iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Sviestc 18.12.2008 13:10

Tātad, runa būs šo produktu

foto.inbox.lv/...

Sviestc 18.12.2008 12:59

laikam iešu uzpīpēt....

pēc tam atnaķšu un pastātīšu ko es domāju par Optimas līnījas multivitamīnu sulu, vakar iepirku,ienāca prātā, ka iesipīšu tā santīmu...

bet nu psec.....

bet par to vēlāk, pēc reklāmas pauzes....

P.S.

palieciet kopā ar mums

Sviestc 18.12.2008 12:53

man garaža škiet mētājas četri diski ar lisenēm, R15 ar 4 caurumiem, ( no Saab 900 līdz 87 gadam, kuru ražoja ) .... zinu ka vecajam galantam ( līdz 88 gadam ) tie derēja, a par jaunāku gan nezinu....

ja der, tad varu aizdot par 4 užavniekiem..

Sviestc 17.12.2008 20:26

ursis rakstīja:

Zoo rakstīja: nupat slimniicas pagalmaa viens chaliitis izgraaba benchikus no miskastes.bet Sviestcu gan neredz.

tas nebuut nav labi,jo 30 min atpakalj jau izbrauca...

biju tur no 17.52 līdz 18.47, pēc tam migrēju caur jaunciemu..

Sviestc 17.12.2008 20:25

markss rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Iespējams ka ir.

Bet tu jau ar neatstāj sevišķi gudra cilvēka iespaidu....

es neatstāju sevišķi gudra cilvēka iespaidu

a cik gudra cilvēka iespaidu tad es atstāju

Ja salabosi reklamētā uzņēmuma mob.tel., cerības lielākas

www.iauto.lv/...

Paldies ka pateici.

Sviestc 17.12.2008 16:04

un vispār, kur ir tā robeža, kur beidzas sevišķi gudrs un sākas vienkārši gudrs, un kur ir robeža starp vienkārši gudru un muļķi...

un kas ir gudrāks, muļķis vai pamuļķis

un kas to visu nosaka, kādi normatīvi un kā izstrādāti to regulē

Sviestc 17.12.2008 16:02

Centis_Nuudele rakstīja: Iespējams ka ir.

Bet tu jau ar neatstāj sevišķi gudra cilvēka iespaidu....

es neatstāju sevišķi gudra cilvēka iespaidu

a cik gudra cilvēka iespaidu tad es atstāju

Sviestc 17.12.2008 16:01

es te tā štukoju, ka moš setdien aizbraukšu uz mitsuku saietu, un parādīšu Šamiem, kur bebri ziemo...

Sviestc 17.12.2008 15:42

Centis ir muļķis...

Sviestc 17.12.2008 15:11

ursis rakstīja: :I

www.draugiem.lv/...

ko rēc

Sviestc 17.12.2008 14:56

ursis rakstīja: 1958 gada AUDI,smukaaks par jebkuru SAAB u

foto.inbox.lv/...

katkāds žopa-rožetc..... gaļimijs!!!

Sviestc 17.12.2008 14:54

Tātad rīcības plāns Vecmilgrāvniekiem uz šovakaru

pl.17.50 sākam pulcēties no Lukoil bendzīntanka līdz vecmilgrāvja slimnīcai, gar ielas malu abās pusēs ar karodziņiem

kad ieraugam Saab 900 16vTurbo OG Black Cupe, sākam māt ar tiem , un bļaujam urā!!

Urā!! Urā!!!

Vai viss ir skaidrs

Sviestc 17.12.2008 14:51

Saab rullē!!!

Sviestc 17.12.2008 14:50

ursis rakstīja:

Sviestc rakstīja: un vispār...

ja Ursis vēll kaut reizi nosauks manu Saab 900 16vTurbo OG Cupe par šrotvaagenu.......

tad es ..........

tad es...........

tad es nezinu, ko izdarīšu....

ja tu man lepni brauksi garaam un nesveicinaasies... nu tad...

VOT

Nu tad piekar atstarotāju

"Uzmanību-Ursis"

un kļusti redzams,

tad sveicināšos..

Sviestc 17.12.2008 14:36

Saab rullē!!!!

Sviestc 17.12.2008 14:32

un vispār...

ja Ursis vēll kaut reizi nosauks manu Saab 900 16vTurbo OG Cupe par šrotvaagenu.......

tad es ..........

tad es...........

tad es nezinu, ko izdarīšu....

Sviestc 17.12.2008 14:29

"klasiskie SAAB 900, un tas joprojām ir visu laiku veiksmīgākais modelis rūpnīcas pastāvēšanas laikā. "

Šito lūdzu nokopējiem, ierāmējiet un nēsājiet līdz!!!!

Sviestc 17.12.2008 14:28

SAAB 900og tika ražots gandrīz 15 gadus un ir liela atšķirība starp tiem kas ražoti sākumā vai beigās. Tāpēc, lai vairāk izprastu SAAB 900og dažādību un modeļa attīstību ir nepieciešams pilnvērtīgs atskats vēsturē:

1979.g. pārdošanā parādījās pirmie 900tie hečbeki, kas bija pieejami ar 3 vai 5 durvīm. Lai gan SAAB deviņsimtajiem piedāvāja tikai 2.0 litru motorus, to variācija jau pirmajā gadā bija samērā plaša: 100zs karburātordzinējs (GL), 108zs dzinējs ar diviem karburatoriem (GLS), 118zs inžektors (EMS/GLE) un 145zs turbo. 1980.g. EMS un turbo modeļiem jau nāca 5 pakāpju ātrumkārba. Sēdekļi ieguva vertikāli regulējamus galvas atbalstus. Somijas Valmet rūpnīcā 100zs karburatordzinēji tika marķēti arī kā 900C. Šajā gadā tepat Uusikaupunki sāka izlaist arī īpašu, par 20 cm garāku, CD versiju tautā sauktu Finlandia. Interesanti, ka līdzīga ekskluzīva pagarinātā versija, tikai uz hečbeka bāzes, tika izstrādāta arī SAAB 99 (cik autoram zināms, viens no šiem retajiem eksemplāriem pieder arī kādam zemniekam no Rīgas rajona). Ženēvas auto šovā savu pirmizrādi sagaidīja 4 durvju sedans. 1981.g. tas parādījās pārdošanā. Bez tam SAAB inženieri izdarīja daudz sīku izmaiņu kā interjerā tā eksterjerā starp kurām var minēt: elektriskos logus (turbo modelim), jaunās paaudzes atpakaļ skata spoguļus, u.c.. 900tajiem tika arī lielāka benzīnbākas tvertne (ietilpība 63 litri, iepriekšējo 55 litru vietā). Šajā gadā jau visi 900tie tika aprīkoti ar daudz ekonomiskāko H veida dzinēju. 1982.g. kārtējā SAAB inženieru inovācija piedāvāja 900 turbo modeļiem unikālo jaudas kontroles sistēmu APC (automatic performance control). APC pielāgo dzinēja darbību dažādas kvalitātes degvielai tādejādi aizsargājot to no kaitīgas detonācijas. Centrālā atslēga kļūst par standartu dažiem no 900og, tāpat kā vadītāja durvju sānskata spogulis ar platleņķa stiklojumu. Kopš 1983.g. bremzēm vairs neizmanto azbestu. Turbo modeļiem pieejams arī ādas salona polsterējums. ASV tirgum paredzētajiem 900og atpakaļgaitas parkošanās apgaismojums tika integrēts arī priekšējos lukturos.

1984.g. 900og piedzīvoja daudz jauninājumus: jauna priekšējā reste, sportiska izskata stūre, zemāki priekšējie sēdekļi, salona apgaismojums ar „palēninātu” izslēgšanos, izturīgāka iešprices sistēma, kruīzkontrole. No šī gada sāka ražot 3 durvju Aero, kuru sportisko izskatu papildināja speciāli šim modelim domātie moldingi un bamperi. Jau 1983. gada pavasarī SAAB prezentēja jauno 16V augstspiediena turbodzinēju ar 175zs, kas tika uzstādīts uz 900 Aero. Šis dzinējs, tāpat kā pārējie turbo nāca ar APC sistēmu, 100 km/h uzņēma 8,7sekundēs un varēja attīstīt ātrumu līdz pat 210km/h. No šī brīža 900og tirgū varēja mierīgi konkurēt ar BMW 528i.

Tagad pieejami šādi modeļi: 900 (karburatordzinējs), 900i, 900 Turbo (8 vārsti) un 900 Turbo 16. Visi bija pieejami ar 3, 4 vai 5 durvīm. 900i nāca arī ar 2 durvīm. EMS un GLE tika pilnībā aizstāti ar 900i, kuriem bija klusāka izplūdes sistēma un tie tika piedāvāti ar dažādu aprīkojuma klāstu. Visi 900tie no šā gadā saņēma lielākus priekšējos bremžu klučus, jaudīgāku starteri un papildus drošības stieņus virsbūves konstrukcijā. No šī gada ražotā 900to virsbūve ir izturīgāka pret koroziju. ASV tirgum sāka ražot 900 SPG4, kas bija atbilde Eiropā pieejamiem Aero. No šī gada 900tos rotāja jaunais SAAB-SCANIA logo ar Grifinu uz tā. 1986.g. parādījās divdurvju turbo modelis. Visi 8V turbo dzinēji no šī gada aprīkoti ar gaisa starpdzesētāju ( intercooler ), kas palielināja jaudu līdz 155zs. Tika uzsākta leģendāro 900T16 kabrioletu ražošana. Pirmie 400 tika eksportēti uz ASV, kur tiem bija garantēts noiets līdz pat ražošanas beigām.

1987. gadā notika visbūtiskākās pārmaiņas 900og izskatā. Atskaitot bāzes modeli, visi 900tie ieguva jaunu priekšpusi, jaunus bamperus, kas bija par 33% vieglāki kā iepriekšējie, tomēr Trolhatena apgalvoja, ka jaunie ir pat izturīgāki. Atsevišķi SAAB 900 turbo ieguva regulējamo sēdekļu apsildi, kāda ir lielajiem brāļiem. Stūres pastiprinātājs nāca standartā arī 900i modeļiem. 1988.g. turbo parādījās ūdens dzesēšana, kas ievērojami paildzināja turbīnas mūžu. No „lielajiem brāļiem” tika aizgūta bremžu sistēma ar ventilējamiem diskiem. No šī brīža vairs nav sastopama 900og raksturīgā priekšējo bremžu problēma, atpakaļ gaitā bremzējot noklakšķēt. Tieši dēļ uzlabotās bremžu sistēmas tiek rekomendēts iegādāties lietotus 900og no 1988.g. Svarīgi atcerēties, ka no šī gada mainījās arī disku skrūvju atstarpes un līdz ar to šiem modeļiem vairs neder 1978.-1987.g. 900to diski, toties bez oriģinālajiem 1988g.- 1993.g. 900to diskiem, tagad var izlīdzēties arī ar SAAB 9000 1985.g.-1997.g. disku arsenālu. Tas nozīmē, ka no šī gada klasisko SAAB-u var izrotāt ar „lielajiem brāļiem” paredzētajiem SAAB Anniversary vai pat Super Aero R16 diskiem. Rokas bremzes darbība no priekšējiem riteņiem tika pārlikta uz pakaļējiem. Tajā laikā Nystad rūpnīca Somijā gatavoja 20 SAAB 900 Cabrio dienā! 1989.g. pieejamie 900tie bija 2 litru iešprices motori ar 4 vārstiem uz katru cilindru un to jauda bija no 126 līdz 130zs (atkarībā no tā vai ir pievienots katalizators). Versijas ar karburatoru dzinējiem un T8V šī gada laikā tika izņemtas no ražošanas. Vairāk tika domāts par drošību, ieviešot papildus (trešās) bremžu ugunis un ABS.

1990.g. SAAB realizēja kārtējo savu dzinēju inovāciju uzsākot 900 S ražošanu. 900 S 2 litru 16V dzinējs bija aprīkots ar zemspiediena turbīnu, kas deva 145zs. Itālijas tirgum šie modeļi tika marķēti kā 900 EP. Jaunais dzinējs pelnīja plašu atsaucību no pircēju puses, tāpēc tika piedāvāts arī 900 S Aero, kas atšķirībā no „īstā” Aero, bija aprīkots ar LPT5 145zs (107kW) motoru. Lai šos modeļus nejauktu, „īsto” Aero, kas joprojām tika aprīkots ar HOT6 175zs (129kW) motoru, tehniskajā specifikācijā marķēja kā 900 Turbo 16S Aero. Gan Eiropas Aero (175zs) gan Amerikas SPG no šī gada tika aprīkoti ar Mitsubishi KKK turbīnām agrāko Garett vietā. Benzīnbākas tilpums piedzīvoja nu jau otru pārvērtību, palielinoties līdz 68 litriem. Domājot par drošību, tika iestrādāti vēl pamatīgāki drošības stieņi virsbūves konstrukcijā. Tas nozīmē arī to, ka 1989.g. un 1990.g. izlaiduma pilnīgi vienādiem pēc skata hečbekiem, Latvijā būs atšķirīga ceļu nodeva, tā kā pēdējais jau iekrīt lielāka svaru kategorijā. Lai citi braucēji nejauktu 900og miglas lukturus ar bremžu ugunīm, aizmugurē tika atstāts tikai viens no tiem.

1991.g. dažos tirgos parādījās 2.1i 16V dzinējs ar 140zs jaudu un atšķirīgu no citiem 900og gaisa filtru ar elektrostatisku nodalījumu. Kabrioletus varēja iegādāties arī ar atmosfērisko 2 litru 128zs motoru, kamēr prasīgākiem pircējiem tika piedāvāts 900 Turbo 16S convertible (Aero). No šī gada nāca savādāki gaisa filtri ar augstāku kapacitāti. No „lielā brāļa” tika aizgūti sēdekļi, kā papildus opciju piedāvājot arī elektriski regulējamos sēdekļus. Sāka izgatavot par 10% efektīvākas priekšējo lukturu mazgāšanas slotiņas, kas tagad tika uzstādītas arī ASV tirgum paredzētajiem eksemplāriem. No ražošanas noņēma SPG modeļus (kopā tika saražoti un eksportēti uz ASV 7625 eksemplāri).

1992.g. 2.1i litru modeļi parādījās ziemeļu tirgos. ABS kļuva par standartu. Varēja pasūtīt arī drošības spilvenu vadītāja pusei. Viss brīnišķais kādreiz beidzās un 1993.g. kļuva par pēdējo7 900og izlaides gadu. Tika piedāvāti 3, 4 un 5 durvju modeļi. 2 litru dzinēju alternatīvas bija sākot no 128zs atmosfēriskajam, 145zs zemspiediena turbo līdz pat 175zs dzinējam ar augstspiediena turbīnu (160zs automātam). Tika ražots arī 2.1i. ASV tirgum šajā gadā tika ražota īpaša versija - 900 Turbo Commemorative Edition. Šis visu laiku jaudīgākas 900og ar 185zs, bija melns ar trijām durvīm, ādas salonu un speciālu plāksnīti ar sērijas numuru uz paneļa. Kopā tika saražoti 325 šādi auto.

1993.g. 26. martā tika izlaists pēdējais 900og. Tas bija sarkans Aero, kas pa taisno nokļuva SAAB muzejā Trolhatenā. Šo 15 gadu laikā tika saražoti 908817 (no tiem 48888 kabrio) klasiskie SAAB 900, un tas joprojām ir visu laiku veiksmīgākais modelis rūpnīcas pastāvēšanas laikā.

Sviestc 17.12.2008 14:27

Klasiskais SAAB 900, jeb kā interneta diskusijās to dēvē arī par 900og1 parādījās jau tālajā 1978.g. Lai gan atšķirībā no iepriekšējiem modeļiem tas vairs nebija leģendārā dizainera Sikstena Sasona2 darbs, pamatā tas tika radīts uz SAAB 99 hečbeka bāzes, bet iegūstot jaunu priekšējo daļu, tādejādi palielinot riteņu bāzi. SAAB 900 inovācijas jomā iegāja vēsturē, kā pirmais auto kam bija tam laikam unikāls salona filtrs, kas aizturēja dažādas putekļu un smilšu frakcijas, un pat dažas baktēriju sugas atvieglojot braukšanu arī alerģiskiem cilvēkiem. Jaunais modelis vēl vairāk pasvītroja savu aviācijas mantojumu risinot vadītāja darba vides ergonomiku. Paneļa visi galvenie rādītāji un rīki tika sagrupēti ap vadītāju vienā vietā tādā veida radot lidmašīnas kokpita sajūtu un tajā pašā laikā uzlabojot pārskatāmību un ērtu darbošanos. Aizdedzes atslēga tāpat kā priekšgājējam SAAB 99 tika novietota vidus konsolē pie ātrumkārbas pārslēga. Varētu teikt, ka ar 900to modeli SAAB-s kļuva par lidmašīnu gan eksterjerā, gan interjerā. Protams, 900og ne tikai mūsdienās, bet arī astoņdesmito gadu sākumā izaicināja ar savu neparasto, varētu teikt pat ekstrēmo izskatu, par ko to, tik ļoti iemīlēja dažādi radošo un intelektuālo nozaru pārstāvji. Jāsaka, ka arī mūsdienās neskatoties uz to vai 900to ir izvēlējies kāds lauku vecītis, lai varētu ziemā – 30 grādos droši veikt savu ikdienas maršrutu pa Vestienas pauguraini vai arī neordinārs arhitekts no kāda Rīgas centra ofisa, kā vienus tā otrus dēvē par sava ceļa gājējiem. Daudzi joprojām šos auto uzskata par neglītiem. Spilgts piemērs ir kāda vīra vēlme 90-to gadu beigās pārdot 1987.g. ražoto 900og. Lieta tāda, ka toreiz pie mums ”attiecīgajās aprindās” zināmu popularitāti ieguva 9000-šie SAAB-i un vīri ierodoties pēc sludinājuma apskatīt meklēto eksemplāru taujājuši pēc tirgotā SAAB-a, bet, kad īpašnieks norādījis uz 900og, tie izbrīnā jautājuši: „A eto čto za urod?” Nevelti Trolhatenas mārketinga speciālisti tajā laikā izvēlējas reklāmas saukli: „The Most Intellegent Cars Ever built3”.

Sviestc 17.12.2008 14:12

ursis rakstīja:

Sviestc rakstīja: A nu davai visi mecmīggrāvnieki, fiksi kaisīt ielas, es pievakarē tur ap 18.00 ieradīšos pārbaudes vizītē, un lai cēļi būtu uz to brīdi o.k.

Vai viss ir skaidrs

klau tu ar savu srotvaagenu jau vokar nebiji??? nekuja katru dienu vazaatie !

srotvaagenu.....

SROTVAAGENU......

es.......

es........

es protams ka biju, bet ne ar štrotvāgrenu, bet ar skandināvu autobūves lepnumu....

ar īpaša dizaina šedevru....

ar visu laiku populārāko, un daiļāko Saab izstrādājumu

Saab 900 16v Turbo OG Cupe Black Eksluziv...

www.saab.lv/...

Sviestc 17.12.2008 13:50

A nu davai visi mecmīggrāvnieki, fiksi kaisīt ielas, es pievakarē tur ap 18.00 ieradīšos pārbaudes vizītē, un lai cēļi būtu uz to brīdi o.k.

Vai viss ir skaidrs

Sviestc 17.12.2008 10:52

Ozz rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Ozz rakstīja: bļac, šoriit atteicaas straadaat abi divi luktiru slauciitaaji no piesaluma. it kaa motoriiši negriežas.

virtuaalaa konsultaacija- vissirslikti vai tomeer nee drosinaataajus neskatiijos

vissliktākā gadījumā-motori nodeguši...

vai vēll varbūt ka zobi iespriedūši, tad ja naf nodeguši, tad var nodekt, ja dročīsi vēll ....

Tev ir taadi motoriishi

laikam ka vienaadi visiem 200/700/900

pēc kodiem spriežot, naf gav vienādi...

uz vietas ka loģski ka naf, jāsūta, lai cenu noskaidrotu, pieprasījums jātaisa, nu nekāda konfekte jau nebūss, tas toč, labāk sāc ar to, ka izjauc vecos, un pačolē, kas notiek....

Sviestc 17.12.2008 10:35

Sretsked rakstīja:

Sviestc rakstīja:

es tak pavisam aizmirsu no otrās pavadzīmes nomīnusot nost..

A man daba tāda, ja man parādā, atceros, ja es, tad sliktāk...

P.S.

Pačolēšu, moš uzsūtīt varu tos prezervatīvus...

A Tev vaig tieši melnus, un lai velna galviņa galā, ja

ar rozā enģelīšiem neder

Nu, man tak ir Fiats...tas nav nekāds sābs, citroens vai mersis, kam vajag rozā. Un nav renis, kam zilu vajag.

pakaļējam tiltam vajadzēja, ja

Sviestc 17.12.2008 10:28

Ozz rakstīja: bļac, šoriit atteicaas straadaat abi divi luktiru slauciitaaji no piesaluma. it kaa motoriiši negriežas.

virtuaalaa konsultaacija- vissirslikti vai tomeer nee drosinaataajus neskatiijos

vissliktākā gadījumā-motori nodeguši...

vai vēll varbūt ka zobi iespriedūši, tad ja naf nodeguši, tad var nodekt, ja dročīsi vēll ....

Sviestc 17.12.2008 10:26

Ozz rakstīja: cik sapratu, jamajam dempferis skjiist nost....

varbuut aukstam motoram ir kaut kaadas vibraacijas kas attirina motoru no kaarbas, un tie 2 mezgli nav superlabi savienoti

ja denferis, tad viss skaidrs,

vienkārši tās "beužkas" naf diez ko labākas par jau sasipto...

noteikti ka ir iekšējie defekti, mikroplaisas un t.t., kuras pataustos neredzi

jāsūta jauna ta lieta, a to ar lietotam var sipties ilgi un dikti..

skaties kā gribi, bet jebkurš letots tak ir vairāk kā 15 gadus vecs, noguris jau un t.t.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti