmirsu principā. Un jā problēmu saknē pat netaisos risināt, līdz motoru necelšu ārā kādu citu problēmu dēļ. Un jā šī situācija arī būs līdzīga tavējai, gan ar cietām dzeses sitēmas trubām utml.
(Tam verķim 10 gadi tāds tas motors un "risinājums", bet ņemot vērā cenu par kādu nopirku un kam lietoju - mani pagaidām nerausta to labot. Sparotams ne eļļā tas dzeses škidrums nonāca, nedz arī motorā - vismaz ne būtiskos apjomos, lai sāktu gļučīt motors, un pārējais poh ...)
3. Ja tev spiediena problēma nav saistīta ar atgāzēm ( kas ir notestējams pasāciens), tad atliek pārliecināties vai sistēmā kaut kur nav nosprostojums, kaut gan ja motors rāda normālu temperatūru jebkādos braukšanas režīmos - es negribētu ticēt ka tev tur ir reāla problēma ...
4. CO2 testeris izskatas piem šāds:
anete.lv/index.php?route=product/product&product_id=2137130
komplektā ir arī vāciņi, ar kuriem var radiatorā pacelt spiedienu ( kaut ar rokas pumpi ar manometru), un pārbaudīt vai no dzeses sistēmas netiek kaut kas spiests uz cilindriem vai eļļas sistēmu ( tāda varbūtība ir tad ja iepumpējot dzeses sistēmā parastu gaisu, tas laika gaitā zaudē spiedienu, atskaitot protams to gadījumu kad vāciņa drošības vārsts nostrādā) ...
Bet pa lielam gan youtube ir pilns ar video kā ar šo rīkoties, gan noteikti var atrast kādu kuram šāda instruments jau ir un aŗi saprot ko ar to daŗit ...
Atskrūvē to korķi par dažiem apgriezieniem vaļā, Man kautkad Audi bija līdzīga problēma. Tiesa, problēma bija caurs radiators. Un, lai nespiestu antifrīzu caur radiatoru, turēju korķi vaļā. Diezgan ilgi nobraucu ar šādu "vaļējo" sistēmu. Nekas nenotika, pat šad tad pielejot ūdeni klāt.
P.S. cita starpā arī pilnīgi jauna detaļa var būt defektīva ( a la dzeses radiatora vāciņš), un vai esi vispār paskatījies kādam spiedienam paredzētu to štruntu tur vajadzētu lietot ???
Kā arō pārbaudi vai pārplūde uz izplešanās trauku tev vispār nav nobloķēta, jo tad arī normāli strādājošs un atbilstošs korķis tev neko nepalīdzēs, jo nav jau kur to "lieko mantu" nogrūst ...
Neputns rakstīja: Bez apvainojumiem. Nav jēga apsaukāt otru. Arī dzesēšanas sistēmas korķis tika mainīts, nepalīdzēja. Dzesēšanas truba ir cieta, tādai nav jābūt. Reizēm šķidrums pazūd itkā un tad skrūvējot vaļā kā vulkāns nāk augšā, spiediens ir pārāk liels, tas skaidrs. Ja kādam intelekta līmenis neļauj piedalīties diskusijā un gribas apsaukāties, tad nevajag, šeit mēs draudzīgi pļāpājam
Šķidrums tīrs, arī papildināt nevajag.
Tad
Reizēm šķidrums pazūd...
Tad kurš te ir toksisks? Lohs...
Līdzīgi simptomi savulaik bija 3.golfam ar 1.9D, galvas blīve jeb pareizāk sakot pati galva bija beigta. Kkādi puspavērto korķu varianti der tikai, ja kkur ir gaisa burbulis. Ja vēl cerība un negribas raut nost tam D5 galvu, vajag iedarbināt auto (aukstu) noņemt antifrīza bāciņas vāku un pagāzēt - ja augšā ceļas burbuļi….neko darīt, motors būs jāremontē !
Šajā situācijā tak skaidrs, ka lūznis savu noskrējis un motoram pienācis EOL. Ko te darīt? Vispirms atveram kalendāru un paskatās kāds uz ielas gads. Tad mazliet parēķinām un iznākums ir skaidrs - vecais katafalks jāved bēru gājienā uz tolmetu. Vietā būs jāņem cits automobilis, un tikai ne dīzelis.
Dīvains uzskats, vilkt vienu no ilgspēlējošiem auto un motoriem uz tolmetu dēļ iespējams galvas blīves problēmas ... pie kam problēma varbūt vispār ir tikai iedomāta, un pat ja tāda tur tiešām ir, tad izklausās ka pat motors nepārkarst, un ja tas nepārkarst - nomaini blīvi/saremontē problēmu un brauc "dziedādams"...
Dzīvot "ekoloģiski" nozīmē dzīvot saprātīgi un nemest ārā to kas ir joprojām ir labs un derīgs !!!
WALA rakstīja: Dīvains uzskats, vilkt vienu no ilgspēlējošiem auto un motoriem uz tolmetu dēļ iespējams galvas blīves problēmas ... pie kam problēma varbūt vispār ir tikai iedomāta, un pat ja tāda tur tiešām ir, tad izklausās ka pat motors nepārkarst, un ja tas nepārkarst - nomaini blīvi/saremontē problēmu un brauc "dziedādams"...
Dzīvot "ekoloģiski" nozīmē dzīvot saprātīgi un nemest ārā to kas ir joprojām ir labs un derīgs !!!
Piekrītu, bet ar dīzeli gluži nesanāks dzīvot "ekoloģiski"
Var jau fantazēt par visādiem ilgspēlējošiem hlamiem, bet šāda vecuma auto vairs nav vērts dārgs pisaks. Ja nu aldziņa ir ap tūkstoti un citam nav naudas, tad var vēl kaut ko mēģināt, bet reāli tas hlams ir savu nokalpojis un plīsīs arvien vairāk. Dirst par brauksi dziedādami ir viegli tiem, kam 3 auto pagalmā un ja vienam kaut kas, nav problēmas to mēnesi remontēt.
Lietotam auto galvenais trūkums ir ,ka vēl grūtāk prognozēt kā jaunam ,kas kurā brīdī saplīsīs. Ja normāli auto tad tie nemaz tik traki neplīst varbūt pat mazāk problēmu ,kā jaunam ,kuram bieži visādi elektroniski gļuki, Līdz 300 tūkst nobraukumam normālas markas auto lieli problēmu nevajadzētu būt. Pēc 500 tūkst gan auto parasti sāk sagurt, bet tas atkarīgs no auto modeļa daudzi ar pēc 300tukst vairs neatmaksājas ekspluatēt.
Mja, tikai kas tad būs tie jaunie auto, jo pazīstamiem vairākas markas paspēja gada laikā (no jauna) tā nokaitināt, ka "jauno" dampi pārdeva nahren un pārkāpa uz citu marku ...
Īpaši nelaimīgi vieni ar franču busu bija ... vajag ietilpīgu auto, bet sūc "biežāk servisā" nekā uz ceļa ... kaut ar vecu tādu pat marku nobraukts bija ļoti daudz.
Šeit ir jāpiekrīt anonimikis, tad mēnesis vēl jāpieskaita kamēr tiksi pie sakarīga meha.
Mēnesis jāgaida- vnk nevaig pirkt auto, kuru nav kur remontēt.Vai iegrābties cimperlīgās markās, kuru remontam vajadzīgs specifisks serviss. Ja izbeidzās bremzes- arī tad mēnesi gaidīsi? Šhitas te "gaidu mēnesis" ir iegājies kā pašsaprotams acīmredzot no "pieredzes" dažādos tajos populāro suudamarku dīleru lohservisos.Uz Uļmaņņa g-ves un tās apkārtnē tādu esot da uja.
Ko nozīmē "nav vēerts ieguldīt"- tas ir "es esmu gudrāks un (noteikti!) atradīšu Lohu, kuram to savu suudu iesmērēt ar apslēptiem defektiem". Par to vajadzētu jāāt pēc pilnas programmas, taču nee, vēl no visiem kaktiem to ideju popularizējam kā ļoti pareizu. Nu kā tas sanāk- tu cilvēkam ieļečī savu to nojāto hlamu, lai viņš tagad ar to p/sās un pēc tam vēl atklātā textā lepojies ar to?
Domāju ,ka liela daļa maina auto tieši tā iemesla dēļ ,ka ir kaut kāds defekts kuru nav delj meha nezinasanas nav bijis iespejams noverst, lai gan izmests kaudze naudas un samainits kaudze detalju un ipasniekam apnicis vairs tai auto guldiit ieksaa , vai arii atrasts defekts kas dargs bet pa leto saljipiits un talaak pardots, protams jaunais laimigais ipasnieks par to nav informets.
Nu ja, tas iemesls tā arī visbiežāk ir, ka "apnika", vai ka "nu jau pārāk ilgi".Vai nu ka "tavs" mehs tev netiek līdzi,lai gan tieši uz "taviem" auto viņš gadiem ilgi kko "iemācās".Ja nav nekāda sava meha- nu tad gan ir dsā un tur ilgi jādomā, kādu auto ņemt.Protams, ja ir pieejami naudas līdzekļi, šis jautājums risinās vieglāk,jo tad mazāk ko rēķini un vnk esi gatavs apmaksāt savas iegribas.Ir cilvēki, kam auto ir vairāk personīgs, citiem bezpersonisks- tiem ir viss vieglāk.
Objektīvi vērtējot- ja auto ir cenu kategorijā "padsmit un vairāk", tad praktiski jebkurš saprātīgs remonts sanāks lētāk, nekā mašīnas nomaiņa kopumā.Ja otrādi- visdrīzāk šis īpašnieks ir vienkārši krāpnieks.
Tu īstenībā ļoti ieekonomē, ja esi gatavs ilgstoši "paciest" kādu vienu auto.Bet, tiklīdz sāc domāt par maiņu, tā uzreiz dabiskais vērtības zaudējums vecuma/noskrējiena dēļ,un jaunajam būs vajadzīga signalizācija, cita izmēra)riepas, plus apzināt neizbēgamās iepriekšējā īpašnieka neizdarītās lietas,apdrošināšana(dārgāka!) un visa pārējā p/ššanās.Ja tu pats to auto lieto - tev tak īpaši nep/is ne kāds ne cenas kritums,ne tev ko kādam jāatskaitās.Līdz brīdim, kad tu to sadomā pārdot.
Protams, ka dabiskā atlase ir un būs arī turpmāk, taču vienu daļu visādu to "gudrinieku" gan vajadzētu kārtīgi izjaat.
V70 2002 d5 problēma
Sveiki profesori un eksperti, varētu padiskutēt par vienu tēmu. Man bērītim dzesēšanas sistēmas tvertnē krājas nenormāls spiediens. Šķidrums tīrs, arī papildināt nevajag. Mašīna iet labi, par atgāzēm csdd profesors neko neteica. Vai tiešām nabaga galva būs kaput? Šī problēma man jau gadu vai ilgāk. Ja kādam ir bijis līdzīgi, rakstiet.