Palģis par iespēju biku paslidot!
Ar savu pierasto velcgrūdelīti, jau laikam slaidāk prastos kupenās iemīt!
Tas kādu citu reizīti.
Palģis par iespēju biku paslidot!
Ar savu pierasto velcgrūdelīti, jau laikam slaidāk prastos kupenās iemīt!
Tas kādu citu reizīti.
Piestj = piestumj!
Ka tik tu man te pie logiem pigorus netaisīji!
Nepārspējamu ir SAABeru izdoma - ja neiet ( dēļ mazā ieskrējiena) autiņš otrajā parkinga līmenī augšā, akrobātiski viena kāja uz gāzes un ar otru piestuj! Ka to stūri ar visām ķeskām neizrauj!
Viens man jau kaut ko līdzīgu šodien teica!
Ir labi kā ir!
Mani jau vakar brīdināja, ka nolaupīs!
Būšu arī garāžā!
Mans stāsts bija par to > ja ir cietās pederes un viņš iemauks parasto amīti >>> sajūtas būs, maigi sakot, jokainas.
Mans priekšā atstās esošās pederes + regulējamu koni, bet pakaļā ielikšu cietās ( +2mm stieples diametram) un pieregulēs koni.
Metodom naučnova tika pacentīsies saregulēt, lai nav pie zobārsta bieži jāiet un lai uz ceļa pienācīgi turas.
Mani konsultēja iekš šī jautājuma rallists >>> ļoti vēlams likt sabalansētas cietības atsperes un amīšus. Ja amīts cietāks un pedere mīksta >>> amīts nobeigsies ātrāk, ja amīts par knapu >>> žūposies tas autiņš.
Tā esot smalka padarīšana. Tāpēc es skatos uz regulējamajiem dzeltenajiem KONI un cietākām aizmugurējām pederēm.
Oriģinālās sedana pederes netur universāļa pakaļu, nerunājot par regulāru kravas klātbūtni.
Drošības pēc ielie koni mājas lapā un paveries uz dzeltenajiem, man domāt tavi nav pulka savādāki> tur tāda plastmasas fīča jāgroza.
Ko saprot ar saprātīgām?
Es lūkojos pēc dzeltenajiem KONI.
Laikam jāatliek uz pavasari, pašlaik dzelži ēd naudu ar lielu muti.
Varbūt prioritātes jāpamaina vietām.
PN PN PN
Pats gribēji! I neceri! Pašiem noderēs.
Kas nu? Appīpējies vai? Ar ko ta mēs medībās brauksim?
Ja vēl motora galvu, kā sievieti klēpī varēja panest, tad ar pašu motoru jau pulka noņemšanās sanāca.
izdabūt bīdeli ārā no vietas ~6h.
Iet visi d.... un p.. viņus zirgs! Grib par pusnokautu bloku 200>250 Ls!
Atradu par 100Ls izjauktu + 50 slīpēšana+ jauni pribambasi ==> uz tiem pašiem 250 dabūšu motoru jau ar visu kapitālo! Un paliks vēl kapeika T un T un T iepirkšanai.
JĒ JĒ JĒ gali gali ūdenī!
Kardānu vajag un UP, lai izkastrētu.
Pats sametināšu. Un no zvērinātajiem piedzīšu morālās traumas kompensāciju.
Pareizi pareizi tas ir tas! Nekādi nosaukumu nevarēju atcerēties!
A bariņā pie citiem jūzeriem nenāksi?
Bez K pie viņa nerādies!
Bez 5 T maniem medību laukiem tuvu nenāc, būs gauži!
Blakus MMR ir lādzīgs serviss! Rindā jāpagaida ~ 5>7 dienas, bet dīzeļbīdeļ specs ir labs
SORRY! Nagi stīvi pa auksto garāžu krāmējoties!
šapju=sāpju
loguu= logu
Dumjš nesaprastu, gudrs neteiktu
Lielāmurs un asas dzirkles!
Visu automātiku nahrenizēt un vadus salikt pēc paša sajūtām un izjūtām!
Savam šapju obdžektam tuvie ieslēdzas aizmugurējā loguu tīrītāja pavadībā =>> dzirkles rokā un arbaiten ka nu katra opcija atsevišķi. Tas protams neatbrīvo no demidža meklēšanas, it sevišķi, ja aķītis 18h laikā tukšs >>> kaut kur kādam vadiņam ir kirdik.
Atrodi nu!
Pa dzelžiem krāmējoties traucē tas pīkstulis!
Kaku plūdos arī pa graudiņam trāpās!
Bet vai ta es ko nepareizu pateicu?
Durvis līdz spārnam metas vaļā
Zinu, ka dažas nemašīnas slimo ar šito kaiti, bet vauvim pirmo reizi dzirdu!
Kaut kur topikos bija Mārupes Saša! Pazaveries.
Pats neesu bijis pie jama, bet runā labu esam.