Palaidniex rakstīja: kaut kā nav manīts, ka eletromotors stāvot lādētu ārā bačas... Vienīgais, kas lādē āra ir lampiņas da visāds aprīkojums, bet salīdzinot ar elektromotoram vajadzīgo tas tāds pufels vien ir...
Diezgan daudz patērē kompresors, kondiška un ziemā pečkas.
Romā ir viena trolejbusu līnija un pa to braukā Solaris trolejbusi ar superkondensātoru, jo Romas Mērija centrā neatļāva karināt vadus. Tas kondensātors pietiek 5km.
LitruBoolists rakstīja: jaunie troļi tak uz dīzeli var pārbraukt krustus ar trambuli...
un trollis vispār varēja maukt uz bačām
pieturā pieparkojas, kamēr deguni lien iekšā un ārā, tikmēr uzlādē maucienam līdz nākamajam stopam....
teorētiski ir aķa un kondensatora krustojums, kas to spēj izpildīt...
Aha, un tad to maršrutu izbraukšanas laiks krietni palielinātos, jo stangas ne vienmēr precīzi trāpa uz vadiem.
Kā arī dīzeļa patēriņš nepatiktu RS(jau tagad 9. un 27. maršrutā tērējot par daudz), jo tas motors esot jādarbina vēl kādu brīdi pirms/pēc stangu noņemšanas/uzlikšanas(dzirdēts no trolejbusu vadītājiem).
vadītājiem ir jāatņem personīgās tačkas ar dīzeļiem un degvielas patēriņš uzreiz būs normā
p.n.
es jau vairāk domāju par to, ka dīzeli tajā mizā nemaz nelikt, uzlādēt pieturvietā un visss
HIPPY rakstīja:
Tas ir vecais modelis – jauno chevrolet meriva vēl neesmu redzējis.
es neesmu redzējis arī jauno merivu, bet tas uzreiz nenozīmē, ka viņa neeksistē