Ņemot vērā, ka jamo taisa no 1997-tā gada, derētu droši vien noprecizēt, par kādu paaudzi ir runa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ņemot vērā, ka jamo taisa no 1997-tā gada, derētu droši vien noprecizēt, par kādu paaudzi ir runa.
5gadīgam vērtības atlikums nulle%,ja netici, uzzvani Oskinam
Viena tante no rajona teica, ka Toyota dīzeļus nav vērts pirkt, jo zupu rij analogi benzīnam, līdz ar to ekonomijas nekādas. No uzticamības viedokļa tur viss tipa kārtībā.
Personīgas pieredzes man nav.
D4D 100kw (ne Avensis) vidējais patēriņš 6,78L uz 100. Tas par apmēram 60K nobraukumu. 60 šoseja/40 pilsēta (subjektīvi). Visi degvielas čeki savadīti aplikācijā.
Labs dīzeļdzinējs, salīdzinājumā ar tiem štruntiem, kas nāk jaunākiem modeļiem.
Ir dzirdēts par šādiem dzinējiem, kas nokalpo pāri 600k km bez remontiem, bet nav gluži VAG līmenis. Personīgi ir pieredze ar šādu motoru iekš Corolla, nobraukums pāri 300k. Bez problēmām, vienīgais pie attiecīgā nobraukuma sāka gaudot kārbas gultņi, jo konkrētajai motora versijai nav divmasu spararata un pati kārba ir no benzīna motora.
Patēriņš lielāks kā Eiropas dīzeļdzinējiem.
Denso degvielas sistēma kalpo ilgi, bet ja plīst, tad remonts dārgāks kā Bosch. Savulaik sprauslas vēl neremontēja, varbūt tagad jau to dara. Izplatīts defekts ir degvielas sūkņa SCV vārsti, kas noved pie jaudas zudumiem un nestabilas tukšgaitas. Tie atrodas degvielas sūknī, nomaiņa nav grūta un tie nemaksā īpaši dārgi.
Ja mašīna ir no Rietumeiropas un nav aprīkota ar motora priekšsildītāju, lielos mīnusos uzsilst ļoti lēni un ir grūtības uzturēt siltumu. Ziemeļu un Austrumu Eiropas tirgum paredzētajiem dīzeļiem ir jābūt ar aprīkotiem ar to- uz paneļa vai viduskonsolē ir speciāla poga.
Klasiskās problēmas ar spararatu un kārbas gultņiem. Šis ir galvenais, kam jāpievērš uzmanība pie iegādes.
Šiem dzinējiem var parādīties nedaudz palielināts eļļas patēriņš, te parasti palīdz pāreja no 5w30 un 5w40 eļļu.
viena tante vēl izteicās, ka šie modeļi baigi zemie esot un līdz ar to pilnam autiņam esot rūpīgi jāizvēlas braucamais ceļš..
muļķības vai patiesība? nav iespēju dzīvē notestēt šobrīd šādu situāciju
darklight rakstīja: Viena tante no rajona teica, ka Toyota dīzeļus nav vērts pirkt, jo zupu rij analogi benzīnam, līdz ar to ekonomijas nekādas. No uzticamības viedokļa tur viss tipa kārtībā.
Personīgas pieredzes man nav.
100% taisnība. Toyota dīzelim patēriņš var būt pat lielāks nekā identiska tilpuma Toyota benzīnniekam.
bet runa principā ir salīdzinājumam tikai starp Toyotas dīzeli un benzīnu, nevis Toyotas dīzeli un benzīnniekiem kopumā?
Mana pieredze ar Toyota benzīnu - lieliski. Pilnīgi reāli līdz 7 litriem vidēji. Mana pieredze ar Toyota dīzeli - absolūti garām (ziemā pat ~10-12 litru patēriņš vidēji)
p.s. es vispar nesaprotu kāpēc jāskatās uz dīzeļiem, kas nobraukuši jau 150-200 tk. Tas tak sola nebeidzamas problemas, tas arī nav zināms nevienam?
to visticamāk nesaprot lielākā daļa iedzīvotāju, par cik izvēlas dīzeli, ņemot vērā, ka tas ir lētāks un remonta ziņā tāpat atspēko izmaksas, ja izvēlētos benzīnu
protams, kāds kliegs kādas muļķības, un lielākā daļa braucēju ir muļķi
Lietota auto pircējam īsti nav izvēles. Valsts ir piegāzta pilna ar tiem melno dūmu kūpinātājiem un benzīnnieku vienkārši nav.
Tieši tā. Es piemēram lūkoju uz Škoda Superb benzīnu, bet LV tādu tirgošanā nav. Atliek tikai DE
Protams, lielākā daļa arī neperk jaunus autiņus. Tie kas pērk jaunus kā galveno faktoru izvēlas lai nebūtu problēmas. Savukart dīzelis+lietots tās ir problēmas dubultā. Man tak autoparvadājumu firma, kas to vien dara, kā velta laiku autiņam.
Ok, neiesim dziļas diskusijās, es tevi sapratu
Benzīna motori līdz 05 vai 06 ražošanas gadam ir izturīgi, bet cieš no liela eļļas patēriņa. Daudzi gan jau ir remontēti vai arī vienkārši ar to var sadzīvot. 2.0 un 2.4 benzīna dzinēji ir ar tieši iesmidzi, tie necieš no eļļas patēriņa, bet var būt problēmas ar degvielas sistēmu.
Tāpat arī jāpievērš uzmanību kārbai- gan gultņi, gan sinhronizatori.
Kopumā mašīna laba, tāpat kā iepriekšējais modelis ražota Lielbritānijā un projektēta primāri Eiropas tirgum. Mašīnas pat tika sūtītas no Lielbritānijas uz Japānu.
Borgore rakstīja: 2003-2006
Paskatījos wiki 2 avenša paaudzi
..The original 115 PS (85 kW) D-4D Diesel engine has been complemented with a 2.2 L D-4D in 136 PS (2AD-FTV) and 177 PS (2AD-FHV) versions.
Ja tas ir tas pats 2,2 , kurš man bija 2008 gadā ,tad nevajag
Tas protams būs mans personīgais viedoklis:
1. Vai ir liela jēga pirkt vecu dīzeli? Kāpēc pirmais īpašnieks pirka dīzeli? Pareizi! Paredzēja DAUDZ nobraukt. Kāpēc pārdeva? DAUDZ nobrauca.
2. Vai dīzelis ir ekonomiskāks par benzīns+ LPG(patēriņš+ apkopes? NĒ. Dīzelis izmaksā dārgāk un ir vairāk nojāts.
3. Kāpēc tomēr pirkt dīzeli? Tas riebīgāk smird.
Par 1. punktu. Lielākajai daļai "no Vācijas" noteikti, bet par Latviju - visādi ir.
Ir ļautiņi, kas nopērk dīzeli, jo esot lētāk braukt, jo plāno daudz braukt u.t.t. Beigās izrādās, ka ne velna tik daudz arī nenobrauc. Pats zinu vienu otru, kam tur padsmit tūkstoši gadā un drīzumā plāno auto mainīt.
Re piemērs ,kuru es dažādos kontekstos bieži lietoju , mans ex auto
Var e csdd apskatīties DD2022 . Latvijā gājušu dīzeli , un kapēc ņēma vecu ( mazbrauktu ) ? Lai daudz brauktu ?
Johaidii, kas ar šo jāsaprot?? Uz ko tur skatīties? Tur tas jaunais īpašnieks/kapeikspsisējs,tas gan skaidrs.. dd2022, kaut kads rav4,15jā gadā nobraukums ticis par 100k attīts nafujam?), vērtējums pašlaik ir "2", lukturi spīd dsā,kardāns krīt nost, dūmainības koeficients 2,79 (!)- kas atbilst aptuveni kaut kādam nojāta zivju kūpināšanas ceha kūpošam skurstenim (normālam ar Dpf aprīkotam būtu 0,07 vai vismaz 0,27 - bet ne jau 2,79...).
Un tas ar nav nekas lielisks. Mazbraukts dīzelis savukārt cieš no aizauguša kvēpu filtra radītajām blaknēm.
1. ja tas ir patiešām vecs(pirms CR un PD) dīzelis tad teorētiski viņi brauc gana ilgi un ir gana lēti ekspluatācijā, protams ja atrodas nenobraukts
2. Lielos vilcienos normāli gāzējami auto beidzās ap 10to gadu, ir pa kādam jaunākam japānim bet no eiropas var atrast tikai pilnīgus nemotorus, parasti nemotori ir ar nekādām komplektācijām, arī konkrētais avensis ar 1,8 benzīnu pusgada laikā universāla versijā nebija atrodams ar kruīzu un sēdekļu apsildi.
3. gāze tāpat smird, tikai uzpildes biežums un laiks ir par labu dīzelim, ja tiešām daudz brauc un grib brīvu bagažnieku tad uzpilde spīd katrus 300-400 kilometrus, ko var nobraukt ar pusbāku dīzeļa.
Ko tu runā- paskaties to topiku par gāzi, kā tur klūp virsū tikko pateiksi daudzmaz taisnību.Tur reku viņiem landkruizers ar gāzi ēdot mazāk, kā tas pats ar dd.Ar balonu tie pa 600km/min varot nobraukt.Meli un demagoģija ik uz soļa.Tas, kas ir padsmit gadus vecs- tā arī ir, viņš smird 600% un ppilnīga demagoģija tur kaut ko piesaukt un apelēt ka "kādam" īpašajam exemplāram ir viss citādi un otrādi.Tur tas padsmit gadu vecais benzīna suuds jau tā knapi ar pašu to benzīnu kust un eļļu rij un hvz kādu maisījumu maisa un hvz ko caurajā trubā izpūš.Tur simtpunkt ir izrūnīts viss "liekais" un t.s. ekonomija iet vaļā pa pilnu programmu visos cohumos.
Šitam gan vis kvalitatīvi un neizravēts
e csdd FF 6072
Ko tur nozīmē ieraksts 12.09.2006, kur pazuduši apaļi 234461km ? Tas 2005g apskates veicējs bija viegli iereibis, ka viņš piefiksējis 310k, vai tas īpašnieks tajā laikā Mēnesi apmeklēja ar gada nobraukumu 252k ? Kur tas auto gulēja visu 2015 un 2017to gadu, kad nav datu par veikto TA ? Pārējais it kā ok, bet interesanti ir piefiksētās 2006g izgatavojuma riepas 18tajā..
2. Subaru vēl joprojām ražo auto ar H6 3.6 un četrcilindru boxeri 2.5 (motora kods FB25), kuri ir normāli gāzējami un par nemotoriem kaut kā negribas tos nosaukt.
3. Subaru Outback ar balonu rezerves riteņa vietā ar LPG nobrauc virs 600 km kombinētā ciklā (pie tam pa šoseju nesēņojot). Auto stāv garāžā un nekas pēc gāzes nesmird. Patēriņš ar LPG naudas izteiksmē ir mazāks nekā dīzelim (draugam ir analogs Outback, bet dīzelis).
Braucu ar Subaru Outback '15.
Ok,bet Outbaks 15tā gada nebūt NAV tas "tiPiskākais" gāzes klients,par ko te "kopumā" kladzinu.Un iAuto "ilggadējie" biedri (iespējams) arī nav tie tipiskākie globālā suuda maisītāji.Savukārt, Outbacka (Subāra kopumā) vienīgais līdz šim esošais dīzelis nav tas advancētākais no iespējamajiem.Šis mans te visur redzamais monologs ir kā "atbilde" uz dīzeļmotoru un to lietotāju reputācijas totālu un melīgu un apzināti īstenojamu graušanu.Man personīgi ir nemodificēts (pagaidām...) eur5 dd ar Tīru trubu- varu viņā iebāzt Roku un to īpaši nenosmērēt.Bet šīs te mērķtiecīgās dd nomelnošanas "akcijas" rezultātā man teorētiski nav kur un kam viņu "tālāk" atdot (domāju, ka ne es vienīgais tāds).Tapc es, apzinoties "sekas", turpināšu ar viņu braukt un rūpīgi veikt tam visas vajadzīgās apkopes- un "jaunu auto tirgotāji" no manis visdrīzāk ka (vismaz tuvākajā laikā) saņems vispārzināmo kombināciju no 2 olām un 1 zardeles/cīsiņa.Ja es būtu piem kāds (vismaz kaut minimāli sabiedriski/atbildīgs..) Mollerauto pārstāvis vai atbalstītājs- es Noteikti šajā diskusijā iejauktos.Vismaz ar "viedokli" par to, kāda Uja pēc jebkurš daudzmaz jaudīgs/dārgs auto šeit tiek (joprojām!) piedāvāts konkrēti tieši ar "tīru" dd motoru.Un elektrības cienītāji lai paskatās vērīgāk- cik Mollera veikalā šodien maksā jauns Golfs (no 20k) un cik maksā ārēji tieši tāda pat izskata e-Golfs (46k)....
Tas 2,5 ir kautkas pa vidam starp nemotoru un motoru, no vienas puses litri ir bet ar zirgiem tā ne pārāk priekš mūsdienu mašīnas, jo tāds pats tilpums/jauda bija vienam otram fordam un opelim vēl tālajos 90 tajos.
Personīgā pieredze ar Subaru aprobežojas ar izbraucienu 16 gada VX, ar divlitru benzīnu un variatoru tas auto bija nožēlojams, ceru ka Outback ir par pāris kārtām labāks.
domāju ja japāni tad labāk tomēr bendzīnieku , īsti viņiem tie dīzeļi nesanāk laikam par sarežģītu, te jau izteicās par patēriņu , arī resurss viniem nav diez ko ilgs, ja normālam dīzelim 500tūkst tāds nieks vien ir tad japāni'tim tas jau būs ļoti daudz, ja vēlies dīzeli tad ieteiktu citas alternatīvas
Es senos laikos braukāju ar dienesta Avensi (2003); 2 litru benzīns automāts. Nu auto likās dikti garlaicīgs, lēnīgs, bet kad nobraukums bija jau ap 300K vēl nekas diži nebija plīsis, tikmēr kolēģa dīzeļkorollai aizgāja zobene pa pieskari jau pie 100K. Paziņam tagad ir svaigāks Avensis un jau pāri 400K un arī tikai tekošās apkopes un hadene minimāli. Paziņas, kas notirgoja dīzeļa Verso arī šķobījās par dīzeļa patēriņu. Es piekrītu GTD2, ja japāņu dīzeli, tad nopietnāk jāpaskatās atsauksmes par konkrētu motoru. Dažreiz ir vērts parunāt ar specializētajiem servisiem. Piemēram Skandi servisā man teica, ka Pajero lielie dīzeļi ir lamatas. Var jau būt, ka motors ir OK, bet bez padziļinātas izpētes es neriskētu pirkt
Arī pieļauju domu kad dīzeļus pērk ar nolūku ietaupīt līdzekļus uz degvielu, plus iespēja iegādāties kreiso dīzeli, lauciniekiem vispār nav problēmu tikt pie tādas degvielas (lauksaimniecības tehnika).
Tos lauku dīzeļus ne visam kam rekomendē liet, lielākoties tikai 20+ gadīgiem brīnumiem
Nevaru piekrist. Kā tad John Deere ar visiem DOC+DPF un EGR neaiziet ciet no šīs traki sliktās degvielas. IV emisijas posms paredz arī maz izmešu traktortehnikai
insekc rakstīja: 2. Subaru vēl joprojām ražo auto ar H6 3.6 un četrcilindru boxeri 2.5 (motora kods FB25), kuri ir normāli gāzējami un par nemotoriem kaut kā negribas tos nosaukt.
3. Subaru Outback ar balonu rezerves riteņa vietā ar LPG nobrauc virs 600 km kombinētā ciklā (pie tam pa šoseju nesēņojot). Auto stāv garāžā un nekas pēc gāzes nesmird. Patēriņš ar LPG naudas izteiksmē ir mazāks nekā dīzelim (draugam ir analogs Outback, bet dīzelis).
Braucu ar Subaru Outback '15.
Pie tam jaunus Subarus apgāzē viens no to izplatīšanas kantoriem. Laikam jau zina, ko dara.
ezis71 rakstīja: Arī pieļauju domu kad dīzeļus pērk ar nolūku ietaupīt līdzekļus uz degvielu, plus iespēja iegādāties kreiso dīzeli, lauciniekiem vispār nav problēmu tikt pie tādas degvielas (lauksaimniecības tehnika).
Ta saka visi dīzeļpircēji. Tas arī gelvenais arguments - mazākas patēriņš. Bet kad pajautāju, cik ir jānobrauc, lai atsistu kaut tikai turbīnas remontu/maiņu, tad sākās ..nuuuu, nav jau tā ka visu laiku brūk utt. Cik dīzeļpircēju ir aizdomājušies, ka degvielas izmaksas ir daži % no kopējām auto uzturēšanas izmaksām?
Jaunas sprauslas un 3 gadu ekonomija ir ar mīnus zīmi.
Ar;i bendzīniekam ir turbīna kas tāpat plīst , un degvielas iezsmidzināšanas sistēmas remonts nav nemaz lētāks kā dīzeļu sprauslas, tas prtams ,ja nebrauc ar aizvēsturiskiem bendzīniekiem, lai gan ,kas liedz arī dīzeli iegādāties,kas ir bez turbīnas un lētiem smidzinātājiem
Zemapgriezienu (dīzeļa) turbīna ir cits tehnoloģiskais līmenis kā augstapgriezienu (benzīna). Arī degvielas sūknis dēļ zema spiediena, benzīna motoram ir krietni prastāks.Kvēpu filtra vietā ir katalizators, kuru aizirst ir stipri pagrūti. Dīzeļa motoram ir lielāks svars attiecīgi amortizācija vajadzīga labāk. Utt
Dīzeļmotoram ir abi- gan kvēpufiltrs gan pirms viņa katalizators.Jaunajiem eur6dt benzīniem arī ir kvēpufiltrs.Benzīna turbo motoriem gan turbīna gan motors lielākoties ir vel lielāks un dārgāks suuds un ar mazāku resursu kā dīzelim.Subaru ieskaitot.Īstie tie Kapeikspisēji ir šie te muldoņas un dīzeli ne vienmēr pērk kapeikpishanas nolūkā.Subars varēja savu joprojām vienīgo to europā tirgoto bezturbo benzīnu 2,5l vismaz uzlabot lai kauns nav, nevis pa 25gadiem knapi 10zs izdevies izspiest.Viņš jau tā knapi no kalna ripo pat ar ražotāja paredzēto degvielu un šaubu nav, ka tas Lv propānostītāju kantoris visu zin "labāk" par pašu tā suuda izgatavotāju.
Subaru FB25 motorītim ir nieka 170 zirdziņi, kas tādam tilpumam tiešām nav visai daudz, bet subjektīvi kopā ar variatoru nejūt jaudas trūkumu apdzenot. Braucot no Rīgas Amatas gravā pacēlumā Outback viegli uzrauj līdz 120. Cik zinu ne pašam, ne draugiem ar Subaru motoriem problēmu nav bijis (9 dažādu gadu Outback un Forester). Acīmredzot te nostrādā F1 zināmais - jo lielāku jaudu no tilpuma noņemsi, jo īsāks mūžs. Kā saka, fiziku neapmānīsi.
braucu ar sdzizeli diendienaa un pat salidzinoshi daudz ta kaa uz darbu vien nakas braukt 60km un protams veel visadi izbraucieni, gadaa nobraukums ap 50tukst. Ta apmeram 15 gadus braukaju. Ar japanisiem bija problemas it seviski peec kadiem 300 tukst nobraukumiem, ar vw grupas maasinam ipasi lielas problemas bijusas, protams ir arii cik aceros kadam divaam masinaam turbinas mainiitas vienai suknim kap remonteets, vienam tikai suknimsaslniks mainiits, vienai sadalenes. lai gan braucu ar masinaam līdz kadi 700tukst, tas tas masinas liekas sagurushas un prasas jau peec nopietnakiem ieguldijumiem
Tikai ne viens nopietnus iegūldījums neiegūlda,tāpēc viņas brauc pa ielām kūpošas un smird pēc degošām lupatām.Interesanti,kā to pretīgo smirdoņu var dabūt gatavu?
Subjektīvi ir tā kā tajā anekdotē krievs/vāciets/vēlviens : savācas 3 purni, katram kko būtu ko pateikt.Vienam subars, vienam vags ,trešam psa.Bet tā vietā viņi sāk iztirzāt- kurš lielāks lohs un kapeipsisējs.Kaut gan iespējams, ka neviens nav.Vai visi ir.Bet viss beidzās vienmēr ar ejiet na...
Tipisks dd/process- tupas ekspluatācijas un tās pašas kapeikjāšanas dēļ nepievērš uzmanību sākumā kādam vienam svarīgam komponentam.Piem,sprauslas drusku miiž, nav vairs parametros.Kurš tev tur ies maksāt ,lasīs forumus, brauks pie diagnosta kko "iztulkot",maksās naudu.Pofig, nav tak jauns,utt.Drīzvien dēļ tā tas dpfs aizdriršās.Ai, tas tak suuds, tas vnk tā visiem,izgriež nafig.Bet sliktās sprauslas ta paliek- un labākas viņas nekļūst.Truba momentā melna,bamperis nokvēpis, skaidrs ka nav labi.Kurš tur ies kasīties- pagaidām pielec ok, drusku kūp,mauc tik tālāk.Uttt.
Vispār es gribēju pieminēt sprauslu stāvokli bet kaut kā notupīju.Tas ir fakts,kad lielākā daļa tie kūpoši noteikti brauc ar izdilušām sprauslām,a ko autiņš iet un pofig,pat par degvielas patēriņu piemirsis,jau pieradis.Benzīnieks uzreiz tev pateiks kad sprauslai pizdec,tukšgaitā purināsies.
Tas pats attiecas uz benzīniekiem ar karburutoru,kad brauc aiz viņiem var plaušas izklepot,nejēdz ne noregulēt kur nu vēl sataisīt jo tādu meistaru ir ļoti maz bet vienu pazīstu.
Sieva brāļa kolēģis nopirka Nivu ar ko gonkot pa lauku bet autiņš riktīgi neeiet,viens regulē,otrs bet nekā.Saku lai ņem nost,aizvedīšu uz Rīgu lai meistars iemet aci.Pēc nedēļas atvedu atpakaļ,vienkārši paņēma un pieskrūvēja vietā,visu pievienoja ko vajag,neko neregulēju un Ņiva gāja kā tanks un galvenais-ne smakas,nu biku,patīkami sadedzis benzīns.
Toyota Avensis 2003-2006 dīzelis atsauksmes
Sveiciens. Kadas atsauksmes par Toyota Avensis dizela modeliem? Tehniska puse, detalu pieejamiba un izmaksas. Paldies