Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
batka 04.03.2009 17:46

Centis_Nuudele rakstīja:

batka rakstīja: .Bet es brauktu un gaiditu kad izšauj,kas ir maz ticams

Lai izšautu, ir jāuztaisa sprādzienu. Ieplūdē parasti ir retinājums.....

Vispar jau raksta ka galva tatad aizdegoties ari ir tas tavs spradziens

batka 04.03.2009 17:45

Centis_Nuudele rakstīja:

batka rakstīja: .Bet es brauktu un gaiditu kad izšauj,kas ir maz ticams

Lai izšautu, ir jāuztaisa sprādzienu. Ieplūdē parasti ir retinājums.....

Viņam ta kvelsvece ir iepludes kolektora vai cilindrā???

batka 04.03.2009 17:16

smaidiigais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

smaidiigais rakstīja: vītne ir ārā

iekšā ir pati kvēlsvece, nolūza gals ar vītni

mož lai stāv?

lec labi

Tad es tā īsti nesaprotu - vītne ārā, iekšā gals bez vītnes

Uz kā tad viņš turās? Uz koksa

pļe beidzot tev pieleca

tur jau tā fubļa ka turas uz koksa

jautājums - cik ilgi?

Ja ir iededzis tad kvepus labi šķaida ta pati motoreļļa.Bet es brauktu un gaiditu kad izšauj,kas ir maz ticams

batka 04.03.2009 16:52

modena rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja:

batka rakstīja: Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.

ja ticēt statistikai - kāds miljons...

tu pat nezini cik piķa ir ielikts.... un nezini piemēram cik savukārt citi investēja... atkal tukšs bazars.... dod skaitļus...

Palasi www.lrvk.gov.lv/... un tad slave šļesera darbus.

te var tikai ierēkt.... cik paprasa - tik arī iedod un neko nekontrolē..... kur tad Šlesera vaina?

pēc 4 gadiem tika nolēma pārbaudīt.... un te atkal Šlesers ir vainīgs.... un kontrolējošie dienesti nepričem....

pie tam bez dotācijām - es tur redzu peļņu....

par tranzītu pasažieriem... ka citādāk var tos piesaistīt? Pie tam tas ir izdevīgāk tam pašam AirBaltic..

Viļņas lidosta jau izkosta.... daļēji pateicoties dotācijām... neko sliktu es tur neredzu....

Sanak ka ministri vajadzigi lai

1.Lai sabiditu savus draugaļas un pakaļlaižas padomes kuras iegut lidzekļus partijai

2.lai varetu veiksmigak sashemot savas lietas

Principa neko citu viņi nevar ka vainot iepriekšejo valdibu neizdaribā,tai pat laika paši valsts laba necenšas nemaz.Varu deret ja šleseram butu jastrada bez algas viņš to ari daritu jo strada sava labuma gušanai,nevis valsts labā

batka 04.03.2009 13:03

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja: Kur ir tas efekts par ātrumu????

Kā ar rubuli gāja pāri saleniekam 2000. gadā tā tagad močī.

Ir gan efekts. It sevišķi uz šosejām. Ja agrāk vidējais bija 120, tad tagad uz sotaku braucot reizēm neviens neiet garām.

Tas ja ir atkala tad ta irBet principa nekas nav mainijies

batka 04.03.2009 13:02

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Pacēla sodus par stāvēšanu invalīdu stāvvietās - efekts ir. Pacēla tos pašus sodus par ātrumu - efekts ir.

Toties invalīdiem ierobežoja stāvvietu karšu saņemšanas iespējas...

Un cilēks ar lauztu kāju, kamēr ģipsis un uz kruķiem nemaz netiek pie invalīdu stāvvietas izmantošanas, tāpēc ka nav invalīds un var droši klabināt ar kruķiem kā visi pārējie.

Vo vo ar tiko saskruvetiem kauliem ir diezgan gruti aizkruķot kautvai 50 metrus

batka 04.03.2009 12:40

Musu bijušai premjers nesaprot ko runa un ne tik ko dara.www.youtube.com/...

batka 04.03.2009 12:08

modena rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja:

batka rakstīja: Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.

par regulēšanu - brīvais tirgus neko neizsaka?

bankas regulēja ko dot un cik.... ja sāktu ierobežot - tad nu jau būtu čeka un KGB.... bet brīvajā un demokrātiskā valstī iedzīvotājiem jādomā, nevis valstij viņu vietā...

tev ministrs - ka sētnieks.....

ministram neko nav jāsakārto - kārto birokrāti pēc ministra noradījumiem..... ministrs ir valsts pilnvarota persona kura apskaitas valdībās vadītājam....

Министр (лат. minister — слуга — член правительства

An transportation ministry is a ministry or other government agency charged with transportation. It may be headed by a minister for transportation.

Specific duties may be overseeing transportation safety, developing government transportation policy, organizing public transport, and the maintenance and construction of infrastructural projects.

en.wikipedia.org/...

Ministrs pēc būtības pārrauga.... un par darbu atskaitās... ne jua minists katru dienu apsekos ceļus un lāpīs bedrītes..... koroče pats ej uz savu 9. klasi...

Nu re pieradas tavs tupums.Valstij ir jaregule finansu procesi.Tad jau tavuprat ari dempingu valsts nekontrole jo ir taču brivais tirgusšadus tekstu ka tu varetu bidit tikai kaut kads šlesera šofera delens kas iekartots liekežu amatā.Interesanti kada silta vieta strada ka ta aizstavi valsts izzadzejus

pats esi tups... ja uzskati ka mums valsts baigi kaut ko regulē.... uzreiz var redzēt ka tev ar konkursiem praktiski nekādas darīšanas nav....

pret dempingu nav iespējams karot..... jo ar 190 Ls minimālo mēnesī - te ir akujenni plašumi dempingam...

Pēdējais konkurss - 22 pretendenti... cena - 12450 līdz 44000....

zemāka cena bija ap 44% zemākā par vidējo ceņņiku... valsts dempingu saskatīs ja 6 mēnešu objektam ikmēneša pēc nodokļu nomaksas paliks mazāk par 190 Ls... respektīvi dempinga nosacītais slieksnis - 2000Ls.. i to ne fakts...

Lielaka daļa konkursu latvija ir negodigi rikoti ar iepirkš zinamu uzvaretaju.šorit Pans kleksis iereca pa datoru iepirkumu konkursa nolikumu.Un ta te tas lietas notiekSedi sava siltaja vietiņa un laizi pakaļas kam jalaiza

batka 04.03.2009 12:05

modena rakstīja:

batka rakstīja: Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.

ja ticēt statistikai - kāds miljons...

tu pat nezini cik piķa ir ielikts.... un nezini piemēram cik savukārt citi investēja... atkal tukšs bazars.... dod skaitļus...

Palasi www.lrvk.gov.lv/... un tad slave šļesera darbus.

batka 04.03.2009 12:00

modena rakstīja:

VWfans rakstīja: Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?

Savas versijas ir?

Varbūt tāpēc ka igauņiem nav tik mežonīgs tranzīts?

.

Oi pļe kadas perles no tevis birstKads mazpilsetam sakars ar tranzitu???Ceļi tur ir sabrukuši bez visa tranzita

batka 04.03.2009 8:37

Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.

batka 04.03.2009 8:28

modena rakstīja:

batka rakstīja: Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.

par regulēšanu - brīvais tirgus neko neizsaka?

bankas regulēja ko dot un cik.... ja sāktu ierobežot - tad nu jau būtu čeka un KGB.... bet brīvajā un demokrātiskā valstī iedzīvotājiem jādomā, nevis valstij viņu vietā...

tev ministrs - ka sētnieks.....

ministram neko nav jāsakārto - kārto birokrāti pēc ministra noradījumiem..... ministrs ir valsts pilnvarota persona kura apskaitas valdībās vadītājam....

Министр (лат. minister — слуга — член правительства

An transportation ministry is a ministry or other government agency charged with transportation. It may be headed by a minister for transportation.

Specific duties may be overseeing transportation safety, developing government transportation policy, organizing public transport, and the maintenance and construction of infrastructural projects.

en.wikipedia.org/...

Ministrs pēc būtības pārrauga.... un par darbu atskaitās... ne jua minists katru dienu apsekos ceļus un lāpīs bedrītes..... koroče pats ej uz savu 9. klasi...

Nu re pieradas tavs tupums.Valstij ir jaregule finansu procesi.Tad jau tavuprat ari dempingu valsts nekontrole jo ir taču brivais tirgusšadus tekstu ka tu varetu bidit tikai kaut kads šlesera šofera delens kas iekartots liekežu amatā.Interesanti kada silta vieta strada ka ta aizstavi valsts izzadzejus

batka 04.03.2009 0:04

Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.

batka 03.03.2009 23:52

modena rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

Eu kad tad PSRS gruda naudu iekša latvijā???Baltijas valstis bij vienas no lielakajam PSRS barotajam.Neskaitot ko vel izlaupija okupacijas gados.

pašam nav smieklīgi? ko tad tālāk nebarojam un nepelnījam?

man kolēģis ir bijis vairāku ceļu rajonu priekšnieks - un tici man viņam labāk bija zināms cik un kur tika grūsts....

intereses pēc paskaties kur pirmā abol-lapas divlīmeņu krustojums Latvijā tika sameistarots....

un tas barotavas bija ārpus pašas Krievijas... tā ka var bez pašglaimošanas iztikt..... poļi arī bija - un joprojām ir.... savukārt mēs jau sevi nespējām pabarot.... baigie barotāji...

Un kapec nespejam pabarot???Tapec ka atmodas laika visa rupnieciba tika iznideta pateicoties tadiem ka godmanis un co.Un pašlaik lauksaimniecibas nozare ari tiek centigi nideta

batka 03.03.2009 23:47

modena rakstīja: Poļiem valsts autoceļi - ir ap 18 000 km... pie mums ap 20 000km....

teorētiski asfaltēti pie mums ir ap 8200 ( ar pašvaldībām - 14000 )km... poļiem laikam visi 18000km....

ja ņemt vērā visus visus ceļus - mums ir ap 70 000km... poļiem ap 375 000 km.....

tā kā neredzu proporcionālu pieaugumu...

Cik gados poļi sakartoja savus ceļu un cik gados šlesers nav spejis sakartot pat desmito daļu un pateicoties viņa (iz)saimniekošanai izskatas ka ari nakamajos 10gados nekas nespid

batka 03.03.2009 23:43

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

Eu kad tad PSRS gruda naudu iekša latvijā???Baltijas valstis bij vienas no lielakajam PSRS barotajam.Neskaitot ko vel izlaupija okupacijas gados.

batka 03.03.2009 23:16

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

anonimikis rakstīja: pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

izklausās ka tu pilnā nopietn''ibā tici ko Šlesers visu laiku atkārto un slavina sevi.

Pasts aizgāja lielos mīnusos un tieši pa burbuli tieši Slesera laikos.

Šlesers man liekas jau kādu 6 gadu ir satiskmes ministrs, ta'ču nav bijis spējīgs neko izdarīt.

P.S. 2001.gadā Polijā bija SLIKTĀKI ceļi kā Latvijā (pats braucu un izbaudīju)

2006.gadā Polijā jau bija ļoti ļoti labi ceļi, kamēr lAtvijā Šlesers bija uzbūvējis kaut ko tur pie Ādažiem un kaut ko uz Bauskas pusi.Un tas arī bija viss viņa (pareizāk sakot EU naudas) izdarītais.

Atkārtošu vēlreiz-Šlesers ir nulle , tikai viņš nekaunās katru reizi primitīvi atkārtot pie katras izdevūibas cik daudz viņš ir izdarījis. Tauta šādai prāta skalošanai arī uzķeras.

Viss.

pasts jau visā pasaulē ir pakaļā - internets dara savu darbu....

par ceļiem.... nu te tu esi smieklīgs.... varbūt vel ar Vāciju saildzinātu?

Tu vispār zini cik reizes Polijā ir vairāk iedzīvotāju? x16 reizēs.... un ja Latvija spēj atjaunot ap 100 km seguma gadā - tad poļi - vismaz 1600km... es jau nerunāju par to ka atšķirībā no mums - šie naudu iegulda ražošanā - nevis nevajadzīgajos jaunajos auto... + iedzīvotāju lielums un valsts lielums ļauj iegūt daudz vairāk ES līdzekļus...

Šlesers ir ministrs... savukārt ko sasniedzi tu? Šizofrēnijas 2.

līmeni?

Ko tu ar to gribeji teikt ka polija ir vairak iedzivotaju???Gadijumā nevaretu butk ka polijā ari ir proporcionali vairak ceļuReiz kad biju vacijā runaju ar vienu džeku kas strada ceļu buvē pajautaju cik maksa 1km bani kapitali atremontet.1mlj eiro.Tas ir viņi izrok 1.5 metru paklaj plevi ,uzber šķembu,betonu, škembu un blabla.Latvija tai laika maksaja 1milj latu

batka 03.03.2009 21:48

Te uz dažiem ir iedarbojušas šlesera slavas dziesmasNu ticat vien tam krapniekam,kamer bus valsti tadi pamuļķiši ka jus tikmer ta valsts ta ari lenam grims.

batka 03.03.2009 18:48

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

Lidosta veiksmigi attistijas jau ilgi pirms šlesera.

batka 26.02.2009 20:57

Sretsked rakstīja: Nu,vai nav smuks teksts??

'Tomēr paredzēts, ka arī tie vadītāji, kam tiesības būs atņemtas uz mūžu, varēs tās atgūt pēc 10 gadiem ar nosacījumu, ka persona laikā, kad vadīšanas tiesības viņai ir bijušas atņemtas, nav izdarījusi administratīvos pārkāpumus ceļu satiksmē, vadot transportlīdzekļus.'

(c) iAuto

Cits jau ari nenovilks tos 10 gadus un tiem tad ari bus uz mužu atņemtas

batka 26.02.2009 16:13

smaidiigais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Man servismenis reiz lata dēļ izkustējās.

hāpsalu riepu meistars man līelu jo lielu džipa riepu pārbaudīja, par nobortēja, iekšu apskatīja, sacināja, ka vainīgs ventilis, to nomainīja, riepu vietām ar rezerves riteni samainīja, pārbaudīja visu ratu spiedienu, un pievilka visu ratu uzgriežņus ar pareizo ņūtonmetru daudzumu, tas aizņēma ap 30 min, un maksāja 25 EEK, jeb 1 latu...

Nez no ka tas igaunis dzivo???Pa visu dienu 8 ls nopelnot bada nave garanteta

batka 26.02.2009 16:11

Dark_Side rakstīja: ko ņemās par avataru! nu nevar šajā saitā pa free to nonemt... nemaksasu neparko a masina amerikanis. 2 skruves un vareja nomainit! a spoldziti pa veikaliem bija slinkums meklet + balta uzvalka pelkee staaveet un skruveties - wnk runa paar to

ka tomer 2 min darba nu nemaksa 3ls nekur! normala darba samaksa (pat laba) diena ir 40 Ls. Izdalam uz 8 un uz 60 dabunam ir 9 sanji minute! ne 1.5 Ls ka tagad sanak... a spuldzite cik maksa? parasta? bez navarotiem? 20 sanji? par ko iet runa?

Nakamreiz kad vajadzes mainit spuldziti prasi vai pa 20 saņi samainis.Gan jau ka kaksis samainis beigas

batka 26.02.2009 11:29

Kaksis rakstīja: Ja sveču maiņa maksā latu par sveci, tad 3Ls par spuldzīti ir daudz.

Tadi spuldzišu mainitaji pa dienu ir kadi 10.Nu kuram gribas 10 spuldzites mainit pa velti.Ja rokas likas tad maksa un neidi

batka 17.02.2009 22:48

Jaspardas kamer var.Valsts jau dara visu lai butu sudigak,bet nu nodokļus maksaju arvien mazāk tadeļ

batka 16.02.2009 16:33

Kaksis rakstīja:

UncleSEM rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet ja siksna tikai čīkst, tad labāk nopirkt to pūšamo līdzekli pret čīkstēšanu.

p.s. der arī pret deksteriem

pūšamie līdzēs labi ja uz 10 min ,siksna ir jamaina ,iespējams arī spriegotājs !!

Ja siksna ir normāla, tad pūšamais der ilgam laikam.

Atkariba cik liels baloniņšJa jasaak lietot pušamie tad vainu jaspriego vai jamaina siksna

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti