Škoda Kodiaq 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Škoda Kodiaq 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Škoda Kodiaq auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
0 3 Atbildēt

Vai ar kaut ko izcēlās salīdzinot ar iepriekšējo modeli? Teikšu nē! Nu jā pogas citas-modernākas!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 0 Atbildēt

tā, sēžos kodiakā, iekārtojos, aplūkoju salona dizainu, vidus konsoles ekrānu, aiz stūres ekrānu, pogas, pirmais iespaids patīkams, braucam! nu, ļoti labi! Škoda jau tas pats VW vien jau ir! Čehi salikuši savas atšķirības gan ārējā, gan iekšējā dizainā, bet kaut kas pa vidu TIguan un Touareg izmēriem ir! aizmugurē plašums otrajā rindā, tālāk izrādās, ir trešā sēdekļu rinda, bērniem noteikti tur patiks sēdēt un braukt viens kārtīgs lielas ģimenes auto, vecāki, bērni, daudz mantu, kas nu kuram vedams, bet ietilpīgs un liels auto, šad tad var arī ko lielāku un garāku vest, tik jānoloka sēdekļi aizmugurē, un lai dabūtu līdzenu grīdu, vidējās rindas sēdekļi jāpabīda uz priekšu, lai pilnīgi horizontāli nolocītu trešās rindas sēdekļus, Kodiaks ir čehu SUV vislielākais pārstāvis, izdevies!

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 1 Atbildēt

Škoda lielākais krosovers Kodiaq jaunajā paaudzē saglabājis visu par ko tas iemantojis pircēju simpātijas – plašs un ietilpīgs salons apvienojumā ar taupīgiem un gana dinamiskiem dzinējiem, kā arī visnotaļ labām gaitas īpašībām. Ideāls auto tuvākiem un tālākiem ceļojumiem ar visu ģimeni.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Liels, ērts un praktisks - tās ir galvenās lietas, kas jāzina par šo auto. Plug-in uzlādes versijā arī ekonomisks, jo pa pilsētu un tās apkaimi var braukt tikai ar elektrību, turklāt arī cena, ja pieliekam klāt valsts subsīdiju, sanāk tīri pieņemama. Īpašu uzslavu Škoda inženieri ir pelnījuši par klimatkontroles pogām, kas ir padarītas daudzfunkcionālas. Proti, nospiežot lielo un parocīgo pogu, tā pārslēdz funkcijas: temperatūras izvēle, sēdekļa apsilde, ventilatora jauda, gaisa plūsmas virziens un - oho! - audiosistēmas skaļuma regulēšana. Tā teikt, trīs vienā. Patiešām ērts un praktisks risinājums, kas ļauj, esot pie stūres, visu vajadzīgo izdarīt bez novēršanās no ceļa. Apdare pietiekami kvalitatīva, bet galvenais trumpis tomēr ir ietilpība, jo ir pieejama septiņvietīgā versija.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Izklaidei varu pastāstīt, kā man gāja ar Kodiaq un Lauru. Kad iekāpu mašīnā, centrālais displejs man paziņoja: "Laura nav pieejama izvēlētajā valodā. Jūs Laura varat lietot angļu valodā." Jutos ieintriģēts - kas gan šī ir par Lauru, kuru varu lietot tikai angļu valodā? Datora izvēlnē pārslēdzu angļu valodu un mīkla tapa atminēta - Laura ir mākslīgā intelekta rīks ar balss vadības funkciju. Pareizāk sakot, vispirms es iepazinos nevis ar Lauru, bet Lauri, jo mani uzrunāja vīrieša balss. Mazliet negaidīti, taču ļoti iekļaujoši un mūsdienīgi - tā sākumā nospriedu. Taču, parakņājoties dziļāk, sameklēju arī iespēju aktivizēt sievietes balsi, tā beidzot atrodot Lauru.

Komunicējot ar Lauru, var mēģināt ar balsi dot komandas navigācijai. Latvijā gan diez vai kas prātīgs tur iznāks. Tikai ar trešo piegājienu piedabūju Lauru saprast, ka vēlos tikt uz Rīgu, bet latviskos ielu nosaukumus labāk pat nemēģināt - nesapratīs. Pie tam ne tikai Latvijas, bet pat "Škodas" dzimtās Čehijas. Kad palūdzu sastādīt maršrutu uz Brno, tad Laura strupi atcirta, ka "ceļš uz porno nav pieejams". Negribu pat minēt, ko Laura par mani padomāja. Bet pieņemsim, ka vainīgs mans akcents un dikcija. Beigu beigās vienojāmies, ka Laura uzgriezīs radio "SWH Rock", un ar šo darbiņu viņa tika galā nevainojami. Bet, ja liekam malā jokus, tad fakts, ka mākslīgais intelekts pārādās arī ekonomiskās klases automašīnās, ir ievērības cienīgs.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

SandrisM rakstīja: Izklaidei varu pastāstīt, kā man gāja ar Kodiaq un Lauru. Kad iekāpu mašīnā, centrālais displejs man paziņoja: "Laura nav pieejama izvēlētajā valodā. Jūs Laura varat lietot angļu valodā." Jutos ieintriģēts - kas gan šī ir par Lauru, kuru varu lietot tikai angļu valodā? Datora izvēlnē pārslēdzu angļu valodu un mīkla tapa atminēta - Laura ir mākslīgā intelekta rīks ar balss vadības funkciju. Pareizāk sakot, vispirms es iepazinos nevis ar Lauru, bet Lauri, jo mani uzrunāja vīrieša balss. Mazliet negaidīti, taču ļoti iekļaujoši un mūsdienīgi - tā sākumā nospriedu. Taču, parakņājoties dziļāk, sameklēju arī iespēju aktivizēt sievietes balsi, tā beidzot atrodot Lauru.

Komunicējot ar Lauru, var mēģināt ar balsi dot komandas navigācijai. Latvijā gan diez vai kas prātīgs tur iznāks. Tikai ar trešo piegājienu piedabūju Lauru saprast, ka vēlos tikt uz Rīgu, bet latviskos ielu nosaukumus labāk pat nemēģināt - nesapratīs. Pie tam ne tikai Latvijas, bet pat "Škodas" dzimtās Čehijas. Kad palūdzu sastādīt maršrutu uz Brno, tad Laura strupi atcirta, ka "ceļš uz porno nav pieejams". Negribu pat minēt, ko Laura par mani padomāja. Bet pieņemsim, ka vainīgs mans akcents un dikcija. Beigu beigās vienojāmies, ka Laura uzgriezīs radio "SWH Rock", un ar šo darbiņu viņa tika galā nevainojami. Bet, ja liekam malā jokus, tad fakts, ka mākslīgais intelekts pārādās arī ekonomiskās klases automašīnās, ir ievērības cienīgs.

Diez vai Škoda Kodiaq būtu ierindojams pie ekonomiskās klases automašīnām. Bet pieredze par AI ir inčīga

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
0 0 Atbildēt

Škoda ir izaugusi gan no savas “pelēkās” reputācijas, gan mūsu iedomātās cenu kategorijas. Tagad čehu zīmols pircējiem piedāvā pavisam cita līmeņa automašīnas, kas nav salīdzināmas ar tām, kas bija pieejamas pirms 10 vai 20 gadiem. Tas redzams arī cenu lapās. Tiesa, lai arī vizuālais iespaids ir labs, ne visās zonās interjera apdares montāžas kvalitāte tiek līdzi augsti uzstādītajai latiņai.

Kodiaq ir ļoti praktisks un ietilpīgs SUV, kas izdabās daudzu ģimeņu vēlmēm. Gluži kā labākajās premium tradīcijās, arī šeit papildaprīkojums ātri vien sadārdzinās SUV cenu, tāpēc šīm izvēlēm jāpieiet rūpīgi – tad gala cena nebūs nemaz tik liela.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Pārsvarā labas sajūtas iepazīstot jauno Škoda Kodiaq:

1) Dzinēji, to jauda un piedziņa katra gaumei –gan benzīna, gan dīzeļdzinēji, gan pat lādējamais hibrīds ar benzīndzinēju – priekšpiedziņa un pilnpiedziņa! Žēl gan, ka PHEV izpildījumā 4x4 vēl nav pieejams!

2) Eksterjerā centušies saglabāt gan iepriekšējā modeļa vaibstus, gan iezīmēt jaunas dizaina līnijas – man šķiet, ka sanācis nedaudz samocīti, bet kopumā glīti! Prieks, ka elektromobiļu “ieviestās” funkcionālās lietas ir atradušas savu pielietojumu modeļos ar iekšdedzes dzinējiem – te es domāju riteņu disku dizainu Aero uzlikām 😊;

3) Auto ir kļuvis garāks un ar saviem iespaidīgajiem 4758 mm garumā klauvē pie nākamās klases durvīm. Vienā līmenī nolokāma salona 2. un 3. krēslu rinda rada burvīgu ceļojuma gultu! Paldies ražotājam, ka godīgi norāda arī iebraukšanas un izbraukšanas leņķus!

4) PHEV akumulatora ietilpība (25,7 kWh), ar pilnu uzlādi nobraucamais attālums (ap 100 km), 11 kW Type 2 maiņstrāvas uzlāde un CCS ātrā līdzstrāvas uzlāde ir perfekts komplekts lādējamam hibrīdam, ko noteikti novērtēs pircēji.

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 0 Atbildēt

Kodiaq jaunajā paaudzē ir piedzīvojis evolūciju dizainā, kļūstot modernāks un mūsdienu tendencēm atbilstošāks, taču gan ārienē, gan salonā ir saglabātas iepriekšējam modelim raksturīgās aprises un akcenti. Līdz ar to, līdzšinējā Kodiaq lietotāji jaunajā modelī jutīsies kā mājās. 

To pašu var attiecināt arī uz Kodiaq gaitas īpašībām - līdzvērtīgas priekšgājējam, balstiekārta pielāgota komforta virzienā, lai gan vadāmība, kā jau VAG grupai raksturīgi, precīza. Kodiaq turpina priecēt arī ar praktisku salona telpu. Apmēram vienāda riteņu bāze, bet garāka virsbūve nozīmē to, ka pasažieru ērtības ir saglabātas līdzšinējās, bet bagāžas telpa gan kļuvusi lielāka - iespaidīgi 910 litri vai 2105 litri ar nolocītām atzveltnēm.  

Elektrifikācijas laikmetā Kodiaq joprojām piedāvā arī klasisku dzinēju paleti ar benzīna un dīzeļa dzinējiem, kā arī ir versijas ar mild jeb vieglo hibrīdu un arī lādējamo hibrīdu.  

Kodiaq nav gluži lēts automobilis. Cena no 36 680 EUR bāzes komplektācijā un no 40 650 EUR bagātīgākā Sportline komplektācijā. Taču tāpat par dažada veida papildaprīkojumu nāksies piemaksāt vēl, līdz ar to tāds kārtīgi aprīkots Kodiaq var maksāt jau 50 un vairāk tūkstošus. Toties Goda ģimenes var pretendēt uz diezgan ievērojamu atbalstu Kodiaq lādējamā hibrīda iegādei.

AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
0 0 Atbildēt

Izmērs, tehnika, konkurētspējīga cena un, kas nav mazsvarīgi solīds pašmāju Škoda zīmola dīleru tīkls, vairo Škoda Kodiaq vērtību. Ja raugāmies uz plašpatēriņa SUV modeļiem, tad Kodiaq ir tautas auto nosaukuma cienīgs. Vērtīgi, ka motorizācijas programma paredz gan benzīnmotorus, gan dīzeļmotorus. Spilgts un vērtīgs atklājums, iespējams, 2025. gada modifiikācija, kas būs īpaši pierasīta ir lādējamais hibrīds jeb plug in hibrīds. Perfekta alternatīva 100 % elektriskajiem auto, jo ar Kodiaq iV tikai ar elektrību var nobraukt 100 km un pat vairāk. Pilnai laimei pietrūkst, lai Kodiaq iV būtu ne tikai ar vienas ass, bet ar visiem četriem velkošajiem riteņiem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti