piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.
Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.
un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..
piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.
Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.
un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..
ā vēl ko atcerējos...
baigi zema priekša, bieži aizķeras tā bampera gumija. pie augstajām ielas apmalēm nevar piebraukt.
ziemā un pa peļķēm nevajag braukt ar ieslēgtiem miglas lukturiem - plīst stikliņs straujas t maiņas ietekmē.
Gregers rakstīja:
1244 rakstīja: Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.
Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.
Izbrauc ar labi aprīkotu Skodu Superb 2.5 TDi automātu un SAAB 9.5 2.2 TDi, varbūt pārdomāsi-Skoda pie labāka aprīkojuma lētāka un jestrāka, SAAB pie tām pašām izmaksām ērtāks un aprīkotāks.
Es arī kad meklēju auto, tad skatijos uz saab 9-5. gribēju 3 litru dīzeli un automātu. 3.0 tid bija, bet bez automāta, tad nu kaut kā acīs iekrita opeļš arī superB bija padomā, bet kaut kāda personīga nepatika pret nosaukumu liedza to iepirkt.
reku plašajā krievzemē ir šitādi gadījumi trinixy.ru/...
savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
bobcat rakstīja:
mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež
kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?
man arī 140 lvl nespiež..
msh rakstīja: Kapeikžmiedzēji, kas iesipta sota dēļ ir ar mieru riskēt ar desmitreiz lielāku ciparu
pareizi, tāpēc arī nespraužu ebajā pirktu kuiņu un braucu tāpat.
Pie tam, lasiju par konkrētā dzinēja (3.0cdti) čipošanu uk saitos. Un tur pieredze ar lētajiem spraudekļiem ir bēdīga - ātri nobeidzas vai nu sūknis vai turbīna vai vēl kaut kas. Vienīgais pareizais risinājums ir softa upgreids jeb remaps.
msh rakstīja: Mazs sīkums - ir kompji, kuriem jāpārlodē [vecākiem aparātiem], jaunākiem jāupgreido firmware, bet vislabāk, ja to izdara speciālists
Tieši tā, manā gadījumā ir otrais variants.
rrupucis rakstīja:
mansotraises rakstīja:
bobcat rakstīja:
mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu
kas ir reāls piedāvājums? man ar ir sportiska interese, bet 140 Ls kabatu nekādi nespiež
kas pa 140 LVL paveiks un dos savam darbam garantiju? jebšu keksi iespraudīs kautkādu širpotreba kuiņu un brauc laimīgs?
man arī 140 lvl nespiež..
par kādu garantiju vispār iet runa? par pašu čipu? nu un? tāpat tev chiptuning.lv sūkni nemainīs, ja nojāsies
lasot jautājumu jau ir rakstīts "savam darbam garantiju". tas nozīmē ka cilvēks garantē sava darba kvalitāti un viņa darbības rezultātā netiek bojāts auto. Par to kurš ko mainīs vai nemainīs ir cits jautājums.
Turklāt tepat topikā var atrast, ka runa iet par softa nomaiņu/upgreidu nevis čipa iespraušanu tuvākajā caurumā.
Tā kā man ir izdevies atrast labus meistarus, kas mīl savu darbu, tad es visus savus auto remontēju pie viņiem. Un viņi atbild par savu paveikto. Labs meistars ir kā ģimenes ārsts tavam auto. katrā vizitē pārbaudīs vai viss ir ok un viņa iepriekšveiktie darbi/detaļas/škidrumi/utml ir kārtībā. Ja kaut kas ne tā, viss tiek nomainits.
Diemžēl nav izdevies vēl atrast labu autoelektriķi, tādēļ ari pagaidām meklēju tādu.
Jo nav māksla iebraukt pie tēvoča Koļas aka megašķunēris. Un tas tad nočipos/upgreidos tā to autokompi, ka pēc tam puse autoelektrības nestrādās. Pilns ss ar tādiem zenon/čip meistariem.
man ir bijis, ka atkratās kaut kādi vadi un grab pret bardačoku vai pret maģi.
reiz arī liktās signalizācijas vads, kas iet pa stoiku uz kustības sensoriem grabēja.
tiesa gan tas ir opelis un plašās krievzemes zēni savos saitos salikuši faq ar to kur dzivo visi zināmie "siseņi" un kā tos novērst.
tikpat labi tas var būt kāds sīks akmens kas kaut kā iekritis priekšā pie loga. un tagad tresī. Zem haubes pa vasaru savācas pilns ar lapām un citiem sūdiem. moš tur kaut kas grab.
nu tā šorīt redzēju darbībā tos fotoradarus. aiz baložiem, pret kokzāģētavu laikam. braucu no Kekvas puses un jau no līkuma whistlerpro58 draudzīgi uzmaida Ka frekvence. attiecīgi ~ 500m pirms sanāk, ka jau ņem
marrutkis rakstīja: www2.videogaga.lv/...
tas ir tas par ko runāju
es arī kad garām braucu, likās ka tā ir šodienas pokazuha - žurnālisti ar kamerām utt. Tā teikt - lielajiem puikām jaunas spēļmantiņas un tagad stāv visi riņķī, rīvējas un klaigā "iedo man, iedo" kad apniks, tad noliks zaļos vīriņus, lai sāk atpelnīt.
šitām lietām, ko OIZO stāsta, būs vienkāršs risinājums - ja ielas brauktuvē kaut ko iestrādā, tātad tas ir paliekošs un zināms. Attiecīgi, saliec pieturzīmes savā gps un lai tas tevi savlaicīgi brīdina ka tuvojies tām.
OIZO rakstīja:
Nejauc statistikas aparātus ar ātruma mērītājiem. Pašlaik nevaru ātrumā atrast to vācijas saitu kura ražotie radari tika ņemti par piemēru un iespējams ka kāds tāds pat tika nopirkts, precīzi nezinu. Bet la Tu saprastu kas ir kas apskaties šo un sapratīsi ka ātruma radars nav tikai lazera sistāmas radars. www.redspeed-int.com/...
Nu šitādus brinumus ilgi vēl uz LV ceļiem neredzēt un ja arī parādīsies, tad savā maršrutā, pat aizsietām acīm zināsi kur bremzēt - tieši tāpat kā zini kur ir bedres utml.
nu tā reku ir bildes www.apollo.lv/... spriežot pēc bildēm tiek izmantots šāds te www.multanova.ch/...
ja izmanto Multaradar C tad ir 24.100 GHz un jābūt K bandam. Bet mans lētais whistlers mēdz reizēm jaukt rādija Ka. Kaut gan iespējams, ka izmanto arī Multanova 6F un tas jau darbojas uz 34.36 GHz.
Seene rakstīja:
Marteens rakstīja: Dažiem viela pārdomām.Vairāk nekas.
kam? mērķauditorija nezin, kas ir pārdomas.
Drīzāk es teiktu: kā var domāt, ja nav ar ko.
šī paša iemesla pēc, lai sīkie nespārda beņķus un ir arī vieta mantām - nopirku Signum. ērts, plats, aizmugurē beņkiem regulējas slīpums, tos var bīdīt arī uz priekšu un atpakal. ja nav aizspriedumu pret opel marku, tad ir vērts pirkt. parasti tie ir arī labā komplektācijā ar visām extrām. ja ir interese palasi te www.autoreview.ru/...
mazdainis rakstija ka ceļo. tad nu barčiks ar vēsiem padzērieniem sīčiem un pašam ir tieši laikā.
nu omega pēc kritērija nederēs, jo meklē cilvēks pēc 2000gada
nav ko atvainoties katram savs.. man savukārt V70 liekas kā padomjlaiku sekcija ar lieliem un kantainiem stikliem
veiksmi auto iegādē! un lai labi ripo
es pirms signuma skatijos arī uz volvo S60, bet vietas aizmugurē tur nav kā tādas. V70 jau iepriekš minēju kāpēc nepatīk. S80 pārāk lempīgs izskatās. Jauna auto izvēle vienmēr ir grūta un katrs izvēlas to kas patīk un ko var atļauties, ne tikai nopirkt, bet arī uzturēt.
ierunājās te par fr-v un es atcerējos ka ir sēdēts aizmugurē Toyota Avensis Verso. vieta likās pietiekoši. papēti to variantu
par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.
staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.
katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.
un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis