Rīgas dome tagad masveidā uzstāda "Zona 30". Kā to vērtējat? - Forums - iAuto

Rīgas dome tagad masveidā uzstāda "Zona 30". Kā to vērtējat?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kādi iespaidi, novērojumi!

Iebildumi sākās tikai pēc netrafarēto pašvaldības policijas sodiem.

 
1 2
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
7 7 Atbildēt

Ļoti labi vērtējam. Maģistrālajās ielās tas netiek uzstādīts. Waze invāzija pat iekšpagalmus sāka pārvērst par maģistrālajām, ar šim zīmēm problēma tiek risināta. Tās zonas ir paredzētas rajona rezidentiem vai apmeklētājiem. Tiem nav nepieciešams nēsāties pa ielām ar 60kmh.

0pis Reģ.: 16.02.2023
4 3 Atbildēt

Loģisks solis būtu tās mazās ielas pārveidot par neizbraucamām cauri - kā Nīderlandē. Vietējie līdz savām mājām tiek, bet navigatori kas apbrauc pašu veidotu sastrēgumu - cauri netiek.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 2 Atbildēt

Netiek? Miera iela ir maģistrālā iela uz Brasas pārvadu. Tallinas iela ir maģistrālā iela uz Deglava pārvadu. Vispirms jau derētu padomāt par to, lai tā zona patiešām būtu rezidentiem, nevis tranzītam un viesstrādniekiem, kā pašlaik. Miera ielā gājējiem no tā 30 nekas nav mainījies. Joprojām ir ārkārtīgi jāuzmanās ejot, jo uz ietvēm brauc virsū velosipēdisti un skūteristi.

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 2 Atbildēt

Tu sagāz vienā putrā ātrumu, tranzītu un skūteris uz ietvēm. Tu brauc pa ietvēm?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Es EJU pa Miera ielu. Trazīta auto tur visū nebrauca un pēc ierobežojumu ieviešanas man, kā gājējam NEKAS nav mainījies. Divriteņi BRAUC VIRSŪ kā braukuši. Kā iedzīvotājam - lielāki sastrēgumi un atteicīgi vairāk izplūdes gāzes.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 2 Atbildēt

Kāds sakars velosipēdiem ar (30) zonu Mieras ielas apkaimē? Un kādas gāzes no velosipēdstiem, tu neko nejauc? Vai tik jūtīgs esi? Sviedrus tu pa gabalu arī jūti?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Kāds sakars? Ar to, kas apdraud gājējus Miera ielas apkaimē. Tie ir VELOSIPĒDISTI un SKŪTERISTI. Bet vairāk stāvoši un kūpoši sastrēgumi ir 30 zonas "ieguvums", jo gājēju drošība no tā uzlabojusies nav.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Pēc CSN velo pa ietvi var braukt, ja braukšana pa brauktuvi ir bīstama. Iespējams, ka tie uzskata ka velomīšanās pa bruģi ir bīstama. Slideni akmeņi, krata. Man ar Miera ielu nekādas darīšanas nav, bet pa Tērbatas ielu es nekad nebraucu jo man nepatīk mīties pa bruģi, pa ietvēm - nemāku. Tāpēc pa Brīvības vai Barona. Bet ja tie cilvēki dzīvo uz Miera ielas - nu, vienalga tiem jāatcerās ka uz ietves viņi ir viesi un gājejiem vienmēr priekšroka.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tieši par to ir runa - tieši velosipēdisti un skūteristi uzskata, kā gājējiem ir jāvācas malā, kad viņi tur brauc. Viņu uzskatā gājēji ir viesi un "nobraucami, kā spaiņi". Ir nožēlojami skatīties, kā veci cilvēki bailēs pieplok pie sienas, izdzirdot divriteņu kretīna zvaniņu.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Ejot pa ietvi, sūtu dirst zvanītājus un turpinu kustību. Gribi braukt ātrāk par gājēju - lūdzu, pa brauktuvi. Tieši tik vienkārši.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Es, personīgi, arī. Bet kā tas maina faktu, ka tie zvanītāji fiziski brauc virsū un vājākos, kas nespēj sevi aizstāvēt un kam velo uzbraukšana ir patiešām bīstama, terorizē un iedzen bailēs?

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Faktu nemaina, bet pārkāpums ir pārkāpums. Tas nekādi neatšķiras no auto, kas nedod ceļu gājējam uz pārejas. Tieši tāpat ir jāfiksē pārkāpums, jāinformē policija, pilsētas vadība - lai domā kāds ir iemesls un kā to var nepieļaut.

Uz Miera ielas (un ne tikai) ietvēm izvietot kautkādus nelīdzenumus, kas netraucē iet gājējiem bet neļauj velo attīstīt ātrumu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu re - pats jau nonāci pie tā, ka "jafiksē pārkāpums". Bet kādēļ pašvaldība tā vietā terorizē autovadītājus, kuri šādus pārkāpumus neveic?

0pis Reģ.: 16.02.2023
5 3 Atbildēt

Vai iebildumi ir pa (30) zonām vai par netrafarētajiem PP, vai abiem vienlaicīgi?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Iebildums ir tieši pret Zonām 30 km/h 

Pēdējo gadu laikā Rīgā ierīkotas 15 samazināta ātruma zonas iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/49570-pdjo-gadu-laik-rg-ierkotas-15-samazinta-truma-zonas via @iAutolv

mefisto Reģ.: 22.05.2017
6 3 Atbildēt

Labi vērtēju!

endr4 Reģ.: 31.05.2004
17 8 Atbildēt

Pilnīgi nejēdzīga, nepamantota un kaitnieciska rīcība, uzbrukums sabiedrības klusējošajam un strādājošajam vairākumam.

Šajos ceļa posmos, piemēram, Miera, Grostonas, Vesetas, Daliņa, Lāčplēša u.c. satiksme notika brīvi un droši ar 50+10kmh visu šo laiku un autovadītājiem, kas objektīvi ir biežākie ielu lietotāji un objektīvi ir aktīvākā sabiedrības daļa, viss bija pieņemami un visi droši tika ar visu galā.

Dažu marginālu nirodiverģentu grupiņas kopā ar saviem aizstāvjiem RD, pārvērta normālu satiksmi par sodāmu.

Bez pētījumiem, bez aptaujām, bez LIELĀKĀS (nevis skaļākās) ielu lietotāju grupas, vai reālo to ielu iedzīvotāju aptaujāšanas, nolēma, ierobežot esošas tiesības braukt 0-50kmh uz 0-30kmh.

Tātad iespaidi - negatīvi, un visiem, kas nevēlas tikt ierobežoti un sodīti vēl vairāk būtu aktīvi jādodas uz vēlēšanām un jābalso par jebko, izņemot JV/Par/Pro un viņu koalīcijas biedriem!

0pis Reģ.: 16.02.2023
7 6 Atbildēt

>autovadītājiem, kas objektīvi ir biežākie ielu lietotāji un objektīvi ir aktīvākā sabiedrības daļa

tie ir kāda objektīva pētījuma rezultāti vai kā?

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
8 7 Atbildēt

Jā ir tāds pētijums. Saucās "loʻgikas u  veselā saprāta" pētijums. Cilveki kas pārvietojas ar auto strādā, pelna, maksa nodoklus. 

 Zemcilveki ar ciskudrilļiem ir pabalstnieki, srudenti un valsts parvaldē stradajoši pusbomži.

Tas ir viss kas jazina.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
8 10 Atbildēt

CSDD statistika gan rāda, ka lielākā daļa lv autobraucēju pārvietojas ar nopistiem hlamiem. Kas apskati nav spējīgi ar pirmo reizi iziet un maksā mazāk kā normāls elektro ritenis. Tā ka maksā nodokļos viņi sūdu, nopelnīt īsti nejēdz, tikai ar diršanu interneta mēģina kādus pārliecināt, ka šiem esot lielāka taisnība.

endr4 Reģ.: 31.05.2004
8 7 Atbildēt

Jā, bet pat par tiem hlamiem tie braucēji maksā nodokļus, Ekspluatācijas, Akcīzes, PVN pa virsu, savukārt pārējie ko?

Un ko teiksi par tiem Latvijā 2024.gadā reģistrētajiem 322 jaunajiem "Porsche" un visiem pārējiem 60k EUR+ auto?! Tu taču apzinies, ka tie, teiksim ~10% no eknomiski aktīvajiem, bagātajiem, Rīdziniekiem faktiski samaksā aptuveni 90% no visiem IIN nodokļiem, un Tu tos gribi izdzīt no pilsētas? Domāt ka viņi pārsēdīsies uz elektrovelo ar netīrām drēbēm -6c salā, nevis pārvāksies uz Spāciju/AAE/vienalga kur?

Nespried pēc sevis, nabagiem nav auto, bagātiem ir, statistika nemelo, Latvija ir vienā no pēdējām vietām gan IKP, gan auto piederībā uz iedzīvotāju skaitu, aizbrauc uz ārzemēm, to pašu, kaut vai, Zviedriju kur it kā nav auto, bet tomēr visiem ir, daudziem pat pa 2..

0pis Reģ.: 16.02.2023
5 3 Atbildēt

Kādā fantāziju pasaulītē tu dzīvo?!? Tu domā ka to 322 poršu īpašnieki godīgi maksā nodokļus, nevis 2/3 taisa bankratu katru gadu un pa vidu šmugulē pvn? Vai tie pat nav Latvijas nodokļu rezidentu auto, tas tev nav ienācis prātā? Un tici ka viņi dzīvo Rīgas centrā, nevis kaut kur Pierīgā un ar šausmām domā par (30) zīmēm, jo nevarēs pilsētā braukt kā pa to vācu trasi, uz kuru viņi 2x gadā aizbrauc iztīrīt katiņu? Un ir tik ļoti pieķērušies Latvijas klimatam, ka patriotisku jūtu vadīti uz Spāniju/Emirātiem brauc tikai reizi 3 gados un starplaikos šausmīgi ilgojas pēc tiem?

Vecīt, pārlasi savus komentārus - sapratīsi, ka tu raksti uz pirmās emocijas un pat īsti nefiltrē, kas tev nāk laukā....

endr4 Reģ.: 31.05.2004
4 4 Atbildēt

tu esi nabags galvā un arī finansēs ja uzskati ka jaunus porsche pērk tikai zagļi un nerezidenti, vot tas arī ir tavu murgu attaisnojums priekš sevis un nelaime kāpēc te Rīgā viss iet uz pēcpusi, jo nabagi lemj kā visiem jādzīvo viņu līmenī, nevis kā nopelnīt tam jaunajam porsche/audi/bmw kas nu kuram patīk..

0pis Reģ.: 16.02.2023
4 4 Atbildēt

Un tad ir tas neērtais moments, kad zemcilvēka ciskudrillis maksā dārgāk par tavu statistiski vidējo auto.

Starp citu. Kāpēc tu domā, ka riteņbraucējs nemaksā nodokļus? Iespējams, vairāk nekā tu. Jeb tu kā pamuļķis vērtē cilvēkus pēc auto, un tici ka tas, kas brauc ar lielāku auto, ir sekmīgāks par mazāka auto braucēju?

Bļe, tikai tagad pamanīju ka tu esi Naudasmaiss. Skaidrs, ka visi mani prātojumi ir aplami un tu esi reāli ļoti turīgs. Nu sorī, vecīt 😄

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Izskatās pēc kārtējās šīra reinkarnācijas... 😜

endr4 Reģ.: 31.05.2004
7 4 Atbildēt

Par biežākajiem ielu lietotājiem noteikti vari veikt novērojumu jebkurā ielā Rīgā (kas nav gājēju iela). Skaiti gājējus, velo, auto, vari sākt ar jau minētajām ielām, Upes, Grostonas, Daliņa, Mālpils, Miera, Vesetas, Lāčplēša.. Esmu to faktiski darījis, aptuveni 10:1 ir auto pret pārējiem. Lāčplēša ielā 5:1.

Par ekonomisko aktivitāti -cilvēki, kuri ikdienā brauc ar automašīnām, ir ekonomiski aktīvāki. Tas ir tāpēc, ka automašīnas īpašumtiesības un ikdienas lietošana ir saistītas ar nodarbinātību, brīvi pieejamiem ienākumiem un ekonomisko līdzdalību. Lūk, kāpēc:

    Nodarbinātība un ienākumi – Daudzi ikdienas autovadītāji dodas uz darbu, kas norāda, ka viņi ir nodarbināti.

    Ekonomiskā mobilitāte – Automašīnu īpašniekiem ir lielāka elastība darba izvēlē, kas ļauj viņiem strādāt vietās ar labākām iespējām vai augstāku atalgojumu.

    Bagātība – Automašīnu īpašniekiem parasti ir lielāki izdevumi (degviela, apdrošināšana, uzturēšana), kas liecina, ka viņiem ir pietiekami līdzekļi šo izmaksu segšanai. Viņi arī vairāk veicina ekonomiku, veicot ar automašīnām saistītus pirkumus.

    Laika efektivitāte – Automašīna nodrošina ātrāku un efektīvāku pārvietošanos nekā sabiedriskais transports daudzviet, tādējādi palielinot ekonomisko produktivitāti un iesaistīšanos papildu aktivitātēs, piemēram, blakusdarbiem vai biznesa tikšanām.

0pis Reģ.: 16.02.2023
5 4 Atbildēt

Nodarbinātība un ienākumi – Daudzi ikdienas autovadītāji dodas uz darbu, kas norāda, ka viņi Kaut Kur Brauc.

Ekonomiskā mobilitāte – Automašīnu īpašniekiem ir lielāka elastība darba izvēlē, kas ļauj viņiem strādāt vietās ar labākām iespējām vai augstāku atalgojumu. Piemēram, strādāt Sastrēgumos. Atšķirībā no lohiem, kas var Nebraukt Nekur un saņemt tikpat vai vairāk.

Bagātība – Automašīnu īpašniekiem parasti ir lielāki izdevumi (degviela, apdrošināšana, uzturēšana), kas liecina, ka viņiem ir Izdevumi. Kad ir Izdevumi, tas nenozīmē pretī ir arī Ienākumi vai pat Bagātība.

Laika efektivitāte – Automašīna nodrošina ātrāku un efektīvāku pārvietošanos nekā sabiedriskais transports daudzviet, tādējādi palielinot ceļā pavadīto laiku. Un Izdevumus. Jo braukšana=izdevumi, vai tu brauc ar auto, ar velo vai raķeti.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

endr4 rakstīja: Pilnīgi nejēdzīga, nepamantota un kaitnieciska rīcība, uzbrukums sabiedrības klusējošajam un strādājošajam vairākumam.

Šajos ceļa posmos, piemēram, Miera, Grostonas, Vesetas, Daliņa, Lāčplēša u.c. satiksme notika brīvi un droši ar 50+10kmh visu šo laiku un autovadītājiem, kas objektīvi ir biežākie ielu lietotāji un objektīvi ir aktīvākā sabiedrības daļa, viss bija pieņemami un visi droši tika ar visu galā.

Dažu marginālu nirodiverģentu grupiņas kopā ar saviem aizstāvjiem RD, pārvērta normālu satiksmi par sodāmu.

Bez pētījumiem, bez aptaujām, bez LIELĀKĀS (nevis skaļākās) ielu lietotāju grupas, vai reālo to ielu iedzīvotāju aptaujāšanas, nolēma, ierobežot esošas tiesības braukt 0-50kmh uz 0-30kmh.

Tātad iespaidi - negatīvi, un visiem, kas nevēlas tikt ierobežoti un sodīti vēl vairāk būtu aktīvi jādodas uz vēlēšanām un jābalso par jebko, izņemot JV/Par/Pro un viņu koalīcijas biedriem!

Velo uc būs drošāk. Kaut ko jāziedo, arī lai mazinātu wāzes braucējus. CSN lielākā daļa nezin, neizprot, nesaprot.

 Un agrāk visur apdzīvotās vietās bija 60 un pat kravas auto sportoja 70 pa Rīgu, lai tikai kurš pirmais žūpnīcā...Tie laiki pagājuši.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Ievirze sāk nest pienesumu.Loh-prognozes piepildās apskaužami precīzi, ieskaitot pat tās, kuras vēl nesen saturēja atklātā textā ņirgājošu sarkaZmu.Maksās visi un par visu.Ja kādam ikdiena pilsētā, tātad kaut/ko viņš samaksās teju par katru katru braucienu.Vismaz sākumā jau nu noteikti.Zīmes jāskatās- nu ok, tikai jau atskan žēlabas kāreiz no tiem, kuri nekad neko Nepārkāpj.Viņi nespēj aptvert- kā gan tas ir, kad tiešām jāsamaksā/Par tā dēvēto "neko".Plus ja pat Vairākkārt.Jā.

Ps.,- reku U-lohagatve, virzienā/uz C.. Aiz spicās spices spicā lohkrustojuma pārsimt metru iecirknī darbojas zīme 70.Nu kāreiz tur, kur izmanīgākie (pamatoti) var apjāāt divas kreizās lohuridas un iejusties/lomā.Pēc tam pie pro-bro naudasmazgātuves ir 50.Kur visilohi.elvē līdz šim tāpat mauca uz(ar) 80.Jo tālāk aiz bencīntanka atkal BIJA 70.Taču tagad jau kādu laiku vairs nav! Vienīgais, kas tur "liecina/Par!" ir krietnu gabalu tālāk pirms L-ielas atstātā zīme "50".Tā, lai LOHs padomātu, ka līdz tam joprojām ir bijis 70 un lai "nākamreiz" atkal visu darītu pa vecam.Acīmredzami tīšām.Drošvien itin drīz jau gaidām inkassācijas paziņojumus.Un,tikko nokusīs neesošais dzeltenaiss snieks un Lohi sāks iejusties slaukšanai labvēlīgajā pavAssarī, šādu vietu radīsies vēl jo vairāk! 

Misters Pūcists reku lohiem Vēlētajiem nupat samiernieciski aci/piemiedzis stāstīja- tak neuztraucieties, tos centrā izliktos 30 taču neviens nekontrollē, sazin kas mums tos vispār tur uzlicis ;p

1984 Reģ.: 30.11.2021
8 3 Atbildēt

Rīgas pilsētas (un tāpat arī visas brīvvalsts) naudas lāde ir stipri patukša, jāsāk ar pērnā gadu simteņa 20to gadu boļševiku metodēm aplaupīt mierīgos iedzīvotājus (oriģinālvalodā šo procesu sauca par raskulačivaņije). Ar ko tas beidzās, lielākajai daļai pilsoņu vajadzētu zināt

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Nu diez vai tā inkassācijas straume aizplūdīs tieši operatīvākai bedru aizdarei un/vai pērno smilšu novākšanai līdz pirmajiem Vassarsvētkiem.Ar ko tas beidzās- nav vairs "tie" laiki, te lohiem praktiski nekas nespīd.

1984 Reģ.: 30.11.2021
7 0 Atbildēt

Aizplūdīs kādam stabiņu uzstādīşanas/mazgāšanas projektam. Ar vienu vārdu sakot - uz pareizo pilsoņu pareizajām kabatām

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

attiecos neitrāli. 

Sākotnēji man arī uzsita dusmu, kad Siguldā uzlika 30 kmh gandrīz vai visā pilsētiņas centrā. Tagad? Esmu pieradis.

Rīgā, cik noprotu, 30 liek uz ne-maģistrālām ielām. Un pareizi dara. Lai caur turieni nebrauc tie, kam tranzītā kaut kur vajag. 

Un tas te daiļdirsējs, kas domā, ka tāpēc, ka viņš, lūk, kopā ar citiem autovadītājiem esot pasaules naba, vispelnītājs, un tāpēc var braukt ātrāk - padomā vēlreiz. Dažreiz domāšana palīdz.

imzz Reģ.: 27.02.2015
5 1 Atbildēt

30 ( pēc spidometra ) ir nedaudz nejēdzīgs ātrums, jo 3. pārnesumam motora apgriezieni nedaudz par mazu, bet negribas gāzēt ar otro. Es parasti braucu pēc spidometra uz 40 šajās zonās. Tātad, faktiski nedaudz mazāk.

Elektromīļi un CVT īpašnieki var priecāties, ka viņu auto pilnībā atbilst jebkādiem ierobežojumiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
15 1 Atbildēt

Saprotu pamatotus ierobežojumus, bet nesaprotu nepamatotus. Zināms cilvēks norāva 160 eur par pārsniegumu Balasta dambī. Par to pat Bez Tabu sižets bija, kur kāds sabiedrībā zināmāks kadrs bija sūdzējies. Paskatos un nesaprotu - ar ko tā iela ir īpašāka par citām? Kas tur ir tāds, ka tur vajag braukt lēnāk nekā neskaitāmās analogās ielās ar atļauto 50 km/h? Ne tur diži daudz to auto, ne kādi diži objekti, autiņi ielas malās ir nu ļoti daudz kur.

Ņemot vērā, ka tieši pēdējā laikā ļoti saaktivizējies visādu kameru, ierobežojumu, dubultu sodu bums, tad nu kaut kā liekas, ka tam visam lielākoties nav diža reāla pamatojuma, vien vēlme tā pamatīgi nokāst, tajā pašā laikā stāstot - oi, mēs par drošību.

Lūk, stāv noslēpusies/netrafarēta policijas mašīna, dienā noteikti ienes budžetā nesliktu naudiņu. Tā ir pelnīšana. Ja šis pats auto noturētu pirmo pārkāpēju, ar uguņiem pastāvētu maliņā rakstot protokolu, n-tie potenciālie pārkāpēji to ievērotu. Vienreiz šitā, otrreiz - brauktu lēnāk vai aizdomātos, varbūt pamatītu to krūmos noslēpto zīmi.

Tiesa, no tā maz kāds taustāms labums sanāk.

1984 Reģ.: 30.11.2021
7 1 Atbildēt

Ņemot vērā, ka tieši pēdējā laikā ļoti saaktivizējies visādu kameru, ierobežojumu, dubultu sodu bums, tad nu kaut kā liekas, ka tam visam lielākoties nav diža reāla pamatojuma, vien vēlme tā pamatīgi nokāst, tajā pašā laikā stāstot - oi, mēs par drošību.

Nu ja, ši jau ir tā modernā zelta dzīsla - nokāst cik un kur vien var - re ku ir likums, un tas viss tikai un vienīgi drošības labā... no citas dimensijas - kravas auto šoferim sods par nobrauktu 1 (vienu) virsnormas minūti - 70eur. Tepat Latvijā, tikai un vienīgi drošībai...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Bija tā.Es jau kādu 4to reiz braucu naktī pa U-lohgatvi ārā no šī te lohumidzeņa un domāju Domu.Ka es "passkatīšos", vai tur aiz L-ielas līdz spicajai spicei joprojām ir zīme 70.Nu tā, tīri "priekš sevis".Bet nupat (atkal) vienkārši par to aizmirsu.Neko nepaskatījos.Kā braucu, tā i aizbraucu,nu taisni kā potenciālais Lohs. ;p

Ps., bet "pretējā virzienā" (kur tas 70 tiešām vairs nav) brauca kādi 3gab "citi lohi"- varu garantēt, ka mazāk par 70 nebij nevienam no tiem,vienam pat jūtami vairāk 🦄

1984 Reģ.: 30.11.2021
1 0 Atbildēt

Gaišajā diennakts laikā tur bieži tiek uzstādīts fotoradars trīskājis, pārnēsājamais. Naktīs trīskāji nav manīti, laikam diennakts tumšajā laikā raustās, ka kāds niknāks pilsonis fiziski neiespaido kameras uzraugu

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
6 3 Atbildēt

endr4 rakstīja: Par biežākajiem ielu lietotājiem noteikti vari veikt novērojumu jebkurā ielā Rīgā (kas nav gājēju iela). Skaiti gājējus, velo, auto, vari sākt ar jau minētajām ielām, Upes, Grostonas, Daliņa, Mālpils, Miera, Vesetas, Lāčplēša.. Esmu to faktiski darījis, aptuveni 10:1 ir auto pret pārējiem. Lāčplēša ielā 5:1.

Par ekonomisko aktivitāti -cilvēki, kuri ikdienā brauc ar automašīnām, ir ekonomiski aktīvāki. Tas ir tāpēc, ka automašīnas īpašumtiesības un ikdienas lietošana ir saistītas ar nodarbinātību, brīvi pieejamiem ienākumiem un ekonomisko līdzdalību. Lūk, kāpēc:

    Nodarbinātība un ienākumi – Daudzi ikdienas autovadītāji dodas uz darbu, kas norāda, ka viņi ir nodarbināti.

    Ekonomiskā mobilitāte – Automašīnu īpašniekiem ir lielāka elastība darba izvēlē, kas ļauj viņiem strādāt vietās ar labākām iespējām vai augstāku atalgojumu.

    Bagātība – Automašīnu īpašniekiem parasti ir lielāki izdevumi (degviela, apdrošināšana, uzturēšana), kas liecina, ka viņiem ir pietiekami līdzekļi šo izmaksu segšanai. Viņi arī vairāk veicina ekonomiku, veicot ar automašīnām saistītus pirkumus.

    Laika efektivitāte – Automašīna nodrošina ātrāku un efektīvāku pārvietošanos nekā sabiedriskais transports daudzviet, tādējādi palielinot ekonomisko produktivitāti un iesaistīšanos papildu aktivitātēs, piemēram, blakusdarbiem vai biznesa tikšanām.

Tu tam "Opim" vari necensties argumentēti kaut ko pierādīt. Vinš ir pedālu micitajs, lates strēbējs un woke homoseksualo minoritāšu atbalstītajs. Isāk sakot. Progresīvo salašņu elektoktorāts. Tādiem nav jēgas kaut ko argumentēt. Tādus ir jāpizģī pie krustojuma.

0pis Reģ.: 16.02.2023
7 5 Atbildēt

Naudasmaiss

Litri: 3, Līmenis: 1 Reģ. datums: 10.02.2025

Dienu vecs (jauns) konts, kaut kāds digitālais embrijs kas spraucas iekšā cilvēku sarunā. Ej pie teslista, jums sapas kopā, ja vien jau neesat divi vienā.

Redaktor, ja ir luste - uzmet aci IP adresei, varu derēt ka no tās pašas kas Teslistam, 1️⃣0️⃣0️⃣📶 sakrīt leksika un diagnoze (lielummānija)

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
5 0 Atbildēt

Tev argumenti beidzās Pedāli?

Te ir auto vortals, ja neesi pamanījis. Pedāļiem ir citas vietnes kur jusmot par svaigu gaisu, noskūtām viriesu ļaškām un apapīlētajām apenēm.

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 5 Atbildēt

Paskaties augšā sadaļas, jaunbagātniek - tehnoloģijas, sports, video&tv, akcijas. Māris regulāri rīko amazones pirkumu apskatus. iAuto ir par satiksmi (kurā piedalās pat gājēji) un visu ko.

Bet tev savas tieksmes pēc noskūtām viriesu ļaškām un apapīlētajām apenēm tiešām vajadzētu apmierināt cituviet.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: 30 ( pēc spidometra ) ir nedaudz nejēdzīgs ātrums, jo 3. pārnesumam motora apgriezieni nedaudz par mazu, bet negribas gāzēt ar otro. Es parasti braucu pēc spidometra uz 40 šajās zonās. Tātad, faktiski nedaudz mazāk.

Elektromīļi un CVT īpašnieki var priecāties, ka viņu auto pilnībā atbilst jebkādiem ierobežojumiem.

kā kuram auto, protams.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
7 7 Atbildēt

Es būtu par to, ka VISU lielāko pilsetu 'centros' kur ir samērā liela gājeju, bērnu, velo, stāvdrāžu u.c. el. ierīču kustība, būtu jāievieš 30km/h ātruma zona šajā pilsetas daļā, nevis kaut kāda mistiskā vienā kvartalā, tad parastais ātrums, pēctam atkal 30....

 Pilsētas mēri apsēšas un konkrēti vienojas par ko šādu un solidāri visi ievieš pieņemsim ar 5 gadu termiņu.

 Būtu gan drošāki pilsetu 'centri' gan mazak skrējēju konkrētajā daļā, nebūtu arī ātrumu raustīšanas pārpratumi utml.

 Šis veicinātu arī pārsēsties uz sabiedrisko, veicnātu tīrāku gaisu pilsētā u.t.t....

 Protams tie kas gribēs tie turpinās spītīgi braukt un vnk pukoties, ka viss ir slikti... 😅

Pieņemsim

Rīgā:

Jelgava:

Ventspils:

u.t.t.

iJuris Reģ.: 18.02.2017
0 0 Atbildēt

Man reāli bail no tādiem kā tu, kāpēc jūs, kam bail vai nemākat braukt ātrāk, lienat pilsētās, lūdzu uztaisat savu pilsētu paši, ar šaurām ielām, tikai gājēji un velo un ejat lēnām un nesteidzīgi.

Jelgavā esi bijis, uz lielās ielas esi bijis? kādi 30. Tur ir milzīga iela, 4as brauktuves. Jelgavā naktī mirgo dzeltanais, un normāli ātri tiek cauri... Bet tev 30...

Es ieteiktu visiem kam 30kmh ir par ātru interentu arī lenāk padot. modēma laikus pieminot 28.8kbit.... Lai lēnāk muļķības rakstītu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
7 2 Atbildēt

30 km/h Barona ielā es pārkāpju pat ar parastu un vecu MTB velo, jo luksafori savstarpēji strādā tik idiotiski ( lasi "mierina satiksmi"), ka man krīt uz nerva gandrīz pie katra stāties un tad uzssākt no vietas ... ar auto daudz mazāk iespringuma par 30 km/h - tik nez vai tas pilda mērķi samazināt izplūdes gāzes pilsētā utml. ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
7 3 Atbildēt

Un vēl pie 30 km/h es ņemu piemēru no apkārtējiem , uz ceļa vispār praktiski neskatos - mierīgi spēlēju spēli mobilajā telefonā ...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 1 Atbildēt

Regulāri sanāk braukt rajonā starp Brīvības un Valdemāra ielām, un gribas teikt, ka 30 km/h zona tajās vietās ir atbilstoša, jo diezgan bieži manīti negadījumi ar notriektiem gājējiem u.c. situācijas. Turklāt ņemot vērā Tallinas, Briāna un Miera ielu specifiku, nav nekāds lielais zaudējums laika izteiksmē, braucot lēnāk tajos pāris kvartālos.  

Šajā situācijā mani drīzāk neapmierina tas, ka zīmes par ātruma ierobežojuma zonu ir izkārtas pa perimetru, ņemot vērā, ka šī zona ir tik liela. Manuprāt labāk strādātu un godīgāk pret autovadītājiem būtu atgādināt, ka ir 30 km/h  ierobežojums. Tas pats kāzuss ar koplietošanas auto - ja paņem auto, kas novietots šajā zonā, bet nekad neesi iebraucis šajā zonā, kā vari zināt, ka jābrauc uz 30..?

darklight Reģ.: 29.10.2013
8 1 Atbildēt

Tieši tā! Tallinas ielā 30 ir ok, Briāna ielā arī, pa Miera ielu arī nav ko baigi nesties. Problēma ir tā, ka tas Miera ielas ātruma ierobežojums ir uzlikts tā, lai pēc iespējas vairāk cilvēku to vispār nepamanītu un varētu sodīt, sodīt, sodīt... Ja policists redz, ka kāds pārsniedz ātrumu, radot bīstamību uz ceļa, tad policista vistiešākais pienākums ir pārkāpumu nekavējoties novērst! Tas ir policijas darbs - novērst likumpārkāpumus, nevis gulēt busā un strādāt par fotogrāfu!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Ko te liekuļot, kādi 30, vaig reālus 10. Vai pat vadoties (nesoties) pēc lēnākā sat.dalībnieka. 

Miera ielā (kad tur vēl smaržoja pēc šokolādes, nevis pēc suudiem) savulaik praktiski cilvēki pārbaudīja savirzi un/vai vispārējo piekares stāvokli.Ja uz (ar) 90 nešļuka nost no trambaja sliedēm, tātad viss štokos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Es būtu par to, ka VISU lielāko pilsetu 'centros' kur ir samērā liela gājeju, bērnu, velo, stāvdrāžu u.c. el. ierīču kustība, būtu jāievieš 30km/h ātruma zona šajā pilsetas daļā, nevis kaut kāda mistiskā vienā kvartalā, tad parastais ātrums, pēctam atkal 30....

 Pilsētas mēri apsēšas un konkrēti vienojas par ko šādu un solidāri visi ievieš pieņemsim ar 5 gadu termiņu.

 Būtu gan drošāki pilsetu 'centri' gan mazak skrējēju konkrētajā daļā, nebūtu arī ātrumu raustīšanas pārpratumi utml.

 Šis veicinātu arī pārsēsties uz sabiedrisko, veicnātu tīrāku gaisu pilsētā u.t.t....

 Protams tie kas gribēs tie turpinās spītīgi braukt un vnk pukoties, ka viss ir slikti... 😅

Pieņemsim

Rīgā:

Jelgava:

Ventspils:

u.t.t.

Kāda velna pēc jāliek ātruma ierobežojums ierobežojuma pēc? Žēl ka neieliki Liepājas karti - tad varētu tevi izņirgt - reku tagad zem ekofšisma vēstneša mēra sākuši spraust tos trīsdesmitniekus visās malās - uz platām, tukšām ielām kur nav iemesla braukt lēnāk par 50. Piemērs - sūdīgi rekonstruētā Lielā iela - jā, centrs - un? Tad kad to ielu pēc sapišanas atklāja, Kovida Vārda žurņi bija aptaujājuši cilvēkus un bija pamanījušies noķert pāris jaunas muļķītes ar izskalotām smadzenēm kas teica ka esot "jādabū mašīnas ārā no centra" - ja no Liepājas centra izdabūs laukā mašīnas, paliks pilnīgi tukša teritorija - tagad tur vismaz kāda mašīna brauc.

0pis Reģ.: 16.02.2023
3 2 Atbildēt

Liepājas centrā visi tikai iebraucēji no apkārtējiem ciemiem? Bez auto tur neviens nerādās?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu gājēju tur nav īpaši daudz, jā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Kaut kā īsti pareizi tomēr nav. Elektrodivriteņu un stāvdrāžu atļautais ātrums ir 25 km/st. Līdz ar to iznāk, ka auto ar cēliem 5 km/st tomēr spēs apsteigt minētos mikromobilitātes rīkus. Bet ideja tak ir, ka drošība tiek sasniegta, ja neviens nekustas ātrāk pār lēnāko satiksmes dalībnieku. RD vēl ir, kur piestrādāt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

KāDs, iAuto piemēram, var nobraukt pa to Balasta dambi un pavērot, tās gudrās auto sistēmas dzīvē, piefiksē to 30  neredzamo/slēpto, pēc GOSTA? uzlikto zīmi vai nē?

Petka Reģ.: 09.09.2001
3 0 Atbildēt

Man 95% nolasa, pat, ja es neesmu pamanījis. Piemēram, nogriežoties pa labi, kaut kur augstu stāv 30, ko tikai pa panorāmas jumtu var pamanīt, sistēma kaut kā nolasa.

Bet tā nav panaceja, zīmēm jābūt normāli izvietotām, lai cilvēks arī redz, nevis, kā bieži manīts - uz kādām 3-4 zīmēm vēl galā pieskrūvēts 30-nieks.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
3 0 Atbildēt

Slēdziet taču vienreiz centru satiksmei pavisam. Ko tur mocīties ar dažām ieliņām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tāa, noslēgt visu un visus! Personīgi "aizklauvēties" līdz katram tam (centrā mītošajam vai to apmeklēt ieinteresētajam) Gudriniekam, kurš pagaidām ir lepni iedomājies, ka uz viņu "tas viss" neattiecas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Tieši tāa, noslēgt visu un visus! Personīgi "aizklauvēties" līdz katram tam (centrā mītošajam vai to apmeklēt ieinteresētajam) Gudriniekam, kurš pagaidām ir lepni iedomājies, ka uz viņu "tas viss" neattiecas.

www.youtube.com/watch?v=CN6WSqQLON0

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Auto vadītāji beidzot ir laimīgi. Var kāpt uz nomas velo un mēģināt kaut kur nokļūt.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
2 0 Atbildēt

Neviens normāls heteroseksuāls vīrietis dēļ tāda sīkuma kā pāķu protests, nekāps uz fiksīša, tādējādi kļūstot par progresīvu homoseksuāli.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Kas ir fiksītis?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

tas ir veļļuks tikai ar vienu ātrumu, bez dubļusargiem un bez bremzēm

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Pēdējo gadu laikā Rīgā ierīkotas 15 samazināta ātruma zonas iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/49570-pdjo-gadu-laik-rg-ierkotas-15-samazinta-truma-zonas via @iAutolv

taaneko Reģ.: 30.07.2008
4 0 Atbildēt

30 km/h 

Interesanti ir pa šīm zonām braukt naktī. Mežaparks vai Berģi vai cita tikpat ļaužu, velosipēdu, skraidošu suņu un nezinkāvēl pilna vieta 2 naktī tukša kā izslaucīta, bet pa tukšu gaišu platu ielu jāvelkās uz 35, jo jebkura PP vai policijas ekipāža var saskatīt tevī patiesu ļaundari, bīstamu visam dzīvajam un arī nedzīvajam.

Šis vuss pierāda tikai to kāds ir vidēji statistiskais IQ līmenis tiem, kas pieņem lēmumus un tiem, kas šos lēmumus ņem par pilnu un kaismīgi arbputām uz lūpām aizstāv.

Paskatamies uz to kā tiek pasniegti prātam neaptveramie noziegumi pret cilvēkiem, un civilizāciju kopumā. Vietā kur atļautais ātrums ir 10 km/h stundā brauca uz 50! Tiesības nost!!! Monstrozs maniaks. Tur kur atļautais ātrums 30 brauca uz 70!!! Slepkavnieks!! Tas nekas, ka izņemot braucēju un policijas ekipāžu uz ceļa km garā posmā nav neviena. Naav pat i3las malā stāvoša auto. 

Interesanti būtu paskatīties uz tiem idiotiem, kas to pieņem, un paklausīties ar ko šis sviests tiek motivēts, jo pat pamuļķim ir skaidrs, ka ja vienā vietā atslogo- citā rodas papildus slodze.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 1 Atbildēt

Atceramies, ka ātrums nav vērtējams tikai no satiksmes drošības viedokļa. Jo lielāks ātrums, jo skaļāks troksnis. Vispār jau rajonos ar lielu cilvēku koncentrāciju ātrumu var samierināt, lai nav tas riepu troksnis tik labi dzirdams. Tas jau normāli, ka (30) ir arī naktī, tad vispār ir jāguļ nevis jābraukā apkārt.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti