Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
slaaists 13.11.2012 18:36

Sviestnesis mani uzrunāja jo dziļi! Ceru, ka manam piemēram sekos citi noklīdušie dēli! Vai noklīdušās aitas?

slaaists 14.11.2012 12:11

Man pietrūkst i-edgara!

slaaists 14.11.2012 12:12

slaaists rakstīja: Man pietrūkst i-edgara!

slaaists 06.01.2013 21:33

DekstersFF rakstīja:

did33 rakstīja:

vai ir piejams kautkāds stiklu līmējamais, ar ko var aizliet plaisas (sildītājs joprojām strādā), un var iziet apskati?

Ja tev kādreiz gadās lietot prežus, tu tos arī mazgā un lieto vēl?

Diez vai ar prezervatīvu līmi varēs stiklu līmēt.

slaaists 16.01.2013 14:17

Oi, tak pastupēšu megaportālu!

Man 2.2 lagunai viena kvēlsvece pilnībā mirusi! Varētu būt, ka tās dēļ jau pie - 15 grādiem nevar reizēm pielaist! Uzsildu sveces pa divi lāgi, tad griežu sekundes 10 - 15, līdz jūtu ka aķis sāk ģībt. Gadās, ka pielec, un kad nelec arī gadās! Ja iepriekšējā dienā nav braukts, visticamākais nepielēks! Ja ir braukts, pie - 20 pielec. Un kas man ar to akumulatatoru ira? Vecs laikam paliek. Cik tad tā būtu normāli, ka viņš var pagiezt sekundes pirms pamirst?

slaaists 28.01.2013 14:06

Kaķa klepus, khe, khe!

slaaists 27.03.2014 1:35

Man tādam dīzelim tā dara, kad aķis uz miršanu.

slaaists 19.11.2015 10:46

Man arī iekrita acīs (ausīs) šī nosaukuma maiņa! Tiesa gan, Islāma valsts vietā sāka lietot Daesh, pēc Parīzes slaktiņa. Man domāt, tas tādēļ , lai tauta nevilktu paralēles, Islams = Terorisms. Tāda attieksmes piegludināšana.

slaaists 23.11.2015 22:20

Islama Valsts tapa par Dašu

pietiek.com/raksti/tadas_islama_valsts_nemaz_nav,_vinston

slaaists 23.01.2017 13:33

Šis par AKE 132Kw.

Pērkot jau uzreiz ir jātur kabatā ap 400 - 500 eur zobenes maiņai, ja pārdevējam nav stingru pierādījumu, ka tā ir mainīta ne pārāk sen.

Ja gadās ģeneratoru remontēt, lai to noskrūvētu arī jātur kabatā ap 150 eur. Vai var paša spēkiem stundas 8 to purnu mašīnai noārdīt.

Labā ziņa, turbīnu ar apfleksētām atslēgām var pļavas vidū stundas laikā nomainīt.

Gāja runa, ka šiem jaudīgākajiem dzinējiem lika tos audi automātus, kas tik ātri neizbiedzās. Galīgi nezinu, kuri tur steptroniki, vai tiptroniki, bet ar vieniem viss bija slikti.

slaaists 13.03.2018 15:57

Ja tiešām ERG tīrs (noskrūvēji, apskatījies tagad) tad otra lieta šitam motoram ir plasmasas vārstu vāks, kas arī kalpo kā ieplūdes kolektors. Tur mēdz atlēkt vaļā kāda kausējuma vieta un pūst garām. Var redzēt, kur nokvēpis.

Ir bijis šitas joks. Bet man viss bija komplektā. Dūmi, nav jaudas, pilns EGR, un plaisa vākā. Un Brīdinājums displejā.

slaaists 14.03.2018 19:44

Nu gadās, ka tur blīvi (gredzenus ap sprauslām) izpūš un tad eļļu tur sadzen no vārstu telpas. Bet tad pie visām sprauslām lejā eļļas peļķes. Nez vai tā būs Tev tagad problēma. Paprovē, kas tas par šķidrumu!

Citam dīzelim tādi simtomi ir kad interkūlera truba caura.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti