Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kuru Audi labāk izvēlēties.

Vidzemnieks88 Reģ.: 11.03.2024

Sveiki. Ir doma par: Audi A6 Sline 2016 gads 2.0tdi 140kw un otrs Audi A4 sport 2019 gads 2.0tdi, vai 2.0 benzīns 140kw. Jūsu ieteikums kuru labāk un kādi plusi vai mīnusi viņām ir?

 
1 2
WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Šitiem ir lielākoties tikai mīnusi ar retiem izņēmumiem - tie gandrīz visi ir nojāti ! Bet ja atradīsi labu eksemplāru, tad vienalga. Kaut mana izvēle būtu par labu dīzelim.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

tik traki nav, 19 gada var atrast nenojātu, jarēķinās, ka cena nenojātam ap 25 tūkst. Droši vien labāk 2.0 dīzeli,

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Pārforsēts dīzelis - uztaisi uzreiz forumā topicu par tā audi remontiem

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Šādi formulēts jautājums velk uz to, ka appi siens ir samērā iespējams.Ar benzīnnieku gandrīz vai garantēts.

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 3 Atbildēt

GTD2 rakstīja: tik traki nav, 19 gada var atrast nenojātu, jarēķinās, ka cena nenojātam ap 25 tūkst. Droši vien labāk 2.0 dīzeli,

5 gadi vecs hlams ar nezināmu nobraukumu maksā 25k, kamēr jauna Oktavia 26k

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Atliek uzdot tā dēvēto Jautājumu.Kā pāc tas tā ir. Ka jauns  hlams maksā 26k. Pareizāk,28k.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Ok. Būsim korekti - 26300 Eur Ambition versijā.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ok,tiešām, vnk labticīgi ieskatoties skodas cenuklubā, neiedomājos,ka šiem krāmutirgoņiem uz visiem pirkstiem jāskatās.Tikko atver zaļo lapu, tā uzreiz topi korekti informatīvi app-ists ;p Jo sadaļā "cenu lapa" figurē tikai elegance, sākot ar 28170eur  www.skoda.lv/_doc/77c02aa6-3a81-4a42-aed0-59a224174e0f -gan pie viena "nesaprotu", kā vispār kāds var atļauties par SAVU naudu nopirkt litra tilpuma 3cyl kondzerbuņņdžu.Es labāk nopirktu vecu smerdīgu volvo pa kādi 3k ;p

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Topika autoram - lietots Audi ir dikti līdzīgs lietotam BMW - uzturēšanā afigenna dārgs. Pašam ir bijis. Pat vairākas reizes.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Man ir bijusi uzturēšanā mazlietota škoda,turklāt pirkta pie viena oficianolālā vispazīstamākā vag dīīlera.Lielāku suudu grūti iedomāties princepā ;p

zekunde Reģ.: 02.01.2023
0 6 Atbildēt

Ja es ņemtu, tad galvenais, lai izgriests kvēpu filtrs, jo tad vismaz nevajag šņakarēties ar viņa problēmām

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Visvairāk gan "gribētos" kaut tiešām abbddrirstos visi TIE, kuri te šajā "autologu forumā" visu ceļu tīksminās par lietotu auto lietotāju "problēmām".

Es ļoti cerīgi CERU, ka itin drīz pienāks tie laiki, kad izmanīgie "jaunlietotāji" būs spiesti tos savus "jaunos" hlamus lietot līdz kliņķim un vēl piemaksāt par piespiedu utilizāciju- kad sirsnīgi sagribēsies savu to "mazlietoto" kādam nogrūst.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Viņi vnk to vēl nezina. Vai arī ir dīvāna muldoņas bez auto.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 2 Atbildēt

man 2.0 analogs dīzelis ir nokalpojis patlanan 250tukst, ,pēc gadiem būs drīz desmit , visas apskates bez aizrādījumiem, or nulles novērtējumu. Tehniski mainīts bremzem, diski, uzlikas, dzinējam vairs neatceros kaut kāds dačiks sen atpakaļ meta kļūdu ,ko pa garntiju sataisīja, tā tikai apkopes,ar ēļļas un siksnu maiņām. Pēc pēdējās apkopes dīleris piedāvāja manu auto atpirkt, jo viņiem liela intrese pēc tādiem, vienīgais nav viņiem ko līdzvērtīgu jaunu piedāvāt. Ir cilvēki,kuriem tomēr svarīgi ir konforts, diemžēl, par 20+tūkst nekas sakarīgs nesanāk, Nopērkot nenojātu 19 gada , attiecīgi veicot paredzētās apkopes ies desmit gadus bez problēmām , Auto aršiem dzinējiem arī 500 tūkst nobraukumiem ripo bez lieliem iegūldījumiem vēl ilgāk nekā nupātās pirkts dazš labs ar 1.0 l nemotoru, kuriem tiešām pie 150tūkst. ir problēmas.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

GTD2 rakstīja: tik traki nav, 19 gada var atrast nenojātu, jarēķinās, ka cena nenojātam ap 25 tūkst. Droši vien labāk 2.0 dīzeli,

5 gadi vecs hlams ar nezināmu nobraukumu maksā 25k, kamēr jauna Oktavia 26k

Tādu piecgadīgu ,kas dzīvē kaut ko redzējis, var dabūt pa 15 tūkst, ,par 25tūkst, jau var dabūt ar pārskatāmu no dīlera vēsturi un zem 200tūkst nesakruķītu nobraukumu. Octavija vairāk ir a3 analogs, a4;a6 var no skodas salīdzi9nāt ar superb. protams ja cilvēk,vēlās premium klases auto tad par to arī dārgāk jamaksā, protams ir lētākie alternativas tehniski pietuvināti modeļi superb un passāts

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja: Topika autoram - lietots Audi ir dikti līdzīgs lietotam BMW - uzturēšanā afigenna dārgs. Pašam ir bijis. Pat vairākas reizes.

Autors izvēlējās ar 2,0 dzinēju, kurš tehniski ir identisks vw un skoda, kā arī izmaksas būs līdzīgas ar citiem WAG grupas analogiem. Dārgākas izmaksas ir ar lielākiem dzinējiem, kas ir sarežģītāki,

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Audī ir "labs" 3-litru dd dzinējs.Jo tam ir pienācīgs resurss,kaut arī ar savām niansēm.Ne par 2,Otdi,ne kur nu vēl par benzīnnieku to nevarētu apgalvot.200kkm ir kapi kādam varbūt japona suudam,bet ne audi.Ar nosacījumu,ka iepriekšējais tā suuda īpašnieks nav bijis dalbaēbs.

Tas AdBlū suuds kopš 2015tā gada ir visiem diizeļiem.Vēlams "ņemt" to,kuram jau ss sludinājjma attēlos deg kāda kontrollampa un izpuhtēja gali pēc iespējas melnāki.Audi benzīnnieku ar tīru izpūtēju gan diez vai vispār kādu atradīsi;p

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Neredzu jēgu pirkt "mazlietotus" auto virs 10K, tad labāk piemest un nullīti. Ar 3/4/5 K hlamiem, ja sūdīgs, beigās nogrūd un viss, par 20K jau esi ķīlā. Plaču spīdīgo sūdu piedāvājumus gan labāk ni ni

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Mazlietotu auto "virs 20-30k" tālākpārdošana ir itin būtiska autotirdzniecības sastāvdaļa.Bez kuras reāli apgrūtinātos jaunu 40-60-80k vērto tirdzniecība.Vai nu tie sāktu maksāt vēl par kārtu dārgāk.

Taču kāreiz aizkadrā/alkatīgie "jaunu auto" dīleri bija tie, kuri te neilgā pagātnē personīgi pielika savu smerdigo roku pie tā, lai nozākātu šo relatīvi dārgo "mazlietoto" auto vērtību un šādu auto interesentus visos iespējamajos veidos iztēlotu par galējajiem lohiem.Itin jo īpaši attiecībā uz dīzeļdegvielas mašīnām, kuras paši tie glumie dīleri sadarbībā ar tikpat melīgajiem ražotājiem te ieviesa un putāmlūpām piepūstiem vaigiem iztēloja par pasaulē tīrākajiem un progresīvākajiem.

Rezultātā tagad viņu pašu plačos šie te "mazlietotie" un "pārbaudītie" hlami stāv un rūsē mēnešiem ilgi.Jo to vietā bija svarīgāk potenciālajai mērķauditorijai ieārstēt jaunu škodu "pa 26k eur".Redzēsim, kādu vēl nekaunīgāku demagoģiju viņi izdomās tuvākajā nākotnē. 

Normāli domājošs lietotājs savu to daudzmaz labā stāvoklī esošo lietoto dd mašinu varbūt pat gribētu turpināt lietot, taču viņš gadiem ilgi nav "mācīts" šādu auto pienācīgi uzturēt.

Labas saimniekošanas principu vietā viņam tika uzstājīgi borēts galvā, ka šāds auto uzreiz pēc garantijas beigām kļūst par nelikvīdu un to vajag jau laicīgi kādam "iesmērēt" un tā vietā fiksi pagrābt jaunu.Paskatīsimies, cik viņi pārdos "jaunos", ja vairs pēkšņi nebūs kam nogrūst "mazlietotos".

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 2 Atbildēt

650 rakstīja: Audī ir "labs" 3-litru dd dzinējs.Jo tam ir pienācīgs resurss,kaut arī ar savām niansēm.Ne par 2,Otdi,ne kur nu vēl par benzīnnieku to nevarētu apgalvot.200kkm ir kapi kādam varbūt japona suudam,bet ne audi.Ar nosacījumu,ka iepriekšējais tā suuda īpašnieks nav bijis dalbaēbs.

Tas AdBlū suuds kopš 2015tā gada ir visiem diizeļiem.Vēlams "ņemt" to,kuram jau ss sludinājjma attēlos deg kāda kontrollampa un izpuhtēja gali pēc iespējas melnāki.Audi benzīnnieku ar tīru izpūtēju gan diez vai vispār kādu atradīsi;p

Māsas vīram 2019g BMW 320D(G20) Nav adblū.(Atdzīts no vācijas bmw dīlera)  man pašam ir 2019 gada nissan xtrail 2L dīzeļ motors(pirkts nissan dīlerī Latvijā) un arī bez tās pūstošās ad blū fīčas.

Abi spēkratu motori skaitās krutākājā Euro 6 emisijas normā.

 

😉 Ta kā nez kur esi salasījies bet šis nav 100% visiem dīzeļiem garantēts pasākums arī šobaltdien, kaut kā autoražotaji apiet cik vien var šo sūdu...

 Kaut kā shemojot jo pat vienā modelī ir versijas ar un ir versijas bez, kaut viens un taspats dzinējs.

Ar 'Euro 7' gan drošvien pilnība viss tiks piegriezts un būs filtri filtru galā kam vel būs beigās beigu filtrs. 😂

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Es nevis "nezin ko/kur esmu salassījies" ,bet gan labticīgi iepļ'jūtīju tēmā "par AUDI ā4"- izlasi virsrakstu! 

Par AUDI šajā tēmā tiek runāts, nevis par tava radinieka bmw vai tavu nissān vai tava kaimiņa māsas renaultu!

Es nezinu, kur viņš "atradīs" 18-19tā gada dd AUDI ar euro6 bez AdBlū.Lai viņam veicas!  Toties jā, bija vesela rinda dažādu CITU glumi izmanīgu ražotāju, kuri savos motoros arī pēc 15tā gada nepielietoja adb,lai gan mēģināja tos pabīdīt zem euro6 šiltes.

Saruna ieiet parastajā gultnē- tēmas Autor, lūdzu labāk nepērc to audi, citādi tu nokļūsi LOHa kategorijā, vienalga ar vai bez adBlū ;P

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 1 Atbildēt

😉 Bet mans pļūtējiena ieteikums no modernajām 'vācu' markām, ja vien tā nav nullīte ar garantijas segumu, tad gudrāk būtu izvairīties.

 Tur vairs galīgi nekā ekskluzīva nav, kā tikai servisa tāmes izmaksas kuras būs jāsedz no savas kabatas. 😂

Ja vien tas nav S4 vai S6 neviens uz tiem 's-line' pazora taupītaju riņķiem neatskatīsies. 😉

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Varbūt vari iedomāties, ka "kādam" tomēr varētu būt kāda zināma sajēga, ko ar tām "vācumarkām" darīt?? Tā pamat runa (iespējams) būtu par TO, ka KATRAM (loham) ir tiesības izvēlēties jebko sev tīkamāko un sevi "par savu naudu" iepriecināt/spējīgāko.

Tas ir tāds tipisks "mūžam apbižoto" sindroms, ka katrs garāmgājējs cenšas piedēvēt tiem s6/s4 kādas mistiskas īpašibas, uz ko paši viņi visdrīzāk pat ij nepretendē.

Tu kad nisānu pirki, protams itin NEKO nesedzi no savas kabatas.Augstākie spēki tev visu finansiāli morālo segumu nosedza.Garantijas periodu un jaunu auto kā tādu Tu ieguvi pilnīgi par Velti.

Es savukārt (lohs/būdams) ar "savu" (salīdzinoši par to pašu Tava jaunvērtīgā nisāna cenu,tikai "lietotā" stāvoklī iegādāto..) ļerkatu apmēram pa to pašu laiku nobraucu 200 tūkstošus,izgāju 7gab TA pa nullēm,neamputēju dpf-u,nemainīju ražotāja noteikto programmatūru un man tāpat praktiski visu ceļu bija jaunas riepas,spīdīgas bremzes un nepiedrirsts salons.Nerunājot par pārējo, MAN svarīgo papild aprīkojumu (kura nav un nebūs tavā nisānā).Kā arī (!) es/tev nenorādīju nedz uz Tavu materiālo stāvokli, nedz aizskāru Tavas intereses, nedz arī pat ne nosaucu Tevi par Lohu vai kadī citādi (vēl glaimojošāki) sakarā ar Tavu izvēli.

Te taču nevienu praktiski neinteresē nedz kāda "pieredze" KĀ lietot lietotu auto, nedz arī vispār kas cits, izņemot (kārtējo) pavērušos iespēju izcelt un attaisnot Savu (vienīgi pareizo) autoritatīvo Viedokli.Vēlams, pa ceļam pēc iespējas trāpīgāk cenšoties morāli aizvainot jebkuru "citādi domājošo".Tā ka turpinam tik tālāk, vienlīdzīgi "no abām pusēm".

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 1 Atbildēt

Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi  dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada.  Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam  ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi  dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada.  Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam  ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši

Ar DPF problēmas nebija?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Teorētiski var piekrist par tehniskajām lietām - bet, protams, tas teksts par "divnieciņu labošanu" ir čau, bet nu šitas - "(Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas)  " - paga, ko? Tevis piesauktās jaunās kastes ļoti kliedzoši parāda kāpēc audī ir kruts - jo tu piedāvā izvēli starp lietotu piznesa klases mašīnu un jaunu naglu kasti - un tāpēc arī tās naglu kastes ir labāka izvēle, jo tās ir stipri primitīvākas - izņemot Škodu, Škoda vienkārši ir nesmukāk uztaisīta, bet apakšā ir fofāgens, un fofāgens tehnoloģiski [vipendroniski] no audī sevišķi neatpaliek. Ak jā, cilvēks te vēlas pirkt mašīnu - Eiropas tirgū no Missena mašīnas nopirkt nevar, tikai kaščeju, xtraili un joku.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

mefisto rakstīja:

GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi  dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada.  Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam  ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši

Ar DPF problēmas nebija?

nē nebija, ja ar dzinēju viss kārtībā, ar sprauslām. turbīnu. nelej nekādu kreiso degvielu, strādā izdedzināšanas process un nebrauc īsos gabalus tikai pa pilsētu, dpf vajadzētu kalpot bez problēmām. Parasti dpf aizsērēšanai ir kāda ar blakus apstākļiem saistīta problēma.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Krokodils rakstīja: Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Teorētiski var piekrist par tehniskajām lietām - bet, protams, tas teksts par "divnieciņu labošanu" ir čau, bet nu šitas - "(Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas)  " - paga, ko? Tevis piesauktās jaunās kastes ļoti kliedzoši parāda kāpēc audī ir kruts - jo tu piedāvā izvēli starp lietotu piznesa klases mašīnu un jaunu naglu kasti - un tāpēc arī tās naglu kastes ir labāka izvēle, jo tās ir stipri primitīvākas - izņemot Škodu, Škoda vienkārši ir nesmukāk uztaisīta, bet apakšā ir fofāgens, un fofāgens tehnoloģiski [vipendroniski] no audī sevišķi neatpaliek. Ak jā, cilvēks te vēlas pirkt mašīnu - Eiropas tirgū no Missena mašīnas nopirkt nevar, tikai kaščeju, xtraili un joku.

Nevis eiropā, bet gan pie mums. 😉 Diemžel mūsu prātiņos joprojām viss izņemot bmw un audī esot otršķirīgs brends.

Tieši tāpēc nissans pie mums ir tikai sievišķu juke, kaškai vai tad xtrail...

 Eiropā ir daduz lielāka nissan modeļu izvēle pasažieru busi un bulkvāgi-townstar, primastar, interstar, joprojām mazā micra nekur nav pazudusi... Un arī lielie darba zirgi pathfinder un patroļi ir dzīvi.

 'sedanos' gan pēdējā piecgadē eiropas tirgus pozīciju ir zaudejusi un bez importa neiztikt.

Savā laikā vectēvam bija 90gada nissan bluebird, no sava bērna prata atceros tas gāja kā tanks, pēctam 94g pulsar, pa lielam abiem lielu tehnisku problēmu nebija, (vectēvs uzpasēja autiņu garažā un man daduz ko iemācija par auto  uzbūvi) pat 300...350tūkst nobraukumā bendzīna motori rūca kā jaunas bitītes, tik tas ka tā laika japāņi mūsu platuma grādos stipri izrūseja.

Bet tagad modernajos modeļos jau sen vairs nav tā pati problēma. Tāpēc vienkarsi iesaku paplašināt savu redzes loku nevis sēdet uz novecojušiem aizspriedumiem. 👍

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 1 Atbildēt

Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...

Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo. 

20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 1 Atbildēt

Diemžēl ne vien 20-gadīgiem japāņiem, bet jauniem,kas pirkti latvijā jau drusku pāri desmitgadīgiem  nepieciešami mertināšanas darbi. Korejieši un japāņi vissvairāk rūsējušās mašīnas, rūsē viņi visi ieskaitot Toyotas Lexsuss. Paŗējās markas rūsē daudz maz vienādi. Laikam no jauniem auto nav neviens kuru varētu izcelt pretrūsas apstrādes ziņā. Vienīgais variants veikt kārtīgu pretrūsas apstrādi

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

par x-traili, mašīnai nav nepieciešams milzīgs konforts, tā vienkārša lēta mašīnīte domāta vairāk lauku iedzivotājiem, kur slikts jeb ziemā netīrīts ceļš. Nevajag salīdzināt divas dažādas klases mašīnas loģiski ,x-trails nebūs tik pat konfortabls ,kā xc90.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Xtrails domāts lauku iedzīvotājiem? Nenodirs lauciniekus! Pseidodžipi ir nemākulīgu pilsētnieku mašīnas - tur kur pilsētniekiem vajag pseidodžipus, tur laucinieki brauc ar hečbekiem un universāļiem, bet tur, kur ar to ir par īsu, tiek izmantoti dzelži, kuriem tie pseidodžipi līdzi netur. Es pazīstu vienu čali kuram bija pirmās vai otrās paaudzes xtreilis [līdz nomainīja pret amaroku - un tad nejauši sanāca samainīties ar tēvu ar mašīnām, līdz ar to tagad brauc ar hiluxu] - cik no tēva nopratu, tad bezceļos ar to xtreili bik tālāk varēja aizbraukt, bet tīri uz ātrumu paņemot šķēršļus.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Ir sanācis salīdzināt 2000-šo vidus X-trail un XC90. Jā, interjera ziņā vecais X-trails ir kā šķūnis, bet tīri braukšanā man viņš patīk daudz labāk par to Volvo govi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"bet gan pie mums" - tiešām? Bet tu pats nosauci nišas mašīnas Pie mums Micra nav tāpēc ka pie mums jaunas mašīnas var atļauties tikai gados vecāki cilvēki [nevis jaunieši], un apdrošinātāji nespiež izvēlēties kaut ko mazu - šī paša iemesla dēļ pie mums sastopamākais fofāgens ir Golfs, un Polo ir ļoti maz sastopami. Bulkuvāģi un busi - varbūt. Bet patrolis un pathfinders "darba zirgi"... 😂 Darba zirgi kam, biroja planktonam ar īsu krānu? Abi divi nu jau ir parasti pseidodžipi, pirmas komplektējas ar V8 benzīnniekiem, otrais ar V6 - nejustos pārsteigts ja ekofašisma vēsmu dēļ tos nemaz eiropā nepiedāvātu, jo nav ne mikroskopiska hibrīda, ne elektriskās versijas. Kāpēc pie mums tādu nav, nav ne mazāko šaubu - jo tā suga, kurai vajag šitādas kastes, bik piemetīs un nopirks X5 vai Q7. Un jā, kur tad ir sedani un hečbeki? Nu jā, tur tev jāizvēlas megāne vai lagūna.

Par to visu pārējo - kaut ko spēcīgi esi sajaucis. " sen vairs nav tā pati problēma" - nu jā, bet tikai tajā, ka vācu mašīnas nu arī pūst - ne jau japāņu misenes ir palikušas labākas, vienkārši eiropas autoražotāju izstrādājumu kvalitāte ir brutāli nokritusi. Japāņu miskastes nevar palikt labākas - tās ir uzprojektētas labi kalpot 10 gadus, un tad uz tolmetu; dizaina kritēriji nav mainījušies. Pat mūsdienu fofāgens, kurš ir nekvalitatīvs, ir uztaisīts tā, lai to varētu saremontēt - bet japāņi jau sen savas misenes projektē bez rūpēm par lietu, kuras kalpos 10 gadus, maiņu - bremžu sistēma ir labākais piemērs. Un tu te runā par kaut kādiem aizspriedumiem - nu tad lūdzu, parādi no Missena kādu Audi A6 3.0 TDI līdzinieku

Abet par tavu vectēvu - nasing spešal; manam vectētiņam viņa trešais žiķelis kalpoja tieši tikpat labi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kāpēc tu gribi A6 līdzinieku no Nissana? Priekš tam ir Lexus.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Msh vienkārši ir vācu fans. Nesen tieši skatījos kā viens krievs staigā pa Nissan salonu Japanā. Tad tur bija izlikti visādi dampji i moderni i vēsturiski. Otrs ir, ka neviens Japāna nedomā par to ko pirks kkāds Rīgas potenciālais pircējs. Tie lēmumi kko pārdot ir globāli. Piemēram tas pats X trail hibrīda variantā nemaz ASV un arābos netiek piedāvāts, tur ir tāds pats modelis bet hardkora variantā ar 2,5 dzinēju. Eiropā ir jaunās paaudzes 1.5 motorelis kas tēmēts uz Eiropas pircējiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ne tik daudz fans, kā tas kā vēlme pēc praktiskas mašīnas, un tādas, kas arī bišķi iet - šī paša iemesla dēļ es esmu ļoti sliktās domās par mersi - jo ja tavi aziāti ir domāti pist 10 gadus un pēc tam zem preses, tad mersis ir paredzēts lai ar to aizbrauktu uz Domeniksu un izšautu no detaļu lielgabala.

 Attiecībā par veciem nissaniem - astoņdesmitajos un deviņdesmitajos nissans ražoja čupiņu ar interesantiem modeļiem, bet tie pamatā bija māju tirgum, un pie mums tie noteikti sapūtu tāpat kā kaut kāds Sunny.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cilveks piesauca nissanu. Parādi man keksusa sedanu ar pilnpiedziņu un trīslitrīgu dīzeli Nē nu kaut kāds IS ar četru katlu kuļmašīnu gan jau ir, jā, bet tas priekš tiem, kas grib kaut ko līdzīgu bomžpakas bembim.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nissana staļļos tas būtu Infiniti !

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

mefisto rakstīja: Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...

Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo. 

20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.

He,he kas tad tam Volvo ir apakšā - kosmiskie sakausējumi, tehnoloģijas? Tas tak ir kārtējais mīts, ka Volvo nerūsē.

Tas tā pat kā es tiko parbaudiju mītu par veciem Mersedesiem Āfrikā, kuri tur vēl vienu miljonu griež. Nav tur nekādu mersedesu, vecu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu ko var liet, ja Āfrikā būtu streetview - tad vecu meršu tu varētu atrast vismaz 10 uz vienu kilometru ceļa. Pat tajās radnom Google maps bildēs kas ir atrodmas par Āfrikas pilsētām, katra bildē ir redzams vismaz viens vecs mersis:

Piem. šeit pat divi : 

www.google.com/maps/@12.6473559,-7.9993368,3a,74.1y,180.81h,66.07t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipN9TobrZw2UP7u3wYHY-QSBJl5LrKNvYlSfuHiM!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipN9TobrZw2UP7u3wYHY-QSBJl5LrKNvYlSfuHiM%3Dw203-h100-k-no-pi-20-ya200-ro0-fo100!7i5952!8i2976?entry=ttu

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: Diemžēl ne vien 20-gadīgiem japāņiem, bet jauniem,kas pirkti latvijā jau drusku pāri desmitgadīgiem  nepieciešami mertināšanas darbi. Korejieši un japāņi vissvairāk rūsējušās mašīnas, rūsē viņi visi ieskaitot Toyotas Lexsuss. Paŗējās markas rūsē daudz maz vienādi. Laikam no jauniem auto nav neviens kuru varētu izcelt pretrūsas apstrādes ziņā. Vienīgais variants veikt kārtīgu pretrūsas apstrādi

Man ir 15 gadīga KIA Ceed, nekas nav metināts.

Varu uzrādit un braukusi ir tikai LV.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Mums darbā 2007gada nopirka divus cerato. Pēc desmit gadiem abiem bija norūsējušas un apskatē vienu dēļ slikšniem nelaida cauri, lai gan tai ie 300tūkst arī viss tehniski bija ļoti slikti, Otra bij mazāk nobraukusi un bija tikai aprūsējusi. Abas tika pārdotas vienu drusku virs lūžnu cenas, otru ar lielām grūtībām pārdeva, jo intrese par KIA nekāda.

zekunde Reģ.: 02.01.2023
0 0 Atbildēt

Audi A4 B8 arī labi šņakarējas ar rūsu

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja:

mefisto rakstīja: Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...

Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo. 

20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.

He,he kas tad tam Volvo ir apakšā - kosmiskie sakausējumi, tehnoloģijas? Tas tak ir kārtējais mīts, ka Volvo nerūsē.

Tas tā pat kā es tiko parbaudiju mītu par veciem Mersedesiem Āfrikā, kuri tur vēl vienu miljonu griež. Nav tur nekādu mersedesu, vecu.

Esmu bijis Albānijas Tirānā. Tur diezgan daudz veco Mersedesu. Veciem bija problēmas tikai ar rūsu, tehniski ļoti ilgi kalpoja. Izturības ziņā man ļoti laba pieredze ar C klasi, gan w203, gan w204 virsbūvē.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti