Einstein rakstīja: Tas, ka ķīlis ir aizsardzībai, zinu, bet, ja pēc katras pļaušanas reizes šamējais ir jāved uz servi, jo vismaz pēc šo vārdiem tanī motorā labāk pašam nelīst, par ko arī daļēji piekrītu, tad tas sāk konkrēti tracināt! Man zāle jāpļauj tādā vietā, kur 100% būs kāds nokritis zariņš vai suņa nomests kaula gabals, tāpēc ir vēlme iegādāt tādu motoru, kurš būtu no šāda viedokļa izturīgāks.
sūdīgs esi pļāvējs! No kauliem uc mēsliem ķīļi nelido! Jo kauli uc mēsli paši pa gaisu lido! Baidies no celmiem un akmeņiem, un tie toč jauni nez vai tev izaug ar intensitāto pieci pa nedēļu
risinājums - mēģini pļaut augstāk, nevis mauriņu skūt
Aha, kaulu ekspert! Vot kāreiz no kauliem un citiem mēsliem šitam Tecumseh motoram tie ķīļi lido! Katrā gadījumā neba nu es speciāli braucu tām drazām virsū, bet značet tas s.ds ir pietiekami mazs, lai nepamanītu, bet spēj to ķīli izsist.
Tas, ka ķīlis ir aizsardzībai, zinu, bet, ja pēc katras pļaušanas reizes šamējais ir jāved uz servi, jo vismaz pēc šo vārdiem tanī motorā labāk pašam nelīst, par ko arī daļēji piekrītu, tad tas sāk konkrēti tracināt! Man zāle jāpļauj tādā vietā, kur 100% būs kāds nokritis zariņš vai suņa nomests kaula gabals, tāpēc ir vēlme iegādāt tādu motoru, kurš būtu no šāda viedokļa izturīgāks.
Jaunulis rakstīja: Kāds var ieteikt labu zālespļaujmašīnu? Prasības ir, lai nebūtu dārgāks par 250 ls, būtu ar benzīna motoru un savācējkasti.
iesaku ar BRIGS... motoru,tas var būt uzstādīts uz dažādas firmas pļāvējiem,un laba lieta ir regūlējama gāze(motora apgriezieni)
Piekāst tos apgriezienus! Jāpļauj šā kā tā ar maksimālajiem apgriezieniem, ja vien neesi mauriņa pedants, kas pļauj katru dienu ataugušos 3 milimetrus... Mani gan interesē, vai tehniski B & S ir labāks par citiem. Tehniski labāks šajā gadījumā nozīmē, vai pēc mazākā cirtiena pa nokritušu egles čiekuru neaizlido tas ķīlis, vai kā viņu tur..., vai sistemātiski nerij eļļu un tā....
Yukki rakstīja: Diez ir iespējams nopirkt tikai rāmi bez motora? Es gan nezinu, kas par brandu tas ir, no tāluma viņi visi vienādi.. Laukos sencītim izpļaujot "mauriņu" vairāku hektāru lielumā pļāvējam ir pilnīgi izjucis rāmis, bet motors vēl dūc kā bitīte! Kam tur bija motors nojucis, moš varam mainīties?
Davai mainamies! Tu man motoru, es Tev bundžu. Pēc tam Tu meklēsi motoru un es rāmi!
Ja galīgi nedabūšu jaunu motoru, par ko gan dikti šaubos, tad uzdāvināšu Tev to rāmi...
Hmm, nu ja Tu taisies pļaut 2 mēnešus augušu zāli, tad Tev vajag trimmeri, nevis stumjamo....
Man kāreiz pļaujamā platība arī ir ap 2000 kvadrātiem. Neko es tur negrābju; viss paliek turpat un līdz nākamajai reizei pāri nekas vairs nav palicis. Ar to kasti tikai nočakarēsies. Kaste pilna- pļāveklis jānoslāpē, kaste jāizber/jāaiznes, jāliek atpakaļ, atkal jāpiestartē pļāveklis. Nezinu, vai ir vērts. Visa tā locīšanās, staigāšana nogurdinās vairāk, kā pati pļaušana. Īpaši, ja Tev jāpļauj tie 2000 m2.
Man lietošanā kādus 4 gadus ir Oleomac ar savācējkasti. Sākumā biju baigi starā par to kasti, bet sāka piebesīt, jo ātri pildās (īpaši, ja ir paslinkots un zāle jau ir pagarāka), tad vainu jānes uz komposta kaudzi, vai visu laiku blakus vajag ķerru, kur to zāli bērt. Ej nu skaraidi visu laiku. Bez tam ideāli tīrs mauriņš tāpat nepaliek un tas tad vienalga jāsagrābj. Tā kaste nafig nav vajadzīga. Točna saku! Ja vien, protams, bērnelis vai sieva visu laiku neskrien pakaļ...
Tagad motors saka ardievas. Tas gan paša vainas dēļ, jo tika pastrādats bez eļļas kādu brīdi...
Man ir funktieris nopirkt savam pļāvējam tikai jaunu motoru, jo bundža ir laba un viss tas pasāciens sanāktu lētāk. Tagadējais ir Tecumsec, bet der analoģisks Briggs & Stratton, kurš itkā esot labāks. Kāds zin, kā ir īstenībā? Internetā var pa dikti humānām naudām nopirkt, bet galīgi nav bijusi pieredze ar pirkšanu netā....
Tapeksā var iznomāt. Kāreiz pagājušajās brīvdienās biju paņēmis. Viņš uzrāda gan elekstrības vadus, gan arī metāla un plastmasas caurules. Paši Tapeksa vīri gan nemācēja neko sīki par to pastāstīt, kā šamējais jālieto, bet, ja izlasa instrukciju, kas pat ir latviešu valodā, tad viņš ir vienkāršs kā kalkulators.
Ņēmu viņu, jo grīdu uzrāva augšā, bet apakšā plastmasas apkures caurules. Vajadzēja kautkā tos dēļus pieskrūvēt pie betona. Mērfijs jau nesnauž, tāpēc, ja būtu uz buj duj urbis dībeļiem caurumus, noteikti būtu uzbliezis tām trubam virsū.
Einstein rakstīja: Skolas laikā tika iepirkts zapiņš, kuram aiz nav ko darīt, tikai nocirsta pakaļa un skats no sāna bija apmēram kā zaz vabolei, kurai vēl no pakaļas lien laukā motors. Kā jau tādam zapiņam pieklājas, viss turējās uz puņķiem un pēc fig viņ zin cik kilometru brauciena pa mežu, ģeneratora siksna aizlidoja pa gaisu un brauciens apstājās. Tā kā aķis arī bija tukš, ka pietiek tikai piešķilšanai bet ar to līdz mājām tikt nevar, tad tika uzmeistarota ģeneratora siksna no visādas drazas, kas bija bagāzniekā, t.i. kautkāda šņore, lupatas, sazin kas vēl, bet, galvenais, tāds normāls vada gabals. Viss sagatavots, var šķilt klāt. Stumšanas gods tiek man un turēdamies pie motora, jo pakaļas, kā jau teicu, viņam nav, tiek stumts. Brīdī, kad šamējais arī pielec un 2 sekundes strādā, trūkst pušu sameistarotā siksna un es attopos sūnās ar sarkanu ģīmi, kas sūrst tā, kā būtu dabūts ar karstu gludekli.
No vada labāk ģeneratoram siksnu netaisīt.......
Nu, ārkārtas gadījumā siksnu var uztaisīt no sieviešu zeķubiksēm - tās ir elastīgas un izturīgas
Diemžēl grabažniekā nebija un arī kokos nekarājās....
Skolas laikā tika iepirkts zapiņš, kuram aiz nav ko darīt, tikai nocirsta pakaļa un skats no sāna bija apmēram kā zaz vabolei, kurai vēl no pakaļas lien laukā motors. Kā jau tādam zapiņam pieklājas, viss turējās uz puņķiem un pēc fig viņ zin cik kilometru brauciena pa mežu, ģeneratora siksna aizlidoja pa gaisu un brauciens apstājās. Tā kā aķis arī bija tukš, ka pietiek tikai piešķilšanai bet ar to līdz mājām tikt nevar, tad tika uzmeistarota ģeneratora siksna no visādas drazas, kas bija bagāzniekā, t.i. kautkāda šņore, lupatas, sazin kas vēl, bet, galvenais, tāds normāls vada gabals. Viss sagatavots, var šķilt klāt. Stumšanas gods tiek man un turēdamies pie motora, jo pakaļas, kā jau teicu, viņam nav, tiek stumts. Brīdī, kad šamējais arī pielec un 2 sekundes strādā, trūkst pušu sameistarotā siksna un es attopos sūnās ar sarkanu ģīmi, kas sūrst tā, kā būtu dabūts ar karstu gludekli.
LyNx8 rakstīja: Tikko parēķināju atšķirības degvielas izmaksās starp Pasātu (dīzelis - vid 6,2l) un MiGalu (benz - vid 9l) = bļin, mēnesī sanāk teju 60 Ls starpība, gadā ap 700 Ls (uz 30 tk km).. Ej nu saproti, kas labāk...
Aber, ja to visu rēķina ņemot vērā kreisā dīzeļa cenu, starpība ir vēl lielāka. Man nācās kādas pāris nedēļas braukt ar 1.7 dīzeļopeli un tad likās, ka tas konstruēts izmantojot degvielas nezūdamības likumu Tas, ka viņš nu galīgi neiet, jau ir cits jautājums....
Hmm, tagad vairs tik precīzi nepateikšu, jo piekari remontēju pasen un cenas ļoti iespējams ir mainījušas (neba uz leju ). Vienā konkrētā sevisa apmeklējuma reizē tika mainīts: priekšējās kolodkas, priekš. riteņa bremžu cilindrs, stūres pirksts, 2 priekš. riteņu atsaites, apvirpoti priekšejie bremžu diski (kuri , starp citu, joprojām ir labi un pēc maiņas galīgi neprasās) un laikam vēl kautkas, bet neatceros vairs īsti kas. Kautkāds sīkums katrā gadījumā. Toreiz šiem noskaitīju, ja nemaldos, ap 160 ls, bet, liekot roku uz sirds, neapzvēru . Sen tas bija. Darīts tas viss tika Karāts Auto uz Slokas ielas. Principā man viņu darbs un cenas visā visumā apmierina, jo izdarīts tiek ātri, kvalitatīvi un plus mīnus par sakarīgām naudām, lai gan par šiem ir dzirdētas arī negatīvas atsauksmes, bet domājams, ka tas iespējams ir "sejas faktors", kad mēdz nohaltūrēt.
LyNx8 rakstīja: Paldies, Einstein, par piedāvājumu. Ja nemaldos, Tev laikam ir 98.g izlaidums, bet es plānoju skatīties kā minimums uz 99.g, bet labāk vēl augstāku gadu. Par tiem 2.4 vai 2.5 joprojām neesmu izlēmis... Phenoms un vēl vienuviet saka, ka ir baigais čakars, savukārt kaudze ar web komentiem utt. atkal neko sliktu nesaka, esot labs un ekonomisks priekš tāda tilpuma... Tad nu būs vien jāmēģina izmest līkumu, varbūt V6 dziesma mani savaldzinās....
Es kādu laiciņu atpakaļ punktierēju iegādāties Chrysler Concorde / LHS un savu Galantu nopārdot, bet tad šis tas pamainījās un tā arī nepārdevu, lai gan vēlme iegādāties kautko bikuc svaigāku joprojām ir. LyNx8, negribi iemēģināt manējo- moš' varam uztaisīt normālu darījumu?
Klau, LyNx8, ja esi ieņēmis galvā pirkt to mašiņu, tad pērc, jo jāizvēlas lietas, kas pašam patīk, nevis citam. Nav man bijusi saskare ar 2.0 un 2.4 GDI, tāpēc par tiem neko nemāku teikt, bet par 2.5 sūdzēties īpaši nevar. Kā jau teicu, mašīna jaudīga, dinamiska, tai pat laikā salīdzinoši ekonomiska priekš sava motora, jo japāņi to nav tik baigi nopakojuši, kā piemēram vācieši pasātu, tāpēc Galants priekš saviem izmēriem ir vieglāks un attiecīgi zupu dzer salīdzinoši mazāk, toties savukārt ir nedaudz skaļāks, nekā vācietis. Visus labumus bribēt nevar .Hmm, ar rūsu diemžēl bikiņ nākas pacīnīties, īpaši aizmugurējās arkās.
Viens te pirmīt minēja, ka nebūtu labi mazgāt moikā ar Karcher. Tas nebūs īsti pie vainas, drīzāk, man šķiet, ka vainīga pati aizdedze; drīzāk sadalītāja vāks. Manam arī mēdz būt, ka pēc tādas mazgāšanas nešķiļas, jo dzirksteli sit garām pa to vāku. Kad nožāvē, viss atkal ir normāli. Slinkums vienīgi braukt un mainīt
saf rakstīja: Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...
Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...
Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.
Piekare ir padārga un nav diži izturīga, lai gan tas, protams, atkarīgs no tā, kā brauc un pa kurieni brauc. Manam 2.5 automātam pa šoseju braucot uz 105 kmh ar kruīzu, izslēgtu klimu un iespējams pa vējam ir izdevies ierakstīties ap 6-6.5 l. Mašīna jaudīga, komfortabla, pēc skata plus mīnus svaiga. No remontiem pārlasīta iepriekšminētā piekare un ātrumkastei atņirdzās hidromufta, bet dabūju restaurētu un remontēju ne-Rīgā, tāpēc ierakstījos apmēram 250 latos. Pa 1.5 gadiem nekas cits arī nav bijis jāremontē.
Pievienojiet saiti uz šo mājas lapu visur, kur vien varat
Web materiāli
Lejupielādējiet un izvietojiet savās mājas lapās, e-pastos un citur.
Logo
Baneri
Prezentācijas
Drukas materiāli
Lejupielādējiet, izdrukājiet un izvietojiet visur, kur vien varat.
Plakāti
Flaeri
Jūs varat palīdzēt projektam arī citos veidos, piemēram, izstrādājot jaunus plakātus, banerus un flaerus un nosūtot dizainu mums.
Ja jums rodas kāda lieliska mārketinga ideja, kas nav uzskaitīta šeit, lūdzu pastāstiet mums! Paldies!
Palīdziet, ziedojot mārketinga aktivitātēm!
Visi saņemtie ziedojumi tiks izmantoti projekta reklāmai.
Kā veikt ziedojumu
Projekta organizācija ar prieku saņems jebkādu ziedojuma summu. Katrs santīms palīdzēs īstenot tādu reklāmas kampaņu, kas nodrošinās iespēju katram cilvēkam uzzināt par šo projektu — vienlīdzīgas iespējas katram!"
ķipa, jūs durņi, beidziet dumi blenzt, piesaistiet vairāk infantilos, lai mēs ātrāk varam sakasīt piķi un aizpirst uz siltajam zemēm....
Kindzulis rakstīja: DM: neviens neko neuzmet... vnk nesavaacaas piiplis cik vajag un viss...
kaukur tvnetaa bija pareekjinaajushi cik cilveekiem minuutee jaapieregjistreejaas lai 2u gadu laikaa savaaktu vajadziigo skaitu: nereaals cipars
tas pats ar vaardu graveeshanu.. 30s laikaa jaaiedrukaa 100 vaardi
tos n-tos vaardus jau ar rokaam nekals bet ar kvazi-stacionaaro-pi-pelizatoru vai arii kapakmenju kaleejiem buus normaals megapasuutiijums tjip outsourceeti darbi tiks kjiinaa un ta graniita blukji uz lv vesti tiks ar vilcienu pa jauno shlesermagjistraali
Steidzami jāprivatizē kādas Somijas vai Krievijas granīta lauztuves un jādibina akmenskaļu firma.
Pat līdz pirmajam ķieģelim projekts realitātē netiks, lohi naudiņu iemaksās, prjekta organizatori pazudīs
pa 17 stundām reģistrēti 294 vārdi... i togo jau vairāk kā štuka latu... ja vien tas nav speciāli tā ierakstīts, lai vairotu cilvēku pārliecīgu, ka arī šamējiem jāpievienojas..
smaidiigais rakstīja:
Einstein rakstīja: Tas, ka ķīlis ir aizsardzībai, zinu, bet, ja pēc katras pļaušanas reizes šamējais ir jāved uz servi, jo vismaz pēc šo vārdiem tanī motorā labāk pašam nelīst, par ko arī daļēji piekrītu, tad tas sāk konkrēti tracināt! Man zāle jāpļauj tādā vietā, kur 100% būs kāds nokritis zariņš vai suņa nomests kaula gabals, tāpēc ir vēlme iegādāt tādu motoru, kurš būtu no šāda viedokļa izturīgāks.
sūdīgs esi pļāvējs! No kauliem uc mēsliem ķīļi nelido! Jo kauli uc mēsli paši pa gaisu lido! Baidies no celmiem un akmeņiem, un tie toč jauni nez vai tev izaug ar intensitāto pieci pa nedēļu
risinājums - mēģini pļaut augstāk, nevis mauriņu skūt
Aha, kaulu ekspert! Vot kāreiz no kauliem un citiem mēsliem šitam Tecumseh motoram tie ķīļi lido! Katrā gadījumā neba nu es speciāli braucu tām drazām virsū, bet značet tas s.ds ir pietiekami mazs, lai nepamanītu, bet spēj to ķīli izsist.