Crankshaft rakstīja: Bams
RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.
=====================
Bombardieris gan neko īpaši neparedzēja galamontāžu šeit,
visaptverošāko projektu lika priekšā taisni CAF. Tas tā, cik
dzirdēts, jo dzelzceļa tehnika īsti nav mana sirdlieta.
Cik dzirdēju, tad arī Bombardieris bija gatavs vienu no savām rūpnīcām, šķiet Polijā, vai Ungārijā demontēt un pārvest un uz Rīgu.
CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.
=====================
Kaut kas jau viņiem tur ir, ķippa CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar
sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur
braukt ta nau
Nava gan, tas tiesa. CAF Urbos tf1.mosfont.ru/...
salīdzinoši estētisks ir, bet tehniski būtu katastrofa mūsu sliedēm: tam nav pagriežamo riteņu, zem katras 1/3/5/7 utt sekcijas ir riteņi, kuri grozās kopā ar to. 2/4/6 utt sekcijas ir iekaramās. Iegūtu vienīgi pasažieri, jo tam ir ērtāks salons bez liekām tumbām zem benķiem.
Pirmais rakstīja: incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?
Vēl nē.