Kārtot: Augošā secībā
Taisniiba 05.01.2009 2:14

ATRISINĀJUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noņem pārtraucēju, indukcijas spoli, kondensatoru no korpusa.

Katru detaļu ar smalko smilšpapīru patīri tajās vietās, kur ir kontakts ar aizdedzes korpusu. Pašu korpusu arī un, protams, trīs tajās vietās, kur aizdedzes korpus stiprinās pie motora korpusa.

Pārtraucēju ar smalku vīli pielabo un, protams, 0.35mm atstarpe!

PROBLĒMA: stāvot mitrā telpā pēc gada jau "-" pazūd - korozija.

Taisniiba 25.04.2008 18:55

Crankshaft rakstīja: Papiira filtram neko tur izmazgaat nevar - shkjidrums kopaa ar mazgaashanas liidzekli aizsit ciet poras. Var izpuust gaisa pluusmai preteejaa virzienaa, bet nu arii max 1 reizi, un pie reizes mekleet jaunu. Nu nav shis daikts apkopjams, taapat, kaa neizjaucamie ellas filtri.

Ruu@uto

skaidrs!

Taisniiba 25.04.2008 1:20

Baisulis rakstīja: Šitais dzēks arī prežus mazgā,lai var saņķiku izcirst

Pieņemsim šī ir viņa atbilde uz jautājumu:

-Vai gaisa filtru var atkārtoti izmantot?

Topiks slēgts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taisniiba 25.04.2008 1:12

Kindzulis rakstīja:

Taisniiba rakstīja:

Baisulis rakstīja: Tu tualetes papīru arī mazgā ziepjūdenī,žāvē,gludini un lieto vēlreiz?

Nu jau pa traku aiziet! Iesakiet kādu skalojamo līdzekli (inovatīvu)!

brauc ka nu bez.. vismaz buus kas uzcep topiku- kaa leetaak uztaisiit kapitalku motoram... ar pakulaam gredzenu vietaa... vai labaak tomeer virpot no ftoroplasta

max ko var ar papiira filtru dariit (arii razjotaaju ieteikts) izpuust ar saspiestu gaisu... [/]

Tev nav taisnība! Agrāk es arī tā domāju, bet patrāpījās krievu grāmata, kurā izlasīju arī papildus metodi bez izpūšanas kā arī tu minēji (sk. sākumu)!

Taisniiba 25.04.2008 0:52

Baisulis rakstīja: Tu tualetes papīru arī mazgā ziepjūdenī,žāvē,gludini un lieto vēlreiz?

Nu jau pa traku aiziet! Iesakiet kādu skalojamo līdzekli (inovatīvu)!

Taisniiba 24.04.2008 0:29

LIQUI MOLY

___________ADDITIVE

____________________SPAREN

___________________________KRAFTSTOFF

Taisniiba 19.01.2008 19:10

BMW 320i Touring cik spēcīgs ir motors salīdzinājumā ar iepriekšminēto?

Taisniiba 18.01.2008 13:13

GirtzB rakstīja: pirmkārt pastieties uz apgriezieniem, šitas citāts noteikti ir par WTCC motora tēmu(atbilst precīzi)

īsi sakot šis motors bija iekš šāda auto:

img225.imageshack.us/...

Tas motors arī ir no šī auto, bet kāds patēriņš man interesē, un vai tādu var dabūt?

Taisniiba 18.01.2008 0:06

bummerr rakstīja:

Taisniiba rakstīja: BMW Typ 320i E46

Sešcilindru

ca. 270 PS bei ca. 8.800 U/min

ca. 230 Nm bei ca. 7.000 U/min

9.000 U/min

Vienkorpusa alumīnija cilindra bloks ar iepresētām Grauguss-cilindrabuksēm.

Kas tas ir par motoru (ja uzlabots)? Izturība un jauda cik lielāka?

runa iet par 2.0i kas no 2001.g. tiek likts e46? ar 170zs? un 2200cm3?

ja tas, tad tur nothing special. skaitas forseets divnieks, grieze nav taa kaa 2,5i pat ar dekompreseto 170zs...

Taads tika testeets dabaa- 320ci 2002.g. VS 1999.g. 323i, tiesham nekaa ipasa, pat paterins tam bija kaa 323 un parametri sliktaki. Ka teica gavriki no latbemas, tad resurss tam, kaa jau forseetam motoram, bus iisaks un lielaka iespeja iegut shaiziites

Es pieminēju 270 zs..., bet kāds `DRIFTS` sanāktu ar šādu motoru?

Taisniiba 17.01.2008 0:39

Vilks rakstīja: es braucu ar 2007 gada diizeltpolo ar 1,4td, nezinu kaadaa kraasaa man tas motion sanaak, bet gandriiz 20 000 km noripoju kopsh 06.2007.

kaadi ir konkreetie jautaajieni?

Cik dzirdama ir dzinēja darbība?

Salons grab/negrab?

Tehniskas problēmas pie tevis jau nobrauktajiem 20 000km?

Taisniiba 15.01.2008 17:22

sinhro rakstīja:

Taisniiba rakstīja: VW Polo BlueMotion:

3,9l/100km

3 cilindru-dīzelis ar turbīni

80 ZS

Vaik kāds ar šādu auto pārvietojas, un vai ir izdevīgi no ekonomiskās/tehniskās puses?

Gadījumā nav ar zemo grīdu?

Pēc bildes internetā skaties? Šobrīd šāds auto ir populārs Vācijā!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti