e-nazis rakstīja: Vai kāds spečuks par GM iešpricēm nepateiktu, kas par vainu Opel motoram, ja, katru reizi, piestartējot, mainās apgriezieni. Ar aukstu viss skaidrs, bet, kāpēc uzsildīts motors uzdzen apgriezienus līdz 2600, tad strauji nokrīt līdz 500, līdz izlīdzinas? Tā ir visbiežāk! Bet šad, tad normāli, kā vajag (pielec uz 1000 un tad nokrīt uz 600). Lamdzonde tā nav.
Rikardo rakstīja: Tur jau tā lieta ka Ventspilī nevar Opelam normālu diagnostiku uztaisīt.Vienīgā reālā vieta Kurzemē ir Saldus.Bet pats esmu Ventspilnieks.
Redz ku dabuju adresi,Ganību iela 95a,mob 29392352.Pectam istāsti kas bija par vainu.
Rikardo rakstīja: Tur jau tā lieta ka Ventspilī nevar Opelam normālu diagnostiku uztaisīt.Vienīgā reālā vieta Kurzemē ir Saldus.Bet pats esmu Ventspilnieks.
Cik eszinu tad Ventspilī irgan viena vietakur ir spečuks,neesmu vietējais pet slava ir dzirdēta.
mdude rakstīja: sodien apskatiju to autinju. tas zibens bridinajums panelii opel astra nozimee ka vaina ir iespejama 4 vietaas: aizdedze, tukshgaita, shprice un vel kaukas. ta stav teikts tai gramatinjaa kas naak lidzi. nu tipa elektriiba.
pielaidaam un pameriju. pie rucosha motora bija ap 12 volti. pie izslegta arii tapat. paruca kadu laiku - viss bija ok. neviena lampa nespideeja. pec tam otreiz kad starteeju tad tuulit nomira. domaju pabraukt bet nekaa. pameriju - akjii tikai ~ 9 volti. skaidrs ka neladee. citas vainas var izslegt. pielaist vairs nevareeja.
tatad ogles. pie oglem sudigi tikt klaat. tas gengeris baigi dzili motoraa. nemaz navareju isti roku tur ielikt. manam B4 nesalidzinami vairak vietas motortelpaa. uz servi dzit negribas. bus vien jatiek pie taam ogleem. kontaktus visus izkustinaju ap gjenjgeri. siksna ok.
mosh kads zin kadu saitu labu kur var redzet ka taas ogles nemas araa? ar opeliem nav bijusi darishana a delj tada sikuma vilkt araa no laukiem autinju negribas.
m
Ja nelāldetu tad vaidzētu dekt lampiņai.A varbut ka kautkur nav massa.
naivais rakstīja: Varbūt kāds var dot padomu... apm.700 km nobraukts pēc tehniskās apkopes( siksnas mainja utt.) Pazuda jauda, dzinējs strādā nevienmērīgi, dūmo un grūti palaižams
Varbut kada truba pušu vai nomukusi,jebnu siksna parlekusi,tur var but jebkas................
hatebreed rakstīja: Kādā veidā var tikt pie degvielas sūkņa, apskatījos beņķi, un gudrs netiku, zinu ka citām mašīnām beņķi var viegli noņemt, bet šitam gan ne, HELP!!! [
Estev labak ieteiktu nopirkt gramatnica opeļa gramatu un tur vaidzetu but aprakstitam un paraditam,viņa maksa aptuveni no 6-13 ls.
Vainīga vecā labā Lambda Zonde + vēl gaisa mērītāja kontakti apsūbējuši, tas arī viss.
Laimīgais
Visiem, ar ko runāju gandrīz pirmais, kas ienāk prātā, ir lambda. Tā kā ir 100% pārliecība (arī pārbaudīts uz kompja), ka ar to viss kārtībā, tad vairāk neviens neko nevar ieteikt
Varbūt tomēr kāds var ieteikt meistaru, kas ar pieslēgtu laptopu varētu uzvizināties (šitam servisam nebija progas lapam šiem modeļiem - tikai stacionārais kompis). Pa centru vizinoties vai uz vietas gāzējot nesanāk piedabūt check engine iedegties, bet uz Vairoga pārvada bez problēmām
Man ari tada pati šaize auksts iet uzilst un tad ir čau,nu man lieta ir tada man viss ir uz elektroniku,pat gaz pedalis in taja ir divi dačiki un viena dačika pazud 6 volti. Biju uz kadam četrām diagnostikam,nu nevar saprast laikam kompis vainiks.Sadabuju vienu džeku kurš izies visam ta riktigi cauri,kurš ar tadam lietam kramējas.Nu tad jau redzes.Ja tu atrodi vainu pastasti,varbut ka noder.Nu man vismaz uzradija kļūdas P1122 P1120,itka tās ir saistitas ar tie 6 voltiem.
A kas pa mašīnu?
Tādi kodi man toč nebija, jāpaskatās rīt darbā, ko iepriekšējās diagnostikas uzrādīja.
Vainīga vecā labā Lambda Zonde + vēl gaisa mērītāja kontakti apsūbējuši, tas arī viss.
Laimīgais
Visiem, ar ko runāju gandrīz pirmais, kas ienāk prātā, ir lambda. Tā kā ir 100% pārliecība (arī pārbaudīts uz kompja), ka ar to viss kārtībā, tad vairāk neviens neko nevar ieteikt
Varbūt tomēr kāds var ieteikt meistaru, kas ar pieslēgtu laptopu varētu uzvizināties (šitam servisam nebija progas lapam šiem modeļiem - tikai stacionārais kompis). Pa centru vizinoties vai uz vietas gāzējot nesanāk piedabūt check engine iedegties, bet uz Vairoga pārvada bez problēmām
Man ari tada pati šaize auksts iet uzilst un tad ir čau,nu man lieta ir tada man viss ir uz elektroniku,pat gaz pedalis in taja ir divi dačiki un viena dačika pazud 6 volti. Biju uz kadam četrām diagnostikam,nu nevar saprast laikam kompis vainiks.Sadabuju vienu džeku kurš izies visam ta riktigi cauri,kurš ar tadam lietam kramējas.Nu tad jau redzes.Ja tu atrodi vainu pastasti,varbut ka noder.Nu man vismaz uzradija kļūdas P1122 P1120,itka tās ir saistitas ar tie 6 voltiem.
e-nazis rakstīja: Vai kāds spečuks par GM iešpricēm nepateiktu, kas par vainu Opel motoram, ja, katru reizi, piestartējot, mainās apgriezieni. Ar aukstu viss skaidrs, bet, kāpēc uzsildīts motors uzdzen apgriezienus līdz 2600, tad strauji nokrīt līdz 500, līdz izlīdzinas? Tā ir visbiežāk! Bet šad, tad normāli, kā vajag (pielec uz 1000 un tad nokrīt uz 600). Lamdzonde tā nav.
Varetu but ka zonde ir beikta.