Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
Nortel 17.09.2022 21:18

Es no savas 20+ gadu auto lietošanas pieredzes ieteiktu atrast savu auto meistaru/servisu, pie kura tad arī risināt visas auto lietas. Tā kā ar ģimenes ārstu. Forumos, līdzīgi kā uz sētām, raksta daudz…

Nortel 17.09.2022 21:10

Parasti tas notiek tad, kad “es gribu” sakrīt ar “es varu atļauties”. Un gala beigās, tas nemaz tik dārgi nav. Salīdzinoši, protams.

Var nopirkt vecu māju un viņu ik pa laikam stutēt, un var uzbūvēt jaunu… kautkā tā. Kas kuram izdevīgāk, lētāk, ērtāk, tas paša ziņā.

Nortel 17.09.2022 19:34
Nortel 17.09.2022 19:25

Škodai pie 120 tkm tikai garantija beidzas, bet Volvo jau kapitālais remonts dzinējam. Smieklīgi!

Nortel 17.09.2022 19:16

Man bija auto, kuru pārdevu uzpircējam nedēļu pirms TA beigām. Jaunais īpašnieks TA dabūja 8 vieniniekus un pēc 10 tkm tas auto parādījās Jelgavas šrotā. No sērijas, braukt jau var, bet vai vajag?

Nortel 17.09.2022 19:04

Un? Cik tur ir saremontēti auto?

Nortel 17.09.2022 19:03

Par 4. varu konkrēti atbildēt. Ķēde grab dēļ tā, ka ar laiku (ap 250 - 300 tkm) beidzas hidrauliskā ķēdes spriegotāja mūžš. Ķēdes maiņa (kautkādus gadus atpakaļ) maksāja Autofavorītā 300 EUR, Autoīle 600 EUR. Šāda summa reizi piecos gados ir tīrais nieks. Tam pašam Volvo man izjuka agregātsiksnas spriegotājs, siksna nokrita, par laimi, neierāva zobsiksnā, kautgan visi forumi pilni ar tekstiem, ka noteikti ierauj.

Nortel 17.09.2022 18:57

Ja gribi konkrētu atbildi uz konkrētu jautājumu, meklē konkrētās markas forumus. Volvoclub un tamlīdzīgus.

Nortel 17.09.2022 18:54

Reizēm no izlasītā vajag mēģināt arī kautko saprast. Man pietiek ar dažām dienām gadā, lai saprastu, ka šeit nekas nemainās un Jāņi šeit ir biežāk kā veiksmīgi saremontēti auto. Foruma tēmas jau visu parāda.

Nortel 17.09.2022 18:50

Viņš paŗsvarā brauc ar velosipēdu, ja ar auto, tad vismaz 2 velosipēdi vienmēr ir līdzi. Un dienas nobraukums nepārsniedz 10 km.

Nortel 17.09.2022 18:48

Volvo serviss ir jāmeklē Volvo forumos, iAuto nav nekāda sakara ar auto remontu.

Nortel 17.09.2022 18:41

Laiks dzīvē ir pats vērtīgākais un to pavadīt krāmējoties ap auto var tikai cilvēks, kurš ar to pelna naudu. Citos gadījumos tā ir sevis apzagšana.

Nortel 17.09.2022 18:31

Tikai bagāts cilvēks, kam ir daudz brīvā laika, var atļauties vecu Volvo.

Nortel 17.09.2022 17:46

Bija man kādreiz līdzīgs Volvo. Nekā īpaša, parasts, pārāk mīksts ikdienas auto. Kad sāka plīst bieži un dārgi, pārdevu. Autora pieminētie Golf un Octavia ar 1.4 benzīniem tiešām ir gandrīz bezproblēmu aparāti. Divus aizgriezu no 0 līdz 300 tkm, motoriem vispār neko nedarot. Varbūt nav tik "pontīgi" kā Volvo, bet praktiskāki, vieglāki, labāk vadāmi un daudz lētāki ekpluatācijā.

Nortel 14.09.2022 18:12

Mollers ir tīrs klerku un "bezjēgā maini visu pēc kārtas" kantoris. Es labāk samaksāju nedaudz mazāk un braucu uz Verti.

Nortel 14.09.2022 17:54

TEC ir balansējams. Tieši tāpat balansējams kā automašīnas dzinējs. Varbūt ne sekundēs, bet ir balansējams.

Nortel 14.09.2022 17:52

Stabilizēt var visu, vajag tikai pareizi uzbūvēt.

Nortel 14.09.2022 17:50

Iespējams, sen neesmu ar upšiem krāmējies. Bija objekts, kur bija zems ieejas spriegums. Pielikām mūsu iekārtai upsi un nosvilinājām konkurentu iekārtu.

Nortel 14.09.2022 16:48

Online upsis ir paredzēts tikai drošai patērētāju atslēgšanai, elektroenerģijas pārtraukumu gadījumos. Nekam vairāk. Pazuda elektrība, tev ir 10-15 minūtes laika, lai uztaisītu shut-down iekārtai vai pārslēgtos uz avārijas ģeneratoru. Nedaudz gudrāks ir Smart-ups, kurš no zema tīkla sprieguma var uztaisīt nepieciešamo. Bet tad ir risks, ka nosvilinās kādu citu, upsim nepieslēgtu iekārtu.

Arī aķi šiem upšiem nav nekāda zelta bedre, parasti kalpošanas laiks ir 5 gadi, reāli pēc diviem gadiem ietilpība jau ir samazinājusies un vairs nav to 10 min drošai izslēgšanai.

Nortel 14.09.2022 16:36

Izskatās, kautkas Tev nav labi ar to kārbu. Iespējams, pilnpiedziņa kautko papildus aiztur. Man ir priekšpiedziņas 2.0TDI vājākajā 150 zs versijā ar 7 ātrumu DSG, sekundes daļas, ne vairāk ir tā aizture. Ikdienas braukšanā vispār neizjūt. Slēgāšanos ap 50 arī neesmu novērojis, parasti gan tik lēni nebraucu. Vēl jau var štepselēt manuālajā vai likt sportā, bet dīzelim no šiem režīmiem nekādas jēgas nav. Sportā tikai stiepj ātrumus, kad reāli grieze jau ir beigusies.

Nortel 13.09.2022 21:18

Ieskrējienā no vietas DSG zaudē varbūt 0,2 sek. Toties ieskrējienā gaitā mehānikas braucēji var mācīties no DSG kā un uz kuru ātrumu slēgties uz leju.

Nortel 13.09.2022 18:14

Laikam esmu "pieradis", bet pēc sajūtām diezin vai ātrāk ieskrietos ar mehāniku kā ar DSG. Tad būtu stipri jāiespringst pie kloķa raustīšanas. Vienīgais, kas man nepatīk, ka auto-hold atlaiž ar nelielu rāvienu.

Nortel 13.09.2022 18:06

TECi un visas modernās koģenerācijas stacijas strādā pēc ORC cikla, pat no izplūdes gāzēm tiek maksimāli savākts siltums un pārvērsts elektroenerģijā, gaisā izpūšot tādu sīkumu vien. Tepat Getliņos no visiem 10 gāzģeneratoriem (ja pareizi atceros skaitu) izplūdes gāzes tiek savāktas kopējā kolektorā un ar dūmsūcēju "izvilktas" cauri ORC ģeneratoru.

Nortel 13.09.2022 18:00

Burinieka masts lai arī ir garš, bet maksimālais vēju ķerošais buras laukums ir tuvu klājam. Ar propelleru ir gandrīz otrādāk. Atrodi pietiekami augstu punktu dabā, uzliec vismaz 30 metru mastu, ja finanses atļauj, tad var pat 50 metrus un griežās viņš cauru diennakti. Jo augstāk virs zemes, jo vējš ir stiprāks un patstāvīgāks. Kā saka mans biedrs no Liepājas, tad tur pludmalē ļoti reti kad ir bezvējš. Un tas ir ar viņa nepilno 2 m augumu.

Nortel 12.09.2022 16:52

Izskatās, arī VID-u tie lielie kW sāk interesēt. Bet līdz vēlēšanām neviens negrib to baļķi acī.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti