Stulbākais, ko remontējot esi izdarījis

White_Trash Reģ.: 28.05.2004

Noskatiijos vienaa aarzemju auto forumaa, ka cilveeki labpraat padalaas ar staastiem, ko tiishaam vai netiishaam ir nodariijushi savam auto to remonteejot (vai meegjinot remonteet) pashu speekiem. Staasti ir visaadi... Dazhs atziistas, ka nav atskruuveejis ritenju skruuves/uzgriezhnjus pirms pacelshanas kaa rezultaataa auto atkal "jaarullee" lejaa, cits savukaart atziistas, ka darbinaajis auto, lai to paarvietotu motora eljljas mainjas procesa viduu (respektiivi bez eljljas). Noteikti ir bijushi gadiijumi, kad auto cietis tikai simboliski, bet tikpat labi kaadam auto vareetu buut cietis diezgan pamatiigi. Taa teikt... sky is the limit!

Lai arii pats neesmu ar paaraak plashu auto remonteeshanas pieredzi un vienmeer censhos visu dariit praatiigi un kaartiigi, laikam pats varu iesaakt. Viens no maniem izgaazieniem bija Nissan Primeeras lietoshanas laikaa, kad laikam nebiju pietiekami speeciigi pievilcis ziemas diskiem uzgriezhnjus, kaa rezultaataa braucot radaas diezgan uzkriitoshs troksnis. Pasham nevareeja ienaakt praataa, ka ritenis kljuvis valjiigs, un pieljaavu, ka gultnis kirdikt, un pat servisaa meistars paceela autinju uz paceelaaja, pakustinaaja un secinaaja, ka laikam gultnis pie vainas, bet patiesiibaa tik vien vajadzeeja, cik nonjemt kalpaku un pievilkt skruuves.

Ceru, ka shaads topiks nav bijis un ka noderees kaut vai lai nedaudz pasmietos pashiem par sevi un varbuut arii paliidzees citiem izvairiities no liidziigaam situaacijaam...

 
endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā

Opel Astra 2000+ gada automāts arī slāpa pie beigta ģenerātora. Droši vien ka bez elektrības A8 nespēj nodrošināt sev dzīvību visām ekstrām

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Peksiic rakstīja: sen senos laikos, piestraadaaju par "mehanikji" autokrosa autinjam. Vienu reizi, starp posmiem bija ilgaaks laiks, taapeec nesteidzoties taisiijaam autinju, motoru atstaajot peedeejam briidim, jo motors itkaa bija OK. Kad nu bija palikusi diena liidz izbraukshanai (posms notika Popee, taapeec izdomaajaam izbraukt sestdien agri no riita lai normaali aizbrauktu, patuseetu pa Ventspili utt). saakaam kraameet iekshaa motoru. Jau bija diezgan veels piektdienas vakars ja ne pat nakts, kad to motoru ielikushi domaajaam pielaist. Autinjsh pieleca kaa pukjiite bet uzreiz saaka shaut un shkjaudiities un muus shokeeja redzeetais - no izpuuteeja naaca balti jo balti duumu maakonji bet motorellja paarveertusies par pienu. Domaajaam, vsjo, galva chupaa, ko dariit? piektdienas naktii skuju nosliipeesi galvu, domaajaam, mosh bliive d... Tika nolemts no pasha riita skriet no Valmieras uz Riigu, pie reizes meegjinot sazvaniit vispaar kaadu kam vareetu buut vajadziigaa bliive, pie reizes meegjinot taadu nereaalu iespeeju dabuut veselu galvu noskruuveejot no kaada shrota, tachu nesekmiigi. Veel tas kas aizskreeja uz riigu pakalj bliiveem 2X uzraavaas par aatrumu uz CP. Protams nomainot bliives nekas nemainijaas un secinaajaam ka peec peedeejaa posma kuulenja un nelielas motora uzkarshanas, galva buus nedaudz saskjobiijusies, vai arii radushaas mikroplaisas un ar nozjeelu secinaajaam ka posms jaaizlaizj. Aizbraucaam bez autinja un taa kaa pasaakumus bija domaats uz 2 dienaam ar paseedeeshanu, tad liidzpanjemtie kraajumi tika izlietoti 1 dienaa, pashu sportistu Popee saseeja menti, tachu speejaam sarunaat lai palaizj. Tad nu atbraukushi maajaa un peec atieshanas kjeroties ar skaidru galvu klaat un kjimereejoties gar motoru atklaajaam ka ir nepareizi pievienota viena gumijas trubinja, kas dzeseeshanas skjidrumu dzina pa tiesho turbiinaa kursh to bija izdariijis, vairs jau nezinaaja neviens, jo tad topaa skruuveejot autinju mums bija aldara zelta

Gar zemi Vispār topiks superīgs!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

brīvdienās paziņa mainīja savai grabažai sveces. košļene mutē un ņemas, skrūvē. izskrūvēja sveci un izdomāja palūrēt caurumā. hvz kāpēc, redzēt tur tāpat neko nevar. bet nu palūrēja un tajā brīdī tirsā dundurs iekoda. šis brēc bļ un košļene pļukts caurumā iekšā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nebūs gluži remontējot, bet šodien galīgi safisos "meistarībā". Vakardien atbrauc pavēlu no Stendes kur manam Fordam izgatavoja motora pārsegu no stiklašķiedras. Īsti nebiju ievērojis kā tam Fordam īsti parādas tas kad degviela ir uz "rezerves". Pie kam nesen aºī bāķu ņemu nost un līmēju - moš ko savādāk saliku atpakaļ. NU tad nepielēju arī šorīt degvielu, un "metos" šôdienas korķos iekšā. NU tad ilge nebija jāgaida kad degviela beidzās, nu labi ka tas bija pie Uzvaras monumenta visai nesāpīgā vietā - kanniņa zobos (biju no JDM Celicas iemetis - "just in case") un uz DINAZ.

Pielēju tos 5 litrus - viss kedās, bet nu pļac kurš lika izdomāt iedarbināt, aizvērt durvis un iet notīrīt stiklu. Loģiski ka šitam verķim durvis aizcirtās ... NU tad tēloju faķīru un izklaidēju rindās stāvošo publiku ar savām izdarībām.

P.S. reizēm jopcik ir labi kad mašīnā stāv visādi krāmi !!! Karoč dabūju pēc zināmas stīvēšanās pa aizmugures vēdlodziņu to auto vaļā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

motora pārsegs no stikla šķiedras?

Fordam?

kas tad tas ir par modeli, ja nav noslēpums?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: motora pārsegs no stikla šķiedras?

Fordam?

kas tad tas ir par modeli, ja nav noslēpums?

Nav noslēpums Ford Ranger XLT ASV variants.

Orģināls ir no alumīnija sačakarēts un ilgi atstāts tāds kā ir, līdz ar ko vairs nav "metināms". Līdzīgs kapots bet īsti neder ir Explorerim un no USA man tādu atteicās sūtīt.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Pagājušajā ziemā mainīju subaram galvu (un galvas blīvi).

Darīju kaut ko tādu pirmo reizi, rūpīgi pēc manuāļa.

Salieku, un trīcošām kājām darbinu... pēc dažu sekunžu darbināšanas motortelpā parādījās eļļas fontāns.

Izrādās, blīvi bez problēmām var uzlikt divos veidos... es, protams, biju uzlicis "otrādi" - "austiņa", kurai būtu jānoblīvē eļļas pieplūdes kanāls, bija uzlikta uz otru pusi.

Smieklīgākais bija tas, ka es arī divas galvas blīves netīšām biju nopircis - jaucu vien atkal ārā un liku otro blīvi vietā - šoreiz pareizi

p.s. savādāk viss kārtībā - subars brauc arī šoziem.

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien izdomāju iesipt feniņus, 15Ls, un aizdedzes atslēgas kontaktgrupu nomainīt pats. Noravēju stūri, slēdžus, airbegu, saliku visu smuki atpakaļ, bet vienu pribambasu kurš nāca uz konusa vajadēja uzdzīt ar āmuru.Tad nu lūk, tas maita ķīniešu āmurs sadalījās reizinātājos, pārlūstot uz pusēm. Pārlūza āmura galva un viena daļa skaisti trāpīja pa spidometra stiklu to sajājot. Tagad man ir spidometrs ar skaistu caurumu stiklā! Nebūtu iesipis feniņu nebūtu caurums spidometrā!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti