Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Bams 13.07.2012 10:45

Pirmais rakstīja: incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?

Vēl nē.

Bams 13.07.2012 10:43

Crankshaft rakstīja: Bams

RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.

=====================

Bombardieris gan neko īpaši neparedzēja galamontāžu šeit,

visaptverošāko projektu lika priekšā taisni CAF. Tas tā, cik

dzirdēts, jo dzelzceļa tehnika īsti nav mana sirdlieta.

Cik dzirdēju, tad arī Bombardieris bija gatavs vienu no savām rūpnīcām, šķiet Polijā, vai Ungārijā demontēt un pārvest un uz Rīgu.

CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.

=====================

Kaut kas jau viņiem tur ir, ķippa CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar

sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur

braukt ta nau

Nava gan, tas tiesa. CAF Urbos tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

salīdzinoši estētisks ir, bet tehniski būtu katastrofa mūsu sliedēm: tam nav pagriežamo riteņu, zem katras 1/3/5/7 utt sekcijas ir riteņi, kuri grozās kopā ar to. 2/4/6 utt sekcijas ir iekaramās. Iegūtu vienīgi pasažieri, jo tam ir ērtāks salons bez liekām tumbām zem benķiem.

Bams 12.07.2012 22:58

Mūsu \'Kārums\' ticis pie eesti poisiem )

transphoto.ru/...

Bams 12.07.2012 20:35

Rxx rakstīja: Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.

Nu bet vismaz ja kas notiek, tad var pārmest to lūzni turpat pāri sētai, lai remontē un pēc tam salabotu atmest to atpakaļ

RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.

CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.

Bams 12.07.2012 17:19

Pirmais rakstīja: jautājums tikai par to, ja jau neko tai gurkstēšanai nevar padarīt, vai nebūtu lētāk (un valstij izdevīgāk), ja čīkstētu no liepājas bleķa un ķīnas diodēm rīgā sanaglotās kastes

Nu tak nepieteicās neviens no Rīgas, ne Liepājas uz naglošanas darbiem.

Precīzi neatceros, bet RVR šķiet pat konkursa dokumentus neizņēma...

Bams 11.07.2012 23:17

Pirmais rakstīja: nesen braucu ar "jauno" tramvaju...

par zaķi protams.... tāpēc price/performance bija tīri ciešama

Ar zaķiem ir jācīnās radikāli:

1. variants kā fīrera laikos nošaut tur pat pie tramvaja;

2.variants 25 gadi Kalnciema akmeņlauztuvēs

bet jamais kautkā baigi nesmuki gurkst kad brauc un jūtama tāda vibrācija, itkā kaukādas ne pārāk gludas detaļas beržās viena pret otru- vai tikai tam vagonam neiet uz beigām garantijas termiņš?

A ko tu dzelžiem padarīsi? Tiem ir tendence čīkstēt un vibrēt

Bams 10.07.2012 10:38
Bams 02.07.2012 10:05

Urlu tramvajdrifts.

skatāmās pirmās 20 sek, tālāk tik klerku buldēšana.

www.youtube.com/...

Bams 29.06.2012 13:09

Nu šis noteikti ir garāks par mūsu 4-sekciju.

transphoto.ru/...

Linca, Austrija.

Bams 29.06.2012 12:49

Rxx rakstīja: Šitādā rakursā tas četru sekciju trambulis neizskatās neko garš, bet gan jau "dzīvē viss ir savādāk"...

Bet nu kamēr viņš nekursē pa manu Pārdaugavu, tikmēr pa lielam pofig.

Ja kas, tad nākošnedēļ aprit mēnesis kopš manas vēstules RS par iespēju ieviest pēcapmaksu par sabtransa lietošanu. Līdz šim vienīgā atbilde, ko saņēmu bija par to, ka priekšlikums ir padots tālāk. Ej nu sazin, vai tā skaitās oficiālā atbilde (kas pēc likuma ir jāsniedz mēneša laikā), vai nē... Nu to tad sākšu skaidrot mēneša jubilejā.

Atbilde noteikti būs. Tikai cik zinu, diezin vai viņi uz kaut ko tādu izies. Pārāk lieli riski kā man skaidroja.

Bams 29.06.2012 12:47

IkdienasViesis rakstīja: Un ko domā paši vadītāji par 4- sekciju braucamo ? Ir viņiem luste ar tādu braukt ? Alga droši vien ka lielāka. Kā durvju pārredzamība ? Droši vien, ka ar video palīdzību. Savulaik,senākos laikos, viens ilggadējs tramvaja vadītājs ( kurš pirmais vadīja retro tramvaju) man stāstīja, ka visdrošāk jūtoties vadot tikai vienu vagonu, bez jebkādiem piekabīnāmiem"vāgiem"... Protams, saprotu, ka šodien jau tehnologijas ir pilnīgi citas.

Par atalgojumu uz 4-sekciju es nezinu. Varbūt kaut ko piemetīs. Zinu, ka maksā mazāk, ja brauc ar 1 vagonu veco Tatru. Piemaksas ir tiem autob/trolejbusa vad. kuri brauc ar garmoškām.

Durvju redzamība ir laba, spogulis rullē

Ir arī video, kur viss salons labi pārredzams 15 collu ekrānā virs galvas, kabīnē.

Daudz sliktāka redzamība ir uz vecajām Tatrām, kur 3 durvis atrodas nedaudz slīpumā, vagona beigu sašaurinājumā. Tad otrajam vagonam lāgā neredz ne 1 ne 3 durvis. Viss notiek paļaujoties uz signalizācijas lampiņām- nodzisa, značit durvis ciet un var braukt.

Bams 28.06.2012 18:01

Palaidniex rakstīja:

Pēcāk laidīs ar passu imitējošo svaru ... un tad arī pa līniju izlaidīs, lai var saprast - vai nekur nesprūst?

Iesprūst? Ja izbrauca 3 sekciju, tad izbrauks arī 5 sekciju Visi rati izņemot pirmos ir velkošie, slodze sadalās vienmērīgi. Problēmas varbūt varētu būt, ja tikai pirmie vilktu, bet pārējie būtu velkami, tad gan. A tā...

Pa pilsētu jau ir braukts kopš pag. nedēļas.

Kā viņiem ir ar tehnisko pusi? Čehi ir kārtīgi pasvīduši salīdzinot ar pirmo trambuli? Un kas būs ar gļukiem dēļ ziemā apsarmojošajiem vadiem? To ir atrisinājuši?

šādas tādas bērnu slimības vēl ir un visas ir saistītas ar borta datorsistēmu, nekas vairāk.

Par vadiem? Hmm, neko neesmu dzirdējis. No kurienes tāda informācija? Ja ir kārtīgs apledojums, tad nekust nekas-stāv kā jaunie tā vecie un arī troļibusi. Bet Rīgā tas notiek ārkārtīgi reti.

Bams 28.06.2012 16:42

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Runājot par jaunajiem tramvajiem:

Pirmais 4-sekciju izmēģinājuma braucienā pie Alfas.

transphoto.ru/...

Līdz Turinei tas pakaļgaitā vilka?

Un kā pirmais testa laidiens? Viss labi? Cerības attaisnos?

Jā, aizmugurē, zem vāka ir pults, var braukt atsprākleniski kamēr vēmiens nāk

Nu, kādas tur cerības, tehnika kā tehnika, iesākumā biki bez passiem jāpadarbina

Bams 28.06.2012 15:54

Runājot par jaunajiem tramvajiem:

Pirmais 4-sekciju izmēģinājuma braucienā pie Alfas.

transphoto.ru/...

Bams 28.06.2012 15:41

IkdienasViesis rakstīja:

Varbūt Bamam kaut kur irpieejamas bildes par veco jūrmaleni un kalnciemielas apkārtni - varētu kādas ielikt apskatīšanai?

Nu tā uzreiz pateikt ir vai nav nevaru, būs jāpameklē.

Ir bildes no krietni senākiem laikiem, bet nedaudz no citas vietas:

Slokas/Kalnciema \"krusts\" skatienā uz Iļģuciemu-

photo.qip.ru/...

Kalnciema ielas posms starp Baložu-Vīlipa- forum.myriga.info/...

Bams 26.06.2012 15:30

Agrāk un tagad

forum.myriga.info/...

Bams 22.06.2012 23:54

ak rakstīja: Nu, Redaktor, piedod, bet tā Mondeo Reklāma ir pāri visām robežām visu ekrānu aizklāj, un katru reizi, kā tikai pāršķiru lapu nafig man tas Mondeo nav vajadzīgs, mēru vajag zinat ar uzbāšanos.

:@ ;( (yawn) (car) (dance) (d) (roll)

Bams 22.06.2012 12:50

smaidiigais rakstīja: Rīgā ir ideāli priekšnoteikumi lai lielu daļu centra ielu pārtaisītu par vienvirziena ielām - tad piem. Valdemāra un Čakmarijas iela būtu ar normālām 3 joslām katrā virzienā.

Bet kur nu tādus radikālumus...

pateikšu, ka tāds plāns pastāv jau gadus 3-4, čakene uz Purčiku, Brīvībene uz centru. Ļoti ceru, ka nerealizēs. Diezgan liels murgs sanāk. Pie tam sabiedriskos plānots atstāt, kur ir.

Bams 22.06.2012 12:46

Rxx rakstīja: To rakstu īsti neizlasīju, bet man liekas visai stulba ideja par tādu guļošo visas pieturas garumā.

Pirmkārt jau tas nozīmē, ka visi lieki bremzēs pie uzbraukšanas un nobraukšanas.

Uzbraukšana būs lēzena, tas nebūs guļošais policis klasiskā izpratnē.

Plaši populārs veids ārzemēs, kā risināt pieturu problēmu.

Otrkārt - tas ir pilsētas centrs un lai gan it kā pieturā apstāties / stāvēt nedrīkst, tas tomēr mēdz notikt. Šobrīd tādas situācijas var elementāri apbraukt pa sliedēm, bet šādā gadījumā tur ir kaut kāda stulba apmale, kas to traucē.

Būs vien tādi jau laikus jāapbrauc pa sliedēm. Cerams, ka nestāvēs.

Bams 22.06.2012 12:35

Seene rakstīja:

Bija jau tāds projekts - visā garumā rekonstruēt Barona iela. Tam laikam plānojās tur vispār aizvērt satiksmi uz ~2 gadiem.

Projekts par baronielas rekonstrukciju ar sliežu pārlikšanu gar ielas malām nekur nav pazudis, vien atlikts uz laiku. Rekonstrukciju var veikt gada laikā.

Idejas bija vairākas.

Otrais variants paredz abu sliežu ceļu pārlikšanu gar ielas vienu malu. Kā piem. Slokas ielas tālajā galā vai sākumgalā, parkā. Manuprāt sakarīgākais no visiem variantiem, jo līdz ar to arī autobraucēji mazāk tiks ierobežoti savā kustībā un manevros.

Bams 21.06.2012 0:01

Kāds te prasīja kāpēc joprojām nav normālas pieturas zemgrīdas tramvajam. kam ir interese, šeit var izlasīt.

www.ves.lv/...

Sorry, bet krieviski. Latviešu\" prese\" par tādām lietām neinteresējas un neraksta.

Cirks 6 gadu garumā. Kā no nekā uztaisīt mega problēmu un pēc tam vēl maksimāli mēģināt uzvārīties. Bet nu tā pa maksimumu...

Bams 19.06.2012 17:18

Saka, ka Rīgā transports sūdīgs. Mums te viena vāciešu delegācija bija, šie visi šausmās, kā tā (kā Rīgā) var pārvietoties.

Bet var braukt arī šādi un nekunkstēt

www.youtube.com/...

Bams 19.06.2012 14:50

Pirmais rakstīja:

krasta lido (arī jāslāj gabals kājām).....

12.buss pieved gandrīz pie durvīm, aizved tieši no ieejas.

bet ko tūristam darīt bišumuižā vai pļavnieku kapos

Kā ko? Zini cik daudz rodstveņņiku guļ Pļavnieku kapos tiem pašiem no Bolderājas vai Zoļuka? Huļiš viņi ne tūristi? Tak ne jau biežāk kā vienreiz gadā atvelkas Atbalstam vietējo tūrismu: Bolderaj- Plavki

Bams 19.06.2012 14:15

Seene rakstīja:

Bet joprojām nesaprotu, kas traucē likt klāt burtu, kā to dara citur Eiropā? A3 un T3?

Traucē tie paši, kuri uzskata, ka tad bez lielām problēmām troleja vieta varēs palaist busu. Ķipa netiešā trolejbusu likvidēšana. Jo pasažierim pieturā jau pēc būtības ir vienalga, kas to aizvedīs paredzētajā virzienā- trolejs, buss, kamielis vai motorlaiva. ka tik numurs riktīgais

Plāns par vienotu maršrutu numurizāciju ir. Tm1-10, Tb-11-30, A 30-...

Tieši vai netieši, bet pamazām tas realizējas: Tbusam jau pasen nav vairs 2., 4., 6., 7., 8., 10 maršrutu. 1.maršrutu ļoti iespējams slēgs vai aizvietos ar busiem jau itin drīz. Tāpat 9. Atliek 3. un 5. Pārdēvēs.

Un kāda krāniņa pagarinājuma pēc vajag pēc iespējas lielāku ciparu?!?!?

Pasaulē ir ļoti daudz dīvainu cilvēku. Vai nu katram dakteri klāt pieliksi, lai noskaidro iemeslu...

Bams 19.06.2012 13:03

Palaidniex rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Uz kuru gadu šāda ir spēkā?

i45.tinypic.com/...

Spriežot pēc tā, ka maršrutu numuri jau ir, bet ir rekvizēti un vairs nav 10., 11., 12. un 13. maršruta, tad varētu būt ap 1920. gadiem

Silts!

Ļoti!

tas no 1926. gada "Vadonsis latvju vispārējiem dziesmu un mūzikas svētkiem" rokasgrāmatas

Nu skaidrs. Vnk kaut kur 1928-29 sāka likt atpakaļ tos maršrutus, kurus 1.Pasaules kara laikā noskrūvēja nost.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti