Man pietrūkst i-edgara!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man pietrūkst i-edgara!
slaaists rakstīja: Man pietrūkst i-edgara!
DekstersFF rakstīja:
did33 rakstīja:
vai ir piejams kautkāds stiklu līmējamais, ar ko var aizliet plaisas (sildītājs joprojām strādā), un var iziet apskati?
Ja tev kādreiz gadās lietot prežus, tu tos arī mazgā un lieto vēl?
Diez vai ar prezervatīvu līmi varēs stiklu līmēt.
Oi, tak pastupēšu megaportālu!
Man 2.2 lagunai viena kvēlsvece pilnībā mirusi! Varētu būt, ka tās dēļ jau pie - 15 grādiem nevar reizēm pielaist! Uzsildu sveces pa divi lāgi, tad griežu sekundes 10 - 15, līdz jūtu ka aķis sāk ģībt. Gadās, ka pielec, un kad nelec arī gadās! Ja iepriekšējā dienā nav braukts, visticamākais nepielēks! Ja ir braukts, pie - 20 pielec. Un kas man ar to akumulatatoru ira? Vecs laikam paliek. Cik tad tā būtu normāli, ka viņš var pagiezt sekundes pirms pamirst?
Kaķa klepus, khe, khe!
Man tādam dīzelim tā dara, kad aķis uz miršanu.
Man arī iekrita acīs (ausīs) šī nosaukuma maiņa! Tiesa gan, Islāma valsts vietā sāka lietot Daesh, pēc Parīzes slaktiņa. Man domāt, tas tādēļ , lai tauta nevilktu paralēles, Islams = Terorisms. Tāda attieksmes piegludināšana.
Islama Valsts tapa par Dašu
Šis par AKE 132Kw.
Pērkot jau uzreiz ir jātur kabatā ap 400 - 500 eur zobenes maiņai, ja pārdevējam nav stingru pierādījumu, ka tā ir mainīta ne pārāk sen.
Ja gadās ģeneratoru remontēt, lai to noskrūvētu arī jātur kabatā ap 150 eur. Vai var paša spēkiem stundas 8 to purnu mašīnai noārdīt.
Labā ziņa, turbīnu ar apfleksētām atslēgām var pļavas vidū stundas laikā nomainīt.
Gāja runa, ka šiem jaudīgākajiem dzinējiem lika tos audi automātus, kas tik ātri neizbiedzās. Galīgi nezinu, kuri tur steptroniki, vai tiptroniki, bet ar vieniem viss bija slikti.
Ja tiešām ERG tīrs (noskrūvēji, apskatījies tagad) tad otra lieta šitam motoram ir plasmasas vārstu vāks, kas arī kalpo kā ieplūdes kolektors. Tur mēdz atlēkt vaļā kāda kausējuma vieta un pūst garām. Var redzēt, kur nokvēpis.
Ir bijis šitas joks. Bet man viss bija komplektā. Dūmi, nav jaudas, pilns EGR, un plaisa vākā. Un Brīdinājums displejā.
Nu gadās, ka tur blīvi (gredzenus ap sprauslām) izpūš un tad eļļu tur sadzen no vārstu telpas. Bet tad pie visām sprauslām lejā eļļas peļķes. Nez vai tā būs Tev tagad problēma. Paprovē, kas tas par šķidrumu!
Citam dīzelim tādi simtomi ir kad interkūlera truba caura.
Sviestnesis mani uzrunāja jo dziļi! Ceru, ka manam piemēram sekos citi noklīdušie dēli! Vai noklīdušās aitas?