Ieiet atsperu veikalā un nopirkt atsperes.Lai ir no kā atsperties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ieiet atsperu veikalā un nopirkt atsperes.Lai ir no kā atsperties.
Kādas labāk? Un nebūs tā, ka pēc pusgada nosēdīsies atpakaļ?
Atpakaļ nenosēdīsies,ja jaunas, bet jāpērk ir no tāda tirgoņa, kurš zin ko viņš tirgo.Lai neizrādās viss tizli gaisā vai zemā dsā.Atermārketa suudi pēc paša tā lohražotāja "grāmatas" mēdz būt arī visādi īstenībai neatbilstoši.Kad tu uzliksi suudu un ja nu izrādās, ka nepatīk- ko tad?
Pat ar jaunām "standarta" atsperēm tev būs normāls augstums un nekas tur pēc pusgada nesēdīsies.Turklāt vecas atsperes mēdz arī vienkārši salūzt,ka tu to bez Lupas diez vai ieraudzīsi.Ja tu uzliksi tikai pakaļjā, drusku pacelsies arī priekša (vai otrādi) - bet nu labāk jau likt visas vienādas.
Passcātam ir vienmēr bijusi arī "piekare sliktiem ceļiem",b5 tāda noteikti bija.Bet tad tev būtu jāņem oem origin un tas maksās salīdzinoši Daārgi.Pie kam, ne visi gudrinieki beigās ar to bij apmierināti- mašīna it kā cieta un vienlaikus zvāļojas.
-ta vel skaties ka tur parmortizatoriem- ja gadijumā nav nekas salūzis vai vienkārši dēl vecuma nosēdies, varbūt tā vispār ir kāda "pazeminātā" piekare ar īsiem amort.Tādi uz standarta federēm būs suudīgi vai pat nederēs vispār.
Tu tiešām gribi teikt, ka ar oriģinālo piekari viņš ir nosēdies tik tālu, ka nevar iziet skati? Un nekas nav salūzis? Tā vienkārši nemēdz būt! Vai nu salabo to, kas salūzis, vai nomaini šķūninga detaļas pret pareizajām - šai mašīnai domātajām. Atsperes tā tik vienkārši nesēžas! Varbūt 10+ gados, bet ne jau pusgadā.
Nekas nosēdies ir minimāli. Skati viss ok, bet takā ar sievu maucam uz copi pa viss visādu"čuhņu" gribētu pacelt vēl augstāk.
Ja tu esi gatavs eksperimentēt, vari skatīties uz C5 A6 atsperēm un amartiem.
Viņas der? Vai arī tur būs jāveic, pārbūve?
B5 pastētes piekare ir no B5 A4, tāda pati kā C5 A6, bet aizmugures piekare ir atvasināta no C5 A6 piekares, vienīgi pats tilts ir šaurāks - un, protams, tā kā mašīna ir vieglāka, tad atsperes un amarti ir savādāki - attiecīgi B5.5 W8 modelis izmanto Audi S6 piekares daļas.
Princips idejiski ir vienkāršs - lielāka motora priekšas atsperes būs cietākas, un avanta aizmugures atsperes būs cietākas par sedana atsperēm. Bet nu C5 gadījumā jāuzmanās nepaņemt sēdinātās atsperes
Par garumu atšķirībām neko nezinu, tāpēc saku - tāds eksperimentējams pasāciens. Cik dzirdēts, C5 alraudam augstums nākot nevis no piekares, bet virsbūves.
Jāpērk krossovers. Tik jāpamēra vai nebūs tikpat no zemes kā B5.
Viņas der? Vai arī tur būs jāveic, pārbūve?
ir redzēti ar paugstinātu klīrenssu b5 passāti, kapēc japērk obligāti krossovers ,ja nomainot atsperes un amīšus būs tāds pat krossovers. passātiem krossoveru versija sāk nāk tikai no b7 modeļa. Tā gana vidējās klases krossoveri nav nemaz tik liela izvēle
Nopērk zemu auto kas domāts gludiem asfaltiem un tad braucot uz copi kasa galvu, domājot par šķūningu, kā autiņu pacelt lai kaut kur nepaliktu uz vēdera...
Ja tev vajag klīrensu jo samērā bieži braukā pa mežiem, tad jau startā to vajadzēja iereiķinat un vajadzēja skatīties uz kādu džipveidīgo.
Vai ja paseratī ir pārak mīļš modelis tad to pirkt alltrack modifikācijā, kas ir pieejams no B7 modeļa, 2010 gada, tas būs ču augstāks un 'saknes' vairs galīgi netraucēs.
nav manīts b6 Alltrack rūpnīcas versijā, ir dzirdēts ,ka paši pārtaisot liekot piekari no b7 , Cik zinu tad Alltrack nāk tikai no 2012 gada bet šinī gadījumā švaki vai tas derēs. kapēc tad uzreiz nopērk priekš mežiem laika gaitā prioritātesa var mainīties tas auto takš divdesmit gadus vecs un vissticamāk ,ka arī Latvijā kadi desmit gadi. Kas tur ko apspriest domāju ,ka pārtaisīt nav problēmu ,varbūtas vajag atrast normālu servissu kas to var izdarīt. Un jā noteikti vajag paintresēties csdd , kas ar apskati, vai nevajadzēs reģistrēt pārbūvi.
msh rakstīja: Nu kādu vēl nah pārbūvi - piekari un bremzes pārbūvēt nedrīkst, bet šajā gadījumā ir pelēkā zona; neviens nepiepisīsies par to ja citi amarti un atsperes dod piecus papildus klīrensa centimetrus.
Kā? Tos ekstra 5cm panākt?
paņem atsperes un amīšus no allroad c5
Reālākais iznākums šitam būs DDM. Tam hlamam var gadīties aizmugurē piekare oriģinālā no rūpnīcas vai vismaz 15 gadus nekustināta. Vai tur tos amortizatorus vispār iespējams civilizēti atskrūvēt un pēc tam paliek vieta, kur pieskrūvēt jaunu? Izmaksā detaļām ir lielākas nekā tā auto tolmetiskā vērtība.
Ja nejēdz civilizēti noņemt amartizātorus tad tādam kreisroču kantorim labāk nemaz nedot auto taisīt vai, cik jauns viņš būtu. Amartizatora nonemsana vispar nevar buut problema. Tolmeta vertiba pa lielam visiem auto vienada arī pilnīgi jaunam. Vienīgi lielāka elektroauto un hibrīdu jo vairāk maksā par akumuloatoru. Te neiet runa par izmaksām, jebkura pārbūve nav lēta, viņš taču neprasa skolotāja padomus ;cik tas maksā un vai vērts to darīt
seksuspension.eu/products/volkswagen-passat-b5-lift-kit-4wd
Tamlīdzīgas starplikas dažādās modifikācijās priekš viena servisa regulāri taisām.
Skatē laiž cauri?
Tieši šodien pirms kādas 1/2h šis klients bija atbraucis pēc kārtējām starplikām 😀 neienāca prātā uzprasīt. Bet domāju, ka jā.
Atsūti privāti savus kontaktu uz uggga at inbox punkc el vē
Iedošu šī servisa kontaktus, varēsi pats visu noskaidrot.
P.S. Es ar servisa darbu nenodarbojos, tikai izgatavoju plastmasas detaļas, kam tās vajag.
Passat b5.5 klīrenss
Sveiki.
Kā palielināt klīrenssu passat b5.5, tā, lai var iziet skati?