iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.11.2021 21:02

Ā, trase? Nu forši, tātad tu runā par mašīnām bez pielietojuma...

Mašīnas spējas paātrināties var arī izmantot paātrinoties vai apdzenot - bet kur var praktiski izmantot mašīnas riktīgi labu vadāmību sānslīdē uz koplietošanas ceļiem [piemirstot ka tāds gājiens automātiski ir agresīvais] ?

Par grāvjiem un kokiem un kvatrām, nestāsti pasakas. Nav nemaz tik daudz to astoņdesmito gadu aužu kuros esošie motori standarta mašīnā spētu pagriezt visus četrus riteņus sānslīdē, sevišķi cigārā, un uz pārējajiem bija šausmīgi maz idiotu kas to mēģinātu izveikt - kamēr tie kas ir gatavi čakarēties un tērēt naudu lai mainīt motorus un celt jaudu parasti tomēr stūrēt māk. Nerunājot nemaz par to ka audī galvenā pievilcība tomēr ir kā maz rūsējošai mašīnai, dēļ kā tajos laukos to kvatru ir šausmīgi maz - kamēr praktiski katrai behai līdz pēdējaiai desmitgadei bija pakaļas bezpiedziņa ar visu no tā izrietošo Rezultāts atbilstošs - kā savulaik šrotos novēroju, behas pamatā nošķiltas, nu varbūt kāda atsevišķa nodzerta vai ar uzvārītu nemotoru, un 5-10 gadus jaunākas par tajos pašos šrotos redzamajiem audī.

msh 07.11.2021 18:25

Redzi, es ar mašīnām braucu, nevis izpildos. Par visu, ar ko pakaļas bezpiedziņa ir pārāka par kvatru vai priekšas bezpiedziņu, pienākas smuks soda punktu skaits un trīsciparu naudas sodiņš. Un visā pārējajā ir tikai liels mīnuss. Un es redzu kur tā labākā vadāmība parasti beidzas - grāvī vai kokā - tām mašīnām tas ir tikai laika jautājums

Par to pakaļas bezpiedziņas savaldīšanu - priekš kam man darīt to, ko var nedarīt? Ja es iemīšu dziļāk nekā velkošajiem riteņiem ir saķere, sāks spolēt kāds priekšas ritenis, saķeri neapdraudot - ja tas notiks pakaļas bezpiedziņai, var gadīties arī aiziet krusteniski... Man patika kā sen atpakaļ audī stiliņā rakstīja viens otrās paaudzes kupejas īpašnieks, kam pirms tam bija bijusi žurka - "tas un tas BMW bija ērtāks, tas un tas labāks, tas un tas foršāks - bet gribējās arī braukt pa ziemu..."

msh 07.11.2021 17:17

Un kas tur vēl bez tā uzrāviena ir? Atceries - mašīna ir liela un smaga, piezemēta un aprīkota ar automātu. Trasei tā nav paredzēta, dragreisā ar tādu piedalīties būtu marazms, jo braucējs jau tur nepiedalītos, pret otru braucēju skrietos tehnika, bez tam, Latvijas apstākļos ļoti iespējams ka tādu RS6 izpuļķētu kāds B2, B3 vai C3 , kaifu var paķert vienīgi par tēmu "tik un tik sekundes līdz vadītāja apliecības padiršanai", nu ko vēl tādu ar to mašīnu var izdarīt kam parasts A6 nav derīgs?

msh 07.11.2021 17:13

"Ja ir interese vadīt auto un tā lai ir patīkami tad jālūkojas pēc cita Vācijā ražota auto..."

Parādi man BMW kuram ir tas 50:50 sadalījums... Diez vai izdosies, ne par velti savulaik astoņdesmitajos, pēc pirmā M5 izlaišanas, BMW iekš E30 M3 ielika četru katlu motoru, jo - liels smags un garš sešu katlu klucis priekšā ļoti bēdīgi ietekmē svara sadalījumu. BMW nevis ir panācis ka priekša labi turas uz ceļa, bet to ka pakaļa pirmā iziet ārā, un tur arī tā panākumu sakne - kur kvatra spēj ieskrieties tā ka līkumā paliek nevadāma, tur pakaļas bezpiedziņa jau stipri ātrāk aiziet krusteniski un tā novērš to lielo ātrumu... Vēl, protams, tā nianse ka agrākos laikos audī bija jūtami niknāki motori, turbiķi ar visu no tā izrietošo - BMW pieeja ar audī motoriem būtu diezgan bīstama; līkuma vidū motors ieietu pūtienā un beha no līkuma izietu krusteniski, ja ne pa tiešo grāvī vai stabā.

msh 07.11.2021 13:22

Jāieliek kāda bilde, kura jau ir paguvusi novecot.

Tātad, ričuks divas nedēļas pavadīja izjauktā stāvoklī. Darbiem iemesls bija jaunas plaisas priekšas dakšā; grūtākas manevrēšanas un lielākas slodzes dēļ [trīs lieliem riteņiem lielāka daļa svara bija uz aizmuguri] uzsākusies slikto metinājumu dabiskā atlase priekšas dakšā, tad nu pie viena tika izveikti citi uzlabojumi

* saīsināta bremzes truba; būtu zinājis ka to var izdarīt tik viegli, būtu uzreiz to izdarījis

* aizmetināti liekie caurumi bremzes skavas stiprinājumā [bija pieci, man vajadzēja divus - divi bija mazajam diskam/mehāniskajam supportam, divi esošajai kombinācijai, viens lieks] un esošie pataisīti ovāli vienā virzienā un pēc tam liekais atvērums aizmetināts, ar nolūku attālināt supportu no diska lai nevajadzētu starp supportu un skavu šeibes - diemžēl mērķis netika sasniegts, šeibes joprojām vajag, citreiz

* bik pacīnījos par bremzes ģeometriju, gala rezultātā locīju nevis supporta stiprinājumu bet slīpēju dziļāku vienu ritena ass ausi, jo izrādījās ka ritenis stāv šķībi ne supports.

* noamputēti no dakšas kreisās puses vadu un bremžu troses stiprinājumi

* piemetināts viens bremžu trubas stiprinājums kuram truba pievelkas ar savilcēju; ideja nošpikota no viena kalnieša, varbūt nākotnē padomāšu par to risinajumu kur savilcēja vieta pievelkas ar skrūvēm

* ierīkoti pacelti caurumi lai caur dakšu varētu izvilkt priekšas lukturu vadus - diemžēl tikai caur ovālu, ne lidz priekšai, jo es nevēlos lai ūdens nonāktu dakšas iekšpusē, un uz leju pagarinātu caurumu kurš joprojām atļautu vidusass mājas uzlikšanu pašā galā nevar uztaisīt

* beidzot pabeigts ķeblis - aizmetināti trubu apakšējie gali, uztaisīts stiprinājums jaunam pagalvim, pie viena vēl bik palocītas ķebļa kājas un palocīta spoguļa truba lai jaunais spogulis būtu noregulējams

* visas detaļas kuras tiek uzskatītas par pabeigtām [tātad, tagad arī ķeblis] nokrāsotas kovidmelnā krāsā, pie viena arī bremžu disks un tā uzgrieznis.

* uzlikti jauni lētie pedāļi, pēc meistara izvēles, lasīt - paprasīju viņam "kurus pedāļus tu man no šitiem ieteiktu?" un tad tie arī tika nopirkti - pedāļiem vēlāk izvākti laukā atstarotāji, ne tik daudz kovida dēļ kā dēl tā ka tie atstarotāji ir tikai liks smagums, braucot saskatāmi tikai no helikoptera, lidmašīnas vai arī tiem kas pa ceļu rāpo.

* kādas dienas pirms ričuks tika izārdīts man gadījās tikt pie jauna spoguļa - vecais tika salauzts noliekoties uzsākšanas procesā, tad nu sestdienā, nezinot vai tikšu Depo iekšā vai nē, vispirms veloveikalā nopirku divus tur pieejamos spoguļus - Depo iekšā netiku, un tā nu PROfex spoguļa vietā nu man ir Cateye spogulis... Priekš tā man vienīgi nācās trubu palocīt jo tas nepiedāvaja tik lielas regulācijas iespējas kā vecā spoguļa no metāla uztaisītais stiprinājums

* viegli saliekto ragu vietā ieliku citus ragus un, beidzot, jaunas ragu uzlikas.

Tā nu atkal esmu dažas dienas ar ričuku pabraukājis, pakāpeniski sāk jau parādīties refleksi - var jau īsi paskatīties spogulī, tam neizraisot strauju kursa izmaiņu, kā arī kājas pakāpeniski sāk piedalīties stūrēšanā [balansēšanā], nevis kā sākumā, kur pēc brauciena uz darbu rokas bija nogurušas no saspringuma. Arī patīkamā ātruma robeža ir pavirzījusies uz augšu un nu es jau mēdzu atstiept uz kādiem 30 kmph.

Pēc pirmā brauciena uz darbu nomainīju ragus vēlreiz - uzliktie ragi radās esam pārāk taisni, rokas bija nepatīkami iestieptas - uzliku viegli izliektus ragus no kaut kāda bērnu velosipēda , tie radās esam bik īsāki, būtu bijis labāk ja būtu bik garāki bet var iztikt. Sāku arī būvēt jauno pagalvi, tas jau ir uz velosipēda, bet pagaidām ir uztaisīts tikai metāla karkass [izskatās pēc plakana un liela āmura] un izgriezts porolons, un tas viss ievīstīts audumā un plēvē - plānā ir uzšūt ādas pārvalku, vienīgi šajā gadalaikā laikam tāpat tam visam būs būt apģērbtam kādā maisiņā... Esmu apņēmies pēc kādas nedēļas noamputēt palīgriteņus - nu jau tie vairāk traucē nekā palīdz, galvenās problēmas ir līkumos kur tie smagi ierobežo līkuma rādiusu un, tā kā ceļš parasti ir nelīdzens un bedrains, mēdz radīt īpatnējas problēmas. Bez palīgriteņiem vienīgi nāksies iemācīties uzsākt uz rokām, bet tam nevajadzētu sagādāt īpašas problēmas.

msh 07.11.2021 12:48

Man reiz, kaut kādus 2 vai 3 gadus atpakaļ, bija periods ar spēcīgu kārdinājumu ielikt golfā VR6, bet nu es tam tiku pāri - vienai mašīnai tomēr ir jābūt normālai [lasīt - parastai], un lai arī tie papildus divi katli būtu forši, vismaz 95% nobrauktā attāluma būtu jūtams tikai mīnuss palielināta degvielas patēriņa formā. Bez tam tas pasāciens pavilktu kaut kur virs vienas pakas un saturētu dažādu detaļu un agregātu medības, jāšanos šo to salikt [teiksim, uzbūvēt no divām kārbām vienu] un otrās pakāpes pārbūves projektu.

msh 07.11.2021 12:41

Ko tur nesalīdzināt? Jā, paātrinājums ir cits, bet inženieri un dizaina mērķi tie paši, un pat tehniskie risinājumi tie paši. Kā jau minēju, vecs turbiķis ar attiecīgu jaudu brutāli ielīmē ķebļos un piedevām tu jūti kā mašīnas priekšu griezes moments ceļ gaisā - te, pēc filmēšanas virziena spriežot, filmētājs brīvi sēdēja aizmugurējajā ķeblī un paātrinājums viņam nekādīgi netraucēja filmēt... Sajūtas tādā RS6 noteikti arī ir daudz mierīgākas un pirmo reizi piesēžoties pie stūres un minot grīdā pašam bail nepaliek. Tāds RS6 ir paredzēts zāģēšanai pa bāni tiem, kas spēj atļauties piepildīt tam bāku.

msh 07.11.2021 12:37

Ā, kaut gan šitas V10 tak ir atvasināts no lambo V10, nevis jaunais audī V8 ar diviem pieliktiem cilindriem, varbūt tas ir mazāk problemātisks par audī jauno V8, neņemos spriest.

msh 07.11.2021 12:14

Diezgan bezjēdzīga mašīna - liels, smags, uzturēšanā dārgs un neinteresants. Neinteresants jo tomāts un pārāk nospiests, ko tas čalis tur arī pasaka, tikai bik citos vārdos [es tikai divus fragmentus paskatījos], ar to frāzi ka paātrinājums sākas no 140 - salīdzinājumam 500 zs B3 [jaudas/svara attiecība varētu būt līdzīga] brutāli līmē ķebļos. Es ar tādu mašīnu labprāt izbrauktu, bet tikai pēc principa "just how bad could it be?" - esmu braucis ar C6 vulgaris, izplatītajā komplektācijā ar 3.0 TDI quattro ar tomātu, šausmīgi garlaicīga mašina - ar visu to ka tā kaste paātrinās kādu strēķīti labāk par manu golfu, tās sajūtas pie 70 ar kārbu ieslēgtu sporta režīmā minot grīdā ir ka paātrinājums ir kā kādam žigulim, vai 1.3 golfam - tu iemin, un vienīgais kas izmainās - bultiņa spidometrā sāk diezgan jestri kāpt un ainavas aiz loga sāk rullēties ātrāk, un tas arī viss...

msh 07.11.2021 12:00

Vienīgais ko tu ar savu dīzeļegli vari nokost ir kārtējā šņabja pudele...

msh 06.11.2021 0:14

Pataloģiska melošana? Nu turpini pievilkt aiz ausīm vēlamo, turpini... Ar pataloģisku melošanu tu nodarbojies, priekš mēsla gan tas ir normāli. Es nestaigāju apkārt un nekladzinu cik es esmu kristīgs - bet nu pie tā ka tu pa lielam visās tēmās esi sakritis vienā grāvī, tas nav pārsteidzoši ka tu piemelo citiem atrašanos otrā grāvī. Es arī nezoboju tos kas iet potēties - tikai kovidticīgos un pošlepnuma skartos, un arī tā ir tikai atbilde uz viņu provokācijām - bet nu tev kā jau mēslam liekas ka tie kas iet sapotēties pret ierobežojumiem [nospiedošais vairākums] pēc potes saņemšanas paliek kovidticīgi - es tevi apbēdināšu - tā nav.

Par paklausību laicīgām varām - tu manī radīji ziņkārību; būs par to tēmu jāpakonsultējas ar pāris cilvēkiem - bet es jau laikam pa pusei zinu atbildi - tai paklausībai ir novilktas cietas robežas - dēļ kā ultraliberālajos rietumos joprojām ticīgi cilvēki grēku sauc par grēku, lai arī tā ir naida runa, un ticīgi mācītāji joprojām atsakās laulāt homoseksuālistus, lai arī tā ir diskriminācija.

msh 05.11.2021 12:37

darklight rakstīja: Multistūres man nav, ja būtu, tad, iespējams, būtu apdomājis divreiz šo pasākumu. Ar antenu viss kārtībā, kā arī skatam nav ne vainas. Tu jau laikam iztēlojies, ka man tur vienkārši panelī izlauzts caurums, kurā ļurinās ar samoreziem pieķerts ekrāns?

Nē, es ļoti labi zinu cik visādi aftermarketa maģi lielākoties neiederas mašīnās kurās tie ir ielikti. Man pašam šī iemesla dēļ golfā sešu gadu laikā ir nomainījušies trīs maģi [pirmā maiņa bija uzreiz pēc tam kad tas nonāca manā īpašumā], un visi trīs bija dažādu paaudžu VW Gammas - vispirms trešā, pēc tam piektā, tagad ceturtā - varbūt kaut kad pārdomāšu un pāriešu atpakaļ uz piekto.

msh 05.11.2021 1:13

Viņš vienkārši ir lasījis, un arī dalījies te, rakstu kur tas Merck taisās izlaist dārgas zāles kovida ārstniecībai un izdarījis loģisku secinājumu ka Merck kritika ivermektīnam nav no neitrāla stāvokļa...

msh 05.11.2021 1:11

Es nevaru būt tāds pats mēsls kā tu - jo pirmām kārtām es "pievelku aiz ausīm tos pantus" kas nosaka ka cilvēkam ir brīva griba un izvēle, dēļ kā katrs ticīgs kristietis necenšas piespiest citus uz kaut ko. Šis bija tas punkts kas man iedzedzināja galvā sarkanās lampiņas, ieraugot ka daži pazīstami ticīgi jaunieši purnagrāmatā bazūnē valdības viedokli par potēšanos un izzobo tos kas nepotējas, parādot ka viņi ir bišķi piemirsuši ko kristietība paredz, un aizskrējuši kopā ar pasauli.

Abet par pirmo teikumu - jā, es ātrumā neatradu pareizo frāzi - pareizā frāze ir - tu uzskati ka baznīca ir labās uzvedības klubiņš - pēc šīs loģikas slimnīcas ir vieta kur veseli cilvēki rīko ballītes...

msh 04.11.2021 12:59

Atšķirībā no tevis, pensijas vecuma mēsl, manas birkas tev līdzīgie pamatā pamanās izvilkt no maniem tekstiem, lasīt, pievilkt aiz ausīm, kamēr tu tās piekarini tieši un konkrēti, tā ka velc vien pats savus baļķus ārā.

Un par to otro - es nejūtos pārsteigts ka neticīgi cilvēki iedomājas ka ticīgais ir lupata pret kuru neticīgajiem noslaucīt savus zābakus. Viss normāli, ne tu pirmais kam šāds īpatnējs priekšstats. Ja tev būtu par ko jābrīnās, tad tikai par to kāpēc es atrodos šajā sūdiem piemētātajā tofikā - man pazīstamie Dieva bērni stāv diezgan tālu no visādiem forumiem un purnagrāmatā varbūt tikai iemet aci un diskusijās īpaši neiesaistās.

msh 04.11.2021 12:12

Es tā arī pieņemu. Jautājums kāpēc tādai alfai ir lielākas bremzes nekā C5 audī ar V6 motoru...

msh 04.11.2021 2:24

mefisto rakstīja: Kamoka parasti ir pats lētākais variants internetveikalos, laikam tādēļ tāds rezultāts. Eļļas spiedienu nomērīji arī ar veco eļļo un filtru pirms jaunā uzlikšanas?

Tas nebija internetveikals, tas bija Grobiņas Ripo DL.

Abet pēdējais teikums man izraisīja neviltotus smieklus Kāpēc? Es domāju ka šī nekvalitatīvā un vecā bilde izsaka visu - jā, man ir labi iesēdies atmiņā kur attiecīgā pulksteņa bulta stāv, tb kur tai jāstāv, parastajā motora darba režīmā - pie ~2600 rpm un ~102c eļļas temperatūras. Tā pulksteņa devējs absolūtos ciparos, iespējams, nav precīzs, bet relatīvos ciparos atšķirība ir manāma.

msh 04.11.2021 2:19

Par filtronu garāmejot lasīts ka šie pēdējos gadus ir savai produkcijai jūtami uzcēluši kvalitāti. Vai tas tiesa, nezinu.

msh 04.11.2021 2:17

GB12 rakstīja: Tāds tādu aizstāv, tas tā kā būtu saprotams. Tikai jocīgi šo te lasīt, ņemot vērā tavu "komunists" lietošanu...

"Tās tādu aizstāv"? Man laikam tev jāpaskaidro ko tu te uzrakstīji, mēsl. Kā jau mēs esam agrāk noskaidrojuši, visi kas nav iekrituši tajā grāvī kurā tu, nav reliģiozi kovidfani, ir "antivakseri". Un tagad mēs tikko uzzinājām ka tie, kam nav tava kovidticība, ir tādi kā tur tas viens sievišķis. Bet nu tādi jau tie totalitārie mēsli ir - vadās visur pēc principa "kas nav ar mums ir pret mums", jeb kā šajā tēmā, kur tu tos, kas nav tavi domubiedri, apmelo. Bradypusis tev ir izdomājis pareizu nosaukumu - tu tiešām esi mēsls. Ne par velti tu lieto nesmukas birkas tāpat kā citi totalitāri mēsli, brīvi pa labi pa kreisi - tik tavā gadījumā tas ir nevis "rasists" vai "homofobs" bet gan "antivakseris".

msh 03.11.2021 21:24

Man pirmā saskarsme ar šo brendu un, kā jau teicu, pats nemaz to filtru nepirku - veikalos kurus es apmeklēju man kaut kā vienmēr iedoti normāli filtri...

msh 03.11.2021 21:23

Neko īpašu no ārpuses neredzēju, dziļāk nepētīju - gan jau pats filtrējošais elements pie vainas.

msh 03.11.2021 21:20

Pateikšu ka tu lieto to vārdu kā kārtīgs komunists tādus vārdus kā "rasists" vai "homofobs" - "nav svarīgi vai vārds tiek lietots patiesi, galvenais lai tas pielīp".

msh 03.11.2021 21:09

Tu gribēji teikt - līst dirsā. Kā tipisks dibenlaiža tu esi palaidis garām atšķirību starp Zviedriju un Latviju, jo viss kas tev interesē ir līst dirsā. Zviedrijā visu šo pasācienu no sākta gala vada ārsts, nevis politiķi - šī iemesla dēļ Zviedrijas pieeja bija stipri savādāka nekā citur, un tavi vietējie reliģiskie līderi šos par to apņirdza, jo politiķi tak zina labāk par ārstu. Mūsējie tikmēr nodarbojās ar darbības imitāciju, tās aizsegā apgūstot naudu, un te sākas starpība starp tavu sugu, dibenlaižām, un pārējajiem - pārējie redz ka cirks un zagšana, kamēr tavu sugu vada televizors.

Ak jā, vēl par to zviedru "pakļaušanos" kā tu to sauc - cik esmu garāmejot kaut kur lasījis, tur ir nopotēti 66%; tavi reliģiskie līderi ar savām represijām drīz vien pie mums būs panākuši līdzīgu ciparu un pēc tavas loģikas visam vajadzētu būt skaisti, bet nebūs - kas tad būs vainīgs?

msh 03.11.2021 21:00

Ir gan - bet neaizmirsti ka tu esi daļa no tās idiotu nācijas un tiem idiotiem. Diezgan ironiski ka tu citus sauc par idiotiem un jūsmiņiem, lai arī uz pašu šie apzīmējumi ir attiecināmi tikpat labi kā uz tiem, uz kuriem tu to attiecini, ja ne vairāk.

msh 03.11.2021 20:57

Lūk tas jau ir līmenis... Turpmāk zināsim - ja tev ar savu behu ietrāpi kādā dziļā bedrē un pēc tam tev sāk grabēt kaut kas piekarē, tas nav dēļ bedres, bet tikai sagadīšanās, un tavs uzskats ka no bedres - tava vēlamā pasniegšana par esošo.

Cik tālu jūs vēl kritīsiet?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti