Ar savu hujdaju PN. Tas kā reiz ir tev tuvāks, jo uz i20 bāzēts pseidodžips - ja nu man akurāt vajadzētu ar kaut ko tādu braukt, dodiet man i20 - un, protams, lielāka motora ielikšana būtu tikai laika jautājums.
Par pēdējo - jā, priekš paliela pseidodžipa kas sver tuvu divām tonnām, tas nav daudz. Mana golfa necilais motoriņš, kuram ir bik mazāk zirguspēku, un 2/3 no nosauktajiem ņūtoniem, ja tam pieskrūvēs kārbu ar pareizajiem pārnesuma skaitļiem [esošās TDI kārbas vietā], spēs simtu izveikt ne ilgāk kā sešās sekundēs - cik tur ar to D5, astoņās sekundēs, cerams, būs?
Mana deklarētā ideālā auto prasības? Nē, tava - tur ir paņemta i20 platforma, un uzlikta lielāka kulba, lai kompensētu kaut kādu orgānu trūkumus, jeb kā tu teiktu, "nē, tev skauž, ja uzliek lielāku kulbu, tad uzreiz rodas baigā ietilpība!". Es salmenīcas nenēsāju, bet lieks svars nozīmē lieku degvielas patēriņu un sliktāku iešanu - ja uz i20 bāzētu mašīnu, tad lūdzu dodiet pašu i20 - jo tur ir tas pats, tikai bez bezjēdzīgās salmenīcas funkcijas un kādiem kilogramiem mazāk.
Kāds te sakars ar elektriskajām mašīnītēm? Lūk tev uzskatāms piemērs kāda starpība, vai motoram jāvelk mašīna, vai liela kaste - pie noteikuma ka manā golfā būtu adekvāta kārba, XC60 vajadzētu T6 zem haubes lai turētu līdzi. Ja kas, mūsdienās ražo kaut ko samērā līdzīgu, gan iekšēji mazāku, saucas Mini Cooper - tam tāds XC60 T6 līdzi turētu tikai līdz pirmajam līkumam... Bet par to "vienam no ātrākajam" - kā ātrākajam? Ātrākajam ātrumā, vai ātrākajam ieskrieties?