Redzi, es ar mašīnām braucu, nevis izpildos. Par visu, ar ko pakaļas bezpiedziņa ir pārāka par kvatru vai priekšas bezpiedziņu, pienākas smuks soda punktu skaits un trīsciparu naudas sodiņš. Un visā pārējajā ir tikai liels mīnuss. Un es redzu kur tā labākā vadāmība parasti beidzas - grāvī vai kokā - tām mašīnām tas ir tikai laika jautājums
Par to pakaļas bezpiedziņas savaldīšanu - priekš kam man darīt to, ko var nedarīt? Ja es iemīšu dziļāk nekā velkošajiem riteņiem ir saķere, sāks spolēt kāds priekšas ritenis, saķeri neapdraudot - ja tas notiks pakaļas bezpiedziņai, var gadīties arī aiziet krusteniski... Man patika kā sen atpakaļ audī stiliņā rakstīja viens otrās paaudzes kupejas īpašnieks, kam pirms tam bija bijusi žurka - "tas un tas BMW bija ērtāks, tas un tas labāks, tas un tas foršāks - bet gribējās arī braukt pa ziemu..." ![]()




















Ā, trase? Nu forši, tātad tu runā par mašīnām bez pielietojuma...
Mašīnas spējas paātrināties var arī izmantot paātrinoties vai apdzenot - bet kur var praktiski izmantot mašīnas riktīgi labu vadāmību sānslīdē uz koplietošanas ceļiem [piemirstot ka tāds gājiens automātiski ir agresīvais] ?
Par grāvjiem un kokiem un kvatrām, nestāsti pasakas. Nav nemaz tik daudz to astoņdesmito gadu aužu kuros esošie motori standarta mašīnā spētu pagriezt visus četrus riteņus sānslīdē, sevišķi cigārā, un uz pārējajiem bija šausmīgi maz idiotu kas to mēģinātu izveikt - kamēr tie kas ir gatavi čakarēties un tērēt naudu lai mainīt motorus un celt jaudu parasti tomēr stūrēt māk. Nerunājot nemaz par to ka audī galvenā pievilcība tomēr ir kā maz rūsējošai mašīnai, dēļ kā tajos laukos to kvatru ir šausmīgi maz - kamēr praktiski katrai behai līdz pēdējaiai desmitgadei bija pakaļas bezpiedziņa ar visu no tā izrietošo
Rezultāts atbilstošs - kā savulaik šrotos novēroju, behas pamatā nošķiltas, nu varbūt kāda atsevišķa nodzerta vai ar uzvārītu nemotoru, un 5-10 gadus jaunākas par tajos pašos šrotos redzamajiem audī.