Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Gvido28 28.12.2005 20:28

Piektdienis rakstīja: Labs topix

Tresho dienu pirmajaa vietaa un sarkans

Un kas par to?

Ja nemaldos, jebkuram ir tiēsības iemaksāt un turēt pirmajā divniekā.

Vai varbūt kaut ko ne tā sapratu?

Gvido28 28.12.2005 20:26

draco rakstīja: veel ne,bet kaartoju liizinga lietas jau.

par spriegotaaju - hvz. to motoru esmu redzeejis tikai no aarpuses,un virsuu vinjam ir DOHC.

a kas,atkariibaa no spriegotaaja vinjiem dazhaadas zobsiksnas naak, jebshu dazhaadas cenas uz nomainju?

P.S. cik saprotu, Arnijs ir kluba akcepteets volvo remontspeciaalists? jebshu kaa tur? iisteniibaa uz muusa motors ar vinju pabaisajaam cenaam seviskjas veelmes vilkties nav,taapat kaa uz lapaa aprakstiito neoficiaalo servi,kurs kautkur 500 km no riigas atrodas...tai pat laikaa negribeetos "teevocim vasjam" uzticeet,kura galvenais struments ir montirovka un kuvalde...

2 Arnijs: cik mainja naak?

zobeni pats negribu mainiit - nu nafig. pievadsiksnu veel kuda ne slo, bet ar zobeni kljuudas gadiijumaa paaraak lielas galvassaapes iestaajas...

Ja baidies no vilka mežā nelien!

Ārnijs = VIP perzons. MM arī nav tik traki. Palasi komentus. Ir runāts i par siksnu i par maiņu i par atlaidēm.

Gvido28 28.12.2005 20:22

Crash rakstīja:

tomz rakstīja: hmm -

ka jus tiekat galaa ar 850 aerodinamikas eektu kura rezultata skidrums no priekseja loga "smuki" satek uz saanu logiem?

Nekad neesmu par to aizdomājies, vobshem man tas netraucee

Ir tāda lieta. Aizveru savu logu, kad taisos pucēt priekšējo.

Gvido28 28.12.2005 14:34

aigarska rakstīja: Man te sakarā ar aukstumu ir sanākušas pāris šaizes, kā rezultātā ir daži iespējams bērnišķīgi jautājumi

1) kāds aķis ir vajadzīgs uz S70 2.5 TDI , lai šādā aukstumā nebūtu problēmu pielaist,

2) kur var uzzināt orģinālā rādžiņa kodu, vai vienkāršāk un lētāk ir aizbraukt pie kaukādiem (de)koderiem ...

Dīzelbīdelītim, jo kreptīgākas Ah un palaišanas strāva, jo labāk.

Lielākais, ko esu redzējis un noskatījis > 75Ah 720 palaišanas strāva. Tāds zvēriņš ( ja vietas pietiek ielikt) griezīs uz nebēdu. Cenas starpība ~9Ls salīdzinoši ar ierastajiem 70>72 Ah 580>640. Ja nekļūdos ~60Ls. Man te viens ieteica palūkoties, kā sastāv ar iespēju ierūmēt dīzeļkaru špana kastīti. Esot gana ok un cenā biku mazāk. Paskatīšos jaunajā gadā, kā sastāvēs ar naudu. Iepirkšu un pateikšu, kas kā. Kamēr jauns, griezīs arī mazais spainītis, bet ātri var piekust.

Gvido28 21.12.2005 19:39

Te es tev nu neko nevarēšu pateikt.

Uz sajūga bildes pieprasījumu man izmeta Spirālgalaktikas 3 dimensiju karti ar attālumiem gan km gan ceļa ilgums H min sek.

Vai nu tas ir atšuviens, ka ņef.. tur līst, vai drīzāk tā verķa izstrādē ir pielietotas kosmiskās tehnoloģijas.

P.s. Kā arī izvērsta divu kodollādiņu balastiskās raķetes shēmu. Tāds sīkums meklēju verķīti ar izmēriem ~5x10cm iedod 2,3x12m , bet ar visām shēmām un uzbūvi.

Lai veicas ar gaisa ganīšanu. Skandināvu gaiss esot niknāks par mūsējo.

Gvido28 21.12.2005 15:11

lvrisk rakstīja: ta radas. bet tiesam vienigais veids ir veikt to pedalpumpesanu? vai tad tur vispar kaut kas pumpejas, ja pedalis iet brivgaita?

Gaisam ir tāda nejauka īpašība, ka saspiežas. Vērtīgāk ir provēt izpūst ar nelielu piepalīdzēšanu.

Gvido28 21.12.2005 13:24

lvrisk rakstīja: ok Gvido28... ja saki, ka 2, 5 stundas, tad es vakar tikai 1 stundu cakareejos un arii tad lielaako dalu laika mekleedams puskolas pudeliites, slaucinas, pumpjus un tamlidzigi meginas sodien velreiz gaisot. cerams, ka tur taads pamatiigaaks burbuliits ir, kaut gan man te veel viens cilvis kaut ko mineeja par kaut kaadam mansetiiteem, kas vareetu buut ierautas galvenaa cilindraa...tadejadi noblokejot. bet arii to ar pedali tacu vajadzeetu but iespekjams izpumpet?

Nu par tām manžetēm aukšējā nezinu precīzi, bet apakšējā cilindrā toč ieraut nevar. Apakšējais ir baisi līdzīgs bremžu cilindram, tikai lielāks. Gumijas gredzens ir ārējā galā, pārējais ir ļumīnijs. Rēķini pats. Apakšējais cilindrs ir ~ 21>22,3mm diametrā ( kā kuram) un ~7>8cm garš. Lai no viņa dabūtu ārā gaisu paštecē paiet laiciņš. Mēs arī pielietojām eļļas spiešanu ar piepalīdzēšanu un pēc tam vēl reizes 3 gaisojām. Tā kā mans veidojums bija savu nogājis ( izdilis) tad metām mieru, kad varēja pēc trīs reiz pumpēšanas dabūt sajūgu pie darba. Braucot jau nekas, tik kad pastāv atkal bija psik psik psik, lai spiedienu dabū sistēmā.

Ļoti izskatās, ka tavs ir gaisu sasūcis un neatdodas.

Gvido28 21.12.2005 12:15

Uudensputns rakstīja: Ozz,sākam visu no gala?Nosacījumi tie paši,bet nu šoreiz bez jebkādiem izlēcieniem,tik vien tas var ievilkties uz janvāra vidu/beigām.

Akmeni piesien, negribēs lēkāt!

Gvido28 21.12.2005 12:13

Es jau provētu vēl pacīnīties ar gaisošanu. Kā jau teicu, lai eļļa neiet zūdībā, uzriktēt apukšā puskolas pvc trauciņu un kokteiļsalmiņu.

Manam uz visu ( ieskaitot bakstīšanos ap apakšējo cilindru) aizgāja ~2,5h. Gaisam jau tāda nelāga īpašība, ka pa šķidrumu ceļas uz augšu.

Gvido28 21.12.2005 11:34

Neņem pie sirds, bet man te jājautā - vai pirms ķēries pie pedāļa spaidīšanas, tu to atgaisošanas ipstiķi aizskrūvēji?

1. Bačoks pieliets > kāds piespiež dažas reizes pedāli un patur. ( nevis jakarē 5 minūtes).

2. Atskrūvē atgaisošanas ipstiķi > pedālis nokrīt līdz grīdai.

3. Neatlaižot pedāli aizskrūvē to ipstiķi.

Ja pēc pāris šādiem manevriem neparādās kaut neliela pretestība pedālī, tad kā jau Ārnijs minēja > pie ATVĒRTA atgaisotāja, palēnām papūš gaisu iekš bačoka(var ar parasto riepu pumpējamo, tik ne ar kompresoru). BET SKATIES LAI LĪMENIS NENOKRĪT PAR ZEMU. Sadzīsi atkal gaisu iekšā.

Gvido28 21.12.2005 11:00

Pacietību! No ļengana pedāļa līdz ok stadijai ir kādi 4>5 piegājieni jātaisa.

Gvido28 20.12.2005 12:05

lvrisk rakstīja: ok, tad jaapagaida buus liidz vakaram, kad dabuusu skidrumu un atkaartos to atgaisosanu... pie reizes redzees, ko taas cilindriitis maksaa tai biltemaa

Nu tad gaidīsim lielo urrāāāā!

Gvido28 20.12.2005 11:57

Labāk divatā. uzkačā patur, otrs atskrūvē un izlaiž, aizskrūvē, paskatās līmeni bačokā un kačā atkal.

Gvido28 20.12.2005 11:53

Vēl kas, ja gaiss palicis cilindrītī, viņš neizspiež kā nākas, lieki lai eļļu zemē nelietu kokteiļsalmiņu tam ipstiķim virsū un trauciņā.

Gvido28 20.12.2005 11:51

lvrisk rakstīja: taa - sisteemu it kaa atgaisojam, un vizuaali izskataas, ka viss notiek, cilindrs straadaa, ellas liimenis gan minimaals, bet sleedzot aatrumaa it kaa velk masiinu uz prieksu, it kaa nebuutu izspiests sajuugs liidz galam. trubinas visas izskataas veselas, turklaat sajuugu spiezot kaut kaa raustaas pedaalis it kaa kaut kaads pastiprinaataajs vibreetu vai tamliidziigi

Eļļu lej iekšā un šo gaisošanu atkārto. Burbulītis kāds ir palicis.

Gvido28 20.12.2005 11:49

lvrisk rakstīja: vakaraa meginaas atgaisot to zisteemu un pieliesu ellu, bet ja nav gruut, to cilindriisa kodu, buusu pateiciigs. biltemaa tiesaam parasti viss vajadziigais ir, un pat sai daardziibas valsti te nav daargi

Ja nebūtu pats redzējis neteiktu.

A varbūt lādzīgāk, kādā šrotā noņemt to cilindru citam.

Nost nāk diezgan viegli > šļauciņu atskrūvē, ar pirkstiem iebīda izpiedēju iekšā, nomāna nost putekļgumiju un tur iekšā ir sprostgredzens. Saspiež viņu un pārējais pats noveļas. Nekur dziļāk nav jālien.

Gvido28 20.12.2005 11:45

Arnijs rakstīja: Gvido... Ja lieto OE manžetes, tad kalpo arī ilgāk un arī pie nedaudz izdiluša cilindra! Aftermarket manžetes tikai pēc izskata ir labas

Man viņas vajadzīgas bija lai tiktu no A uz Z punktu. Pats redzēju "cilindra" formu.

Diagnoze - jaunu pērku.

Gvido28 20.12.2005 11:38

Tas ipstiķītis ir virs pienākošās šļauciņas zem gumijas kalpačoka ( biku mazāsks par riepu pūšamā cauruma micīti).

Ka tā padomā- tiešām var sagadīties, ka ierāvis gaisu. Tev pedālis gadījuma nav tāds makten ļengans, bez pretestības?

Un kas mainās ja reizes 5>10 naski saspaida?

Gvido28 20.12.2005 11:27

lvrisk rakstīja: kadets tiesaam nav. sajuuga skidrums tiesaam uz min liimeni, bij pirms kaada meenesa ellas pelke, sen it kaa un nekas nelika sevi maniit. nebiju paarliecinaats, vai taa no maneejaa autinja, jo bij stavvietaa, meeginaasu pieliet skidrumu saakumaa,

Manam tieši tāda pati nelaime bija. Sajūgs ir nevainīgs. Apakšējam izspiedējcilindram kaput. Nomainot blīvslēgus un citas gumijiņas ( rem komplekts + ~1h) dzīvība viņā parādījās, bet tas nav uz ilgu laiku, jo izdilis tas alumīnija cilindrs.

Man domāt, ka tev tā sāpe varētu būt iekš izspiestas/ pārspiestas kādas gumijiņas, jo tev autiņš ir pulki jauns.

P.s. "Biltema" veikalu tīklā es domāju tu atradīsi to gumiju komplektiņu par ~ 5>10 EUR ( nezinu norvēģu tugriku kursu). Vakarā varu apskatīties kodu.

Katrā ziņā mājās jau tiksi un tad domā ko un kā tālāk darīt.

Gvido28 20.12.2005 11:27

lvrisk rakstīja: vel jautajums- vai vinjam gadijuma bremzu un sajuuga skidrumam nav viens bacoks?

Viens.

Gvido28 15.12.2005 19:37

Izdevās!

Tagad lai veicas tev ar meklēšanu!

Gvido28 15.12.2005 19:36

www.iauto.lv/...

www.iauto.lv/...

Laikam šitā vajadzētu būt.

Vai spied Galerija un lūkojies, ko var saskatīt!

Gvido28 15.12.2005 19:18

mx_black rakstīja: kur 850taa motoram var redzeet motora kodu?

Četru katlu bīdelim (ziemeļamerikas tirgum) ir skatoties no motora priekšas zem pirmās sveces uz bloka ~1cm zemāk par galvas blīvi.

Piecu un sešu katlu bīdeļiem ir uz siksnas vāka un tas pats uz korpusa, ja skatās no priekšas (siksnas puses) kreisajā pusē, pie paša siksnas sarga drusku ~2>3 cm zem kolektora pieskrūvēšanas vietas. Tam numuram vajadzētu būt uz horizontālas virsmas un it kā izvirzītam uz āru. ( ne tā ka uz bloka, bet tāda kā plauktiņa gar siksnas sargu)

Ja neatrodi, pārsūtīšu to bildi. Raksti gvido28sunsinbokspunkts elvē

Tūdīga rīdera bilde man, un nav agregātu pie motora.

Gvido28 12.12.2005 23:29

Tā pat kā tev ir plīts pieslēgta, tieši ar tādu pašu šļaucelnieku pieslēdz to sūkni, no sūkņa tālāk jau šļauka niknā uz bākas pieslēgumu.

Ja atmiņa neviļ, tad tas sūknis sadzen tajā balonā ~2000m3 "plīts" gāzes.

Gvido28 12.12.2005 22:54

Gnoms rakstīja:ei, tu laikam nesaprati... tā nav propāna iekārta... tā ir dabasgāzes (metāna) iekārta... ar to vari uztankoties tikai 3 Latvijas pilsētās....

Rīgā ir divas vietas un autiņš ir aprīkots ar beņas tilpni arīdzan.

Zviedrijā pulka daudz šito braukā. Viņiem pat uzpildes stacijas BEZ operatoriem- piebrauc iebāz savu kredītkarti sapūt cik lien un brauc tālāk.

~500 no Volvo koncerna vārtiem arī gāzes uzpildes stacija.

Ja tas būtu kaksis, nebūtu visur un tik daudz.

Mūsu LPG gāzes tur nav VISPĀR.

Kompresors tiešām maksā ~500>600Ls, bet tev nav jābrauc uz Dreiliņiem pakaļ gāzej. Teiksim Carnikava dreiliņi ~25km atpakaļ atkal 25km un tad jau vairs paliek 250km rezerve braukšanai. Mājās pildoties tavs darbības rādiuss ir lielāks. Ja ir vairākas vietas, kur regulāri mitinies, kompresoru grabažniekā un pie "plīts"gāzes klāt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti