Automašīnas eļļa

lamerok Reģ.: 23.04.2008

Es vēlos nomainīt eļļu savam auto Audi A6 2.4 1997 gada, tātad jautājums ir sekojoš, kāda eļļa būtu viss otimālākā šim auto? Neiet runa par to kāda būtu lētākā vai dārgākā, bet servisā jautājot ceņšas iesmērēt dārgāko kas viņiem ir uz vietas. Un 3 dažādos servisos iesaka 3 dažādas eļļas, tāpēc arī netieku gudrs kas labāk.

Jau iepriekš paldies par atbildi.

 
krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Vieniigais - vai auto razhotaaji to gribeetu - kljuut par izmeegjinaajuma trusiishiem?

Avotiņa efekts

Tak 100% visi ražotāji ir izmēģinājumu trusīši Jebkurš agregāts tiek pakļauts ntajiem izmēģinājiem, gan laboratorijās, gan arī reālos eksplutācijas apstākļos! Tā kā mums ir salīdzinoši mazs tirgus, tad šeit tā prakse nav tik bieži sastopama- taču ir diezgan plaši sastopami gadījumi, kad rūpnīcas piedāvā klientam nomainīt kādu agregātu (tai skaitā arī dzinēju) uz izmēģinājuma laiku reālos ekspluatācijas apstākļos. Pēc tam maina atpakaļ un sūta uz rūpnīcu atpakaļ- uz ekspertīzēm. Pie mums (LV) zinu tikai vienu tādu gadījumu, kad tika testēti mežinieka tilti. Vienas firmas visām mašīnām nomainīja velkošos tiltus (protams, par rūpnīcas līdzekļiem) un tas viņus ekspluatēja 2 gadus, pie kam- mazākā defekta gadījumā, bija jāmaina viss tilts un esošais sborā jāsūta atpakaļ uz rūpnīcu (ar visu eļļu iekšā). Un pie apkopes, pirms nolej eļļu bij jāpaņem eļļas paraugs nosūtīšanai

Lielajos tirgos (skandināvija, Vācija, UK, Brazīlija, Austrālija, u.t.t.) tā ir diezgan izplatīta prakse

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.

Nu gan jau MB, BMW, vai spļAUDI testētājiem ar būtu daudz stāstu, ko stāstīt varbūt nedaudz mazāk, kā RAFam, bet būtu

Bet anyway- testiem un izmēģinājumiem tiek pakļauts da jeb kas, kas vēlāk tiek likts uz konveiera Arī par eļļām runājot- diez kādā veidā rūpnīcas nosaka tās prasības, kuras jāizpilda eļļai konkrēta mezgla/ agregāta eļļošanai? Protams visādi aprēķini ut.t., bet noteicošākais faktors tomēr ir testu/izmēģinājumu rezultāti

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

Pilniibaa ticu, ka lielie eljlju razhotaaji neshmaucaas, tas vinjiem nav vajadziigs un pat ir ljoti biistami, taatad jaunaa eljlja noteikti ir labaaka. Lai iekonomeetu degvielu uz labaakas eljljas reekjina, vieniigaa iespeeja - samazinaat berzi dzineejaa.

---------------------------

Tieši tā, eļļu ražotājam problēmas nav vajadzīgas. Izņemot t.s. " mazjutīgos" (low sensitive) tirgus. Viena

kompānija arī bijušās PSRS teritorijā šādu praksi piekopa Par berzi - pareizi, turklāt EC tipa eļļas efektu sasniedz

pamatā uz samazinātās "šķidrās berzes" rēķina, eļļas iekšējās berzes un plūstamības.

Vispaar jau daudz uzskataamaak un pareizaak buutu saliidzinaat pilniigi jaunas mashiinas, pietiekoshi lielu skaitu. Tas pat buutu daudz vieglaak izdaraams un kljuudu krietni mazaak.

--------------------------

Pirmkārt, kur gan varētu atrast autoparku, kurā visi auto būtu pilnīgi jauni? Otrkārt, eksistē tāds jēdziens, kā "stabilizējušies dzinēja parametri", būtībā dzinēja stāvoklis pēc piestrādes ekspluatācijas apstākļos. Atkarībā

no dzinēja tipa, izgatavošanas tehnoloģijām, "piebraukšanai" izmantotajām eļļām mūsdienās šis nobraukums tiek uzskatīts kā 5-15 000 km. Pēc tam dzinēja parametri paliek nemainīgi / mainās maz vismaz

100 000+ km auto nobraukuma (vieglajiem auto). Balstoties uz šiem faktoriem, arī tiek veidoti izmēģinājumu plāni, maksimāli tuvinot izmēģinājumus reālajiem apstākļiem.

anonimikis

RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.

------------------------

Pilnīgi visus testēja RAFus, kurus būvēja Rīgā, Eksperimentālajā un Mazo sēriju cehā. Jelgavā viņi

pa taisno no pieņemšanas tika nogādāti "mērkaķniekā" un to izmēģināšana jau bija laimīgo saņēmēju sāpe

Vienīgā rūpnīca, kur tika izmēģināti visi no konveijera nākošie auto, bija VAZ - 3 apļi pa treku, viens no tiem pa treku + bruģi

krishus

Pievienojies: May 06, 2006

Sūtījumi: 798

No:

Iesūtīts: 2011-01-23 23:20

anonimikis rakstīja: RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.

Nu gan jau MB, BMW, vai spļAUDI testētājiem ar būtu daudz stāstu, ko stāstīt varbūt nedaudz mazāk, kā RAFam, bet būtu

Arī par eļļām runājot- diez kādā veidā rūpnīcas nosaka tās prasības, kuras jāizpilda eļļai konkrēta mezgla/ agregāta eļļošanai? Protams visādi aprēķini ut.t., bet noteicošākais faktors tomēr ir testu/izmēģinājumu rezultāti

-----------------------

Apmēram 90% prasību var izrēķināt , piemēram, autoražotājs, kurš uzstāda tās eļļu ražotājam. Vai cita organizācija Palikušos 10% tiešām var "piedzīt" izmēģinājumos, gan stendu, gan "field test"os reālos apstākļos. Tas, starp citu, attiecas uz visām eļļām / smērvielām / antifrīziem / bremžu šķidrumiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti