Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Amarok pikapa 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Volkswagen Amarok pikapa tests no 2024 gada, kāda pieredze?

 
JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Šis VW trešais solis pikapu segmentā:

- pirmais bija gana īss un finansiāli neveiksmīgais VW Taro (aizgūts Toyota Hilux), ko ražoja no 1994 līdz 1997 gadam;

- nākamais pikaps jau pašu radīts dizainera Valtera de Silvas vadībā, to sāka ražot 2010 gadā Argentīnā (un ražo to joprojām, arī ar V6 3.0TDI😊 - www.volkswagen.com.ar/es/modelos/nueva-amarok.html ) - sākums ar divlitrīgo dzinēju varbūt nebija pats veiksmīgākais, bet sākot facelift modeļa ražošanu Eiropā 2016.gadā ar V6 3.0 litru spēkstaciju auto kļuva par ļoti iecienītu un pieprasītu lauku un mežu saimnieku vidū – labākā šasija starp pikapiem, milzu jauda un 10 pakāpju automāts – teicama kombinācija;

- pēc nelielas (pāris gadu garumā…) pauzes nu varam atkal uz ielām satikt jaunās paaudzes VW Amarok, kas gan ir projektēts un būvēts Ford rūpnīcā Dienvidāfrikā – kā 2019.gadā noslēgtās VW un Ford globālās kooperācijas līguma sastāvdaļa.

V6 ar 3 litru dīzeli un 10 pakāpju automātu ir saglabāts, kas noteikti ir modeļa veiksmes pamatā, jo jaudas rezerve un maksimāla grieze jebkādos apstākļos, kur vien varam iebraukt ar pikapu, ir nepieciešamība, lai no šīs vietas tiktu arī prom 😊

Pats veicu vairāku dienu testu ar jauno VW Amarok velkot milzīga izmēra trīsasu piekabi gan pa asfaltu, gan šauriem un paugurainiem grants ceļiem, gan pa pļavu – vēlāk to pašu atkārtoju jau ar cita ražotāja 2 litru dīzeļa pikapu – secinājums: jaudas rezervei ir nozīme!

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Lai gan daudzi rauc degunu par to, ka šis jau neesot nekāds Volkswagen, manuprāt jaunais Amarok ir padevies gana labs. It īpaši ņemot vērā tā aprīkojuma līmeni, kurš laikam jau ir izvēlēts tāds, lai nebūtu tiešas konkurences ar Ford pikapu. Cena, protams, arī atbilstoša. Taču, cik esmu dzirdējis, daudzi vecā Amarok klienti izvēlas jauno modeli, jo tas saglabājis priekšgājēja solīdo izskatu un gaitas īpašības. Turklāt pikapu piedāvājums gājis mazumā - vairāki savulaik spēcigi šā segmenta spēlētaji to pametuši.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
0 0 Atbildēt

Pērn pikapu segments piedzīvoja uzplaukumu un to ir viegli saprast. Tikai tad, kad būsit pasēdējis vairākas dienas pie pikapa stūres, kļūst skaidrs, cik bezrūpīga kļūst braukšana. Bedres, nelīdzenumi un citi potenciālie traucēkļi kļūst nesvarīgi, turklāt šeit runa nav tikai par komfortu, bet gan bezceļu spējām.

Uz priekšu to dzen 3,0 litru V6 dīzeļdzinējs, kas attīsta 240 ZS un 600 Nm. Tas savienots ar desmitpakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet ratus griež 4MOTION pilnpiedziņa. Citu izvēļu šeit nav, bet nemaz arī nevajag. Vidējais degvielas patēriņš (bez kravas vešanas) šādā kombinācijā bija ap 12 l/100km.

Ņemot vērā kravnesību un darba spējās, Amarok aizmugurējam tiltam joprojām ir lokšņu atsperes, bet tas ir mazāk stīvs kā iepriekšējās paaudzes modelis. Tas padara gaitu līganāku un komfortablāku pat tad, ja kravas kaste ir tukša.

Volkswagen Amarok sevi pierāda kā patīkams ikdienas pikaps, kas prot ne tikai celt un velt, bet arī labi izskatīties lielpilsētā. 3,0 litru dīzeļdzinējs ir pārliecinošs un gaita neierasti patīkama. Tā lielākais konkurents ir paša radinieks – Ford Ranger.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti