oi vecīt, viss kaut kas var būt pie vainas! Slēdzis, releji, vadi, motori - viss kaut kas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
oi vecīt, viss kaut kas var būt pie vainas! Slēdzis, releji, vadi, motori - viss kaut kas.
Ja Tev vecā mersī kāda elektriskā fīča vēl darbojas manuāli, esi par to priecīgs, nestreso un galvenais pēc iespējas mazāk centies iejaukties tās darbībā. Var sanākt, ka pēc tam nebūs vairs ne elektriski, ne manuāli.
Nomainīji Jaguāru pret šo? 😎
Ja gribas rakt, tad sākt ar diagnostikas kompja pieslēgšanu pie šitā aparāta. Tajā parktiksi katrs štrunc kaut ko "runā" CAN kopnē, un ja pēkšņi ir apklusis, vai runā " svešvalodā" ... tad tev ir trāpījies "labs" eksemplārs. Bet nu var sākt arī ar dažādu aizvēršanas/stāvokļa sensoru, piedziņas mehānisma utml. vizuālu apskati, varbūt kas iekrīt acīs ... kā piemēram kāda neorģināla detaļa, vai bojāts vai nepievienots vads ...
Es gan pārbaudītu sākumam bez zinātnes. Vai izpildmehānismam tiek padots spriegums. Ja pienāk, vai nav nosprādzis tas motoriņš ar reduktoru, vai kas nu tur ir. Ja gan motoriņš nav nosprādzis, gan spriegums pienāk, tad nepienāk komanda to ieslēgt, vai kaut kas to bloķē, piem. vāka pozīcijas devējs utt.
Pīpls Ovens prasa, kas par vainu, nevis kurā galā mērīt spriegumu.
Elektriskā bagāžnieka problēmas!
Kas varētu būt pie vainas ka netaisās vaļā un ciet elektriskais bagāžnieka vāks? manuāli var attaisit un aiztaisīt!amartizatori beigti? Mercedes Benz ML-320