BMW

BMW 530d Gran Turismo dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tātad, slavēšanai, kritikai, saturīgiem komentāriem un spamam (kā tad nu bez tā) tiek nodots mans jaunais braucamais - BMW 530d Gran Turismo. Ražots un pirmo reizi pārdots tālajā, bet varbūt ne tik tālajā 2010.gadā, tātad, F07 modelis.

Kāpēc šāda izvēle? Sākumā domāju par jaunu auto. Bet tajā budžetā/mēneša maksājumā, kurā man būtu, tā teikt, komfortabli, izskatot visādus variantus, tā arī neko dvēselei piemērotu atrast neizdevās. Krosoveru īsti negribas un pēc tāda arī nav vajadzības. Korejieši neuzrunā, ja nu vienīgi kāds KIA Pro Ceed, bet, nu, tādā komplektācijā, kā man gribētos, tas maksā ap 30 kilo, tad nu, kaut kā roka neceļas nolocīt 30 tūkstošus par korejiešu kompaktklases auto. SEAT Leon FR tomēr jau ir morāli novecojis, Škoda Octavia RS arī, pie tam, feisliftētajam modelim purns šķiet neglīts (pre-deisliftam bija glītāks), VW atkrīt augstās cenas un drastiskā cenas krituma dēļ. No francūžiem uzrunā tikai Renault Talisman, bet tādā komplektācijā, kā man gribētos, pārāk dārgs tomēr. Vizuāli patīk Peugeot 508, bet, nu, pārāk tomēr daudz sliktu atsauksmju par Peugeot. It kā patīk Opel Insignia, bet arī - dramatisks cenas kritums, kā arī tagadējā piederība PSA grupai kaut kā neraisa uzticību. Tad nu ideju par jaunu auto tomēr noliku plauktā un sāku skatīties uz ko 7-10 gadīgu no premium gala... Gribētos jau kādu C klases mersi, bet sakarīgs jaunais modelis maksā apm. no 25000, bet man tomēr gribējās apm. 16-17 tūkstošos iekļauties. 2009. līdz 2014.gada modeļu kantainās formas galīgi neuzrunā. Skatījos Audi, bet arī... A5 un A6 it kā sakarīgi auto, bet tomēr neuzrunā. Bez tam, parunājos ar vairākiem šo modeļu lietotājiem, diez ko labi viņi tomēr neatsaucas. Bet A7 pārāk dārgs - netrāpa budžetā. Patīk feisliftētais XF, bet sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz tuvāko gadu laikā Jaguāru vairs neizskatu kā variantu.

Tad sanāca parunāties ar vairākiem BMW īpašniekiem (F07, F10, F11 modeļu) un visi ļoti labi atsaucās, ka šis esot viens no BMW veiksmīgākajiem modeļiem, kuram esot novērstas iepriekšējā E60 modeļa elektronikas problēmas. Tad nu sāku interesēties par šo modeli. Uzreiz sapratu, ka universāli negribas. Ja sedanu, tad tikai baltu, bet nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Tad vienu dienu netīšām pie savas mājas ieraudzīju stāvam Gran Turismo, un tad sapratu, ka gribu tādu - auto atšķiras no ļooooti daudz esošajiem sedaniem un universāliem, bet ir ar ļoti plašu salonu un kaut arī mazu bagāžnieku, tomēr, tā kā man patīk ceļot ar auto un dažreiz vienkārši kaut kur pie dabas gulēt, tad šis ir pašā laikā. Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto (ne velti fanoju par saabiem, jaguāriem, aflām u.tml.)

Tad sākās konkrētā modeļa meklējumi. Piesaistīja ss-ā viens baltā krāsā, ko tirgoja privātpersona. Bet, kamēr es tur e-pastiski visādus jautājumus uzdevu par auto, vēsturi, bijušiem darbiem utt., tikmēr tas tika pārdots. Tā nu turpināju skanēt ss-u. Kolēģis ieteica paskatīties kādā no tiem Tukuma plačiem, kas specializējas uz BMW importu (EZ Auto, Next Auto)... viņi it kā tirgojot labus un tīrus auto... dārgākus, kā vidēji ss-ā, bet, nu, sakarīgus, ar nekruķītiem odometriem. Pazvanījos pāris zināmiem tukumniekiem, kopumā labi atsaucās, ka pie tiem varot ņemt. Un tieši vienā no plačiem uzmanību piesaistīja tāds smuks, tumši pelēks ar balto salonu, melniem griestiem, panorāmas jumtu, un mazu noskrējienu (150 tūkstoši), trīslitru dīzeli ar 245 zirgspēkiem un astoņpakāpju automātu. Nācis no Vācijas, lietots Frankfurtē, ņemts no vietējā BMW centra. Aizbraucu, paskatījos, izbraucu un sapratu, ka tas ir tas, kas vajadzīgs un ko gribu. Nav pilnā komplektācija, bet pietrūkst vienīgi durvju piesūcekņu (durvis tomēr pasmagas) un stūres apsildes (Jaguāram bija). Protams, nesūdzētos par masāžas beņķiem, bet, nu, tā jau izvirtība būtu. Un nevar saprast, vai spoguļi pielokas tikai manuāli, vai arī var uzstādīt automātisko pielocīšanos (vismaz settingos neatradu). Paņēmu līdzi arī mehāniķi, kas man visus auto taisa, viņš arī piekrita, ka šo var ņemt. Tad nu sāku kārtot papīrus, sareģistrēju, izgāju skati (pa nullēm), saliku drošības sistēmas, nomarķēju, apdrošināju, un tagad tikai braukšanas vaina.

Pirmie apm. 500 kilometri nobraukti, kaut kādi iespaidi radušies. Auto ļoti ērts, dinamisks, labi izskatās, kā viens iauto vecbiedrs saka - baudāms. Patēriņš kombinētajā ciklā apm. 9 litri uz 100 km, salons ļoti plašs. Šis īstenībā tikai pēc nosaukuma skaitās 5.sērijas modelis, bet esot būvēts uz 7.sērijas bāzes. Tiesa, ar 20 collu diskiem gaitā paciets. Salons, kā jau BMW, kvalitāti nostrādāts, gaumīgs, ērts. Vēl jāpiešaujas pie i-drive sistēmas. Pie mīnusiem varētu pieskaitīt lietu, par kuru BMW, šo modeli izstrādājot, visticamāk, nedadomājās - ka pēc 10 gadiem arvien retāk kurš brauks ar auto bez viedtelefona lietošanas (waze, spotify utt.). Tad nu, ja negribu telefona turētāju līmēt pie stikla (nepatīk ne vizuāli, arī skatam traucē), vienīgais variants ir stiprinājums pie ventilatora, bet tas, savukārt, traucē skatam uz lielo displeju. Vai traucē atvērt to nelielo sīklietu nodalīju virs audioiekārtas. Otra lieta - kaut kā tomēr pie šī modeļa funkcijām ir vairāk jāpiešaujas, kā citiem auto. Vēl joprojām neesmu pieķēries, lai atrastu, kā ieslēgt kruīza kontroli. Citiem auto kaut kā atradu uzreiz. Un trešais - ar bluetooth savienojot telefonu, var tikai sarunāties, mūzika no telefona netiek atskaņota. To var pieslēgt ar AUX, bet pazūd skaņas kvalitāte. USB skan normāli, radio arī, bet tieši ar AUX basi kļūst švakāki, skaņa klusāka (jāgriež diezgan), un, tad ja izdomā pārslēgt uz radio un aizmirsti pagriezt klusāk... varbūt kāds audiospečuks var ieteikt risinājumu.

Var redzēt, ka auto lietots pārsvarā pa pilsētu. Kaut arī salons galīgi nav izsēdēts, dažas pogas (sēdekļu apsildes, stikla pūtēja u.c.) ir padilušas. Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot.

Vēl viena no BMW estētiķu puses nepārdomāta lieta. Gaišais salons ar melnajiem griestiem un tumšo koku izskatās vienkārši super. Bet drošības jostas nu gan varēja tomēr melnas. Gaišās tomēr nobružājas un izskatās reāli netīras. Runāju ar ķīmisko, teica, ka mēģinās iztīrīt.

Lai nu kā, auto kopumā ļoti patīk, un, ja nečakarēs smadzenes un kaut kas dikti dzīvē nemainīsies, domāju ar šo nobraukt vismaz gadus trīs.

Un laikam jāreģistrējas bmw-powerī

 
1 2 3 4 5 6
Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
4 0 Atbildēt

Saturīgs topiks ar personīgo pieredzi, kas plīst vai neplīst un cik maksā, kā arī subjektīvs apskats. Noderīga informācija citiem. Kāpēc vajadzīga tā iediršana par bmw fani, slimotāji dārgumu lētumu u.t.?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

3 lietas zāļu skapītī stāv:

1. Pirms pusotras nedēļas izgāju apskati. Pa nullēm. Jau trešo reizi. Turklāt uz skati nebija jādara nekas. Tas priecē...

2. Būs jāmaina stūres pirksts un stienis (labais), jo tur kaut kas ir ieēdies, kā dēļ nevar savirzi saregulēt.

3. Šodien atnāca pirms pāris nedēļām iegādātais otrs šāds F07. Tikai balts un 43 reizes mazāks... scalebay.ru/listing/143-bmw-5-series-gran-turismo-f07-white-schuco/8662683

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Labais ! Uzmanigi tie no Rašas, var būt ar slēptiem defektiem un nojati tiesa izmera dēļ problemu gan ar vajadzetu būt 43 reizes mazāk ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Manējais bija no Frenčas (Rašas saitu ieliku tikai uzskatāmībai, te jau bildes ielikt nevar), bet nebija ar apdauzītiem bamperiem. Lieliskā vizuālā stāvoklī...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Cik nobrauc gadā? Ja stāv skapītī, tad jau normāli, ka ieēdas. Bet kāpēc savirzei pirkstu jāliek klāt!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Sanāca mazs čē-pē. Kādu rītu, braucot uz darbu ar atvērtu logu, dzirdu, ka kaut kas nežēlīgi grab... kaut kas bleķveidīgs pret kaut ko sitas. Kas to lai zina, cik ilgi tā biju braucis, jo pārsvarā braucu ar aizvērtiem logiem un man patīk visai skaļi klausīties mūziku, mašīnai laba skaņas izolācija... Mehs pateica, ka kreisais priekšējais bremžu diska aizsargs nonācis nost, jo caurumi parūsējuši. Labi, sūtam augšā jaunu. Oriģināls - 51 euro, alternatīvais - 19... Sūtam alternatīvo, parasts bleķa bumerangs kā nekā. Nākamajā dienā atnāk ziņa, ka piegādātājs pateicis - tomēr noliktavā nav, jāsūta OEM. Nu, labi, sūtam OEM. Atnāk detaļa, atdodu meham auto. Bet izrādījās, ka atnāca neīstais - labās puses. Pats smieklīgākais ir tas, ka tam labās puses bumerangam ir rakstīts, ka tas paredzēts kreisajai pusei. Lai nebūtu jābrauc tālāk ar grabošu auto, tika uzliktas lielākas šaibas uz esošā. Tiesa gan, kaut kur pakāsu čeku, atdot atpakaļ preci arī nevaru, bet, nu, cik sapratu no meha, ja bija atnācis vaļā kreisajā pusē, tad šāda hepeninga iestāšanās labajā pusē arī ir tikai laika jautājums. Tā ka, kad tas notiks, būšu gatavs...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ar grabošu auto braukt nevajag, var jau noraut to aizsargu vispār nost. Bet jocīgi gan, ka šitāda laža ar OEM detaļu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Visiem auto šie bleķi rūsē un atdalās/nodalās nost un diemžēl, kā jau "piedienas" visur labā ciparā, nekur jau neliksies (TA savulaik bija populāri šos prasīt) - bet nu tomēr bremžu diska (laba) cenā tādu sū pārdot manuprāt ir bezkaunība no visas piegāžu ķēdes..

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Vai ne? Es turu to skārda gabalu rokā un domāju - PAR KO???

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Tu gribēji pateikt kad tieši Latvijā šie bleķi rūsē un atdalās/nodalās nost.Vai ne?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Mmmm, no kurienes šāds secinājums?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Jautājums vispār nebija tev adresēts,nu tad skaties video.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Vel viens video,Volvo 8 gadus Latvijā,ir jāmetina.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: 3 lietas zāļu skapītī stāv:

1. Pirms pusotras nedēļas izgāju apskati. Pa nullēm. Jau trešo reizi. Turklāt uz skati nebija jādara nekas. Tas priecē...

2. Būs jāmaina stūres pirksts un stienis (labais), jo tur kaut kas ir ieēdies, kā dēļ nevar savirzi saregulēt.

3. Šodien atnāca pirms pāris nedēļām iegādātais otrs šāds F07. Tikai balts un 43 reizes mazāks... scalebay.ru/listing/143-bmw-5-series-gran-turismo-f07-white-schuco/8662683

pret ierūsēšanu līdzot regulāra savirzes regulēšana, kuras laikā iesmērē skrūves

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es to daru reizi gadā, kad lieku vasarenes...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

pa gadu nevajadzētu ierūsēt tā, ka nevar atlaist skrūvi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Brīdī, kad blakus - čata topikā rakstīju par krusu un vienlaicīgi jutu līdzi Hondas, kas zem loga stāvēja, īpašniekam par krusas graudu pabojāto mašīnu, pat nenojautu, ka manu GT ir piemeklējis līdzīgs liktenis... pat vēl trakāk, ne tikai visa virsbūve ir nosēta ar buktēm, bet viens tāds krusas gabals ir radījis pamatīgu zirnekli vējsiklā... Nu, neko, ar šo laikam esmu kļuvis KASKO apdrošinātājam par visai nerentablu pacientu...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kurā vietā ta GT norāvās ?

Nepatikami, jūtu līdz ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Zakopanē

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Mja kaut kadus video par lielu vetru taj puse ar maniju. Stāsta ka pie mums Madonas rajona un apkartnē ar viss "pa gaisu gājis" ar būs jābrauc postijumi novertēt, daži koki utml. nogāzti ... auto gan garažā un teorētiski tikai 2 priedes var kādu kaitējumu nodarīt , ja jumtu ielauztu ...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Tik traki kā USA kur "salvage car"?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nē, nu, tagad jau tās buktes var izvilkt. "Salvage" nebūs. Bet, nu, uz haubes vien saskaitīju 21...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Interesanti- kādas vēl automarkas cieta tajā kataklizmā un kāpēc citas palika veselas? Respektīvi- kādi un kāpēc citi autoražotāju var atļauties kvalitatīvu metālu un labas kvalitātes stiklus?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Zem loga stāvēja Honda Accord... cieta vairāk kā manējais. Čoms turpat bija ar 2009. gada Audi A6. Cieta, bet mazāk... Pie čoma izīrētās mājas stāvēja iepriekšējās paaudzes Berlingo, arī bija diezgan cietis...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

dzelzceļa lokomotīves varētu ciest mazāk - auto jau visi +- vienādi. Varbūt mazauto cieš mazāk, jo mazāki virsbūves paneļi, pie malas tie ir stingrāki

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ciest var mazāk arī tie kam vairāk visādu metāla stingrībai paredzētu liekumu, vai stiprības ribu iestrādāts, tiesa tas ir koks ar diviem gaiem, ja krīt kaut kas jau tik liels, ka tāpat iebuktē, tad ir sūdīgāk taisnot ... bet vismazāk laikam cieš drēbes jumti ...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Cietā vairāk, cieta mazāk.... Arī man ir pagadijies būt līdzīgās situācijās, kad blakus stāvošā Mazda izskatās, kā izmazgāta un neizgludināta, bet mans stikla jumts neliekas traucēties. Būtībā- ļoti laba testa situācija.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ar stikla jumtu viss ir kārtībā. Tieši vējstikls cieta. Bet trāpīja pašā malā - uz kantes.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Secinājums- sakarā ar klimata pārmaiņām, jāskatās auto, kurām vējstikla malas ir zem bruņām (moldingiem)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

tak nav vairs tādu - msh pateiks ar kuru paaudz VAGam beidza likt stiklus ar gumijas kanti

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Manam 2013 gada auto ražotājs vēl bāzes komplektācijā lika. Visi laikam nevar atļauties.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vakar:

1. Eļļas/filtra maiņa;

2. Agregātsiksnas un abu rullīšu maiņa;

3. Kreisā priekšējā gultņa maiņa (bija sācis gaudot).

Izmaksas - 252 euro plus darbs. Nobraukums - 195 tūkst.

Nākošnedēļ auto iet servisā uz virsbūves labošanu pēc tās nelaimīgās krusas Zakopanē. Tāmētāji saskaitīja ap 50 buktēm. Plus stikls, protams...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Sanāca mazs čē-pē. Kādu rītu, braucot uz darbu ar atvērtu logu, dzirdu, ka kaut kas nežēlīgi grab... kaut kas bleķveidīgs pret kaut ko sitas. Kas to lai zina, cik ilgi tā biju braucis, jo pārsvarā braucu ar aizvērtiem logiem un man patīk visai skaļi klausīties mūziku, mašīnai laba skaņas izolācija... Mehs pateica, ka kreisais priekšējais bremžu diska aizsargs nonācis nost, jo caurumi parūsējuši. Labi, sūtam augšā jaunu. Oriģināls - 51 euro, alternatīvais - 19... Sūtam alternatīvo, parasts bleķa bumerangs kā nekā. Nākamajā dienā atnāk ziņa, ka piegādātājs pateicis - tomēr noliktavā nav, jāsūta OEM. Nu, labi, sūtam OEM. Atnāk detaļa, atdodu meham auto. Bet izrādījās, ka atnāca neīstais - labās puses. Pats smieklīgākais ir tas, ka tam labās puses bumerangam ir rakstīts, ka tas paredzēts kreisajai pusei. Lai nebūtu jābrauc tālāk ar grabošu auto, tika uzliktas lielākas šaibas uz esošā. Tiesa gan, kaut kur pakāsu čeku, atdot atpakaļ preci arī nevaru, bet, nu, cik sapratu no meha, ja bija atnācis vaļā kreisajā pusē, tad šāda hepeninga iestāšanās labajā pusē arī ir tikai laika jautājums. Tā ka, kad tas notiks, būšu gatavs...

Nu re, pagāja nepilni 7 mēneši un arī otrs "atvaļījās". Tā kā detaļa jau bija iepirkta, atlika vien sarunāt maiņu.

Nobraukums šobrīd - 203 000 km.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Kam tev to. Ja nokrīt aizsargs, tad norauj otru nost un brauc bēdu nezinādams. Neprasa TA vairs tos plastalīna aizsargus. Pilnigi liekas klapatas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja brauc pa kalniem, vai bāni pie atkārtotām bremzēšanām palīdz ari ventilēt, diskus vai būtiski - XZ.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

1. Plastilīns nu gluži gan tas nav;

2. Es uzturu auto kārtībā ne jau TA dēļ;

3. Auto, īpaši lietots, pēc noklusējuma jau ir klapatas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tad nesaprotu čīkstēšanu, ka dārgi. Ja jau tik viegli krīt nost tad arī ražotājs to par būtisku neuzskata. Tās detaļas funkcija ir estētiska, lai disks izskatās piepilditāks, ja jau būtu tik nepieciešams tad būtu jāliek no abām pusēm.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ko nozīmē "čīkstēšana"? Tu jau sāc kā Shiirs...

"Tik viegli"? Nu nez... pēc 11 gadu un 200 tūkstošu lietošanas. Parasta detaļa, kura ar laiku nolietojas.

Kā var būt estētiska funckija, ja tas aizsargs ir iekšpusē un knapi redzams?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tad jau ilgi, golpam viens pie 80k otrs pie 95k atdalījās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Manai Hondai FR-V pie 315 K km atdalījàs pirmais, kopā tā teikt ar nepieciešamību pārmetināt sliekšņus.

Kaut ko tie velna japāņi māk taisīt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Estētiska, muah Jā, tik ļoti estētiska ka fofāgens tādām priekšas bremzēm kā man uz golfa atļāvās likt aizsargus kuri ir tikai ceturtā daļa no apļa

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Jurčiks pēc tās izrunāšanās un to populāro zīmolu nolikšanas ir tos viģikus izdzēsis. Bet pats interesantākais, ka pēkšņi taisa to pašu mizu apskatus tādā jocīgā, pieklusinātā manierē Netipiski viņam...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kas ir Jurčiks?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tev tas auto ir xdrive vai RWD? Kā ziemas sniegos tiec galā?

Es tā padomāju, tavi argumenti, kādēļ BMW 5-sērija, pilnīgi sakrīt ar manējiem. Paradokss, ka braukšanas prieks no 2010.gada auto bieži vien būs pārāks par salīdzinoši modernu vai pat jaunu (piemēram, japāni) utt. Kā lasu, kalpo godam

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pat RWD nav tur nekādu tādu baigo problēmu, es pats ne ar BMW pakalpiedziņu ilgi vazajos ziemās, un vienīgās nelaimes tai kastei bija, kad pa diagonāli atslogoju ratus, tad gan tas auto bija tikai stumjams.

V3l nesen vienu 3series meičai palidzeju izstūrēt no maz valnīša, kaut principà būtu pati tikusi galā. RWD vienkārši jāpadomā, kā no tàs vietas kur iebrauc pēc tam brauksi ārā, un galvenā ideja ir - dabūt kaut mazu ieskrējienu vēlams taisnvirzienā ar pilnīgi taisniem riteņiem, vai sliktākajā gadījumā precīzi pa jau iemītu pēdu, tam auto nepatīk "taisīt jaunu sliedi" ar priekšu, un sagriezti rati momentā rada papildu pretestību. Ja jau esi mazliet iestidzis, tad stūres grozīšana gan var palīdzēt, jo reizēm tā pārnes svaru un griezes momentu uz citu velkošo ratu ... Bet nu tehniski jācenšas ir praktiski nespolēt ... un pretbuksēšana ar lielu varbūtību ir jāizslēdz, nav intuitīvi, bet ir jāizmēģina, kas kuram strādā ...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

RWD bezpiedziņai smilšu maisu vajag bagāžniekā un nežīdot braukājot ar tukšu bāku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

RWD.

Nuuu, pilsētā nav problēmu arī šajās te žļurās. Bet laukos ir jāuzmanās, labāk lāpstu grabažniekā iemest. Pagājušajā gadā 2 reizes paliku. Vienu reizi visai mazā kupenā nekurienes vidū iestigu diezgan normāli, bet kaut kā paša spēkiem tiku ārā... Otrā reize bija uz lauku ceļa, kad apgriežoties atpakaļgaitā, ar labo aizmugurējo riteni uzsēdināju auto uz vēdera. Bet tur, domāju, arī XDrive nebūtu palīdzējis, kaut gan, kas zina... Labi, ka pēc brīža garām brauca Hi-Lux, nostopēju, atveras logs, man pretī skatās 2 čaļi - identiskie dvīņi (iedomājies to skatu, kad uz tevi lupī divas vienādas smaidīgas sejiņas). Šie paķēra lāpstas, parakās, pastūmās un pēc brīža auto atkal bija uz ceļa...

Par kalpošanu nesūdzos, jā. BTW, par to runājot, mehs, kurš mainīja diska aizsargu, konstatēja, ka pie eļļas filtra ir nolpūde. Laikam tas blīvgredzens būs jāmaina. To tad ar eļļas maiņu, kas drīz gaidāma.

Par to braukšanas prieku piekrītu. Ja salīdzina šo ar, piemēram, jaunu X-Trail vai Octavia, ar ko vasarā pabraucu, tad, nu jā, braukšanas prieka ziņā pēdējie neturas līdzi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

braukšanas prieks=dinamika+šķērseniskais paātrinājums+RWD. škoda un nissan ir pavisam citi zs/kg, lētāka piekare un FWD

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Te noteicošais gan būs tas ka BMW cenšas radīt kaut kādas braukšanas sajūtas iekšā sēdošajam, jo ir prēmiums. Esi dzirdējis par škodu kurai motora rūkoņu atskaņotu skaņas sistēma?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Octavia RS

Kodiaq RS-šim pat ārā muzačku spēlē

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Šodien ceturto reizi apskate tika izieta pa nullēm... Nobraukums - 213 tūkstoši.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

Woow! Sasniegums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tev arī pēc braukšanas nodarbības pie smagā stūres savs auto šķiet kā debešķīgākais ever izgudrojums?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Tāliem izbraucieniem BMW GT ir tas tieši, kas vajag.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jjjjap - ir izbraukāta Norvēģija, Ukraina, Čehija, vairākas reizes Polija, par Baltijas valstīm krustām šķērsām nerunājot. Šovasar plānojas brauciens uz Vācijas dienvidiem. Ļoti komfortabls auto. Tikai, nu jā - bagāžnieks mazs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.

Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ātri tirgojās šobrīd? Ko esi izdomājis vietā?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

12 dienas kopš sludinājuma. Bija 3 zvani, 3 skatītāji, trešais arī teicās ņemt.

Vietā pagaidām neesmu neko izdomājis. Šobrīd ir doma paņemt kaut kādu lētāku benzīnnieku vai kaut ko, ko pēc pusgada-gada varētu daudzmaz izdevīgi pārdot, pēc tam varbūt atvēzēties uz kaut ko pavisam jaunu... Nu, redzēs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

O, velns, kā laiks skrien. Likās, ka gadu atpakaļ tu tik prasīji, kas jauniegātajam autiņam būtu jānomaina.

Kas tad tiks pirkts vietā?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Interesanti, kā nonāci līdz pārdošanai? Pārāk bieži sāka lūzt, savajadzējās ko savādāku vai vienkārši apnika?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, nebija tā, ka baigi alku pārdot. Auto patika, bet nesen ievācos pavisam tuvu darbam (3 km) un trīslitrīgs dīzelis paliek visai bezjēdzīgs - žēl mašīnu mocīt. Bija arī pienācis laiks jaunas ziemenes pirkt, tad nu pirms tā ieliku vairāk ar domu - aizies-aizies, neaizies-neaizies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Plus, nobraukums jau arī ir tāds, ka teorētiski drīzumā varētu sākt prasīties pēc lielākiem ieguldījumiem (ķēdes maiņa, piemēram).

wons Reģ.: 26.07.2017
0 1 Atbildēt

Ja saliks papildus radarus Latvijā, tad šādus auto būs jēga iegādāt, ja daudz maz ceļo uz ārzemēm. Latvijai pietiek ar mazmotoriem. Esmu BMW patriots un tieši Grand Tourismo ir tas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu priekš kam šito...katram latvietim- tabureti pa 32k sākot/no.Un pēc tam lai katris Lohs visās iespējamajās tēmās stāsta, kā viņam šitā te tagad "pietiek".Aizpakaļā sēdētāji lai iebāž vidējo pirkstu usb cohumā, būs siltāk. Ok, vajg ņemt granturiZmo ar 1.2i ;p

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: O, velns, kā laiks skrien. Likās, ka gadu atpakaļ tu tik prasīji, kas jauniegātajam autiņam būtu jānomaina.

Kas tad tiks pirkts vietā?

Jā laiks skrien, man G11 arī jau 3,5 gadus lietošanā, ar vienu aci jau skatos uz kko svaigāku, bet nu šā brīža auto cenas nedaudz attur no tās domas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.

Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.

Tas auto USA dzīvojās uzturēšanas izmaksu topos. Labi vien ka pārdevi.

Es tikko tiku pie jauna auto, bet nu skumīgi. Vajadzīgā klasē bija 3 auto, kur viens ar nepareizu figūru, otrs neinteresantu paaudzi un trešais ar nepareiziem radurakstiem. Vairāk nekā. Bet nu paķerts ir un tad jau redzēs

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Zinot cik amerikāņi ir stulbi, viņu topus nevar par pilnu ņemt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Nevis stulbi, bet citādāka degvielas un darbaspēka izmaksu attiecība - izdevīgi lietot rijīgākas, bet uzturēšanā lētākas mašīnas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nolaidībā nevis uzturēšanā. Man rodas tāds iespaids ka viņi tur mašīnu apkopes veic ar āmuriem klapējot motorus. Tāpēc arī viņiem topā mašīnas kas idejiski no GAZ - 61 atšķiras diezgan maz, un tajā pašā laikā viņi tur internetos čīkst cik ļoti eiropas mašīnas ir plīstošas. Piemēram nesen kaut kāda raksta komentāros lasīju no viena amerikāņa par to ka viņam esot bijuši divi problemātiski auži, B5 S4 un B8 S4 - par B8 nestrīdos, bet nu bļa kas tāds varētu būt tam B5 - tā mašīna tak ir elementāra kā cirvis... Man te arī jūtube mēdz rādīt viģikus no kanāla Mechanical Nightmare; viģikus ar kuriem dalījušies servisnieki - kāda ceturtā daļa ir par tēmu "shit happens", pārējie ir vai nu "mašīna bez poņas pista līdz kliņķim", "mašīna apzināti tiek pista līdz kliņķim" [klasiskais variants - "klients atbrauca tikai nomainīt eļļu", a mašīnai vairākas lietas burtiski jūk ārā] vai arī "īpašnieks būdams pilnīgs lohs kaut ko sapisis"; no pēdējā man atbilstoši man tuvajai vadu tēmai patika aina - īpašnieks aizvilcis kaut kādu vidēji resnu vadu no aķa pāri motortelpai uz salonu, un pamanījies uztaisīt īso, un tas vads tur kusdams izgriezies cauri visādiem plastmasiem un trubām...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

GB12 rakstīja: Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.

Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.

Tas auto USA dzīvojās uzturēšanas izmaksu topos. Labi vien ka pārdevi.

Es tikko tiku pie jauna auto, bet nu skumīgi. Vajadzīgā klasē bija 3 auto, kur viens ar nepareizu figūru, otrs neinteresantu paaudzi un trešais ar nepareiziem radurakstiem. Vairāk nekā. Bet nu paķerts ir un tad jau redzēs

Interesanti būtu saprast, kāpēc tieši ASV, nevis Eiropā? Kas tieši ir tas, kas ASV padara tās izmaksas tik dārgas?

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tapēc ka amerikā diagnostikas kultūŗa pavisam cita-nekāda, nesen tikos ar kolēģi no ASV un tur garantijas problēmas tiek risinātas bez iedziļināšanās, nomaina visu ar problēmu saistīto un skrien pie nākošā klienta, pēcgarantijas periodā nekas nemainās, atiecīgi remontu izmaksas skrien kosmosā.

Tapēc autospecs, kurš tur spēj veikt pilnvērtīgu diagnostiku dzīvo ļoti labi, jo dārgāks un specifiskāks auto(dārgākas detaļas) jo izdevīgāk veikt pilnvērtīgu diagnostiku.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 5 Atbildēt

Varēji jau ieteikt kjaunajam īpašniekam, lai turpina dziedāt slavas dziesmas šeitan

Bet jā - tā mašīna izrādījās tik "laba", ka ērtāks dzīves iekārtojums izrādījās sameklēt dzīvesvietu tuvāk darbam

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Braukšana vienmēr ir arī "laika investīcija", mana "personīgā braukāšana " konvertējot to naudas vienībās, tas man izmaksā apmēram 48EUR/diennaktī neskaitot degvielas izmaksas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

WALA

ir jau tā kā saki, BET var braukt ar skrejriteni vai RR Ne vienmēr naudu vajag salīdzināt ar baudu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Ā, tad tavuprāt man vajadzēja meklēt dzīvesvietu pēc iespējas tālāk no darba, lai varētu ikdienā kurināt trīslitrīgu dīzeli? Tobiš, pakārtot dzīvi mašīnai, nevis otrādi? Ko lai saka, dzelžaina loģika.

Un es nedziedāju tikai slavas dziesmas. Aprakstīju reālo pieredzi, arī mīnusus un feilus uzskaitīju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Tapēc ka amerikā diagnostikas kultūŗa pavisam cita-nekāda, nesen tikos ar kolēģi no ASV un tur garantijas problēmas tiek risinātas bez iedziļināšanās, nomaina visu ar problēmu saistīto un skrien pie nākošā klienta, pēcgarantijas periodā nekas nemainās, atiecīgi remontu izmaksas skrien kosmosā.

Tapēc autospecs, kurš tur spēj veikt pilnvērtīgu diagnostiku dzīvo ļoti labi, jo dārgāks un specifiskāks auto(dārgākas detaļas) jo izdevīgāk veikt pilnvērtīgu diagnostiku.

Amerikā vispār kā ierauga vācu autiņu, tā servisa veči berzē rokas. Tur būs brangs ķēriens

Bentlejam lai nomainītu starteri ir jāceļ motors ārā un katrs tāds mezgls maksā kosmosu. Lkm neviens nemaina, jo zdevīgāk pārdot autiņu.

youtu.be/eOdJjyMZBpM

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti