Conqueror rakstīja: tas ir veļļuks tikai ar vienu ātrumu, bez dubļusargiem un bez bremzēm
Kas tad heteroseksuāļiem ir pret vienātruma velosipēdu? Vai tad pa pilsētu var braukt tikai ar kalnu ričukiem?
Conqueror rakstīja: tas ir veļļuks tikai ar vienu ātrumu, bez dubļusargiem un bez bremzēm
Kas tad heteroseksuāļiem ir pret vienātruma velosipēdu? Vai tad pa pilsētu var braukt tikai ar kalnu ričukiem?
0pis rakstīja: Atceramies, ka ātrums nav vērtējams tikai no satiksmes drošības viedokļa. Jo lielāks ātrums, jo skaļāks troksnis. Vispār jau rajonos ar lielu cilvēku koncentrāciju ātrumu var samierināt, lai nav tas riepu troksnis tik labi dzirdams. Tas jau normāli, ka (30) ir arī naktī, tad vispār ir jāguļ nevis jābraukā apkārt.
Mazāks troksnis? Varens arguments. Cik ļoti tas ietekmē Tevi ja stundas laikā pa to ielu nobrauc dažas mašīnas? Mosties no katras?
Naktīs jāguļ? Paskatīsimies ko teiksi, ja Tev pie mīnusiem beigsies apkures katls un nāksies zīlēt kad un cik daudz sasals apkures caurules pie nestrādājoša apkures katla. Vai vēl labāk- malkas katls ar degošu malku iekšā, temperatūru katlā 130⁰ hn tvaiku kas nāk no drošības vārsta un atgaisotājiem. Un palīdzību, kas lēnā garā čunčina pie tevis. Būs pēc 20, bet varbūt 40 minūtēm. Un doma- vai pēc 20 minūtēm tava māja vēl būs apdzīvojama.
Saldu dusu.
Opis varētu beidzot aizvākties uz kādu "Pilsēta cilvēkiem" vai citu geju portālu un beigt te huiņu dzīt.
0pis rakstīja: Atceramies, ka ātrums nav vērtējams tikai no satiksmes drošības viedokļa. Jo lielāks ātrums, jo skaļāks troksnis. Vispār jau rajonos ar lielu cilvēku koncentrāciju ātrumu var samierināt, lai nav tas riepu troksnis tik labi dzirdams. Tas jau normāli, ka (30) ir arī naktī, tad vispār ir jāguļ nevis jābraukā apkārt.
Interesanti ka cilvēki grib dzīvot lielpilsētā Rīga, pie maģistrālās ielas, pa kuru grabēdams ik pa 15 minūtēm kursē džimbulis, bet tajā pat laikā vēlas dzīvot klusumā. Iespējams izvēlētā dzīvesvieta nav īsti pareizā un jāpārvācās ārpus Rīgas uz kādu klusāku rajonu mežā?
Ā pareizi. Tas maksā naudu. Uz darbu vairs nevarēs mīcit pedālus 2 km dienā un ēdienu nāksies gatavot pašam, nevis pasūtit pie šķībacainā, kuru pie namdurvīm pieved kūpinātais ar stāvdrāzi. neērtības. Jā.
Cik daudz aizspriedumu. Paskat, pēc 20 gadiem tev šīberi paliks medmāsa no...gribēju nosaukt valsti, bet kas zin, no kurienes tad pie mums brauks pēc pilsonības. Ja vēl brauks. Ilzīte vai Lienīte jau sen strādās Skandināvijā, bet indietis kas būs nopircis zemi apkārt tavam īpašumam ar tevi runās kā izsakot neatvairāmu piedāvājumu, nevis kā ar white master.
Peogresīva kuce, ko tu tur atkal murgo? Aizmirsi no rita tabletites iedzert?
Kur redzēts auto i apskatnieks
Sāk parādīties kas daudz interesantāks, ka nesanāk pašiem izvēlēties braukt uz tiem 30 😍
jauns.lv/raksts/zinas/641671-satiksmes-kontroles-kameras-riga-fikse-vienu-csn-parkapumu-pec-otra
ZZZZ rakstīja: KāDs, iAuto piemēram, var nobraukt pa to Balasta dambi un pavērot, tās gudrās auto sistēmas dzīvē, piefiksē to 30 neredzamo/slēpto, pēc GOSTA? uzlikto zīmi vai nē?
Nogriežoties no Raņķa dambja, auto zīmi atpazīst labi. No Vanšu tilta puses ir divas zīmes - pirmā ir uzreiz nogriežoties no tilta, otrā ir paslēpta aiz koka pie nākamā pagrieziena, kur ir iebrauktuve pie Saules akmens. Ne pirmo, ne otro automašīna neatpazina - pamēģināju 2x.
Tāpēc jau ir cilvēks pie stūres - to neviens nav atcēlis. Sistēma daudz kur apjuks situācijā, kas cilvēkam nerada šaubas vai grūtības.
Jā, protams. Bet situācijas ir dažādas, arī šeit, Balasta dambī, kur zīme ir brutāli aiz koka iekārta. Nu labi - idejiski tā tāpat ir dublējošā, jo 30 jau jāievēro iepriekš, nogriežoies no Vanšu tilta. Bet ir pietiekoši daudzas situācijas, kur arī cilvēkam ir jāšaubās gan par to, kā veikt manevru, gan par satiksmes organizētāju kompetenci.
Vēl arī Rīgā stoplīnijas pie krustojumiem vairumā ir novilktas tā, ka apstājoties pie tām luksoforu galīgi nevar redzēt. Citās pilsētās šādas vainas kaut kā nav redzētas.
Nebūtu jau slikti, ja katrs pats varētu pārliecināties, vai ceļazīmes ir atbilstoši uzstādītas, bet nekā... Tiesības zināt, saskaņā ar ko tiec sodīts ir... maksas pakalpojums: www.lvs.lv/lv/products/97914
0pis rakstīja: Tāpēc jau ir cilvēks pie stūres - to neviens nav atcēlis. Sistēma daudz kur apjuks situācijā, kas cilvēkam nerada šaubas vai grūtības.
Tā jā, šī būtu īstā situācija par ko jācīnās iAuto un. Zīmes novietotas neatbilstoši, neredzami, neuztverami pat moderniem asistentiem. Pa kādu attīstības ceļu ejam/brucam. GOST? A virzienā vai EU?
Piemēram, liekam lai uztveramāk, atvirzām no pašas neloģiski novietotās lokācijas, kustības virzienā, tālāk 20m/30m un zemāk!!!
Tas pats ar luksoforiem, pretējos neredz, savējais augstu gaisā. Stāvot pie STOP līnijas, jāskatās caur jumta lūku!? Kur palika mazie dublējošie? Arī velo un citiem kas koncentrē skatu uz krustojuma situāciju nav redzes leņķī. Gribās ekonomēt luksoforus paskatieties USA virzienā. Tavējais otrā pusē krustojumam...
Gaismas sek atskaites tablo līdz dzeltenā signāla ieslēgšanās sākumam!??
Par to var piekrist, zīmēm jābūt redzamām pēc iespējas labāk un nav jābūt kokos, vai novietotas citādāk nepareizā veidā. Vienīgi - vai asistenti ir tas, uz ko jāorientējas kā uz standartu. Kaut gan....ja tie visi darbojas puslīdz vienādi - lai tak ir, sliktuma no tā nekāda nav. Galvenais, lai viena asistenta lietotāji nesāk kariņus ar dienestiem, ka viņiem vienīgajiem vissirslikti un lūdzu, pārtaisiet "kā nākas".
0pis rakstīja: Par to var piekrist, zīmēm jābūt redzamām pēc iespējas labāk un nav jābūt kokos, vai novietotas citādāk nepareizā veidā. Vienīgi - vai asistenti ir tas, uz ko jāorientējas kā uz standartu. Kaut gan....ja tie visi darbojas puslīdz vienādi - lai tak ir, sliktuma no tā nekāda nav. Galvenais, lai viena asistenta lietotāji nesāk kariņus ar dienestiem, ka viņiem vienīgajiem vissirslikti un lūdzu, pārtaisiet "kā nākas".
Visirslikti tikai tādiem dien ēstiem, kuriem vajag tikai naudu. Lai var ata tālu strādāt. Mēs un Jūs redz dienestus, kas domā PAR. Lohi balso ar kājām.
Biedrībā es stātos, ja man no tā būtu kaut kāds finansiāls vai cita veida labums. Pretējā gadījumā neredzu jēgu aizstāvēt kāda cita loha "intereses", jo savējas es pats varu un māku aiztāvēt.
Negatīvi vērtēju tos 30.
Nepamatota ātrumu samazināšanas kampaņa pilsētā.
Dzīves līmenis samazinās -stress palielinās.
Progress ir ātrumā =mums te kaut kāds regress notiek.
Un nedodiet te kaut kādus mistiskus Eiropas pilsētu piemērus -nav jāpārņem viņu sliktā prakse =nav jālec pakaļ, tur dzīvojošo, snobu privātajām iegribām.
Conqueror rakstīja: tas ir veļļuks tikai ar vienu ātrumu, bez dubļusargiem un bez bremzēm
Pilnīgi nepareizi. Fiksītis ir velosipēds kam nav brīvrumbas mehānisma, respektīvi, pedāļi vienmēr ir saistīti ar pakaļas riteni. Viss no tevis nosauktā tur var būt - gan robi, gan dubļu sargi, gan bremzes. Jā, tieši tā - Sturmey - Archer ražo trīs robu fiksīšu rumbas.
Paskat, msh nav tajā aitu barā, kas atkārto pa ausu galam saklausītas gudrības. Un tie cilvēki ar viedokli arī CSN reizēm brīvi tulko vai atkārto to, ko "lasījuši internetā".
Atpalicēji bieži vien spēj izrādīt īslaicīgu inteliģenci, tadējādi radot maldīgu priekšstatu. Realitātē viņš ir pieaudzis vīrietis bērna prātā, kurš vēljoprojām dzīvo pie vecākiem un garāžā no lūžņiem metina divriteni.
Ķirša vadītā Rīgas dome vairāk informē Miera ielā zonas kontingentu (+ FOTO) iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/49615-ira-vadt-rgas-dome-vairk-inform-miera-iel-zonas-kontingentu-foto via @iAutolv
Rīgas dome tagad masveidā uzstāda "Zona 30". Kā to vērtējat?
Kādi iespaidi, novērojumi!
Iebildumi sākās tikai pēc netrafarēto pašvaldības policijas sodiem.