iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 22.11.2021 21:20

Ā, ja?

msh 22.11.2021 21:18

Tu tur tajā pirmajā ciparā gadījumā vienu nulli par maz neieliki? Es kādu gadu vai pusotru atpakaļ izdomāju ķeksīša pēc, jo nobrauktas bija kādas 30 štukas, samainīt elementus reduktorā un Alex 360 filtrā, un tiešām nesapratu nah es tur vispār degunu bāzu - nākamgad tvaika filtrā iemetīšu aci, varbūt vajag izslaucīt dažas piles kondensāta.

msh 22.11.2021 19:16

Un kas tie bija par 1500 kvadrātiem kam vajadzēja sertifikātu pirms tam - tirdzniecības centri?

msh 22.11.2021 18:52

Pameklē internetā vai apprasies kādā lielākā autoveikalā. Es pats mēdzu izmantot shopgaz.lv , bet es diez vai gribētu viņus apgrūtināt ar tādiem sīkumiem

msh 22.11.2021 18:26

Izdzēs iauto cepumus, visdrīzāk palīdzēs. Man uz galddatora vecā ff [jaunākajā kas uz winxp uzliekama] reizēm kaut kas tāds iestājas, bet tad tur vispār nevar ielādēt lapu - kad izdzēš visus iauto cepumus, tad kādu laiku atkal iet...

msh 22.11.2021 18:23

Shark 1500 ir reduktora nevis iekārtas nosaukums

Filtri tev ir divi. Viens ir iztvaicētās gāzes filtrs, tas kas atrodas starp reduktoru un spiediena devēju, otrs ir šķidrās gāzes filtriņš, atrodas reduktorā, tur zem tā apaļā, ar skrūvēm pieskrūvētā vāciņa.

msh 22.11.2021 18:20

Es to ļoti labi zinu - bet vai tad tas stājās spēkā tikko?

msh 22.11.2021 18:07

Otrais variants. Pitonam ir "ačgārna" stūres ģeometrija un tāpēc tas ir tāds baltais zvirbulis gulošo velosipēdu pasaulē ar kuriem brauc tikai apņēmīgi cilvēki kas māk metināt - vai vismaz pazīst kādu kas māk metināt, un tāpēc ar to ir no nulles jāiemācās braukt. 99% gulošo divriteņu darbības princips ir tāds pats kā parastam velosipēdam, tikai uz tā sēž savādāk un bik savādāks smaguma centrs - tāpēc arī varēji pabraukt. Es pitonu izvēlējos jo pieredzes ar savu trīsriteni dēļ man ir izveidojusies nepatika pret garām ķēdēm kurām vajag visādus ruļļus

msh 22.11.2021 18:03

Pierādīt? Mērķis ir ērts un praktisks velosipēds ar šosejnieka ātrumu, kas visdrīzāk arī ir sasniegts, vienīgi es esmu švaks minējs un man vēl jāiemācās ar pitonu braukt. Kaut ko pieradīt ir tavs mērķis, tāpēc arī tev ir nevis divu riteņu transportlīdzeklis bet sporta inventārs, kuru pārakumu par transportlīdzekļiem tu gan centies ar putām uz lūpām pierādit - man vismaz ir interesants velosipēds kas piesaista uzmanību un kas kļūst par sarunu tēmu ar jebkuru cilvēku ar kuru sanāk papļāpāt vietā kur esmu ar to aizbraucis

msh 22.11.2021 17:44

Neprasās gan - pitons tika uzprojektēts kā divritenis, trīs riteņu versija ir vienkārsi pastiepta tā ideja - es ne par savu eksemplāru bet vispār. Trīs riteņu pitons ir vēl sliktāks kā parasts delta veida trīsritenis - parastam delta veida trīsritenim tas "trīsstūris" starp riteņiem, kurā jāierakstās smaguma centram, starp riteņiem paliek nemainīgs, kamēr trīsriteņu pitonam līkumā priekšējais ritenis nevis griežas bet pārvietojas, tādējādi vēl vairāk pasliktinot delta veida trīsriteņa stabilitāti. Pilnai laimei ja stabilitāti uzlabo saīsinot riteņu bāzi, pārnesot aizmugures riteņus uz priekšu, parastam delta trīsritenim tajā variantā tikai pasliktinās stūrējošā riteņa saķere, kamēr trīsriteņu pitonam pasliktinās arī velkošā riteņa saķere un stūre paliek nervozāka jo samazinās stūri centrējošais spēks. Un nevarētu teikt ka būtu patīkami braukt ar velosipēdu kuram uz pakaļas riteņiem būtu gandrīz viss svars - tos dažus kilometrus ko es ar tādu konfigurāciju pabraucu [līdz nolūza ritenis un es pārnesu aizmugures riteņus 10 cm uz aizmuguri] man braucot bija sajūta ka tūlīt, tūlīt, priekša aizies gaisā. Nu un vasaras kritiena dēļ man ir fobija pret delta veida trīsriteņa nestabilitāti, tb tām sajūtām kas rodas uz sāniski slīpa ceļa, jo to, cik slīpi es esmu, uz trīsriteņa es nevaru regulēt.

msh 22.11.2021 17:30

Tie kritieni jau nekas nav - pamatā ir "nulles ātruma" kritieni, kur smagākais, ja neskaita iespēju satraumēt velosipēdu, ir iespēja izvārtīties peļķē. Mana ķermeņa apakšdaļa sēžot uz velosipēda atrodas ne augstāk kā gultā un līdzsvara zaudēšanas brīdī es no tā augstuma esmu jau kādu trešo daļu pietuvinājies zemei. Un ja arī kritiens ir gaitā, tad galvenie sūdi var gadīties no sadursmes ar ceļa nelīdzenumiem, nevis no paša kritiena.

msh 22.11.2021 12:46

Tas beidzot ir noticis - pa brīvdienām noamputēju palīgriteņus, un pie viena sametināju pussabrukšanas stāvoklī esošo aizmugures dakšu un tai noamputēju danga bremžu stiprinājumus. Tagad man no tā ričuka ir bail - izmaiņas tā uzvedībā nav lielas [varētu būt ka bik paaugstinājies smaguma centrs jo divi zemi atsvari noņemti], bet ir apziņa ka ja nenoturēs līdzsvaru, tad būs gar zemi. Un no kritieniem bail galvenokārt tādēļ ka var kaut ko sabojāt - sestdien jau iznīcināju kārtējos ragus, noliekoties pie savas pastkastes; jo mīkstāka virsma jo vairāk saliec, bet nu tie arī bija bērnu velosipēda ragi, ar tādu formu kas tos vājināja un liekas ka arī bleķis plānāks. Laikam būs jāpieskrūvē ragiem galā radziņi horizontālā stāvoklī lai ragi nespētu iedurties zemē. Vēl vajadzētu kādu labāku vietu spidometram izdomāt, "nulles ātruma" kritienos ja es nepagūstu pareizi nokrist, es mēdzu to aizķert un nolauzt no dubļu sarga...

Aizmugures danga bremzes stiprinājumus noamputēju jo aizmugurē būs šitā rumba - piektdien būs jāaizbrauc nopirkt dangu un spieķus, un hidraulisko supportu Par laimi izdevās amazonā atrast ģeneratorrumbu domātu sešu skrūvju diskam un ar pilno asi, biju pārsteigts ka Shimano ir ražojis rumbas ar sešām skrūvēm, jo viņiem tak ir tas sūdainais CenterLock standarts lai viņu rumbu lietotājiem viņi varētu arī diskus tirgot. Es tik jūtu ka būs mazliet jautri aizmugurē uzlikt to bremzi dakšas konstrukcijas dēļ - var nākties taisīt bezskavas risinājumu un/vai pirkt 180 mm aizmugures disku [man kastē mētājas divi 160 mm diski, šitas un vēl viens].

Tagad vēl jāuzbūvē kāja. Gribas močveidīgu V veida kāju, platu, jo es mēdzu ārpus mājas to velosipēdu izmantot kā krēslu. Un drīzumā jāuzbūvē no lokšņu metāla slēgts priekšas dubļu sargs.

msh 22.11.2021 12:25

Vai esmu kaut ko palaidis garām un ir izmainījušās kaut kādas kvadratūras platības lielveikaliem? Kolēģis teica ka viņš vakardien nav ticis rimikā kurā es pirms pāris nedēļām pabiju, esot prasīts sertifikāts...

msh 20.11.2021 22:10

Es vienkārši vispārināju par to ka tev visi, kas saka kaut ko tādu kas nav ziņās, ir meļi

msh 20.11.2021 19:42

Nejauc pirkstu ar krānu. Pirmkārt, šrotā esošo detaļu pieejamība ir nejauša - šodien viņiem tavu spārnu nav, rītdien ienāk kāds leons. Otrkārt, ja tev vajadzēs nevis spārnu bet stūres reiku, tev var notirgot kāda golfa vai tūrāna reiku - tā kā šrotista mērķis ir pārdot savas detaļas, viņam ērtāk ir ielikt šādu sludekli, nevis rēķināties ar to ka tu pats zināsi no kuriem 10 modeļiem, un kāda gadu diapazona katram, tev der reika.

Atgriežoties pie taviem salīdzinājumiem - ja otrajā salīdzinājumā tu tirgosi divus krēslus bet kuru katru dienu tev atvedīs arī dīvānu un galdu, tad tu pilnīgi noteikti nopublicēsi ka tu tirgo dzīvojamās istabas iekārtu

msh 20.11.2021 18:58

Toties tev kā potenciālajam klientam nebūs vienalga ka tu būsi tas kam būs jāmaksā šī kadra algu, maksājot par dārgākām detaļām.

Vēl atgādināšu tev, un citiem pārgudriem mīnusu krāmētājiem, ka šrots nav autoveikals, un šie neprecīzie sludinājumi ļoti labi izpilda paredzēto funkciju, un tā ir tikai mūsdienu interneta veikalu lietotāju izlepšana, kas ir problēma. Pirms 15 gadiem tu vai nu būtu apbraukājis šrotus, vai tos apzvanījis, un numurus/adreses prasītu citiem pazīstamiem cilvēkiem, ja tos nezinātu pats - un tu to darītu nezinot vai tajā šrotā ir tevi interesējošā detaļa vai nē. Tagad, interneta laikmetā, šroti par savu pastāvēšanu dara zināmu ar šādiem sludekļiem, lai tu, kas ir pārāk slinks lai zinātu šrotu adreses/numurus, zinātu kur zvanīt - bet lūk, kundziņu, neamierina ka viss ir tāpat kā agrāk, respektīvi, uz paplātes nepienes.

msh 20.11.2021 16:29

Nu bet tas ir tikai loģiski. Priekš tiem kas grib pirk ietilpīgu audī ir C sērija, kamēr fofāgenam, neskaitot vēlāk iznākušo Phaetonu, pastēte bija griesti, līdz ar to tai jābūt adekvāti ietilpīgai. Citiem ražotājiem jau ir tas pats modeļu izmēru klāsts un attiecīgi audī B sērijas konkurenti nav lielāki; pašam ir gadījies E46 behas aizmugurē kabināt kājas aiz ausīm.

msh 20.11.2021 16:26

Kādu strēķīti ietilpīgāks.

msh 20.11.2021 16:25

Iecitē, lūdzu, pantu kurš nosaka ka šāds gājiens ir agresīvs

msh 19.11.2021 16:57

Lai mēs ietu Zviedrijas ceļu, vispirms vajag lai viņi mūs anektē un izpiļī laukā vecrīgas parazītu bandu. Līdz tam mēs iesim Latvijas ceļu - kur pilnīgi pohuj cik un kas strādā un kas nē, jo naudas ir tik daudz kā nekad. Reku piemēram izglītības sistēma - viena otra skola ir nonākusi diezgan draņķīgā stāvoklī, jo tomēr ir bijuši skolotāji kurus nav izdevies iebiedēt - ko ministre? Ministre saka ka viss ir bumbās - protams ka ir, viņas alga jau no tā, vai nozarē ir labi, nav atkarīga, un ir laba.

msh 19.11.2021 16:51

Kā tu nesaproti - ja cilvēks saka kaut ko savādāku nekā propagandas mēdītājs - viņš tev melo!

msh 19.11.2021 2:54

Kas tā par tādu dzīves sarežģīšanu kur uzlādes strāvu regulē lādētājs nevis pati lādējamā ierīce? Tajā pamata režīmā tas tāpat tai ierīcei pašai ir jādara.

Kur var atrast ierīci ar strādājošu USB 2.0? Dajebkur, kur visi ik pēc pāris gadiem nepērk jaunus datorus un telefonus. Mans telefons, iespējams, atbalsta to standartu, neesmu pētījis un nav saistoši, jo visdrīzāk tas tāpat tiek piesprausts pie USB 2.0 porta - manai 7 gadus vecajai mātenei, cik minos, kaut kas specenē bija minēts par USB 3.0, bet vai tie porti ir aizmugurē, vai atsevišķi uz plates kaut kas jāsprauž, nezinu. Pārējais kas man te ir, protams, ir ar 2.0 - nē, meloju, monitorā ir iebūvēts hubiņš ar domu par peli un klavu, kas netiek izmantots - tas noteikti atbilst USB 1.1 standartam, jo monis jau ir sasniedzis pilngadību.

msh 18.11.2021 15:22

Nē, tur tā atšķirība ir blīvē starp stūri un sēdekli, nevis motortelpā - ja parastai eglei pirkšanas iemesls pamatā ir vēlme pēc visdraņķīgākā atkrituma ko franču autobūve spēj piedāvāt lai maisītos citiem pa kājām, tad berlingo pērk tie kam vajag lētu darba zirgu bet maciņš neatļauj nopirkt kadiju. Tāpēc arī parasti uz šosejas es esmu tas kas apdzen egles un citus franču autobūves brīnumus, kamēr dažādi bulkuvāģi un busi apdzen mani.

msh 18.11.2021 15:17

Pilnīgi piekrītu - es vairāk par tiem "gonščegiem".

msh 18.11.2021 15:15

Raimi, ko tu te murgo? Par akumulatoru attīstību pēdējajā desmitgadē mani viens cilvēks jau apskaidroja - ietilpība pieaugusi par 11%, tas kas ir jūtami uzlabojies - spēja izturēt ātrākas uzlādes, ātrākas izlādes un lielāks uzlādes-izlādes ciklu skaits, ja to dara noteiktās robežās. Kā redzi - +50% aķi joprojām nav iespējams ielikt tikpat lielā korpusā.

Par telefona sazināšanos ar lādētāju nesmīdini Vai tu zini kā tā sazināšanās notiek? Ja abi divi USB datu vadi ir savienoti kopā, tad androīds saprot ka ir pieejams vairāk par 500 mA un lādējas attiecīgi - šis ir tāds ļoti muļķīgs variants; savulaik pat lietošanai mašīnā dabūju uzbūvēt speciālu vadu jo gatavu tādu nekur nevarēju atrast, iespraužot parasto vadu universālajā lādētājā, uzlāde notiek ar 500 mA, tas nekas ka lādētājs spēj pavilkt četrtik, un savienot tos divus kontaktus lādētājā nozīmētu ka sifons [kurš tolaik reizēm tika tam piesprausts] nelādētos. Jebkurā gadījumā telefoniem šāda pieeja ir tāpēc ka tos var piespraust datoram, bet tur, vismaz USB 2.0 un vecāki standarti, paģēr tikai 500 mA un USB kontrolieris nebūs sajūsmā ja telefons gribēs izviekt ātro uzlādi - porķikam nekā tāda nav, jo porķiks tiek lādēts tikai no attiecīga lādētāja kuram nav problēmu nodrošināt vajadzīgo strāvu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti