Xpeng G9 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi - Forums - iAuto

Xpeng G9 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Xpeng G9 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2025 / 2026   

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Xpeng G9 modelis 2025 foto

Xpeng G9 cena Latvijā no 59 900 EUR

Šajā izpildījumā, kas redzams foto, auto maksā 80 000+ EUR

 

 

 

 

JanisB2 Reģ.: 26.08.2025
0 1 Atbildēt

labs

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Ar kādu domu šitas tiek likts forumā?

Mēs te visi drīz tik šitos redzēsim?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

iAuto forumā ir autoražotāju tēmas. Jauns autoražotājs pārstāvēts Latvijā un attiecīgi ir jauna lielā tēma forumā.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 0 Atbildēt

Kas būs auditorija Latvijā šādam pirkumam? 

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Varbūt, ka ķīnieši var ietaupīt un ražot auto bez logiem , jo vissu taču var redzēt monitoros

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
4 1 Atbildēt

parādīt šitos brīnumus var un vajag, bet tauta  parastā ar šiem diez vai brauks

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Oplīzes ņēmēji pērk. Lietoto tirgū gan šie nevienam nebūs vajadzīgi. 

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Viss jau atkarīgs no cenas. Vērtības kritums šitam varētu būt diezgan iespaidīgs. Ja tas auto 5 gados pazaudēs vairāk kā pusi no savas vērtības un teiksim maksās 20-25k, tad jau pircēji uzradīsies.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Tas būs atkarīgs no rezerves daļu pieejamības. Jo šos auto ražo kā vaifonus vienreizējai lietošanai. Var izrādīties ka ar daļām ir kā ar bitēm un tad tos pēc līzinga varēs kraut kaudzē.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Tieši šis.  Detaļu un remonta pieejamības jautājumi ir viens no iemesliem, kāpēc uz Ķīnas auto skatos skeptiski . 

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja:

Oplīzes ņēmēji pērk. Lietoto tirgū gan šie nevienam nebūs vajadzīgi. 

Precīzāk nevis pērk , bet nomā, kāds pa retam izpērk pēc nomas beigām

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
4 0 Atbildēt

par ķīnas elektroauto nozari kopumā - pats galvenais un vissvarīgākais - es neredzu nekur nevienu pierādījumu, ka diapazonā no ļoti smagas avārijas līdz vidēji smagai, atkarībā no trieciena virziena un citiem faktoriem, avārijas gadījumā ir iespējams izkļūt no salona! ir tikai šaušalīgi video, un regulāri! kur cilvēki nespēj izkļūt no auto, jo durvis bloķējas, un sadeg dzīvi, jo baterijas uzliesmo trieciena rezultātā! šie skati manā prātā pārvelk svītru, jebkuru domu vai vēlmi iegādāties ķīniešu elektroauto, basta....

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Ķīnai cilvēks vispār nav vērtība, pērc un nekurni. Ja nodeg pat labāk, nebūs kam sūdzēties. 

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Nu nezinu, es nepirktu ķīnas auto par šādu summu, pastāv tak 50:50 iespējamība, ka tāda auto marka pēc dažiem gadiem nebūs, otreizējais tirgus vispār ir mistika, liela iespējamība, ka par lētu naudu tik varēs pārdot. Viens zemnieks šādi nopirka traktoru, sadziedāja dīleris slavas dziesmas, pēc gada pazuda gan dīleris, gan garantija, gan iespēja viņu saremontēt

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Pagaidām "Xpeng" ir pēdējais no Ķīnas zīmoliem, kas Latviju aplaimojis ar savu ierašanos. Taču arī viens no nopietnākajiem un ar diezgan pamatotām pretenzijām ielauzties "premium" nišā. G9 ir dārgākais un smalkākais no patlaban mūsu tirgū pieejamajiem "Xpeng" modeļiem. Liels, ietilpīgs un ar visām iespējamām "ekstrām", kādas vien var salikt mūsdienīgā autromobilī. "Nappa" ādas apdare ar ventilāciju un masāžu, divi lieli displeji (un, protams, nekādu fizisku pogu), ļoti daudz vietas aizmugurējā sēdekļu rindā sēdošajiem un lērums visvisādu "gudro" braukšanas asistentu. Patiesībā pat varbūt pārāk daudz. Taču dažas auto iespējas ir patiesi iespaidīgas - piemēram, tas, kā G9 kameras displejā "uzzīmē" visas stāvvietā esošās automašīnas. It kā jau lielas jēgas no tā nav, jo priekšā un sānos stāvošās mašīnas tu pats itin labi redzi, taču telpisku ieskatu stāvvietas kopējā ainā šī funkcija dod. 

 

Kā jau kārtīgs "ķīnietis", G9 ir elektromobilis. Taču ar cienījamas ietilpības bateriju (79 vai 93 kWh) un veicamo distanci -  solīti tiek 500 - 500 km ar vienu uzlādi. Turklāt no 10 līdz 80 procentiem akumulatoru var uzlādēt 12 minūtēs - protams, ja vien pieejama attiecīgas jaudas uzlādes stacija. Par visiem šiem tehnoloģiju brīnumiem jāmaksā no 60 000 eiro par priekšējās piedziņas modeli ar 350 zs jaudu, līdz vismaz 73 000 eiro par pilnpiedziņu un 575 zs jaudu. Nav lēti, taču, no otras puses, Eiropā ražots līdzīga aprīkojuma līmeņa auto maksātu vismaz par 10 000 eiro dārgāk.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti