Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Škoda Kodiaq 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Škoda Kodiaq auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
0 3 Atbildēt

Vai ar kaut ko izcēlās salīdzinot ar iepriekšējo modeli? Teikšu nē! Nu jā pogas citas-modernākas!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 0 Atbildēt

tā, sēžos kodiakā, iekārtojos, aplūkoju salona dizainu, vidus konsoles ekrānu, aiz stūres ekrānu, pogas, pirmais iespaids patīkams, braucam! nu, ļoti labi! Škoda jau tas pats VW vien jau ir! Čehi salikuši savas atšķirības gan ārējā, gan iekšējā dizainā, bet kaut kas pa vidu TIguan un Touareg izmēriem ir! aizmugurē plašums otrajā rindā, tālāk izrādās, ir trešā sēdekļu rinda, bērniem noteikti tur patiks sēdēt un braukt viens kārtīgs lielas ģimenes auto, vecāki, bērni, daudz mantu, kas nu kuram vedams, bet ietilpīgs un liels auto, šad tad var arī ko lielāku un garāku vest, tik jānoloka sēdekļi aizmugurē, un lai dabūtu līdzenu grīdu, vidējās rindas sēdekļi jāpabīda uz priekšu, lai pilnīgi horizontāli nolocītu trešās rindas sēdekļus, Kodiaks ir čehu SUV vislielākais pārstāvis, izdevies!

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 1 Atbildēt

Škoda lielākais krosovers Kodiaq jaunajā paaudzē saglabājis visu par ko tas iemantojis pircēju simpātijas – plašs un ietilpīgs salons apvienojumā ar taupīgiem un gana dinamiskiem dzinējiem, kā arī visnotaļ labām gaitas īpašībām. Ideāls auto tuvākiem un tālākiem ceļojumiem ar visu ģimeni.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Liels, ērts un praktisks - tās ir galvenās lietas, kas jāzina par šo auto. Plug-in uzlādes versijā arī ekonomisks, jo pa pilsētu un tās apkaimi var braukt tikai ar elektrību, turklāt arī cena, ja pieliekam klāt valsts subsīdiju, sanāk tīri pieņemama. Īpašu uzslavu Škoda inženieri ir pelnījuši par klimatkontroles pogām, kas ir padarītas daudzfunkcionālas. Proti, nospiežot lielo un parocīgo pogu, tā pārslēdz funkcijas: temperatūras izvēle, sēdekļa apsilde, ventilatora jauda, gaisa plūsmas virziens un - oho! - audiosistēmas skaļuma regulēšana. Tā teikt, trīs vienā. Patiešām ērts un praktisks risinājums, kas ļauj, esot pie stūres, visu vajadzīgo izdarīt bez novēršanās no ceļa. Apdare pietiekami kvalitatīva, bet galvenais trumpis tomēr ir ietilpība, jo ir pieejama septiņvietīgā versija.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Izklaidei varu pastāstīt, kā man gāja ar Kodiaq un Lauru. Kad iekāpu mašīnā, centrālais displejs man paziņoja: "Laura nav pieejama izvēlētajā valodā. Jūs Laura varat lietot angļu valodā." Jutos ieintriģēts - kas gan šī ir par Lauru, kuru varu lietot tikai angļu valodā? Datora izvēlnē pārslēdzu angļu valodu un mīkla tapa atminēta - Laura ir mākslīgā intelekta rīks ar balss vadības funkciju. Pareizāk sakot, vispirms es iepazinos nevis ar Lauru, bet Lauri, jo mani uzrunāja vīrieša balss. Mazliet negaidīti, taču ļoti iekļaujoši un mūsdienīgi - tā sākumā nospriedu. Taču, parakņājoties dziļāk, sameklēju arī iespēju aktivizēt sievietes balsi, tā beidzot atrodot Lauru.

Komunicējot ar Lauru, var mēģināt ar balsi dot komandas navigācijai. Latvijā gan diez vai kas prātīgs tur iznāks. Tikai ar trešo piegājienu piedabūju Lauru saprast, ka vēlos tikt uz Rīgu, bet latviskos ielu nosaukumus labāk pat nemēģināt - nesapratīs. Pie tam ne tikai Latvijas, bet pat "Škodas" dzimtās Čehijas. Kad palūdzu sastādīt maršrutu uz Brno, tad Laura strupi atcirta, ka "ceļš uz porno nav pieejams". Negribu pat minēt, ko Laura par mani padomāja. Bet pieņemsim, ka vainīgs mans akcents un dikcija. Beigu beigās vienojāmies, ka Laura uzgriezīs radio "SWH Rock", un ar šo darbiņu viņa tika galā nevainojami. Bet, ja liekam malā jokus, tad fakts, ka mākslīgais intelekts pārādās arī ekonomiskās klases automašīnās, ir ievērības cienīgs.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

SandrisM rakstīja: Izklaidei varu pastāstīt, kā man gāja ar Kodiaq un Lauru. Kad iekāpu mašīnā, centrālais displejs man paziņoja: "Laura nav pieejama izvēlētajā valodā. Jūs Laura varat lietot angļu valodā." Jutos ieintriģēts - kas gan šī ir par Lauru, kuru varu lietot tikai angļu valodā? Datora izvēlnē pārslēdzu angļu valodu un mīkla tapa atminēta - Laura ir mākslīgā intelekta rīks ar balss vadības funkciju. Pareizāk sakot, vispirms es iepazinos nevis ar Lauru, bet Lauri, jo mani uzrunāja vīrieša balss. Mazliet negaidīti, taču ļoti iekļaujoši un mūsdienīgi - tā sākumā nospriedu. Taču, parakņājoties dziļāk, sameklēju arī iespēju aktivizēt sievietes balsi, tā beidzot atrodot Lauru.

Komunicējot ar Lauru, var mēģināt ar balsi dot komandas navigācijai. Latvijā gan diez vai kas prātīgs tur iznāks. Tikai ar trešo piegājienu piedabūju Lauru saprast, ka vēlos tikt uz Rīgu, bet latviskos ielu nosaukumus labāk pat nemēģināt - nesapratīs. Pie tam ne tikai Latvijas, bet pat "Škodas" dzimtās Čehijas. Kad palūdzu sastādīt maršrutu uz Brno, tad Laura strupi atcirta, ka "ceļš uz porno nav pieejams". Negribu pat minēt, ko Laura par mani padomāja. Bet pieņemsim, ka vainīgs mans akcents un dikcija. Beigu beigās vienojāmies, ka Laura uzgriezīs radio "SWH Rock", un ar šo darbiņu viņa tika galā nevainojami. Bet, ja liekam malā jokus, tad fakts, ka mākslīgais intelekts pārādās arī ekonomiskās klases automašīnās, ir ievērības cienīgs.

Diez vai Škoda Kodiaq būtu ierindojams pie ekonomiskās klases automašīnām. Bet pieredze par AI ir inčīga

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
0 0 Atbildēt

Škoda ir izaugusi gan no savas “pelēkās” reputācijas, gan mūsu iedomātās cenu kategorijas. Tagad čehu zīmols pircējiem piedāvā pavisam cita līmeņa automašīnas, kas nav salīdzināmas ar tām, kas bija pieejamas pirms 10 vai 20 gadiem. Tas redzams arī cenu lapās. Tiesa, lai arī vizuālais iespaids ir labs, ne visās zonās interjera apdares montāžas kvalitāte tiek līdzi augsti uzstādītajai latiņai.

Kodiaq ir ļoti praktisks un ietilpīgs SUV, kas izdabās daudzu ģimeņu vēlmēm. Gluži kā labākajās premium tradīcijās, arī šeit papildaprīkojums ātri vien sadārdzinās SUV cenu, tāpēc šīm izvēlēm jāpieiet rūpīgi – tad gala cena nebūs nemaz tik liela.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti