Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
ziedoniz 19.05.2007 15:12

Rudais rakstīja: Njā! Sābisti tik runā par labiem amortizātoriem, bet brauc ar o.e. Sarkanie ir eļļenieki, dzeltenie gāzenieki. Esmu braucis tikai ar sarkanajiem, nogrieztiem līdz galam. Auto bija ciets, līkumos gāzu ka traks. Atsperes ieteiktu mainīt uz pakāpi cietākām, jo standarta nespēj strādāt kopā ar Koni. Regulāri izsita. Nekad nelietojiet sēdinātās atperes ar standarta amīšiem. Izdursiet štokus caur haubi. Sarkanie KONI pirms likšanas ir "jāatgaiso", jo pastāv risks, ka guļot noliktavas plauktā tajos iekļuvis nedaudz gaisa. Garantija bija lielāka ja pirka visus 4 kopā.

Nu nezinu kādi sarkanie tie ir bijuši, bet KONI visi ir gāzes amortizatori

ziedoniz 21.05.2007 15:03

Sorry! Kļūdījos! Gāzes ir tikai regulējamie

ziedoniz 01.06.2007 17:50

Kāpēc amīši? Nezinu, drīzāk ja jau dramatiski ceļ jaudu, tad jāmaina bremzes. To var ļoti vienkārši izdarīt-salīdzini savas bremzes ar 9-3aero-ja ir tādas pašas un lielāku jaudu kā aero arī necelsi, tad bremzes vari nemainīt. Bet amortizatorus-nu vienīgi, ja sāksi ātrāk braukt, tad varbūt standarta sāks likties par mīkstu un būs jāmeklē risinājums. Var jau arī mainīt atsperes.

ziedoniz 03.06.2007 15:06

Parasti jau tur tā jauda rakstīta tikai tādai aptuvenai informācijai. Ja Tu gribi lai tev tas pasē parādas, tad maini, bet normāli neviens to nepārbauda...

ziedoniz 04.05.2008 13:38

Kopumā tiešām bija ok, OZ pat nemaz nebija tik grūti tos punktus atrast (salīdzinot ar to, kā bija agrāk ).

Ar to veco SAABu vismaz var pabraukt pa ūdeni, tiesa gan vietējiem tā šļakstīšanās dažbrīd negāja pie sirds.

#5

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti