Man jau liekas, ka tas ir standarta rezultāts kādai plīsušai vakuumcaurulītei, vaļīgam savienojumam vai arī gaisa mērītājam
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man jau liekas, ka tas ir standarta rezultāts kādai plīsušai vakuumcaurulītei, vaļīgam savienojumam vai arī gaisa mērītājam
e-nazis rakstīja: Vai kāds spečuks par GM iešpricēm nepateiktu, kas par vainu Opel motoram, ja, katru reizi, piestartējot, mainās apgriezieni. Ar aukstu viss skaidrs, bet, kāpēc uzsildīts motors uzdzen apgriezienus līdz 2600, tad strauji nokrīt līdz 500, līdz izlīdzinas? Tā ir visbiežāk! Bet šad, tad normāli, kā vajag (pielec uz 1000 un tad nokrīt uz 600). Lamdzonde tā nav.
Varetu but ka zonde ir beikta.
Nezinu kaa shim motoram, bet ECOtekiem u.c. vecajiem motoriem top problēma bija tukšgaitas vārsts.
Opel 1,4 16V piestartējot problēma
Vai kāds spečuks par GM iešpricēm nepateiktu, kas par vainu Opel motoram, ja, katru reizi, piestartējot, mainās apgriezieni. Ar aukstu viss skaidrs, bet, kāpēc uzsildīts motors uzdzen apgriezienus līdz 2600, tad strauji nokrīt līdz 500, līdz izlīdzinas? Tā ir visbiežāk! Bet šad, tad normāli, kā vajag (pielec uz 1000 un tad nokrīt uz 600). Lamdzonde tā nav.