Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
A6 18.05.2005 14:31

Vēl ir tādi ALCA, totāls sū.s, bet gadu turēs normāli.Atceros, ka otrajam golfam pirku pa 8 Ls, un tas bija 3 gadus atpakaļ.

A6 06.07.2005 14:47

anonimikis rakstīja:krievu forumos lasīju par šitām lietām

figurēja summas ap 3-4K usd

jāpieskaita csdd sertifikācija

Nav nekāda sertifikācija. Ja nezini neraksti.

A6 06.07.2005 20:38

Raser rakstīja:CSDD neregjistree no UK ievestos auto pat peec stuures paarbuuves uz kreiso pusi.

Velreiz saku, ja nezinu neraksti. Pie tam var noformēt ievešanu uz laiku, un tad Tev dod termiņu. Un šādā gadījumā reģistrē arī ar stūri labajā pusē.

A6 06.07.2005 20:40

anonimikis rakstīja:labi, nav sertifikācija, bet tehniskā ekspertīze

Lai gan pārbūves noteikumos CSDD lapā skaidri un gaiši pateikts, ka aizliegts "veikt izmaiņas stūres iekārtas konstrukcijā (izņemot tās pašas markas cita modeļa stūres

pastiprinātāja uzstādīšanu, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta stūres iekārtas atbilstoša darbība);"

punkts 9.2, www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/parb.pdf

Tās nav izmaiņas stūres iekārtas konstrukcijā, bet vienas rezerves daļas aizstāšana ar citu, kas pēc konstrukcijas un piestiprināšanas veida ir identiskas. Vairumam ražotāju mašīnas rāmī ir paredzētas iespējas gan labās, gan kreisās puses komplektācijai.

Zinu puišus, kas pārtaisa VW ar zināmiem panākumiem, taču Alfa, diez vai būs tik viegli

A6 20.03.2006 15:48

Aizbrauc uz Alt auto stārķu ielā, tur tā vairāk to astru. pārsvarā jauktas armijas astras un vectras.

A6 07.07.2006 23:53

Klausiet VW fanu, tālu tiksiet. Demagoģija, cilvēkam nav bijis kur likt naudu - nopircis mēslu un priecājas.

A6 16.07.2006 23:46

osiss rakstīja:

Master_D rakstīja:

VWfans rakstīja: Esmu ar savu Merivu 1,3 CDTI nobraucis 1600 km. Sestdien biju Lietuvā, un braucot atpakaļ posmā Šauļi - Joniškis, panācu kādu uz 70 km/h braucošu auto. Izlēmu apdzīt. Tā kā manai mašīnai tikai 75 zirgspēki, manevru laicīgi ieplānoju un pirms apdzīšanas nepielīdu tuvu aizmugurē apdzenamajam, bet paliku 30-40 metrus nopakaļus. Sāku laicīgi ieskrieties, bet no piektā ātruma ceturtajā nepārliku, jo pretī tālu bija brīvs ceļš. Un liels bija mans izbrīns, kad apdzīšanas beigās konstatēju, ka 1,3 CDTI motoriņš ir žiperīgi iešūpojis mašīnu līdz cienījamiem 105 km/h.

Ko tu lieto? asaras birst

Sen nebiju tik saldi un ilgi rēcis!!!!

Mjā... toč smieklīgi... laikam vwfans sajutās tajā brīdī kā šūmahers trases taisnē ieskriedamies līdz 300 km/h...

A6 16.07.2006 23:53

Man arī ir līdzīgas izjūtas ieraugot merivu. patiesi vienreiz sevi pieķēru pie tā ka domāju - ir tas viņš vai nav. varbūt VWfans var uzrakstīt šeit savas merivas valsts numuru lai varam viņu pamanīt?

Ja kāds taisās pirkt jaunu merivu, tad piedāvāju par šo naudu labāk nopirkt 4 gadīgu audi vai ja gribas opeli, tad var sameklēt 1 - 3 gadus vecus vectru vai signumu. nu ar piebildi, ka to protams var izdarīt tikai vācijā.

A6 27.12.2006 8:58

shmurger rakstīja: tuuliit sanaaks kapeiksipeeji un saaks slavas dziesmas- kaa vinji pie luksofooriem ceert aaraa bmw, kaa par sataupiito degvielas naudu peerk leetos uzvalkus,kaa reizi gadaa maina lampinjas...u.t.t...

Vo, vo tā arī būs. Tūlīt būs klāt VW Fans... Tikai lūdzu nevajag uzrauties uz visu to sviestu ko tādi tipi raksta...

Bet par konkrēto auto... cilvēk, ir mašīnas un ir trolejbusi... nepērc to mēslu, jo pēc nepilna gada tas grab kā vecs otrais golfs. Arī dīleris maigi izsakoties ir augstprātīgs un auto markai neatbilstoši dārgs, pie tam šis modelis ir jau gana vecs. Man ir bijusi darīšana ar Fabia Combi 1,9 SDI. Paldies, bet mani vairs šis viltus VW vispār neinteresē.

A6 27.12.2006 9:55

Kaspersky rakstīja: Ja nekļūdos, tad 1.4 dīzelim bija trīs cilindri. Tālāk var neturpināt.

1.9 gan ir labs. Grieze 250Nm - ļoti patīkami brauc

Stāsti, stāsti ... zinu kā iet 1,9, pareizāk sakot neiet. vienīgais kas tur ir labs ir patēriņš - zem 5 /100, bet tas tāpat nekompensē to, ka mašīna visādi citādi ir pilnīgs šrots.

A6 27.12.2006 11:54

Kaspersky rakstīja:

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ja nekļūdos, tad 1.4 dīzelim bija trīs cilindri. Tālāk var neturpināt.

1.9 gan ir labs. Grieze 250Nm - ļoti patīkami brauc

Stāsti, stāsti ... zinu kā iet 1,9, pareizāk sakot neiet. vienīgais kas tur ir labs ir patēriņš - zem 5 /100, bet tas tāpat nekompensē to, ka mašīna visādi citādi ir pilnīgs šrots.

Ja ir liela vēlme, varu parādīt kā neiet Taisnības labad gan jāatzīst, ka tā nebūs fabia

Droši vien tā ir octavia ar 1,9TDI nevis SDI kā fabia... tā ka nejauc mēslus ar brūklenēm.

A6 27.12.2006 14:43

Master_D rakstīja:

opel29 rakstīja: Vai kādam ir bijusi darīšana ar Skoda Fabia 1,4 TDI ?

Vairāk interesētu atsauksmes tieši par šo 1,4 TDI motoru. Kādi plusi? Kādi niķi un stiķi? Apkopju izmaksas , reālais degvielas patēriņš,remontējamība, uzrāviena īpašibas,utml.

Protams, gaidīšu arī pārējo spečuku viedokļus par šo auto kā tādu...

Doma ir iegādāties COMBI versiju...

Iepriekš pateicos par izsmeļošu informāciju!

Darbā tiek lietotas 2gab 1.4 tdi fābijas.

3 cilindru diesels rūc kā belaruss - bet iet labi. Labāk kā octavia 2 ar 1.6 mpi triperi.

Pilsētā ēd ~6 uz šosejas 4,5

salons pretīgs, labāk sagaidīt to jauno fābiju ar roomstera degunu.

bet tā - nekas nav lūzis, pēc gada lietošanas apskate pa nullēm. Laikam daudz kas atkarīgs no aprīkojuma - šitām ir gan kondišns gan el. logi, bet vienalga, tāda dosjas sajūta braucot.

Acīmredzot tad nobraukums pēc gada ir 15000 km

Bet tām ar ko man bija darīšana 80 - 100 tkm.

Pēc līzinga beigām (36 mēn) bija 280... nu motors rūca, uz priekšu brauca utt, bet citādi pilnīgs tolmeta klients.

A6 04.01.2007 10:03

vilko rakstīja:

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ja nekļūdos, tad 1.4 dīzelim bija trīs cilindri. Tālāk var neturpināt.

1.9 gan ir labs. Grieze 250Nm - ļoti patīkami brauc

Stāsti, stāsti ... zinu kā iet 1,9, pareizāk sakot neiet. vienīgais kas tur ir labs ir patēriņš - zem 5 /100, bet tas tāpat nekompensē to, ka mašīna visādi citādi ir pilnīgs šrots.

Nu jā, ja tu pats brauc ar A6, tad, protams, iesēžoties fabiā tā šķiet šrots

Topika autoram.

Ja gribi škodu, tad labāk ņem oktavia ar 1.9 TDI 110hp. Nezinu, vai tu runā par jaunu vai lietotu. Ja jaunu, tad ar 130hp. 2.0TDI sālīti sanāk.

1.4TDI iet sliktāk nekā 1.9TDI, bet tērē tikpat.

Redzi man ir diezgan unikāls gadījums: ģimenes auto ir Audi A6 2,5TDI ar 180 "zirgiem" un quattro, bet darba auto ir iepriekšējās paaudzes Octavia 2,0 benzīns. Pārkāpjot no škodas audi... nu nezinu pat ar ko salīdzināt... škoda ir normāli ekspluatēte, taču grab un klab pilnīgi viss. Salikšanas kvalitāte zem katras kritikas, sēdekļi gariem braucieniem neērti, gaitas īpašības vēl neko, bet viss pārējais sākot ar dzinēju un beidzot ar audio sistēmu ir pilnīgs čau. Saku velreiz labāk 3 gadus vecs audi nekā jauna škoda.

A6 09.01.2007 11:46

cekamens rakstīja: Tātad pērku

VW Passat '98,99

1.9TDI 110Zs motora kods AFN

Sedans

krāsa praktiski jebkura, neder tikai balta

mehāniskā ātrumkārba

ja laba cena tad var piedavat ari '00,01 gada modeli

Varu pārdot divus... sametini kopā un būs viens labs

Motori arī atsevišķi nav lietojami, bet ja saliksi virzuļus un mazāk nokarsēto galvu no viena uz otras, tad miljonu vēl nobrauksi.

Bet ja nopietni: iekāp lidmašīnā un aizbrauc uz Vāciju, tur ir daudz lielāka izvēle...

A6 10.01.2007 9:54

mx_black rakstīja: aa, tu laikam gribeeji pateerinju saciikshu rezhiimaa... nu tad jaaskataas peec taa, ka shogad palielinaaja baakas tilpumu liidz 550l, tad paskatamies cik ir garaakais aatrumposms un izdalam.

Paga, paga man šķiet, ka viņi degvielu pa ceļam papildina kontrolpunktos. Jeb tā nav?

A6 22.01.2007 11:16

Man gan liekas, ka padārgi... pasāts maksā gandrīz to pašu, un arī ar 180000

A6 01.02.2007 12:59

Bāc, tūlīt te sāksies ņirgāšanās...

ESP ja deg panelī, tad ir atslēgts. Iedarbinot mašīnu tas ieslēdzas automātiski.

A6 04.02.2007 19:08

VWfans rakstīja: Es esmu viens no tiem 222 Adam Auto klientiem, kas izvēlējušies Opel-Meriva. Nobraukums sasniedzis 16280 km, auto aizvien ir baudāms.

Paklau, vai vari tagad pamatot kādēl bija nepieciešams pirkt dīzeli? Man ikdienā kā papild pienākums ir jāuzrauga 25 vieglās automašīnas, un zini man kaut kā nav sanācis atrast izdevīgumu dīzelim ja nobraukums jaunam auto ir mazāks par 60000 gadā.

A6 04.02.2007 19:31

nuhajs rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: es ar to nesaprotu peec maniem ~ apreekiniem sanaak ka tiek iepis.ta kapeika kaadi 45-50 saņi uz 100KM ( ja saliidzina ar 1.6 motoru) nu labi tie ir 5 LVL uz 1000KM vai arī 16*5=~80LVL gadā. Nu nezinu man tas šķiet vienk. smieklīgi. Un ir vēl viens Bet tie ietaupītie 80LVL nav jau tīrais ietaupījums tur vēl atmīnusojas tas ka ikmēneša maksājums lielāks jo autiņa cena bija lielāka remonti un apkopes dārgākas.

Nu nez es vienk. nesaprotu....

Nemoci galvu,pamācies labāk himnu.

Pie tam, šis aprēķins balstīts uz to, ka remontu nebūs... kā zināms, tad opel ir 2 gadu bez nobraukuma ierobežojuma garantija. ir naivi domāt, ka pērējos 6 gados nekas nebirs. ir zināmi gadījumi, kad sūknis ir jokt 3 gadus vecam auto ar mazu nobraukumu. un ja vēl ņemam vērā to, ka manuālī ierakstītais patēriņs parasti nepiepildās...

A6 04.02.2007 20:27

Viennozīmīgi vai nu MB Sprinter 311, vai VW LT35. Citu alternatīvu būtībā nav. Franču auto nav mašīnas, pie tam lietotas parasti ir stipri problemātiskas, bet fords ir fords - skaļš bez vismazākā komforta, pie tam manuprāt izskatās nekā.

Man pašam ir bijusi pieredze ar VW LT35, gan jaunu, ga 5 gadus lietotu. Varu teikt tikai labākos vārdus par abiem gadījumiem. Remonti arī vairs nav problēma, degvielas patēriņš arī saprātīgs. Vienu vārd sakot darba zirgs

A6 04.02.2007 21:24

columbia rakstīja: Nu ko, varu Tev teikt, ka no 2000 gada braucu pats ar Citroen Jumper, tad ar VW T4 un šobrīd ar VW T5, varu teikt, ka Jumperis ir tāds riktīgs darba zirdziņš, ja Tev ir nepieciešamība vest lielgabarīta mantas, jo tik daudz VW Tu nesaliksi. Jumperis ir izturīgāks krietni par VW, bet, ja kas plīst, tad jārēķinās ar palielām izmaksām. VW ir salīdzinoši lētāks. Sprinteris ir diezgan garām, jo zinu vismaz trīs cilvēkus, kas brauc ar tādiem un no servisa nelien ārā, tad jau labāks un izturīgāks ir vecais, liekas 208 vai kas tamlīdzīgs, bet tā jau ir vēsture. Renault ir garām, Tranzīts ir ļoti garām, par Boxeri diemžēl neko nezinu, t.i. nevienam paziņam tādu nav un tāpēc neko labu vai sliktu pateikt nevaru!

Mans ieteikums Tev ir tomēr VW, ja nevari atļauties T5, tad vismaz T4, jo tā ir pārbaudīta vērtība, jau labu laiciņu! Man te ļoti daudzi ar tādiem brauc un ir ļoti apmierināti!

Paklau ir drusku nekorekti salīdzināt T4 un T5 ar Jumper. Tie nav vienas kategorijas busi.

Bet Citroens ir viens kārtīgs braucamais līdz 100000, tad sākas remonts, dārgs un ļoti dārgs, pie tam detaļas lietotas ir švakas, bet jaunas dārgas, ko gan nevar teikt ne par VW LT ne MB Sprinter. Pie tam ir redzēts BRC Sprinteris ar 850000 km un rūc kā puķe.

A6 05.02.2007 9:56

TDI rakstīja:

columbia rakstīja: Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan ksāja ap 400 Ls.

Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.

Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.

ak ta jumperim ailas boxterim ailas dukakaalim , 98' kaarba ir taa stipraa vieta un xadene katru gadu nau jaapaarlasa , motors lec kaa bitiite , buuda diagonaali neshkjobaas un veejstiklu nepleesh utt .superduper businjsh

vaj tik tu , draudzinj , neesi citroonu tirgotaajs jo veel kaadu tikpat laimiigu jumperjuuzeru nau gadiijies sastapt

Nedomāju, ka viņš tirgo citronus. Drīzāk ir šoferis un šoferim ir pofig cik kas maksā galvenais lai ripo. Viņam nav starpības vai par remontu samaksā 100 vai 1000 jo kāposts tāpat nav viņa.

Tāpēc arī viņam atsauksmes ir labas, jo par remontu nav jāsatraucas. Es ļoti labi zinu ko nozīmē super piekare, fantastiskais kravas nodalījums (ar "lieliskajām durvīm"), un tā visa remonta izmaksas. Protams turbīna 600 Ls - sīkums, kapeikas, bet ja zinam ka Sprintera turbīna maksā 400 Ls? Plus vēl šādi tādi dārgi sīkumi vismaz 3 X gadā. Nevajag dzīt demagoģiju par citronu lieliskajām īpašībām.

A6 05.02.2007 11:14

Ideots rakstīja: cik nozīmīga ir abu modeļu cena līdzība, ja Sprinterim būda apsildās no salona pēčkas, bet VW nē ? ziemā to laikam var novērtēt vislabaķ....

Cik Sprinteris varētu būt dārgāks apkalpošanā?

Par to apsildi... ziemā ja gribēsi siltumu kravas telpā (izolētajā variantā) tomēr būs jāinvestē autonomā apkurē (ap 700 LVL).

Tīri subjektīvi man labāk patīk LT, arī dzinējs manuprāt ir ekonomiskāks un uzticamāks (dzinēji šiem auto atšķiras no MB). Par rūsēšanu... tas man liekas ir aktuāls abiem modeļiem.

A6 05.02.2007 17:16

VWfans rakstīja: Ja būtu auto ar 1,7 CDTI nikno dīzeļmotoru, tad vajadzētu 1 litru vairāk eļļas, kas maksātu 5,90 latus...

Bāc, gandrīz nobijos.... niknais dīzeļmotors... saprastu ja būtu runa par Audi V12 6,0 TDi...

A6 05.02.2007 20:22

VWfans rakstīja: Manā skatījumā priekš Latvijas apstākļiem Opel-Meriva 1,7 CDTI ir pietiekami nikns auto, jo tā motors attīsta 100 zirgspēku maksimālo jaudu un cienījamu 240 ņūtonmetrus lielu maksimālo griezes momentu. Savukārt priekš Latvijas V10 TDI ir izvirtība. Ja runājam par Touaregu, tad tam pilnīgi pietiek ar R5 174 zirgspēku TDI.

Nu zini beidz gvelzt muļķības. Man ir Audi 2.5 TDI V6 180 zirgu motors. Pietiek normālai braukšani, bet teikt, ka tas ir nikns vai varbūt mežonīgs neatļaujos.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti