Nortel rakstīja: Lai ievestu inomarku Krievijā, kādreiz bija jāatdod valstij 1500 $.
Nu Urlande šādi varētu vēl aizsargāt savu autoražotāju tirgu. Bet ko LV? Man ar nav saprotama tā lielā nodeva...
Droši vien labākais variants būtu vispār neko nemaksāt, bet par to dabūt pretī visu skaistu un labu.
Nav runa par vispār neko nemaksāšanu, bet gan par samērīgumu.
Bams, vēlreiz jautāju - tu esi painteresējies, cik auto ievešana maksā citās valstīs, ne tikai Lietuvā?
man, piemēram, paziņam radiniece gribēja pirms vairākiem gadīem uz sevi Norvēģijā piereģistrēt mašīnu. Tur esot nosaukta tāda cena, ka nelabi palicis - četrciparu skaitlis eirikos par 1.3 Fiestu. Ilgi bija domājuši, kā apiet Norvēģijas reģistrāciju. Kā tas beidzās, tiesa gan, nezinu...
Neesmu Bet tā rupji atbildot- kas man daļas gar citām valstīm? Citā valstī, piem. visiem večiem veic apgraizīšanu, vēl citā ausīs karina apakštases Es dzīvoju te un tagad. Norvēģijā citas algas, ja kas. Domāju, ka ievedmaksa samērīga ar vikingu ienākumiem.
Crankshaft rakstīja: Nu, vispār jau Valmet (tagad laikam METSO, bet brends Valmet tiek saglabāts) ir tāds kantoris, ka grūti iedomāties kaut ko no metāla, ko viņi neprastu uztaisīt Turklāt nekautrējas ražot pēc licencēm un tamlīdzīgi ... Cepuri nost!
Vēsturē ir ne mazums slavenu uzņēmumu, kuri ir ražojuši visu, kas kustās
Rxx rakstīja: galvenokārt privātmājas, kurās dzīvo normāli situēti ļaudis, kas braukā ar automašīnām.
Man ar' kādreiz agrā jaunībā likās, ka jūra līdz ceļiem un ar sabiedrisko braukā tikai nenormāli, nesituēti un visādi citādi nenormāli nabagi, kuri nevar sagrabināt pat 1 Golpam
Viedokli mainīju, kad pabiju ārzemēs. Redzēju, ka sabiedriskajā brauc arī baltās apkaklītes. Berlīnē pilns tramvajs Piem. Londonā uz tevi vispār skatās kā uz dīvaini, ja tu ar auto pa korķiem 2st. peries uz darbu. Turklāt sabiedriskais Tur daudz neatšķiras no mūsējā. Piem. Vācijā vai Čehijā.
Konkrēti par Berģiem bija pētījums, paskaties RDSD lapā, tur viss sīki aprakstīts, cik, kur, kas un no kurienes brauks.
Tikpat labi varētu to tramvaju laist uz Mārupi vai Piņķiem.
Tā ir pierīga. Cits finansējuma modelis.
Būtu labāk palaiduši jaunos vagonus uz pārdaugavu.
DekstersFF rakstīja: Mārupē ir grantēta iela, apkuru ir apbūve un dzīvo cilvēki, ir zīme 30. Vasara, karsts laiks, staigācilvēki... un ik pa laikam kāds morālais deģenerāts brauc uz vismaz 70 un vairāk. Esmu vairākkārtēji tādus apturējis, brutāli nogriežot ceļu, un , kad pasaku,kāpēc tas tika darīts, tad atbilde ir 'a kas tu ments esi?'
Jautājums- policistam vajag vai mums visiem??
Es saprotu, ka to ātrumu vajag ievērot, lai māmiņām ar bērniem, citiem cilvēkiem un satiksmes dalībniekiem nelido akmeņi virsū , nav jārij putekļi un nav vienkāršs apdraudējums ātruma dēļ.
Katram no mums ir tiesības prasīt,lai līdzcilvēki ievēro Likumu.
Šo pastāstīšu savam sievastēvam laukos, lai ātrbraucējiem brutāli nogriežot ceļu ar savu kombainu. Nekuj putekļus celt! Jo Katram no mums ir tiesības prasīt, lai līdzcilvēki ievēro Likumu.(c)
Bams rakstīja: Viena no 'sakarīgākajām' FR vietām ir Vanšu tilts, kur gandrīz katru reizi atrodas kāds idiņš, kurš pēkšņi ieraugot to ledusskapi met strauji mierā zem 50km/h, kaut var braukt uz 70...
Pirms FR uzstādīšanas crašu praktiski tur nebija, tagad gan teju katru dienu
Un struja bremzēšana pirms FR notiek daudz kur. Vai tas ir droši? Nu nez vai. Drīz būs ziema ar sniegiem, tad tādi bremzētāji sataisīs sūdus uz līdzenas vietas...
Tu ar sāc piebiedroties tiem, kuri bez pižikiem ziemā staigā?? Kādssakars FR ar to,ka mūsu vidū ir daudz idiotu-autovadītāju?
Kā uzlīst, brauc uz 30...kā ierauga FR, met pamēmajiem, kā ierauga CP, atkal tas pats.
Tā ir vadītāju vaina ne jau FR .
Piekrītu, ka tādu, kuriem pie stūres atrasties nevajadzētu ir pietiekami daudz. Bet viņi ir. Un būsim atklāti- neviens tos atsijāt negrasās. Sarežģījot dzīvi tiem, "kas tankā", apdraudēti tiek arī pāºējie, normālie.
Viena no 'sakarīgākajām' FR vietām ir Vanšu tilts, kur gandrīz katru reizi atrodas kāds idiņš, kurš pēkšņi ieraugot to ledusskapi met strauji mierā zem 50km/h, kaut var braukt uz 70...
Pirms FR uzstādīšanas crašu praktiski tur nebija, tagad gan teju katru dienu
Un struja bremzēšana pirms FR notiek daudz kur. Vai tas ir droši? Nu nez vai. Drīz būs ziema ar sniegiem, tad tādi bremzētāji sataisīs sūdus uz līdzenas vietas...
robchix rakstīja: Varbuut esmu kaut kur palaidis garaam, bet kaapeec citur der tramvaji ar negrozaamiem ritenjiem, bet pie mums taa buutu katastrofa sliezhu celjiem?
Negrozāmie riteņi ir pirmais, bet jau noietais etaps 100% zemās grīdas vagonos. Tādā variantā tramvaja sekcijas grozās kopā ar riteņiem tādējādi pastiprināti deldējot sliežu ceļus kā līknēs tā taisnos posmos, jo tāda tipa vagoniem piemīt pastiprināta \"peldēšana\". Peldēšanu izraisa arī nelielā riteņu bāze, kuru nevar palielināt, jo tad tas neierakstīsies noteiktajos 15-20m līkumu rādiusos.
Un ja sliežu ceļi nav pietiekami kvalitatīvi ieklāti vagonam švunkājoties notiek to tālāka deformēšana. Izbrauciet ar mūsu 2-asu Retro vagonu, tajā lieliski var just kā tas švunkājās un kratās.
CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar
sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur
braukt ta nau
Tad jau skoti ir līdzīgi žīdiem, kur tramvajus nopirka, bet tie nostāvēja vairāk nekā 2 gadus, kamēr gāja trači un korupcijas skandāli sliežu būvniecības laikā in Jerusalem
GB12 rakstīja:
Bams rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Bams rakstīja:
Nortel rakstīja: Lai ievestu inomarku Krievijā, kādreiz bija jāatdod valstij 1500 $.
Nu Urlande šādi varētu vēl aizsargāt savu autoražotāju tirgu. Bet ko LV? Man ar nav saprotama tā lielā nodeva...
Droši vien labākais variants būtu vispār neko nemaksāt, bet par to dabūt pretī visu skaistu un labu.
Nav runa par vispār neko nemaksāšanu, bet gan par samērīgumu.
Bams, vēlreiz jautāju - tu esi painteresējies, cik auto ievešana maksā citās valstīs, ne tikai Lietuvā?
man, piemēram, paziņam radiniece gribēja pirms vairākiem gadīem uz sevi Norvēģijā piereģistrēt mašīnu. Tur esot nosaukta tāda cena, ka nelabi palicis - četrciparu skaitlis eirikos par 1.3 Fiestu. Ilgi bija domājuši, kā apiet Norvēģijas reģistrāciju. Kā tas beidzās, tiesa gan, nezinu...
Neesmu Bet tā rupji atbildot- kas man daļas gar citām valstīm? Citā valstī, piem. visiem večiem veic apgraizīšanu, vēl citā ausīs karina apakštases Es dzīvoju te un tagad. Norvēģijā citas algas, ja kas. Domāju, ka ievedmaksa samērīga ar vikingu ienākumiem.