iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Sviestc 10.10.2007 18:04

edgars80 rakstīja: rindā stāties!

ko bļausties....

Davai labāk KAYABU paslavē drusku, a to to visu dienu te lamā, nabaga Germans pagrabā pie virpas, žegojas vēll līdz šim..

Sviestc 10.10.2007 18:02

Sviestc rakstīja:

HRE rakstīja:

Sviestc rakstīja:

HRE rakstīja: Nopietns jautaajums: Kur un kaadas ziemas riepas pirkt ? R15, 195, 65

tak Viking motorā.....kur ta vēll,

visur citur tak Tevi apčakarēs....

Es teicu nopietns jautaajums! A tu atkal smaku palaidi!

meklē i-neta veikalos, ja Tev naf gali un labas atlaides citur, jo parasti i-neta veikalos ir viszemākās cenas....

es sev vakar uzliku Good Year ICE NAVI ZEA...

palasījos anatotācijas un testus, likās ka mūsu ziemai būss o.k.

Ko Tu gribi savam auto, skaties pats...

ja Tev arī par tādām ir intrese, tad varu pa 48Ls gabalā piedāvāt..

bet nu īstenībā jau bail, uzbrauksi pavasarī vēll uz naglas,ptu, ptu, ptu un atkal lamāsi mani pusgadu pa visu i-netu..

Sviestc 10.10.2007 17:58

HRE rakstīja:

Sviestc rakstīja:

HRE rakstīja: Nopietns jautaajums: Kur un kaadas ziemas riepas pirkt ? R15, 195, 65

tak Viking motorā.....kur ta vēll,

visur citur tak Tevi apčakarēs....

Es teicu nopietns jautaajums! A tu atkal smaku palaidi!

meklē i-neta veikalos, ja Tev naf gali un labas atlaides citur, jo parasti i-neta veikalos ir viszemākās cenas....

es sev vakar uzliku Good Year ICE NAVI ZEA...

palasījos anatotācijas un testus, likās ka mūsu ziemai būss o.k.

Ko Tu gribi savam auto, skaties pats...

Sviestc 10.10.2007 17:54

Bucefals rakstīja:

HRE rakstīja:

Bucefals rakstīja:

Sviestc par HRE rakstīja: bla bla bla

Kad strādāju PTC, tad par salīdzinoši lētu iepakošanas mašīnu, kuru mēs pardevām kkādam ziepju fasētājam, kad radās aizdomas, ka tā nav rihtīga, ražotāja speciālists pie tā klienta no Itālijas brauca. Izrādījas, ka aparātam viss kārtībā.

Maizes griezēju tirgot "Lāčiem" palīgā mums džeks no Zviedrijas atlidoja...

Ražotāja menedžeri tīri labprāt vizinās pie galaklientiem, ja tikai māk aprunāties pareizi ar viņiem.

Aga deelj 20Ls veertas detaljas no Itaalijas vai Francijas tev neviens nebrauks.

Tu kko jauc.

Par Franciju vai Itāliju amortiņu sakarā negāja runa. Priekš tādām lietām ir vietējie dīleri, uzpircēji un pārstāviji.

P.S. Gala rezultātā, ja neviens nebrauc, tad jasūdz tiesā.

da beztolks ir Viņam ko skaidrot, neredzi, džekam tak ir iesprūdis...

kārtējais Dīvainis ar Saab....

Sviestc 10.10.2007 17:53

HRE rakstīja: Nopietns jautaajums: Kur un kaadas ziemas riepas pirkt ? R15, 195, 65

tak Viking motorā.....kur ta vēll,

visur citur tak Tevi apčakarēs....

Sviestc 10.10.2007 17:51

Baisulis rakstīja:

Bucefals rakstīja: Nejūtu daža laba SAABista izreklameto auru no tā autiņa, bet neuzskatu, ka tas būtu īpaši sliktāks par citām standartmarkām.

Pirms gadiem 10 gan SAAbi maciņus vairāk tukšoja kā citi autiņi...

Runa jau nav par auto marku. Runa ir par to,ka tieši šo auto marku izvēlas procentuāli lielāks dīvaiņu skaits kā citas......buļ-buļ

Liels dīvaiņu skaits

Kur Tu redzi kādu dīvaini

Sviestc 10.10.2007 17:48

Baisulis rakstīja: Sviests var man piegādāt arbūza statīvu vai nevar? Ņem vērā,ka es daudz nemaksāšu,reti man to vajag.

Ja par mani personīgi iet runa, tad tie arbūzu statīvi naf mana specifika, es specializējos visādiem Lohiem izjātus sābus notirgot..

a ja par SPS Auto, tad atkal garām, tas uzņēmums ar autodetaļam strādā un arī darba laiks jau beidzās...

A Tu nesatraucies tikai, uzvaicā Hre, moš Šams gribēs piehaltūrēt, katru mēnesī Saabā grūst ap štuko latu, naf vienkārša lieta, noteikti ka vaig kādu papildus peļņas iespēju Viņam!!

Sviestc 10.10.2007 17:17

HRE rakstīja:

Sviestc rakstīja: ... ja mans piegādājs sāktu apgalvot ka škibs škivis ir tas, ko ārsts izrakstījis, tad arī Viņš būtu spiests to pierādīt dabā....

Vai kaut viens taads gadiijums ir bijis ? Un arii shito es gribeetu redzeet! Kaa tu sveshas firmas darbinieku piespiediisi aizbraukt pie sava klienta! Labaakajaa gadiijumaa ja tev nepasaka P.N. liks atdziit to mashiinu pie sevis, bet visdriizaak paraadiis virzienu uz tuvaakajiem kruumiem!

nu iesp;ejams ka dotajā situācijā auto butu vajadzīgs, jo ja auto tika remontēts Aucē, tad tik tālu diez vai kāds brauktu, pa Rīgu gan tas ir strādājis.....

tāpēc jau eksistē Menedžeri, lai tie risinātu savu klientu problēmas, un brauc viņi pie klientiem, brauc uz klientu servisiem, ne tikai lai piedāvātu preci, bet lai risinātu garantijas jautājumus....

teiksim gadījumā ar Auci, tas kā jau minēju, būtu sarežģītāk, laikam jau tas amītis būtu man jāpaņem atpakaļj, tad jāskaidrojas noliktāvā, ja visi amīši tur esošie pēc ši koda, butu ar tādiem škibiem škivjiem, un tie izrāditos brāķi, nevis ūberkruta uzlaboti, tad tiktu atgriežta nauda, vai pašutīts nebrāķets amīts, p;ec klienta vēlmēm...

tā tas notiek ar preci, kurai ir garantija civilizētās valstīs un sevi cienošos tirzniecības uzņemumos...

žell ka Hrē neko par to nezina...

Sviestc 10.10.2007 17:07

Dorisa rakstīja: Eu, man apnika runāt par darbu.

Iešu mājās.

sen bij laiks.....

antireklāmists herova...

Sviestc 10.10.2007 17:05

HRE rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Dorisa rakstīja:

Sviestc rakstīja: KAYABA !!!!!!

Tikai un vienīgi KAYABA!!

No maniem piedzīvojumiem ar tavu kayjabu.

man viņi nojuka 1 iemesla dēļ - lai atskrūvētu vaļā, nācās ar roreni pieturēt aiz štoka, no kam štokā palika ļoti dziļi iespiedumi, kuri sačakarēja manžeti. Salīdzinājumam - kad skrūvēju vaļā Sachs ar to pašu roreni, uz štoka pat švīka nepalika. Vismaz par štoka materiāla kvalitāti secinājums ir viens - tas ir biezpien- vai sviesta tērauds.

Bet vaļā viņus man bija jāskrūvē tāpēc, ka "japāņi" bija nepareizi piemetinājuši atsperu atbalstšķīvjus, un es viņus tā sakomplektētus nevarēju iedabūt vietā. Par 90 grādiem nepareizi.

par klientu pretenzijām - ja tavi galvenie noņēmēji ir servisi ar atbilstošu personāla kvalifikāciju, tad nebrīnos, ka nav pretenziju. Viņiem tak pofig, kā to amortiņu iedabūt vietā, kaut vai rakom. Un klients jau pats neko nesaprot, citādi takš nebrauktu uz apšauibāmu servisu mašīnu remontēt.

EA.

... samainītu pret neškību šķivi, vai arī [b] menedzers [/b] atbrauktu un parādītu kā tie škībie škivji ieliekās ...

Vot to tavu menedzheku es gribeetu redzeet Esi pienjeemis daudz jaunus cilveekus darbaa ?

noliktavas menedžers, noliktavas....

tā kā es pats neražoju neko, tad prasu garantiju no piegādātāja, lai varētu to dot klientam....

un ja mans piegādājs sāktu apgalvot ka škibs škivis ir tas, ko ārsts izrakstījis, tad arī Viņš būtu spiests to pierādīt dabā....

tā jau tas vispār parasti visur notiek, vai arī Jūsu programmistu kantoris kā pārdot ko, tā uzreiz uzliek pircējam nikolaju

Sviestc 10.10.2007 17:00

Dorisa rakstīja:

Sviestc rakstīja:

nevajadzēj Tev tur ko grozīt....

vajadzēja zvanīt man un izlamāties...

pateikt, tā un tā, tur škibi tie škivji,

es tad pa noliktavu šuheru uztaisītu, un tad vai nu samainītu pret neškību šķivi, vai arī menedzers atbrauktu un parādītu kā tie škībie škivji ieliekās , ja tādiem tur ir jābūt....

un beigās neviens nejustos pikts...

Es tak neesmu pikts.

Vienkārši ir tā - parasti es ļaujos lai mani piečakarē vienreiz. Otrreiz vairs nē.

Bet ar kajabām esmu jau divreiz piečakarēts - pirmoreiz tavi neģeometriskie, otrreiz - kabluka jau no rūpnīcas tekošais.

nu uz Renault rūpnīcu toč ne es amīšus tirgoju...

tas jau vairs naf akments manā dārziņā....

Sviestc 10.10.2007 16:55

atminos te, iauto portālā, pirms kau kāda pusgada viens arī uz KAYabu lamājās, tjipa grabot iekš stojkām...

kad sākām konkrēti skaidroties kas tad tur pa brāķi, un kas ta tur neder, tad izrādījas ka distanceru šaibas naf ielicis....

brēka bij liela, tjipa KAYABA sūds, kajaba sūds, a beigās i neierakstīja pat atvainošanos par bezjēgas bļaustīšanos un Firmas blamēšanu...

Sviestc 10.10.2007 16:53

Dorisa rakstīja:

Sviestc rakstīja: KAYABA !!!!!!

Tikai un vienīgi KAYABA!!

No maniem piedzīvojumiem ar tavu kayjabu.

man viņi nojuka 1 iemesla dēļ - lai atskrūvētu vaļā, nācās ar roreni pieturēt aiz štoka, no kam štokā palika ļoti dziļi iespiedumi, kuri sačakarēja manžeti. Salīdzinājumam - kad skrūvēju vaļā Sachs ar to pašu roreni, uz štoka pat švīka nepalika. Vismaz par štoka materiāla kvalitāti secinājums ir viens - tas ir biezpien- vai sviesta tērauds.

Bet vaļā viņus man bija jāskrūvē tāpēc, ka "japāņi" bija nepareizi piemetinājuši atsperu atbalstšķīvjus, un es viņus tā sakomplektētus nevarēju iedabūt vietā. Par 90 grādiem nepareizi.

par klientu pretenzijām - ja tavi galvenie noņēmēji ir servisi ar atbilstošu personāla kvalifikāciju, tad nebrīnos, ka nav pretenziju. Viņiem tak pofig, kā to amortiņu iedabūt vietā, kaut vai rakom. Un klients jau pats neko nesaprot, citādi takš nebrauktu uz apšauibāmu servisu mašīnu remontēt.

EA.

nu redzi....

pat uz saules ir plankumi, kur nu vēll Kayaba bez brāķa iespējām...

nevajadzēj Tev tur ko grozīt....

vajadzēja zvanīt man un izlamāties...

pateikt, tā un tā, tur škibi tie škivji,

es tad pa noliktavu šuheru uztaisītu, un tad vai nu samainītu pret neškību šķivi, vai arī menedzers atbrauktu un parādītu kā tie škībie škivji ieliekās , ja tādiem tur ir jābūt....

un beigās neviens nejustos pikts...

Sviestc 10.10.2007 15:58

Kaspersky rakstīja:

Sviestc rakstīja:

jau esi aizmirsis muusu kaskji par sho teemu ?

ja katru dienu klienti pie darba sagaida un olas atspārda..

Met Tu nah to biznesu prom, tā tak ilgi neizvilksi

da neko citu, kā slavēt brāķētu preci , nemāku..

Sviestc 10.10.2007 15:53

Uzuala rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Uzuala rakstīja:

Sviestc rakstīja: Atlikt KAYABAS aplikšanu...

Bumbulmobīlis Golfīgais Trešpa-audzinieks, pilnībā ar Kayabām nokomplektēts...

sūdzību naf,

Opel Vectra 92 gada , SPS kurjērtransports ar vidējo ikdienas noskrējienu 150-200 km pa pilsētas bedrēm, jau trešo gadu-sūdzību naf...

Saab 9-5 priekštiltā ar KAYABĀM aprīkotā Kazimira Skujas mašina-sūdzību naf...

un t.t. un vēll jo projām....

un vispār, pa kādiem 7 KAYABA-S tirzniecības gadiem kādi 3 -4 garantijas gadījumi....

domāju ka tas ir ļoti pat labs rādītājs....

KAYABA Rullē!!

nepaarleicina neviens tafs vaards...nemaz nepaarliecina,es palieku pie sava.

ir bijusi gauža pieredze ar KAYABU

Ceru ka ne no manis ņemtu

jau esi aizmirsis muusu kaskji par sho teemu ?

ja katru dienu klienti pie darba sagaida un ar olām nomētā..

domā var atminēt, ko pirms treji gadi kāds ir kautrīgi pateicis

Bet ja nopietni, tad toč neatceros....

Sviestc 10.10.2007 15:52

Kaspersky rakstīja:

Sviestc rakstīja:

un vispār, pa kādiem 7 KAYABA-S tirzniecības gadiem kādi 3 -4 garantijas gadījumi

A cik garantija? 2 vai 3 dienas?

24 mēneši...

Sviestc 10.10.2007 15:51

ā , atcerējos, vienreiz, pasen gan, nu gadi 5 moš vairāk atpakaļj, redzēju rumbulas tirgū kaut kādu visp;ar mistisku tjipa KAYABU, kuru tur pa kepeikām tirgoja, atceros VW Pasatt prieksējie amīši, nejaucamās statnes, tur pa 12 Ls ,mazumā tirgojot, līdzi meta...

nu tur toč naf skaidrs, vai pat ķinieši var tik lētu KAYABU saražot...

kaut kāda pilnīgi kreisā bij prece.....

nu ja uz tāda grābekļa kāds uzkāpj....

tad jau mošs i var višu atlikušo mūžu uz KAYABĀM piktoties..

Sviestc 10.10.2007 15:48

Uzuala rakstīja:

Sviestc rakstīja: Atlikt KAYABAS aplikšanu...

Bumbulmobīlis Golfīgais Trešpa-audzinieks, pilnībā ar Kayabām nokomplektēts...

sūdzību naf,

Opel Vectra 92 gada , SPS kurjērtransports ar vidējo ikdienas noskrējienu 150-200 km pa pilsētas bedrēm, jau trešo gadu-sūdzību naf...

Saab 9-5 priekštiltā ar KAYABĀM aprīkotā Kazimira Skujas mašina-sūdzību naf...

un t.t. un vēll jo projām....

un vispār, pa kādiem 7 KAYABA-S tirzniecības gadiem kādi 3 -4 garantijas gadījumi....

domāju ka tas ir ļoti pat labs rādītājs....

KAYABA Rullē!!

nepaarleicina neviens tafs vaards...nemaz nepaarliecina,es palieku pie sava.

ir bijusi gauža pieredze ar KAYABU

Ceru ka ne no manis ņemtu

Sviestc 10.10.2007 15:47

un ja uz KAYABA amīša ir rakstīts- SPAIN, tad tas nenozīmē ka tos spāni taisa, bet gan tik to,ka ar tādām KAYABĀM var arī spainī braukt, un justies komfortabli...

P.S.

Ir jau ir tās KAYABAS ražotne arī Spānijā...

bet vismaz tajās noliktavās, ar kurām strādāju es, tas uzreiz parādās ar papildus kodu ( tjipa S variants, garantija 1 gads a ne divi ) un normāls tirgotājs jau to savam klientam parasti pasaka, nevis grūž kā Japāņu....

bet nu tirgotāji ir dažādi, piegādātāji ir dažādi, pircēji ir dažādi....

un vienmēr visiem tajā ķēdē nevar būt labi...

Sviestc 10.10.2007 15:39

KAYABA !!!!!!

Tikai un vienīgi KAYABA!!

Sviestc 10.10.2007 15:38

Atlikt KAYABAS aplikšanu...

Bumbulmobīlis Golfīgais Trešpa-audzinieks, pilnībā ar Kayabām nokomplektēts...

sūdzību naf,

Opel Vectra 92 gada , SPS kurjērtransports ar vidējo ikdienas noskrējienu 150-200 km pa pilsētas bedrēm, jau trešo gadu-sūdzību naf...

Saab 9-5 priekštiltā ar KAYABĀM aprīkotā Kazimira Skujas mašina-sūdzību naf...

un t.t. un vēll jo projām....

un vispār, pa kādiem 7 KAYABA-S tirzniecības gadiem kādi 3 -4 garantijas gadījumi....

domāju ka tas ir ļoti pat labs rādītājs....

KAYABA Rullē!!

Sviestc 10.10.2007 15:33

KAYABA!!!!!!

Sviestc 10.10.2007 15:30

Arnijs rakstīja:

ursis rakstīja:

Arnijs rakstīja: Spaanjiem nav citu kodu Ir tikai cita kvalitaate! Uz auto, iespeejams, ir Japaanaa razotie, tikai sheit gan paarsvaraa vareesi iegaadaaties spaanju.

sviestcs ar putaam uz luupaam celjos krisdams dievojas ka vinjam japona.

Arii japaanju amortinji ir ieguustami/ pasuutaami. Tikai maksaa pavisam citas naudinjas! To var izdariit Lielirbes ielaa Baltic Auto Parts kantorii. Tikai tad ir arii japasaka, ka gribi tieshi Japaanaa razotos. Jo KYB buutiibaa brends ir OK un visa japaanju autobuuve balstaas uz KYB, tikai pie mums ejoshajaam poziicijaam ir pilni kakti ar spaanju meesliem, kuriem pashi japaanji garantiju nedod! Shii garantija principaa ir tirgotaaju dotaa garantija, nevis razotaaja.

nu tas Baltic Auto Parts kantoris jau toč naf tā labākā vieta, kur tirgo tās labākās autodeļas un pa labāko cenu...

kantoris ta liels, bet praktiski visu velk iekšā no centrālās Koivenena noliktavas, kura tās preces komplektē Spešolī priekš baltijas valstīm her viņ zin no kādiem ražotājiem un BAP-ā brīžiem pašiem naf skaidrs, kāda ražotāja tad tā pasūtītā prece būss...

un tās cenas ir augstākas tur, ne jau dēļļ labākas kvalitātes, bet gan dēļ tā, ka tur esošās preces iziet caur vēll vienu papildus stapnieku Skandināvijā, līdz no rūpnīcas nonāk uz Latviju....

Sviestc 10.10.2007 13:47

Dorisa rakstīja: Man kā pārlocinātam vācu kvalitātes cienātājam jaunā Vectra šķiet gardāks kumosiņš par jauno sābu.

Sviests, ja atlaidīsi cenu līdz tām iepirkuma 3 štukām, dod ziņu. Ja gadījumā tai brīdī esu pillā vai smagās paģīrās, varu to sābu no tevis atpirkt.

pa trīss sanāk tik pliks kuzovs......

tik ar pakaļejiem benķiem un dzinēja apaksējo daļu...

bez ķēdes.....

Sviestc 10.10.2007 13:45

Sviestc rakstīja:

Dorisa rakstīja:

Sky_Walker rakstīja:

nopirku iekš DE pirms gada pa 1800 EUR, pārdošu par apmēram 1500 EUR.

Nu vo, tā ir normāla cenu politika.

nevis kā Sviests - nopirka nelaimīgo 95.to pa 3 štukām, bet man grib iesmērēt par 6 arpus.

labi, labi, ņem pa 5,5

Rudens Spec piedāvājums

kamēr vēll no rītiem var pielaist..

tik tad es ņemo nost jaunās riepas, amīšus un to ID bloku...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti