Chankaishi rakstīja: Vieniigais - vai auto razhotaaji to gribeetu - kljuut par izmeegjinaajuma trusiishiem?
Avotiņa efekts
Tak 100% visi ražotāji ir izmēģinājumu trusīši Jebkurš agregāts tiek pakļauts ntajiem izmēģinājiem, gan laboratorijās, gan arī reālos eksplutācijas apstākļos! Tā kā mums ir salīdzinoši mazs tirgus, tad šeit tā prakse nav tik bieži sastopama- taču ir diezgan plaši sastopami gadījumi, kad rūpnīcas piedāvā klientam nomainīt kādu agregātu (tai skaitā arī dzinēju) uz izmēģinājuma laiku reālos ekspluatācijas apstākļos. Pēc tam maina atpakaļ un sūta uz rūpnīcu atpakaļ- uz ekspertīzēm. Pie mums (LV) zinu tikai vienu tādu gadījumu, kad tika testēti mežinieka tilti. Vienas firmas visām mašīnām nomainīja velkošos tiltus (protams, par rūpnīcas līdzekļiem) un tas viņus ekspluatēja 2 gadus, pie kam- mazākā defekta gadījumā, bija jāmaina viss tilts un esošais sborā jāsūta atpakaļ uz rūpnīcu (ar visu eļļu iekšā). Un pie apkopes, pirms nolej eļļu bij jāpaņem eļļas paraugs nosūtīšanai
Lielajos tirgos (skandināvija, Vācija, UK, Brazīlija, Austrālija, u.t.t.) tā ir diezgan izplatīta prakse
Automašīnas eļļa
Es vēlos nomainīt eļļu savam auto Audi A6 2.4 1997 gada, tātad jautājums ir sekojoš, kāda eļļa būtu viss otimālākā šim auto? Neiet runa par to kāda būtu lētākā vai dārgākā, bet servisā jautājot ceņšas iesmērēt dārgāko kas viņiem ir uz vietas. Un 3 dažādos servisos iesaka 3 dažādas eļļas, tāpēc arī netieku gudrs kas labāk.
Jau iepriekš paldies par atbildi.