-izmazgā motoru un ielej normālu eļļu- tad tu Redzēsi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
-izmazgā motoru un ielej normālu eļļu- tad tu Redzēsi
Tā nav mistērija. Tas ir padilis motors.
eļļas līmenis normāls?
Viencexpercs rakstīja: eļļas līmenis normāls?
Jā, eļļa līmenī.
"normāls" es domāju vismaz pa vidu.
Pārzāģē eļļas filtru uz pusēm. Ja iekšā nav skaidu, tad motors visdrīzāk vēl būs dzīvotājs. Pameklē - ir visādas tīrošās ķīmijas - iegāz, pabrauc noteiktu kilometrāžu, lej ārā. Pēc tam lej tikai pareizu, specifikācijai atbilstošu eļļu un maini regulāri.
Vispareizākais jau būtu jaukt to motoru ārā, bet jautājums, vai konkrētajam auto ir finansiāli pamatoti kaut ko tādu vispār darīt?
Zili dūmi nav? Ja ir, tad pirmo rindkopu neņemt vērā! 😎
Ingusha Ass pa traktoru Tev irA? Uzlīmē lampiņai melno izolentu, apmaini/maini eļļu tā pa 5K km un lej parasto kamazeni M10G2k. Pārējais viss tikai Tavā iedomu līmenī.
lampiņa tak rāda spiedienu, nevis līmeni. T.i. līmeņa esamība negarantē normālu eļļošanu, ja sūknis nenodrošina spiedienu, jeb pa vidu kas vēl aizsērējis.
Viņš jau nepateica kas tas viņam pa traktoru īsti ir.Moš viņam tur to "normā esošo" eļļas līmeni nodrošina tieši jau dīzeļdegvielas piejaukums.Aizsērējis noteikti ka ir, jo taču kaut kādu to bieZpienu viņš tur esot konstatējis.
Neies tak tagad uz dullo visu to eļļassūkni mainīt,pietiktu ka tos suudusietiņus iztīrīt un e/filtrā skaidas paskatīt.Kā arī, ja ar kādu vislētāko agressīvo suudu to motaru izskalos,tad sazin vai parīt tepat nedzirdēsim ka "lohi taču ieteica".
Labāk jau lai "skalo" ar kādu tādu, kurš paredzēts dažas minūtes padarbināt tukšgaitā uz vietas stāvot.Vispār jau pēc "labā toņa" pēc tam būtu vēlams kādu varbūt pat vienkāršāku pussūda eļļu ieliet un pēc pārsimt km to vēlreiz nomainīt jau uz kādu labāku.Un pēc šhitādiem simptomiem ar "pliku" eļļu vispār tikai (bagāts)lohs var "atļauties" tālāk braukt.
Pirmkārt - ja tu baudi eļļas līmeni aukstam motoram, tad ar lielu varbūtību tu to dari nepareizi, un tas ir iemesls kapēc tā lampiņa uz tevīm lamājas, un eļļas līmenis ir reāli par zemu. Ir ierobežots skaits motoru kuriem bija eļļas līmeņa atzīmes gan aukstam gan karstam motoram ... Uzprasi savam auto dīlerim vai servisam, kā pareizi mērīt eļļas līmeni, bet visticamāk, ka tavam auto motors ir minimums jāiedarbina un druksu jāuzsilda pirms noslāpēt un tad skatīties uz mērstieni ... Dažiem vieglo motoriem starpība var sasniegt par litru eļļas starp pavisam aukstu "mērījumu" un jau siltu motoru ...
Izklausās diezgan neticami
Hmm... Derētu kāds piemērs. Nevienam no manā pārziņā esošajiem auto šādu parādību neesmu novērojis. Jā, tikko noslāpēts rāda nedaudz mazāk, nekā divas minūtes pastāvējis, tas tiesa.
Sorry ka aizpeldēju savos darbos un "ignorēju" jūsus:
NU viens piemērs bija mana bračkas 2 litru sarūsejušais Fords - ar jamo brauca viņa sieva, bet tā kā pamatīgi paŗusējis - izdomāja noamainīt - noprika jaunu Fordiņu, vecais mērtājās pei mājas, tad izdomāju, ko jams tur mētājas pie bračkas mājas- paņemšu aizmaukt ar to uz laukiem. Ņemu auto šams tip - ai rāda ka kaut kāda eļļa par zemu, laikam bremžu - kapots vaļā - tur viss itkā līmenī. Nu es neko, malziet papļāpājam par simptomiemk kas un kā - jams saka - eļļas lampņa šad un tad iedegoties.
nu es peidarbinu - viss itkā norm, nekas nekur liekas nedeg.
Ņemu un braucu, pirmajā 90 grādu līkumā - skatos - O sarkanā motopra eļļas lampa iedegas - es WTF - metu malā un skatos - ahā uz ščupa ir tikai gaiši brūns gals, bet eļļa uz mērkoka vispār pat nav trāpījusi.. Lieta skaidra - lēnām un ļoti mierīgi braucu līdz ~ kilometru tālajam benzīntankam - salēju 2 litrus eļļas, uz mērkoka joprojām nekas neparādas, es F -it tāpat ir labāk nekā bija iepriekš, braucu uz laukiem. Laukos vēl kādu ~ litru eļļas pielēju, un tad uz mērkoka bija tieši laikā.
Man uz FR-v turbo dīzeļa pēc ēļļas maiņas pilnu pielietu , piedarbinot parasti jāpielej ap 0.5 0.7 litri klāt līdz normai. (Saprotams ka eļļas filtrs daļu "norij" šajā situācijā)
Un vispārējai ilustrācijai tīri no Owners Manual perspektīvas un cold vs hot mērīšana parastam "maz"-motoram :
Te piemēram Subaru ir drusku vēl cita situācija ilustrēta, kad karstam motoram paliek eļļas "paliek vairāk":
Viņš taču teica- lampa/nedeg, kamēr motors(eļļa) ir aukstā stāvoklī.Auksta eļļa ir biezāka(saturīgāka),spējīga izdilušā motorā uzturēt lielāku(pietiekošu) eļļas spiedienu.Uzsilstot tā kļūst par šķidrāku suudu un spiediens nokrīt.Eļļa var būt nepiemērota nolietotam motoram,nolietota pati par sevi,suudīgas markas,ar ddegvielu atšķaidījusies.
Nu kādam kapeikpsisējam būt jābūt, lai vismaz to zampu tūliņ nenomainītu un turpinātu to motoru jaat.
Man bija tieši tas pats,pārvācu motoru,saliku visu jaunu,bez izmaiņām.Vainīgs izrādijās eļļas termostats(nosprūdis aizvērtā stāvoklī,eļļa negāja uz radiatoru).Izsviedu to mēslu ārā,uzvirpoju korķi un viss bija OK.Opel Frontera 2,3 turbo dīzelis.
Iedegas eļļas lampiņa
Varbūt vēl kādam ir bijusi šāda mistērija. Kamēr motors auksts lampiņa nedeg, bet kad uzsilst pie zemiem apgriezieniem lampiņa sāk mirgot. Uzdod gāzi, atkal nodziest. Atjaucu eļļas sūkni, tas bija pilns ar eļļas sabiezējumiem. Cik liela iespēja,ka motoram ir kapi? Vai tie biezumi ir sagājuši kaut kur sistēma.