paldies!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ford-atleast they circled the problem
neesmu no Jelgavas bet nedela reizi tur esmu. par sarkano vilni ir ta ja brauc ar aatrumu 70-80 km/h tad traapi uz gandriiz visiem zalajiem. Autobusi arii no pieturaam nelien aaraa tik nekauniigi ka riga un gaajeejiem arii ir ieviests savs respekts un veel nesmu sastapis korkus Jelgavaa. Bet lielaakie bramzes parasti ir starp ozolniekiem un jelgavu. 80% no brauceejiem tur nemaz netuvinaas 90 km/h.
Ta nu ir sanācis ka nujau kaadi 2 gadi braukaaju ar f-body camaro 1994 gada ar LT1(kajau te eksperti teica 5,7 v8 ar 285 zs un LS1 naaca no 95 dada beigaam liidz 2002 kad beidza razot camaro atskiriiba starp LT1 un LS1 ir 20zs) diemzeel maneejam ir tomaats un gluzi visus priekus tas nelauj izbaudiit. Bet jaudas pilniigi pietiek vismaz pagaidaam. Pakaleejaa piekare ir ka gazikam principaa neizniicinaama vieniigais kaste ir paredzeeta 100 000 km un tad reekinies ar 700ls nepastāv probleemas ka nevar atrast bloki jo tas jau ir stokaa z28 par sazobi gan nezinu bet veel nav izdevies panaakt ka viens rats spoleetu aatraak vai veelaak neka otrs. Redzi ir arii PSRS tipa cilveeki kuriem amerikaanis liekaas liela smaga un neekanomiska masiina bet tad nu taa saliidzinaajumam: camaro ar V8 un tomaatu pasmasa ir 1560kg bet e34 ar 6 cilindriem (3,5L) un manuaali pasmasa ir 1525kg taatad iipasi nesaskatu nekaadu lielo atskiriibu un arii jaudas un savara attieciiba taatad ir daudz iespaidiigaaka camaro pateerins abiem normaali verot pa pilseetu ir ap 15- 18l. Protams ka ir jautri braukt ar murraajosu V8 zem kapota un uz slapja asfalta sakeres pakaleejiem ratiem nav vispaar (255/45 r16). Par mustangiem nezinu bet ja kaadreiz saspiediisu galvu ta ka gribeesies fordu tad nemsu fox-body mustangu ar 5.0 vai ja gribeesies pap*** pa netu tad var samekleet arii 351inch3 jeb 5,9L jaunie 4,6L liekaas necieniigi vaardam musclecar taapat ka camaro ar v6. Tad nu tas arii ir viss kas man ir sakaams 7dienas riitaa par amerikaaniem. Ja ir veelme zinaat ka ir ar manuaali LS1 tad japrasa usserim ar vaardu vetal.
Ir radusies vajadzība pēc brock b1 r17 10 collas aizmugurē un ap 8-9 collām priekšā. Ar vai bez gumijām. Vēlams ap 300 ls.
tucins rakstīja: Ir radusies vajadzība pēc brock b1 r17 10 collas aizmugurē un ap 8-9 collām priekšā. Ar vai bez gumijām. Vēlams ap 300 ls.
p.s. prieks camaro, bet der arī no e34
Jauni maksā 280 airi, tad nu spried pats.
Par visiem 4-iem 300 ls un jauna cena (1 gb) ir iekš brock.de/... . Un maximā pērku tikai zilās, sarkanās un rozā gaismas diodes btw. Ceru ka apmierināju tavu ziņkāri.
Nop Elksnos nav un 2 auto arii nav.
Suporta remkomplekts atrkīt, jo ir nolaustas abas ausis ar ko tas stiprinās. Un cik zinu tad čugunu īsti nesametināsi. Jauns maksā pusi no mašīnas vērtības.
tucins rakstīja: Suporta remkomplekts atrkīt, jo ir nolaustas abas ausis ar ko tas stiprinās. Un cik zinu tad čugunu īsti nesametināsi. Jauns maksā pusi no mašīnas vērtības.
Un jā zinu ka lauzt rakstās ar Z.
ValdisM rakstīja:
tucins rakstīja: Suporta remkomplekts atrkīt, jo ir nolaustas abas ausis ar ko tas stiprinās. Un cik zinu tad čugunu īsti nesametināsi. Jauns maksā pusi no mašīnas vērtības.
a šeit mēģinājai meklēt (rezerves daļas no viena auto).
www.ss.lv/...
katrā zinā tur ir pilns ar 92.gada eskortiem no kuriem tiek tirgotas visas rezerves daļas.
Nevar būt ka nav.
Tici vai nē, bet nav. Problēma ir tā ka parastajiem escortiem nāca trumuļi aizmugurē. Bet xr3 rs2000 un rs turbo nāca bremzu diski. Un pirkt aizmugurējo tiltu ar trumuļiem arī īsti neredzu jēgu jo salasot visu kas būtu vajadzīgs mainīt gandrīz tas pats vien sanāk.
Yetti rakstīja: nauj pirkt auto, kuru neesi spējīgs uzturēt?
Liecies mierā. Vienkārši nevēlos maksāt 70 ls par vienu suportu jo neliekās adekvāts cipars, bet pagaidām ta izskatās vienīgā iespēja.
Pirmais rakstīja: kādam eskortam tad īsti tev to suportu vajag?
eresam?
p.n.
vari iegūt savā īpašumā visu 2000 eresu darba kārtībā....
vizuālais nu tā sev, toties strādā rocene (tā rs-am ir uz lokiem, kaut darba bremzes ir disku)
vispār ir arī lieks pusotrs rs-a suports rezerves daļām, to varētu tev noandelēt bez nekādas garantijas, ka darbojās
Man ir xr3, bet der arii no RSiem jo arī man rocene ir uz lokiem, bet darba bremzes uz suportiem. Un labprāt iepirktu to tavu suportu jo vajag tīri tikai pašu čuguna korpusu.
BTW cik par RSu?
Par bremzēm zinu. Bet Papi***ies ta gribaas. Cik pa suportu gribi? Un kur un kad varam saskrieties?
RS-u gan gribeetu apskatīties tiesi cik daudz tur brūnais ir skāris.
ja sanaak laiks vari pameginat ari: 2g1fp22p3r2176055
Lielais paldies!! e-mails ir tucins@inbox.lv