vismaz viss vinam stradaa un nekas negljuko, ko gan par andri nevareetu teikt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vismaz viss vinam stradaa un nekas negljuko, ko gan par andri nevareetu teikt
ja normals meistars tad to pasam vajadzeju zinaat, jo taa ir viena no izplatiktakajaam vainaam pie tadas lietas, kad man bija tada vaina , bija piecu minushu jautajums kaa atklaaja vainu, lai gan arii kad aizbraucu pie mweistara auto darbojas nevainojami
lai gan domaju ,ka normals automehanikis sak parasti ar so jo shii jau diezgan zinama vaina un viegli noversama un konstatejama, tapec pielauju ,ka vareetu vaina kaut kur dzilaak, jo gan jau tos dachikus buus parbaudijis
man lidzigi simptomi bija ar 1.6tdi cr ,kad gar sukna salniku teceja salerka un generatora siksna jukot araa ar siksnas skerpeleem bija sacakarejis kontaktu tam dachikam,
protams tam motoram tas nav nekads dizais nobraukums, taa dzineja resurs ir daudz lielaaks, domaja ,ka daudz kas atkarigs ar no apkopeem , ,vai nezinamas izcelsmes degviela netiek no kanaam colkaata u.t.t
patlaban nobraukti kadi 450tukst, nekadu problemu ar sprauslaam un sukni nav , vienigais kas suknim tika nomainiits salniks jo dzina araa saleru
man 12 gada 1.6tdi dzinejam ir continentals
nezinu vai mans minejums ir pareizs bet censos pat neintreseties par auto kas ir salieliiti, jo parasti zem tadiem ir tie akmenji, ja arii perc dizeli tad normali ka pat trisgadigam var buut 300tuklst nobraukumu, parasti ar mazakiem nobraukumiem dizelus arii nepardot, un prieksh dizela 300 tukst nobraukums nav nekas, nu varbuut iznemums japanishi kas nav paredzeeti intensivai lietosanai un kuriem resurs arii driz beigsies,
usaexperc rakstīja: Tā gad audi var tikai sapņot par šādu salonu:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s80/helbi.html
Vienkārši drausmas:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjcehx.html
bet quattro
tieši otrādāk volvo ar savu slikti nopakoto un no sliktas plastmasas izgatavoto salonu, var sapņot par audi salonu, bendziniekam tik traki nejuut bet volvo dizelversijaa ir izcils ar savu lielo troksni salonaa ,ne pa veli ir teiciens javolvo būtu audi salons būtu gandrīz ideāla mašīna
kapēc domā ka tik nezināmas izcelsmes dīzeli, tik pat labi var nopirkt nezināmas izcelmes bendzīnieku un iegrābties it sevišķi tagad kad tik populāri ir ir mazmotoru bendzīna dzinēji ar ierobežotu resursu. Cenai nav nozimes var arii ieberzties perkot 15. tuklst vertu auto, un pat jaunu auto, piemers mums darbaa ir rv4 kas jau jaunsstipri ed ellju bet dilerissaka ka tas normali un taa jabuut, nevis ka varetu buut dzineeja defekts
diemzeel dizelim kapj cena un tas liecina tik to kas mums kaps atkalcenas it visam tas tik mazs laika jautajums
kads tur volvo muzdienigaks dizains tam tachu veel tas katafalka kantainais dizains, cik pabraukkti audiks ir konfortablaaks, un klusaaks ar labaaku salonu, audi veikalos un srotos buus pieejamakas detalas un letaaks ekspluatacijaa, ja atradisi sakariigi tas ir veel tas modelis kas salidzinoshi vienkarsh un maz kam plist
man sads 2012 gada superb 1.6 dzinejs ir ar Continental programatuuru , cik zinu vairums nak ar so programmatuuru, patlaban nobraukums ir 450tukst vienigais noglusits egr varsts jo tas ,pie kadi 400tukst ,nedarbojas, dzinejam pa lielam ir tikai nomainiits degvielas sukna salniks, ir uzcipots uz 140zs savadaak tas dzineejs ir biki pa svaku, bet peec chiposanas ir ok , bet taa nekaadu probleemu nav bijis mizaa tik
par priussu nezinu kads konkreetui tur staav ,bet corollai vinsh ir briesmiigs, gan izturibas gan brauksanas zinjaa, ai toyotai pat mehaniskaas karbas nav stipraa puse, nemaz par kaut ko sarezgitaaku nemaz nerunajot
120tukst ,ta tachu ir praktiski jauna masiina, tik daudz tam dzinejam vajadzeetu gan tureet, ceru ,ka tureesvismazveel tik pat daudz, es teicu ,ka vinai jaudas nav ,drusku nacas bpabraukt lai apdziitu visu laiku jaliek tresajaa, ta ka pirms rigas visu laiku kads jaapdzen ta visu laiku jazagee , , bet diez ko forsi nav ar tadu zageet uz 110 -120
ja puslīdz normāla salīdzinot ar daudziem analogiem, daudz kvalitates neatpaliek no polo. bet par aziatu letiem izstradajumiem ir gan paraaka. vienigais neieteiktu pirkt ar triscilindru 1.2 dzineju, tas ir knaps unja grib kadu apdziit tad nakas taa zageetto motoriiti ,ka salonaa part motora skanu radio nevarnoslapeet
dedzinasim naftu un iegusim elektroenergiju priecajoties ka dzivojam zaļi
man vecajam a6 pie 750tukst nobraukuma, saka karba teceet un izskatijas ka savu dzivi nokalpojusi, delj tas arii o ta auto atbrivojos pa leetu naudu, cik zinu jaunais ipasnieks mainija to karbu pret kaut kadu srotenieci
un veel divsajugu karbas ekspluatacijaa izturigakas par veco automatu, vienigais tas bija jaunas tehnologijas tapeec arii bija dargakas ekspluatcijas izmaksas
tas nozimee ka ilgi kamēr parsledz atrumu, diezgan atri parsledza bmw karbas, bet vairumam automatu ilgi mocas kamēr parsledz nakamo atrumu, ar divsajugu tas notiek momentaa
KAPEC TAD DIVSAJUUGU KARBAS NEVAJAG PIRKT, TAS VISPAR IR LABAAKAIS KAS ATR BREMZEJOSAMKARBAAM IR BIJIS JA AUTOMAATU TAD TIKAI DIVSAJUUGU
redz pats atbildeji kāpēc tādus lietotus auto nav jēgas pat izskatīt lai pirktu, viena vienīga problēma, visticamāk,ka lētāk aizdzīt viņu uz tolmetu unbūs pirmā iemaksa nākamam servītim, jodārgi jau viņi lietoti navL![]()
esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs
sti subars taa ir manta, parejie nekas ipash![]()
kapēc tik jauns auto ēd tik mežonīgi daudz eļļas? labi reniitis nav nekads tehnikas etalons ,bet tas gan liekaas ,ka par traku, kas tad notiks vēlāk ar to motoriiti? ka tik tas nav kartejais mazmotors, kam visu laiku jadod slodzee