"On the day we had the vaccine he said he’d have AZ and I’d have Pfizer, so that at least the children will have one of us,"
Lūk šitas ir pizģec - ja cilvēkus grib nopotēt ar potēm kur cilvēki kas kaut mazliet domā, dabū iet potēties ar šādu domu...
"On the day we had the vaccine he said he’d have AZ and I’d have Pfizer, so that at least the children will have one of us,"
Lūk šitas ir pizģec - ja cilvēkus grib nopotēt ar potēm kur cilvēki kas kaut mazliet domā, dabū iet potēties ar šādu domu...
A kāpēc tu domā ka mans golfs šoziem ir kaut kur braucis uz trīs ziemenēm? ![]()
Nē, ir ļoti vienkārši. Ir visu laiku vienas un tās pašas partijas, kur vienas vēlas likumus un kārtību, bet otras - izbeigt "rasismu" un dažādos citos veidos dot imigrantiem kas nevēlas iekļauties valstī kurā ieceļojuši, nepelnītas priekšrocības. Musulmaņu gadījumā noteikti ir vēl vienkāršāk - tur mošejā gan jau imams pasaka par ko vajadzētu balsot, vai vismaz par ko nevajadzētu, un kreisajiem nav nekāda problēma līst musulmaņiem dirsā.
Jā, septiņdesmitajos saveda turkus - organizēti ieveda strādāt gribošus cilvēkus, ar sākotnējo mērķi uz laiku, ar nolūku strādāt noteiktās fabrikās - no viscivilizētākās musulmaņu valsts. Nevis kā tagad, kad vienkārši laiž iekšā visus kas grib un dāļā pabalstus.
Ko tu piekusi, muļķības rakstīt?
1) Jā, sākumā. Pēc cik gadiem viņi naturalizēsies? Pēc cik gadiem viņu bērni būs ar balstiesībām, to mēs zinām.
2) Kur ir garantijas? Tendencēs un statistikā. Tajā pašā ASV par demokrātiem balso 90% nēģeru un 70% latīņamerikāņu. Paskatoties tepat tuvāk - kā tev šķiet par ko vēlēšanās balso rietumvalstu musulmaņi?
Tajā vecumā izaug no savādākie trīsriteņiem. Bet vadoties pēc tavas augstāk paustās loģikas, līdz nopietnākiem trīsriteņiem tu vienkārši vēl neesi izaudzis...
Reku kaut kas pa tavu tēmu
Jā, es domāju ka tā kā bija 2010. gadā, būtu jābūt arī tagad. Man likās ka mašīnas pērk jo vajag kaut kur reglāri braukt, nevis tāpēc ka nauda kabatu spiež - pēc tavas teorijas vajadzēt būt tā ka manis piesauktajās vietās pirms 15 gadiem esošo 10-15 gadus veco vācu mašīnu vietā būtu stāvējis tāds pats daudzums ar žiķeļiem, mošiem, B2 pastētēm un citām necilām mašīnām...
Pipelēšanās un žonglēšanas pa pļuru iemaņu? Negribu tādas, tāpēc man ir trīsritenis. Bet nu paldies, sapratu - tātad bezmotora mopēds tiešām ir tīrs vipendrons tiem kas grib izcelties ar baisīga izskata kalnieti - cerams ka vismaz tās mizas kaut ko uz sausām pludmales smiltīm dod...
GB12 rakstīja: Viņš lasa arī vakcīnrealitāti un gaismas tīmekli, un tos citē. Tev vēl ir jautājumi?
Jā, es tiešām lasu - vidēji reizi gadā, ja kāds ir padalījies ar kādu saiti. Tā kā es neesmu režīmam noderīgs mēsls, man nav iepotēti tāda līmeņa aizspriedumi pret noteiktiem avotiem vai cilvēkiem lai es tos, ja gadījies līdz tiem nonākt nelasītu [vai otrādi], tieši otrādi - ja gadās nokļūt līdz kādai šādai saitei, palasu, jo interesē, ko tad tādu raksta, un kādā veidā tie, kurus propagandisti tik izmisīgi zākā pa visām malām. Neesmu nekad saskatījis neko sliktu vēlmē pastudēt pretējās puses materiālus neatkarīgi no tēmas - tavas klapes uz acīm gan ir kaut kas ļoti slikts.
anoagask rakstīja: aizvienvairāk cilvēku dzīvo ārpilsētā + rīgā un pierīgā sabiedriskais transports ir katastrofa. Dzīvojot centrā ar labu carsharing pārklājumu apsverama alternatīva - par fiksētajām izmaksām stāvvietai, TA, apdrošināšanai, riepu maiņām utt diezgan daudz var nobraukt koplietošanas auto.
nav variants, ja jāstiepj divu bērnu krēsliņus uz 6. stāvu
Eh jūs visuma centra iemītnieki - es to domāju VISPĀR, nevis tikai dižajā pilsētā. Es vienkārsi salīdzinu to, ko es redzu sev apkārt, kā tas izmainījies pēdejo 15 gadu laikā. Labi, Rucava mūsu valsts politikas dēļ jau tagad ir labi izmirusi, tāpēc te mašīnu piepildījums vienkārši nespēj izpildīties, jo dzīvokļu mājās laba daļa ir pensionāri vai dzērāji. Nīca - nu tur ir tevis piesaktais variants - tā kalpo par Liepājas guļamrajonu un atšķirībā no Rucavas, neizmirst [rādītāji laikam bija labāki nekā pašai Liepājai] un tāpēc tur pēdējo desmit gadu laikā mašīnu skaits vismaz dubultojies - bet kāpēc Liepājā pie piecstāvenēm un deviņstāvenēm pēdējo 10 gadu laikā mašīnu skaits vismaz divkāršojies? Reku piemēram Ventas iela - pirms 10 gadiem uz tās platās ielas parasti stāvēja uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas mašīnas, tā tuvāk krustam ar Klaipēdas ielu. Tagad pa to ielu braucot ja pretī kāds brauc, var priecāties ka braucu ar otro golfu kurš ir šaurs, jo es braucu gar spoguļu rindu, pretī braucošais dara to pašu un mēs abi tā viduvēji izmaināmies - tāds posms ir kādu 200m garumā. Tisē iela, pie paša ezera - pirms desmit gadiem bija tukša - tagad problēmas izmainīties ar pretī braucošajiem. Lauku iela, no Cenkones ielas puses, pašaura iela un necilas privātāmājas - pirms 10 gadiem pāris mašīnas stāvēja, tagad vienmēr tur slaloms jātaisa. Tās ir tikai dažas vietas kas man ir pavairāk iekritušas acīs - pašā Liepājā - nu kāpēc?
Sūds par tavām iemaņām - ir vieglāk kā ar parastu kalnieti vai nē?
Zinot kur viņš dzīvo - nuja, viņam neviens neņem nost mašīnu - tāpat kā mani nevins nespiež potēties pret kovidu...
Kā tu izskaidrosi to ka to izrakstīto kamanu paliek arvien vairāk?
Uz ledus tas bezmotora mopēds nav ar mīnusa zīmi? Lielāks laukums, mazāks spiediens...
Manējās noslieces vienīgi varētu būt sekošana saistošajām tendencēm. Ja gadījumā dīvainā kārtā esi palaidis garām, vietējie masu mēdītāji regulāri atgādina ka tādi homoseksuālisti pastāv, lai cilvēki nejauši neaizmirstu šo faktu.
Manis izdomāti laulības mērķi? Nu labi - tad pastāsti savu skatījumu kāpēc tāds laulības institūts vispār pastāv. Un kāpēc valstij būtu jāsniedz atbalsts savienībām kurās ar garantiju jauni nodokļu maksātāji neradīsies.
Uz tavu jautājumu es atbildēju vienu postu vairāk uz atpakaļ. Kas tev ir ar tiem gejiem, pats esi viens no viņiem?
Kurš teica? Veselais saprāts. Kāds vēl būtu loģisks iemesls tam lai vara, ar vēlmi iekasēt pēc iespējas vairak nodokļos, noteiktam cilvēkam ļautu saņemt mantojumu ar mazu nodokli vai bez nodokļa [neorientējos tajā jautajumā] - ? Kāpēc tieši laulātajam draugam, nevis jebkuram citam notariāli apstiprinātam, teiksim, kaimiņam?
Kāds vēl varētu būt iemesls tam lai palikusī manta bez testamenta pienāktos laulātajam draugam nevis vecākiem vai valstij? Tur noteikti ir vēl piemēri par kuriem es neesmu lietas kursā.
Laulība ir institūcija kas domāta lai bērni varētu izaugt ģimenē kurā ir abi vecāki. Attiecīgi šī institūcija ir apkarināta ar atvieglojumiem kas nav nejaušiem cilvēkiem no malas, lai veicinātu šīs institūcijas nodibināšanu un palīdzētu šajā institūcijā esošajiem cilvēkiem tikt cauri kaut kādām ķibelēm - teiksim, ja ģimenes apgādnieks atmet pedāļus, lai bez apgādnieka palikušajai ģimenei vēl nevajadzētu piķot smukus nodokļus lai saglabātu sev jumtu virs galvas. Un tagad pastāsti kāpēc lai diviem homoseksuālistiem pienāktos tie atvieglojumi kas diviem laulībā esošiem cilvēkiem, ja laulības mērķis nav ticis izpildīts.
Sākotnējo postu izlasīji? Visas naglas ir savās vietās. Tās gan japāņi ir uztaisījuši īpatnējas, lielas un četrstūrainas.
"Viss ir sūds, man viss labākais, bet kad atkal iebaksta tevi ar seju mūsdienu realitātē, oj neesmu pētijis))))) " - jā, tā ar tevi diemžēl ir. Pirmkārt, es prasīju - cik pie -15 - nevis ražotāja norādītais cipars - ja neesi pamanījis, akumulatoru strāvas atdeve ir atkarīga no temperatūras, un es vispār nebrīnītos ja ražotājs tavu lukturi pie -15 būtu paredzējis atstāt mājās. Otrkārt, kādu vēl nah gateri - tu ar velosipēdu tikai uz veikalu brauc? Es nē. Dažas dienas atpakaļ, kad vēl bija tie -15 ārā, divus vakarus pēc kārtas man bija 2x10 km braucieniņš. Tas, protams, nav nekas īpašs vai ilgs - arī ja es izdomātu aizbraukt līdz Liepājai un atpakaļ pa tumsu, arī tas nebūtu nekas sevišķs. Atšķirībā no tevis kam vajag dienasgaismu lai citi redzētu kāds tu varens športists, es, kopš es atklāju ģeneratorrumbu esamību, braucot ar velosipēdiem sevi neierobežoju braukšanas stundās - atceros kā maniem vecvecākiem sešus gadus atpakaļ bija grūti iebraukt ka man nav nekas īpašs pa tumsu ar salieķi atmīties no Nīcas uz Rucavu un pēc tam arī aizmīties atpakaļ - apgaismojumam ir jādarbojas tik ilgi, cik es esmu spējīgs mīt pedāļus, ne vairāk, ne mazāk.
Par to pētīšanu - es zinu fizikas likumus un tāpēc mani neizdosies pārliecināt ka liela nauda spēj tos salauzt
Pa lielam viss kas tādam Busch & Muller lukturim ir labs - viņi noteikti izmanto krutas diodes [un kas zina, varbūt pat specifiskas], nevis no alibabas nākušas, viņiem ir specifiska un aprēķināta optika un šādas tādas bling bling funkcijas. Tas lukturis pat izskatās ka satur tikai vienu gaismas diodi...
Ja? Kur ir?
www.bumm.de/en/products/dynamo-scheinwerfer.html
Ļauj, es minēšu - tu skatoties kaut kādā amazonā vai citā tirdzniecības lapā uzdūries uz IQ-X E un nepiefiksēji ka tas ir elektrovelosipēdu lukturis kurš no akumulatora luktura atšķiras tikai ar to ka tam ir nevis iekšā neliels akumulators, bet tas ar vadu ir pievienots stipri lielākam un niknākam akumulatoram...
neatkariga.nra.lv/intervijas/366039-sabine-ulberte-kovida-uzvaras-gajiens-nelielai-dalai-sabiedribas-lauj-brangi-pelnit-pirmam-kartam-farmacijas-milziem
virsraksts bik par tendenciozu, gandrīz viss raksts par praktiskāku tēmu.
Par to nika maiņu sasmīdināji...
Bet vispār jā - no visām viņa mašīnām tā kuras dēļ viņam ir tāds nicks ir vienīgā kuru es varētu nosaukt par baudāmu - viņam tur bija, ja nemaldos, Vento VR6 ar vienīgo mīnusu - tomātu.
Papētīju lapu un amazonu - krutākais Busch & Muller ģeneratorlukturis, dabiski, mēreni atpaliek no krutākā akumulatorluktura, gan cenā [2x mazāka] gan gaismas spējā [150 vs 100 lux]. Pie tā ka tas lukturis manās rokās nonāktu nolokot kādas ~85 eiras varētu teorētiski pat nākotnē uzkāpt tam grābeklim, paskatīties, kas tur ir un kā tur nav.
Nu, ārstnieciskais personāls cels traci, un tālāk? Agrākos gadus regulāri gripas sezonā viņi cēla traci - politiķiem bija pilnīgi pohuj - tagad arī būtu pohuj ja vien nebūtu politiskais pasūtījums un iespēja piepildīt kabatas. Tagad, protams, ārstnieciskajam personālam būtu vēl lielāki iemesli celt to traci - cik noprotu tad ārprāta stāvoklī viņiem ir piemaksas, līdz ar to viņiem ir arī ieinteresētība tajā lai būtu kovids un ārprāta stāvoklis.
Jā, man ir tieksme salīdzināt ar līdzvērtīgiem un pietiekoši spilgtiem piemēriem, tāpat kā citiem cilvēkiem kas vēlas lai kotlešveidīgie līdzcilvēki labāk saprastu ar ko ir darīšana - šis ir viens labs piemērs, otrs labs piemērs, pielietojams mazliet citās situācijās ir Hitlers. Tev ir kāda problēma ar šiem piemēriem, teiksim, vēlme būt kāda no piemēros minēto ideoloģiju apoloģētam? ![]()
" Vai šādi 3 riteņi ir adekvāti braucami pa sniegotu vietu, jo katram ratam jāveido sava špūre." - jā, tāds mīnuss pastāv - manā pieredzē kādi 5 cm šļuras vai 10 cm sniega rada ļoti nopietnas problēmas kustēties uz priekšu - gan pirmā lieta kas notiek ir vienīgajam velkošajam ritenim nepietiek saķeres lai pārējos divus stumtu uz priekšu, un tas ar gludu vasaras riepu - es pieņemu ka ar divu riteņu piedziņas klasisku delta veida trīsriteni kurš būtu apauts ar ziemīgākām mizām varētu būt jūtami labāk. Jebkurā gadījumā diezgan reti pieciešama problēma.
"Pa kalnu lejup un arī ātrumā pa nelīdzenu taku nav iespējas piecelties stāvus amortizācijas uzlabošanai" - ar šito tu mani sasmīdināji
- tas būtu apmēram kā sūdzēties ka mašīnu ar dīzeli nevar piesprast pie publiskā uzlādes aparāta...
Jā, nevar, un arī nevajag. Es saprotu no kurienes nāk tavas vēlmes celties kājās - no braukšanas ar pseidosporta kalnieti kas aprīkots ar šauru, neergonomisku anālā seksa ķebli kurš braucot pa nelīdzenumiem tiek dzīts tūplī un tiek mahāta prostata, un tas viss kopā ir sāpīgi. Šī problēma pazūd brīdī kad pazūd tas anālā seksa ķeblis - jau ar parastu ričuku kam ir platais Brooks ķeblis var ņemt bedres tā ka ausīs rīb, bez nepatīkamām sajūtām - un tad padomā uz kādu ķermeņa laukumu gulošajam velosipēdam tādi triecieni tiek izkliedēti
Man braucot nepatīk trāpīt dziļākās bedrēs divus iemeslu dēļ - 1) pastāv risks ka kaut kas salūzīs 2) ja dabūšu stipru sitienu pa priekšu, var nomest kājas no pedāļiem - kā redzi, abas ir tehniskas dabas problēmas, risināmas ar tehniskiem risinājumiem.
"Zemā sēdpozīcija ir pārskatāmības trūkums tālumā, abpusēji" - no braucēja viedokļa - diezgan minimāli - no citu viedokļa - tehniski risināma problēma - tāpēc mēdz lietot visādus karodziņus.
"Tad krīzes situācijā nav iespēja nolekt no velo aparāta, kritīsi/gāzīsies ar viņu kopā." - kas tie par brīnumiem?
Ar divriteni, jebkādu, vismaz es, tādā situācijā, kurā to nevarēšu savākt, protams ka kritīšu - tev varbūt ir treniņš nostlekšanai - es vienkārši cenšos nekrist. Kamēr ar trīsriteni ir jāmāk nokrist - jā, ar trīsriteņu pitonu tas ir visvieglāk, ar klasisku trīsriteņu deltu jau grūtāk un ar "kurkuli" [tā angliski dēvē tos kam divi riteņi ir priekšā] gandrīz neiespējami. Un pie viena otrā kausā nāk tas ka gulošie velosipēdi stājas labāk un ja nu gadās krist, tas ir kritiens ar kājām pa priekšu no 20 cm augstuma, nevis ņurka no pusotra metra augstuma...
"Transportēšanas problēmas gabarītu dēļ." - transportēšanas? Vēl viens kam velosipēds lielākus gabalus nolido pa gaisu uz mašīnas jumta nekā nobrauc?
Es gabarītu sauc par mīnusu no uzglabāšanas viedokļa, normāls velosipēds nav nekur jātransportē - ar to ir jābrauc. Jebkurā gadījumā, tas ir atkarīgs no dizaina. Gulošo velosipēdu būvētāji tiem kam tā ir problēma piedāvā saliekamus velosipēdus, līdz tam līmenim kur "kurkulis" ar 16" ripuļiem ļoti ātri salokās līdz tādam gabarītam kā pāris bromptoni salikti blakus.
Tāds plaši izplatītais, parastais salocīšanas variants ir šitāds