Nu ko augsti godājamie skeptiķi! Mans izklāsts par LADA Kalina
Man ir neliela jauna firma, miljonus nepelnam bet vajadzēja iegādāt 2 mašīnas, vot i nopirkām aprīlī Kaļinas.
Mašīna ir tīri ciešama, vadība apmierinoša, dinamika normāla, neizskatās pēc nlo kā iepriekšējie, interjers vienkāršs bet ērts un galvenais bagažnieks ietilpīgs.
Mīnusi - kārba un diferencālis paskaļš, ātrumi slēdzas nedaudz smagāk kā citām mašīnām, šur tur skrūves nav pievilktas šur tur pārvilktas (plastmasas detaļām), bet tā nav mirstamā kaite, nu ja protams rokas no pareizās vietas aug.
Plusi priekš 1,6 motora diezgan dinamiska mašīna, jaudas ar pietiek 190 km/h iet un vēl ir rezerve, diezgan ekonomiska vidējais jauktais 8,2l trase 6l, nu un protams rezerves daļas maksā kapeikas.
Magistrs rakstīja: Apspriedos te ar vienu raimi un nonācām pie secinājuma, ka varētu izdomāt ierīci tuvo gaismu spilgtuma regulēšanai. Ķip ielikt kautkur reostatu, lai tad, kad gaismas nav nepieciešamas, samazinātu to spilgtumu un līdz ar to arī degvielas patēriņu, kā arī palielinātu spuldzīšu kalpošanas laiku. Bet tā, lai CP nepiesietos par braukšanu bez gaismām.
Raimi, sāc domāt.
Nu nu reostatu saki uz 4.5A slodzi katrai lampiņai
Labāk pameklē kautko pie krievu rādioamatieriem kas būvēts uz tiristoriem, baidos ka ar reostatu tu nodegsiP