Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
jaaanis 18.12.2019 14:37

Visvarenākā LOHA cienīga atbilde.

jaaanis 18.12.2019 13:26

No tava rakstītā saprotu, ka lielākā daļa Nordekas šoferu ir jāatlaiž, jo viņi nespēj droši vadīt autobusus.

jaaanis 17.12.2019 17:41

Vernon, es tev ieteiktu vairāk laika pavadīt izglītojot Nordekas šoferus nevis iAuto lietotājus, varbūt būtu lietderīgāk.

Vakar Nordekas autobuss centās mani nostumt no ceļa, jo pēdējā brīdī izdomāja pārkārtoties. Nostumt mani neizdevās, jo man ir pietiekami laba reakcija un automašīnai labas riepas un labas bremzes, bet šitos nordekas "profesionālos" kurinātājus gan vajadzētu aiz zvaniem pakārt

jaaanis 28.11.2019 11:54

Man personīgi tas "aktīvais" displejs riebjās un drīzāk būšu gatavs piemaksāt, lai man tādu neliek

jaaanis 28.11.2019 9:58

Cik vācieši Tev personīgi ir bijuši? Un kurā gadsimtā tie tika ražoti?

Čikstoši krēsli varētu būt vāciešiem ar nobraukumu virs 0.5 miljoniem km, savukārt japāņiem un korejiešiem tie nečīkst tāpēc, ka tik daudz nekad nav nobraukuši

Man personīgi šajā gadsimtā nav bijusi neviena mašīna kura būtu jāslēdz ar atslēgu, jo visas aizslēdzu un atslēdzu pulti. Tāpēc argumenti par aizsalušām atslēgām, manuprāt, ir mīti no pagājušā gadsimta.

jaaanis 15.10.2019 10:38

Volx rakstīja: Eiropā tas ir sava segmenta flagmanis un tak vienmēr bijis zināms, ja grib lētāk, tad vēršaties KIA. Tas būs tas pats, tikai vienkāršāks no 39-44 tk. kia.forumauto.lv/models/show/Sorento/index.html?pdf=pricelist.pdf

Santa Fe ir tajā pašā cenu kategorijā 38-45

hyundai.skandimotors.lv/lv/models/santa-fe-3/#cena

jaaanis 01.10.2019 15:05

OskarsKrampans rakstīja: Skaidrs ir tas, ka šis ir lielu kompāniju transporta parka viennozīmīgs dalībnieks. Arī vidēju kompāniju vidēja menedžmenta transportlīdeklis. Līdz riebumam saprotams, pazīstams, paredzams. Tas pie nosacījuma, ja VW nav uztaisījis pārsteigumu un šo modeli neprezentē kā kārtējo rūsas perēkli kā Passat Typ 3C . Jāpiezimē gan, ka pa kvalitatīvu ceļa segumu šis auto slīd kā pa lidojošo paklāju. Baudījumu netraucē ne trokšņi no piekares sistēmas, ne airodinamikas radītie trokšni, ne kādas parazītiskas salona paneļu radītas čerkstoņas. Vienīgi moka mani viens jautājums - vai Škoda Superb nav tik pat laba, bet par 10 000 Eur lētāka?

Pa kvalitatīvu ceļa segumu arī žigulis slīd kā pa lidojošu paklāju. Diemžēl, pa nekvalitatīvu ceļu braukt ar b8 pasātu nav bauda! Jo traucē gan piekares trokšņi, gan paneļu čarkstoņas, gan riepu un vēju radītie trokšņi. Iespējams, tas nav aktuāli atjaunotajam passātam, bet šaubos vai kas būtiski ir mainījies.

jaaanis 26.09.2019 16:35

Man VW pirms gada vajadzēja 2 durvis, gaidīju vairāk nekā mēnesi. Tā kā tas ir normāli ja pie dīlera ilgi jāgaida nepirmās nepieciešamības rezerves daļas.

jaaanis 24.09.2019 14:24

Nezinu kādi ir tie, kas pa 500eur, bet pārsvarā auto ledusskapji nodrošina tikai temperatūras uzturēšanu. Karstā vasarā ilgākiem braucieniem parasti ielieku klāt arī kādu aukstuma elementu.

Man personīgi ir tāds kāds nav 220.lv, pirku par ~100eur, ir iespēja pieslēgt gan pie 12v, gan 220v, kā arī ir iespēja pārslēgt uz sildīšanas režīmu.

jaaanis 24.09.2019 14:10

Piekrītu, es arī tādam neuzticētos.

B8 pasātā ir "Rest Assist" kurš pīkst tad kad nevajag un nevienu reizi nav nopīkstējis tad kad tiešām to vajag.

Tāpat ar adaptīvo kruīzkontroli, it kā strādā perfekti, bet 90% gadījumu "neredz" priekšā stāvošus auto.

jaaanis 20.09.2019 23:13

Cik atceros Dinvidu tiltam būvnieki iedeva tikai 3 gadu garantiju. Tātad tagad atjaunošana atkal ir pa nodokļu maksātāju naudiņu.

jaaanis 19.09.2019 15:39

... "par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim,"...

Nu tad jau Moller krasta krietni pārspēj BMW, jo Krasta ielā bez bezmaksas tējas un kafijas parasti uz galda ir arī āboli un vasaras sezonā arī bezmaksas saldējums

jaaanis 18.09.2019 9:01

Nakādā gadījumā nekur nevajag braukt pie spečukiem, jo īstie spečuki ir šeit

jaaanis 13.09.2019 13:58

SSā pamanīju vienu ļoti "uzticamu" mazlietotu KIA ceed piedāvājumu

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/pxffp.html

Pēc LTAB datiem auto ir cietis trīs negadījumos un spriežot pēc izmaksātajām atlīdzībām ir bijis norakstāms

jaaanis 11.09.2019 11:27

eidis rakstīja: Es uz elektro versiju no žiletes pārgāju, jo elektrifikācija izrādijās ātrāka, mazāk prasīga un vieglāk pārvietojama. Tie žiletes blakus štrunti ir kaitinoši daudz. Parasti kādu no tiem pakāšu pie kādas vazāšanās. Ar telti vispār tikai elektriski var nodzīt bārdu.

Nezinu par kādiem blakus štruntiem Tu runā. Vienīgais blakusštrunts, kas man ir vajadzīgs ir pēcskūšanās krems.

jaaanis 06.09.2019 11:55

Re kur ir viens raksts ( poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazkowe-wyposazenie-samochodu-osobowego-o-czym-pamietac ), kur ir pateikts, ka Polijā automašīnā nav obligāti jābūt atstarojošai vestei, bet ja tumšajā laikā vadītājs vai pasažieri atrodas ārpus mašīnas bez vestes tad gan var sodīt, jo gājējiem ir jābūt vestei (atrodoties ārpus mašīnas esi gājējs). Tātad vai nu tavs draugs kaut ko līdz galam neizstāstīja, vai arī Poļu CP vienkārši apčakarēja viņu.

Savā laikā poļu CP iebraucējiem prasīja naudu arī ja mašīnā nebija DIVI trīsstūri, jo ja automašīna paliek ceļa vidū tad trīsstūri esot jāizvieto abos virzienos

jaaanis 06.09.2019 11:10

Man vislabāk patīk vienreizējie skuvekļi un piedrā.. tos visu Braunus un filipus

jaaanis 03.09.2019 10:23

jaaanis 29.08.2019 10:32

Nepiesakos, jo sestdien citi plāni, bet interesanti, ka visi pieci, kas pieteicās ir reģistrējušies iAuto tikai vakar vai šodien

jaaanis 16.08.2019 11:37

650 rakstīja: Objektivitātes nodriošināšanai atbildēšu pats sev- ssā piedāvājas 0 (nulle) gabali 17-18gada peugeot3008 , bet ir 21 gab passat b8.No kuriem kāds vēlas tikt vaļā...

Interesanti šķiet, kāpēc salīdzini pilnīgi atšķirīgus modeļus?

Kāpēc crossoveri salīdzini ar vidējās klases sedanu? Vai veicot "Objektīvo" izpēti ņēmi vērā pārdoto jauno auto īpatsvaru statistiku? Domāju, ka atbildot uz šiem jautājumiem gūsi atbildi uz savu jautājumu.

jaaanis 09.08.2019 11:40

kasinsh79 rakstīja: If un Balta būs ok. Balta viena īpatnība, pēc lielas izmaksas viņi klientu vairs negrib. Astronomiskas prēmijas aprēķina.

Man ir līdzīga pieredze. Balta kasko zibenīgi apstiprināja dīlerservisa tāmes (kaur arī auto bija jau pēc garantijas laika, paši pat neapsaktīja), bet nākamajā gadā polise no 330eur uzleca uz 680eur . Tātad pēc būtības centās atgūt no manis sagtās izmakas. Tāpēc tagad esmu If klients.

IF kasko, diemžēl, arī jau ir nācies izmantot, jo negribēju čakarēties ar vainīgās octas kantori (galvenokārt tāpēc, ka kasko paredz servisa maiņas auto, bet octa to neparedz). Attiecīgi lielāko daļu Ifs atguva no octas. Nakamajā gadā If kasko cena nemainijās.

jaaanis 08.08.2019 14:52

VW Passats 1.8 (2016) benzīns 2000rpm ātrums 100km/h.

jaaanis 30.07.2019 12:50

Bradypus rakstīja: Sanāk ka līzingu var dabūt tikai tie uzņēmumi, kam ir pašiem sava grāmatvedība, nevis ārpakalpojumā?

Tieši otrādi

jaaanis 23.07.2019 11:02

ak rakstīja: Ventspils šoseja jau ir pārslogota ikdienas. Varētu teikt,ka braucošs nepārtraukts korķis. Ne velti pirms gadiem 3 jau bija aptauja par Ventspils šosejas paplašināšanas darbu ietekmi uz vidi. Kā arī pārrunas ar šosejai pieguļošo īpašumu saimniekiem.Tātad jau sen saprot, ka te vajag 4 joslas.

Šaubos, ka saprot. Ja jau Via Baltica nevarēja uztaisīt ar 4 joslam tad uz Ventspili vēl jo vairāk tas nespīd.

jaaanis 15.07.2019 9:54

kasinsh79 rakstīja: TIK noslogotu apvedceļu Ķekavas apļa virzienā jau no Jelgavas šosejas vēl savā mūžā redzējis nebiju Korķis pirms apļa - kādi 5km vismaz.

Piektdien bija tā retā iespēja redzēt CP satiksmes regulētājus uz A7 pie Maximas noliktavām. It kā pateicoties regulētajiem sastrēgumiem būtu jābūt mazākaiem, faktiski viss bija tieši pretēji. Dēļ tā, ka liela daļa vadītāju nesaprot regulētāju žestus, rezultātā sastrēgums bija vēl lielāks nekā ja viņu tur nebūtu. Lielākā daļa vadītāju ieraugot regulētāju stājās, neatkarīgi no luksofora signāla. To visu bija iespēja ilgstoši novērot, jo CP nejēdza parādīt kreiso pagriezienu. Pēc ilgstošas stāvēšanas CP vienkārši pavicināja man ar roku, lai griežos un negaidu.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti