Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Gvido28 29.11.2004 11:25

Kaut kur topikos bija Mārupes Saša! Pazaveries.

Pats neesu bijis pie jama, bet runā labu esam.

Gvido28 28.11.2004 22:34

Palģis par iespēju biku paslidot!

Ar savu pierasto velcgrūdelīti, jau laikam slaidāk prastos kupenās iemīt!

Tas kādu citu reizīti.

Gvido28 23.11.2004 9:07

Piestj = piestumj!

Gvido28 23.11.2004 9:06

Ka tik tu man te pie logiem pigorus netaisīji!

Nepārspējamu ir SAABeru izdoma - ja neiet ( dēļ mazā ieskrējiena) autiņš otrajā parkinga līmenī augšā, akrobātiski viena kāja uz gāzes un ar otru piestuj! Ka to stūri ar visām ķeskām neizrauj!

Gvido28 19.11.2004 13:40

Viens man jau kaut ko līdzīgu šodien teica!

Ir labi kā ir!

Gvido28 19.11.2004 13:37

Mani jau vakar brīdināja, ka nolaupīs!

Būšu arī garāžā!

Gvido28 17.11.2004 17:16

Mans stāsts bija par to > ja ir cietās pederes un viņš iemauks parasto amīti >>> sajūtas būs, maigi sakot, jokainas.

Mans priekšā atstās esošās pederes + regulējamu koni, bet pakaļā ielikšu cietās ( +2mm stieples diametram) un pieregulēs koni.

Metodom naučnova tika pacentīsies saregulēt, lai nav pie zobārsta bieži jāiet un lai uz ceļa pienācīgi turas.

Gvido28 17.11.2004 15:01

Mani konsultēja iekš šī jautājuma rallists >>> ļoti vēlams likt sabalansētas cietības atsperes un amīšus. Ja amīts cietāks un pedere mīksta >>> amīts nobeigsies ātrāk, ja amīts par knapu >>> žūposies tas autiņš.

Tā esot smalka padarīšana. Tāpēc es skatos uz regulējamajiem dzeltenajiem KONI un cietākām aizmugurējām pederēm.

Oriģinālās sedana pederes netur universāļa pakaļu, nerunājot par regulāru kravas klātbūtni.

Gvido28 17.11.2004 11:53

Drošības pēc ielie koni mājas lapā un paveries uz dzeltenajiem, man domāt tavi nav pulka savādāki> tur tāda plastmasas fīča jāgroza.

Gvido28 17.11.2004 10:37

Ko saprot ar saprātīgām?

Es lūkojos pēc dzeltenajiem KONI.

Laikam jāatliek uz pavasari, pašlaik dzelži ēd naudu ar lielu muti.

Varbūt prioritātes jāpamaina vietām.

Gvido28 16.11.2004 9:37

PN PN PN

Pats gribēji! I neceri! Pašiem noderēs.

Gvido28 16.11.2004 1:15

Kas nu? Appīpējies vai? Ar ko ta mēs medībās brauksim?

Gvido28 15.11.2004 9:34

Ja vēl motora galvu, kā sievieti klēpī varēja panest, tad ar pašu motoru jau pulka noņemšanās sanāca.

izdabūt bīdeli ārā no vietas ~6h.

Gvido28 13.11.2004 13:06

Iet visi d.... un p.. viņus zirgs! Grib par pusnokautu bloku 200>250 Ls!

Atradu par 100Ls izjauktu + 50 slīpēšana+ jauni pribambasi ==> uz tiem pašiem 250 dabūšu motoru jau ar visu kapitālo! Un paliks vēl kapeika T un T un T iepirkšanai.

JĒ JĒ JĒ gali gali ūdenī!

Gvido28 10.11.2004 11:13

Kardānu vajag un UP, lai izkastrētu.

Pats sametināšu. Un no zvērinātajiem piedzīšu morālās traumas kompensāciju.

Gvido28 10.11.2004 11:07

Pareizi pareizi tas ir tas! Nekādi nosaukumu nevarēju atcerēties!

Gvido28 09.11.2004 12:33

A bariņā pie citiem jūzeriem nenāksi?

Gvido28 09.11.2004 10:03

Bez K pie viņa nerādies!

Bez 5 T maniem medību laukiem tuvu nenāc, būs gauži!

Gvido28 08.11.2004 14:30

Blakus MMR ir lādzīgs serviss! Rindā jāpagaida ~ 5>7 dienas, bet dīzeļbīdeļ specs ir labs

Gvido28 07.11.2004 16:06

SORRY! Nagi stīvi pa auksto garāžu krāmējoties!

šapju=sāpju

loguu= logu

Dumjš nesaprastu, gudrs neteiktu

Gvido28 07.11.2004 16:05

Lielāmurs un asas dzirkles!

Visu automātiku nahrenizēt un vadus salikt pēc paša sajūtām un izjūtām!

Savam šapju obdžektam tuvie ieslēdzas aizmugurējā loguu tīrītāja pavadībā =>> dzirkles rokā un arbaiten ka nu katra opcija atsevišķi. Tas protams neatbrīvo no demidža meklēšanas, it sevišķi, ja aķītis 18h laikā tukšs >>> kaut kur kādam vadiņam ir kirdik.

Atrodi nu!

Gvido28 03.11.2004 15:19

Pa dzelžiem krāmējoties traucē tas pīkstulis!

Gvido28 02.11.2004 15:13

Kaku plūdos arī pa graudiņam trāpās!

Gvido28 02.11.2004 11:48

Bet vai ta es ko nepareizu pateicu?

Gvido28 02.11.2004 11:44

Durvis līdz spārnam metas vaļā

Zinu, ka dažas nemašīnas slimo ar šito kaiti, bet vauvim pirmo reizi dzirdu!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti