Lai pats iztīrītu, pirmkārt vajag vietu kur to darīt. Ja topika autoram fiziski nav kur, tad jau jābrauc uz kādu tīrītavu. Pats esmu tīrījis salonu. Pie čoma "dāčā". Kad nopirku, salons bija atbaidošs, visi slēdži vidus konsolē aizlieti ar kafiju vai ko tamlīdzīgu, pirms pārdošanas ar salona tīrītāju noziests, par tepiķi nerunāsim.... izjaucu salonu, izņēmu tepiķi un pavisam vienkāºši ar sadzīves traipu tīrītāju uz lielākajiem pleķiem. Pēc tam ar augstspiediena mazgātāju. Vakarā uz māju bez tepiķa var aizbraukt, jo žūst gan diennakti pat vasarā. Rezultāts pat ļoti apmierinošs. Pie viena iespējams saskrūvēt iztrūkstošās skrūves un novērst citus sīkus trūkumus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto tīri šiks, motors labs, bet pagauss priekš tās massas, bet cīņa ar elektrogļukiem būs. Tāpat kā ar pneimo piekari. Paši spilveni un citas lietas kas saistīts ar pneimatiku nav tas briesmīgākais, perkot ne iekš LV nav tik traki. Ritošā turas normali un nav nemaz tā salaužama ja ir bijusi normālās rokās. Bet ģļuki, gļuki....... Attiecībā uz pneimopiekares elektrogļukiem kas uzrodas pilnīgi negaidīti un ne no kā ir risinājums, kļūdu nodzēšamais rīks kas tika vadāts bardačokā vajadzības gadījumā viegli pielietojams, pats iespraužot diagnostikas štekerī nodzēš kļūdas un pneimo darbojas kadu laiku nevainojami. Noveroti bez iemesla akumulatora nosēšanās gadījumi un čakars ar durvju pultīm. Kombinetais elektronikas bloks kas zem pasažiera sēdekļa itkā izraisot šīs problēmas. Ja attiecībā uz ritošo var dabūt normālu neperkot aizdomīgi letu pirmo pa rokai gadījušos eksemplāru, bet ar elektogļukiem garantijas nav. Pagajušonedēļ ka reiz sagribējās atgriezties pie RR, ar pieredzējušu skatījumu, bet jau jestrāka, 4,6HSE tika aplūkoti vairaki eksemplāri 1999-2000 gada un nekas jēdzīgs neiekrita acīs.