Kārtot: Augošā secībā
Barry 30.10.2008 10:32

Motorolers rakstīja:

Barry rakstīja:

Motorolers rakstīja:

Barry rakstīja: Laikam jau šī diskusija ir novecojusi, bet varu izteikties par saab ar 3.0 motoru. Esmu nobraucis ar šo auto jau gadu. Savedis ideālā tehniskā kārtībā. Nav nomainīts saļņiks ātrumkārbas pusē (pārāk dārgi un tas nav vajadzīgs ). Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis "lidot", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies. Bendzīna patēriņš ļurkājoties pa rīgu un ned. nogalēs līdz Siguldai aizbraucot ir 9.2l, iepriekš 11l. Amortizātori šiem aparātiem ir jāliek labi, it sevišķi priekšā. (piekare un dzinējs ir no opel vectra GTS.. vai GST.. ai- nu no lielās vectras 2000. gada +) Ja pa cietu- nomaini priekšējos salinblokus. Autiņš beidza peldēt braucot lielā ātrumā, kad riepās "sakačāju" līdz 2.5 atmosfērām. Man ir 215/55R16. Jāmaina sveces autiņam ik pa 15k-20k nobraukuma, lai sveču blokus nonobeigtu.

Kas vel? Sēdekļi ir ērtāki kā BMW, VOLVO, MERSI.

Sākumā ar biju neapmierināts ar uzrāvienu, bet ņemot vērā, ka autiņš ir ar priekšpiedziņu un masu 2 tonnas- tas ir ok.. Īsto rakstutu šis autiņš parāda uz bāņa! Negribu lielīties, bet no mazā 9-3 aero saab var aizmukt! Kautkur pie 170km/h mazais aero sāk atpalikt.(lūdzu nemēģiniet pārliecināties par šo uz Latvijas ceļiem) Principā šis autiņš ir lielceļu kilometru rijējs. Mans viedoklis Griffins ir labāks par AERO, jo V6 dzinējs, patīkama skaņā, nav ķēde, bet zobsiksna un izmaksas dzinēja remontam ir mazas, liels resurs un griezes moments.

Tu man liekas esi kaut ko sapīpējies

Izmazgā actiņas un padzer limonādi

catalog.auto.ru/...

Jā, es runāju par 9-5 saab. Var tač šeti par to izteikties.. ? atzīstu, 9k.. aizšāvu garām..

Jā jā vidējais patēriņš pa rīgu 9.2L, apskaties tai pašā ru katalogā, jaunam jau viņš ir paradzēts 16,3L un tev ir izdevies uztaisīt tehnikas brīnumu, kas rij 9L

Hehe, man pat sagribējās nofotogrāfēt to kompja rādijumu un nopublicēt 9.2 ir rādītājs kompī, kurš spīd un mani priecē ik reizi kad paskatos uz to Labi.. ok.. pina bāka ir 700 +-40 km.

Sausu bāku nenobraucu.

Nu nez, varbūt man tā kāja nav tik smaga, kruīzu izmantoju kad tas ir iespējams, Valdemārielas korķi apbraucu pa šķērsielām

Barry 30.10.2008 9:38

Motorolers rakstīja:

Barry rakstīja: Laikam jau šī diskusija ir novecojusi, bet varu izteikties par saab ar 3.0 motoru. Esmu nobraucis ar šo auto jau gadu. Savedis ideālā tehniskā kārtībā. Nav nomainīts saļņiks ātrumkārbas pusē (pārāk dārgi un tas nav vajadzīgs ). Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis \"lidot\", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies. Bendzīna patēriņš ļurkājoties pa rīgu un ned. nogalēs līdz Siguldai aizbraucot ir 9.2l, iepriekš 11l. Amortizātori šiem aparātiem ir jāliek labi, it sevišķi priekšā. (piekare un dzinējs ir no opel vectra GTS.. vai GST.. ai- nu no lielās vectras 2000. gada +) Ja pa cietu- nomaini priekšējos salinblokus. Autiņš beidza peldēt braucot lielā ātrumā, kad riepās \"sakačāju\" līdz 2.5 atmosfērām. Man ir 215/55R16. Jāmaina sveces autiņam ik pa 15k-20k nobraukuma, lai sveču blokus nonobeigtu.

Kas vel? Sēdekļi ir ērtāki kā BMW, VOLVO, MERSI.

Sākumā ar biju neapmierināts ar uzrāvienu, bet ņemot vērā, ka autiņš ir ar priekšpiedziņu un masu 2 tonnas- tas ir ok.. Īsto rakstutu šis autiņš parāda uz bāņa! Negribu lielīties, bet no mazā 9-3 aero saab var aizmukt! Kautkur pie 170km/h mazais aero sāk atpalikt.(lūdzu nemēģiniet pārliecināties par šo uz Latvijas ceļiem) Principā šis autiņš ir lielceļu kilometru rijējs. Mans viedoklis Griffins ir labāks par AERO, jo V6 dzinējs, patīkama skaņā, nav ķēde, bet zobsiksna un izmaksas dzinēja remontam ir mazas, liels resurs un griezes moments.

Tu man liekas esi kaut ko sapīpējies

Izmazgā actiņas un padzer limonādi

catalog.auto.ru/...

Jā, es runāju par 9-5 saab. Var tač šeti par to izteikties.. ? atzīstu, 9k.. aizšāvu garām..

Barry 29.10.2008 20:01

Laikam jau šī diskusija ir novecojusi, bet varu izteikties par saab ar 3.0 motoru. Esmu nobraucis ar šo auto jau gadu. Savedis ideālā tehniskā kārtībā. Nav nomainīts saļņiks ātrumkārbas pusē (pārāk dārgi un tas nav vajadzīgs ). Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis "lidot", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies. Bendzīna patēriņš ļurkājoties pa rīgu un ned. nogalēs līdz Siguldai aizbraucot ir 9.2l, iepriekš 11l. Amortizātori šiem aparātiem ir jāliek labi, it sevišķi priekšā. (piekare un dzinējs ir no opel vectra GTS.. vai GST.. ai- nu no lielās vectras 2000. gada +) Ja pa cietu- nomaini priekšējos salinblokus. Autiņš beidza peldēt braucot lielā ātrumā, kad riepās "sakačāju" līdz 2.5 atmosfērām. Man ir 215/55R16. Jāmaina sveces autiņam ik pa 15k-20k nobraukuma, lai sveču blokus nonobeigtu.

Kas vel? Sēdekļi ir ērtāki kā BMW, VOLVO, MERSI.

Sākumā ar biju neapmierināts ar uzrāvienu, bet ņemot vērā, ka autiņš ir ar priekšpiedziņu un masu 2 tonnas- tas ir ok.. Īsto rakstutu šis autiņš parāda uz bāņa! Negribu lielīties, bet no mazā 9-3 aero saab var aizmukt! Kautkur pie 170km/h mazais aero sāk atpalikt.(lūdzu nemēģiniet pārliecināties par šo uz Latvijas ceļiem) Principā šis autiņš ir lielceļu kilometru rijējs. Mans viedoklis Griffins ir labāks par AERO, jo V6 dzinējs, patīkama skaņā, nav ķēde, bet zobsiksna un izmaksas dzinēja remontam ir mazas, liels resurs un griezes moments.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti