Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Gregers 01.05.2008 22:40

schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

Gregers 01.05.2008 22:42

Uh_ti, jauks sapnītis =)

Sen kuģo ar T&C un gāzi? Kā uzvedās ar gāzi, pa cik liki, kur?

Gregers 01.05.2008 22:53

nekad nebiju domājis, ka kāds varētu izlikt opeli pret M5

bet nu malacis

no otras puses šis klipelis gan vairāk liekas kā reklāma nevis objektīvs vērtējums...

Tas opelis patiesībā ir Holden(Austrālija) un Mustanga krustojums.

Ja nebūtu objektīvs tad Klarksonu uzvilktu. Par pārējo nevaru objektīvi runāt, bet uzrāviens Roush, Saleen mustangiem un citiem 'īstajiem' amo ir manāmi labāks nekā M5. Gan Holden GTO, gan Cadillac CTS ir arī ērtāki un interesantākiem saloniem apveltīti nekā M5.

Gregers 02.05.2008 1:48

WALA rakstīja: Tas nekas Greger ka dažu man zināmu amerikāņu avioinženieru viedoklis par atseviškiem Amo auto ir tāds ka pāri 150 k jūdzēm, no nacionālā lepnuma (auto) ir vienkārši jātiek vaļā. Un es esmu gatavs saderēt ka jebkurš amo auto pie manas braukšanas stila un Lv ceļiem nenokalpotu ne pusi no tā ko mans 1,6 japānis, nu labi moš kāds Pick Up arī izturētu.

Nuja, sākas! Viena tante teica! Vispār ja nezināji tad šāds uzskats pastāv par visām markām!

Gregers 02.05.2008 1:53

STALINS rakstīja: LHS sēriju un vojažeri

Mīksta amortizācija nenozīmē komfortu.

Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!

Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!

Gregers 02.05.2008 2:00

STALINS rakstīja: BMW ir kvaliāte.

Un tirliņu imidžs.

BMW ir tirliņu imidžš+ lieliski lielie un dīzeļ dzinēji, viss pārējais ir mārketinga triki, jo Mercedes piemēram ir ērtāki, izturīgāki, nav tik sarežģīti un servisu tīkls daudz pārdomātāks.

Leksus pārspēj BMW pa visiem parametriem izņemot 'krutumu', bet ir ievērojami lētāks.

Chrysler ir skaistāki IMXO un par starpību cenā tūnējami līdz neprātam( starpība vidēji sastāda ap 40k eiro!!!)

Atzīstu, ka 6, 8 X5 sērijas ir BMW meisterdarbi, bet pārējais...

Gregers 02.05.2008 2:06

SuperZigis rakstīja:

Gregers rakstīja: Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

Jau ar īsiem pārtraukumiem braucu 6 gadus =)

Vēlējos lai padebatējam šeit par veco jauko tēmu nepiesārņojot citus topikus ar tukšu fūdu!

Kad kārtējoreiz janoliek amo auto visi ērgļi, bet kad jēl vienu faktu tad kuju!

nu tad pasaki, cilvēk, ko tu ar šo topiku vēl te vēlējies uzzināt ? Te tak viss ir skaidrs

Pērc savu amo nost un priecājies.

P.S. Raimis is back ?

_____________

Gregers 02.05.2008 2:09

Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

Salīdzinājumam nosauc kādu fāterlandes ražojumu kurš nav S, RS, M utt sērijas un kuram ir jauda uz litru vairāk kā par 10% vairāk nekā vidusmēra amo!

Gregers 02.05.2008 2:12

SuperZigis rakstīja:

Gregers rakstīja: Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

nu tad pasaki, cilvēk, ko tu ar šo topiku vēl te vēlējies uzzināt ? Te tak viss ir skaidrs

Pērc savu amo nost un priecājies.

P.S. Raimis is back ?

_____________

Kautkas nedaudz misējās =)

Tātad =)

Jau ar īsiem pārtraukumiem braucu 6 gadus =)

Vēlējos lai padebatējam šeit par veco jauko tēmu nepiesārņojot citus topikus ar tukšu fūdu!

Kad kārtējoreiz janoliek amo auto visi ērgļi, bet kad jēl vienu faktu tad kuju!

Gregers 02.05.2008 2:20

WALA rakstīja: To Gregers redz ja runājām jau par auto intersantumu un tamlīdzīgām lietām - jā ir AMo interesanti modeļi, bet diemžēl ļooooti maz. Un tas ko es tiešām no USA gribētu atvilkt pie iespējs ir kāds Double Cab 2500/3500 klases pickups. Vienīgi vēl mazliet jāpagaida, kad vairāk dīzeļu parādīsies, un kad tie kļūs vēl labāki.

A par santīmu sipšanu - nu neko nevar izdarīt ka auto kas man iepatikāš + cena bija simpātiska bija ar 1,6 motoru - man PH, auto pilda savas funkcijas, mugura jamajā arī nesāp tā kā tas notiek, gan atsevišķos Eiropas pseido GT spaiņos, gan arī tajos amerikāņos kuros ir bijusi tā ne-laime sēdēt. DIemžēļ, bet Amo dīvāni ir galīgi dranķīgi ergonomikas ziņā, un šī iemesla dēļ vien es nevaru šos auto paciest. Jā man patīk plaši saloni, bet man riebjas bezjēdzīgi uzpūsti auto gabarīti.

Lūk cilvēks vismaz viedokli IMXO izsaka!

Man piemēram amo dīvāni kāreiz paītīk, pēc viņiem citās markās visu laiku dīdos jo nevaru ērti iekārtoties.

Biju patiesi šok;ets kad sapratu, ka jūtos slikti pat 745il priekšējā pasažiera krēsla! Un nepamet sajūta, ka esmu birojā. Man patīk ka auto sniedz pasargātības un mājīguma sajūtu, nomierina, atslābina, ir aktuāli lai auto pa ceļā pavadīto laiku uzspēju atpūsties no saspringtās darba dienas, spēju pārslēgties uz mierīgo mājas atmosfēru, relaksēties.

Gregers 02.05.2008 2:33

A pašam rokas līkas googlē ierakstīt bioetanols???!!!

www.statoil.lv/...

Gregers 02.05.2008 18:53

batka rakstīja: Man vecaisfaters joprojam apgalvo ka žigulis ir pats labakais autobuves sasniegums.Un pateikt pa pec 300c neko citu negribesies vairs....Nu esmu pabraucis ar tadu.Tad jau nu labak kadu plastmasa japani.

Lasīt iemācies!!! 300m!!! 300c ir miskaste!

Gregers 02.05.2008 18:57

modena rakstīja: Cienijamais Gregers laikām tikai dažus raidījumus no TopGear noskatījas.... un līdz ar to nespēj objektīvi saprast TG attieksmi pret amerikāņu auto....

Te par kvalitāti... youtube.com/...

Un te vispārīgs ieskats pa tēmu....

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

Šos klipus redzēju jau sen! Viņa viedoklim par amerikāņiem piekrītu pilnībā, nožēlojama tauta, BET!

Šos viņa izteikumus par amerikas auto...tie ir apspriesti un izvērtēti jau muljoniem reižu simtiem čatos un forumos!

Rezultāts= tāds, jā viņš apliek amo auto, bet nezkādēļ kad lieta nonāk līdz jebkurai citai markai kurā ir amo dzinēji vai daļas tā slavasdzziesma no viņa puses ir garantēta. Kādā raidijumā viņš ir nosaucis V8 no mustanga par mākslas darbu! Tici nu viņam...

Gregers 02.05.2008 18:59

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

Nuja, sākas! Viena tante teica! Vispār ja nezināji tad šāds uzskats pastāv par visām markām!

Teiksim tā - tā nav viena tante teica - viens no šiem inženieriem (pensionēts McDonnel-Douglas ing.) lieto Buick markas auto , otrs (pensionēts Boeing ing) no šiem lieto Lexus. Abi ciena ērtības un lielus auto ( viens sava apaļuma dēļ otrs VVZ kāpēc - laikam tādēļ ka var atļauties). Tas kurš brauc ar Buick tālākiem parbraucieniem iznomā citus auto !!!

Un labi sūc par visu to - uzksatu ka pietiekami daudz sajēdzu no auto, lai nekad nepirktu tādus caurmērā sū uz kociņa kā amerikāņus. Tiesa ir atsevišķi produkti kuri ir apsverami kā pirkums noteiktam mērķim ( piem Jeep Cherokee vecā parastā paaudze - labs kompromiss offroad un normāls gāžamais par asfaltu), taču kā manas ģimenes auto - tie ir galīgi garām.

Kā saprotošs no tehnikas cilvēks apgaismo arī mani tumsoņu!

Lūdzu, maybe es ko pa šiem 6 gadiem neesmu ievērojis?

Faktus pret amo auto , lūdzu nevis bla, bla, bla!

Gregers 02.05.2008 19:09

Motorolers rakstīja: Esmu lietojis gan am auto, gan eiropas, neredzu gandrīz NEVIENU plusu amerikānim izņemot cenu. Ja paņem ar līdzīgas kubatūras motoriem, tad amerikānis vispār var iet nokaunēties, tas pats tavs pieminētais 300C Chryslers līdz simtam ar 3,5L motoru ieskrienas 9,2 sek., ņemot jebkuru eiropieti jau ar 2,5L motoru, viņš izliek to vienos vārtos...par dīzeļiem nerunāsim.

Gaismas amerikānim vienkārši nav, vācijā ar tādām vēl var pabraukt, bet mūsu mūžīgajā rudenī un tumšajos ceļos ar viņām nav ko darīt.

Piekare vienkārši jūk ārā, kaut pa mūsu ceļiem arī tanku salauzīsi

Stilam var paņemt kādu vecāku am modeli, bet ja jāpērk ikdienas lietošanai - noteikti nē!

1. Nevis 300C, bet 300m!!!

2. ņem ar vienādu patēriņu un cenu, tad nokaunās vācieši!!!

Cadillac CTS maksimālajā komplektācijā maksā tik pat cik oooo plik A4!!! Un CTS tas būs 4.9 s līdz 100 km/h un 17l patēriņš!

3.300m līdz 100 tiek 8.2!!! Un neatkarīgi no noslogotības!!!

4. Tālās vismas Pacifica, 300m, Vision un priekšpēdējās pāaudzes Vojager ir ideālas, bet tuvās ar normālām keramik vai blū vižn spūldzēm arī ir ok, neesmu jutis atšķirību starp 2002 passat, 2000 A6 un šo amju gaismām!!! LHS un vecajiem Vojageriem gan tiešām nekādas gaismas, bet to pašu var teikt arī par vienaudžiem vāciešiem jo ap 2000 gadu gaismas bija labas tikai japāņu auto!

Piekare...hmm...es arī tā domāju kamēr nepamēģināju lietot oriģinālās Mopar detaļas!!!

Gregers 02.05.2008 19:16

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja: schizo,

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

Da labi 300M... nekaa tur iipasi laba no taa 300M nav pabrauc pa Kr. Barona ielu pa bruģi ar 300M un kaut vai audi A6 atšķirība ir kā diena pret nakti. Piemeeram A6 ir labaaks visos aspektos, vadaamiiba, skanas izolaacija ekstras pieejamaas, apdares materiaalu kvalitaate utt.

300M ir smuks iespaidiigs dizains, jaudiigs motors un nekaa laba tur vairaak nav.

Verdikts:

Cik esmu braucis ar amerikānu un vācu auto tad vaacu auto kvalitaates zinaa ir galvas tiesu paaraaki tas nu ir fakts.

Izbrauc pa topašu bruģi ar eiropas variantu 300m!!! Un pat ar parasto teikšu tā, labāk paciest vibro uz bruģa, bet toties visu pārējo laiku nejust bedres un bedrītes vispār!

Vadāmība A6?!! Kurā vietā?!! Pat jauns ir nestabilāks par Pacificu un 300m!!! Skaņas izolācija jā, bet jautājums atkrīt pēc 500-600 LVL investēšanas!

Ekstras A6 IR pieejamas, bet 300m jau standartā =) pietam dažas no opcijām Audi pat nepiedāvā, bet 300m un CTS ir vair'ak standart'a nek'a Audi un VW visp'ar pieejams!

Par galvas tiesu, par'adi kur'a viet''a? Varb'ut es to modeli neesmu redz'ejis?

Gregers 02.05.2008 19:22

Setup rakstīja: Amo autiņus subjektīvi var salīdzināt ar mobīlajiem telefoniem - Samsung ir labs, daudz kur pārspēj Nokia un SE, bet kaut kā tomēr pietrūks, ja gribi lai būtu super, pašam jāpieliek roka, respektīvi, jāpačo, jāpāršuj utt, galu galā sanāks izcils produkts, kurš tad arī pārspēs citus. Amīšiem tieši tas pats, dažos aspektos tiešām labs, bet līdzi nevelk EU autiņiem, bet ja pieķers klāt, tad var no viņiem dabūt visu pārējo. Tikai jautājums ir, vai cilvēki ir tam gatavi? (pašam ņemties...) Jo vienkāršāk ir paņemt gatavu autosu, kuram nekas nav vairs jādara.

Bet nu katram savs, personīgi man arī labāk patīk amerikāņi.

Es dr'iz'ak sal'idzin'atu ar SE telefoniem, viss nepiecie'samais ir standart'a, bet ja kas trukst pieliec kl'at.

Roku jau nav jaliek, tikai janodod salona pie uzlabot'ajiem.

Piem. A6 1998=9000 eur, 300m 1999 ir 5500 eur, starp'ibu ap'ed-1000 savest kart'ib'a, 1000 audio sagatavosana(DVD, vibro izol'acija' skanjas izol'acija) 1000 smuki, viegli diski un pul'e'sana, sakop'sana viz'u'ali, 1500 atliek fant'azijas lidojumam, kas nu kuram pr'at'a, citam aerografija, citam turbo un chiposana, citam vel kas.

Gregers 02.05.2008 19:26

Gregers rakstīja:

Setup rakstīja: Amo autiņus subjektīvi var salīdzināt ar mobīlajiem telefoniem - Samsung ir labs, daudz kur pārspēj Nokia un SE, bet kaut kā tomēr pietrūks, ja gribi lai būtu super, pašam jāpieliek roka, respektīvi, jāpačo, jāpāršuj utt, galu galā sanāks izcils produkts, kurš tad arī pārspēs citus. Amīšiem tieši tas pats, dažos aspektos tiešām labs, bet līdzi nevelk EU autiņiem, bet ja pieķers klāt, tad var no viņiem dabūt visu pārējo. Tikai jautājums ir, vai cilvēki ir tam gatavi? (pašam ņemties...) Jo vienkāršāk ir paņemt gatavu autosu, kuram nekas nav vairs jādara.

Bet nu katram savs, personīgi man arī labāk patīk amerikāņi.

Es dr'iz'ak sal'idzin'atu ar SE telefoniem, viss nepiecie'samais ir standart'a, bet ja kas trukst pieliec kl'at.

Roku jau nav jaliek, tikai janodod salona pie uzlabot'ajiem.

Piem. A6 1998=9000 eur, 300m 1999 ir 5500 eur, starp'ibu ap'ed-1000 savest kart'ib'a, 1000 audio sagatavosana(DVD, vibro izol'acija' skanjas izol'acija) 1000 smuki, viegli diski un pul'e'sana, sakop'sana viz'u'ali, 1500 atliek fant'azijas lidojumam, kas nu kuram pr'at'a, citam aerografija, citam turbo un chiposana, citam vel kas.

To pust'ukstoti biju dom'ajis pie p'armaksas un signalenes uzst'ad'i'sanas A6, jo 'amo nav riska grup'a t'atad - 15% no polises cenas un nav j'auzst'ada nopietna sign'alene, imobilaizers un meh'aniska poga. Tatad to naudu var kaut kur citur gr'ust.

Plus ne'n'emu v'er'a to cik drausm'igas summas parasti maks'a v'acie'sa p'ecpirk'sanas ve'sana pie pr'ata!

Gregers 02.05.2008 19:30

edzulis rakstīja:

Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

Ļauj palabošu:

Nu un nah m'usu ban'anu republik'a l'azers un pincete??!!!

Pie mums vel no sudu dak's'am nav atradin'aju'sies!

V'acij'a kur ce'li perfekti v'acu auto ir lielisks(iz'nemot garlaic'igo salonu un ne'ertos kr'eslus IMXO)!!!

Bet pa mūsu bedrēm un ar mūsu bāleliņa iesipšanas vēlmi- katik eļļu retāk mainī, katik riepas normālas nenopirkt, katik detaļu lietotu vai kreiso iemudrīt...un pēctam vālēt pa pleskaveni uz 160+

Amerikāņi - nezināšana, nekompetence, cirvis + āmurs.

Eiropietis - zināšanas, tehnoloģijas, lāzers+pincete.

Gregers 02.05.2008 19:34

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Gregers 02.05.2008 20:00

Uh_ti rakstīja: Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

Kārbu nebūs jāremontē ja ievērosi divus punktus- automāts nav dragiem un ja mainīsi regulāri eļļu. Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

Gregers 02.05.2008 20:12

WALA rakstīja: Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.

Pirms runā paskaties par ko tu runā!

Gregers 02.05.2008 20:12

WALA rakstīja:

Uh_ti rakstīja: ...

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

A-ļumīnija piekarēm nav nekādas vainas !!! Taču ja esi atradis savu auto - forši, tikai ja vair atļāuties tad pamēgīni arī ko citu izīrējot uz ilgāku laiku vai tamlīdzīgi, domāju ka spēsi atrast arī ko labāķu, vienīgi jautājums vai tas atbildīs tavam budžetam un vajadzībām, jo diemžēl gadās ka aºī luksus segmenta vidējā klasē ne vienmēr ir padomāts par visu 4 sēdošo ērtībām.

Budžets ir ok, nevaru pavilkt tikai virs 2006 gadu un premium segmentu, ja gadās kas tāds kas varētu mani pārliecināt dod ziņu.

Bet par pamēģināšanu, tur ir tā, radi braukā ar vāciešiem un pims pirkt 300m biju izbraukājis pa nedēļai ar katru no tiem-A6 2001, VW Passat 2002, Skoda Superb 2.5 TDI 2002, BMW 525 2000.

Klienti arī ir dažādu auto īpašnieki, pirkumam piegāju ļoti rūpīgi, veltiju kādu pus gadu, bet tāpat nekur no iepriekšējiem favorītiem

SAAB 9000 1997, 9.5 Griffin-Aero 2000-2003, Crhrysler Vision 1997, 300m 1999-2003 prom netiku jo neguvu tādu braukšanas komfortu un pārliecību kā šajos, labāki likās tikai Lexus un Infiniti FX, bet tos pagaidām nevaru atļauties. Šobrīd favorītiem ir pievienojies Rover 75 2.5l V6.

Gregers 02.05.2008 20:18

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Tu kaut kāds nenopietns sprukstiņš, sākumā citus par santīm sipējiem apsaukā, un tagad sūdzies ka Audi piekarē daudz jāiegulda !?!?! Jā bija pavecākiem modeļiem problēmas ar piekares daļu nomaiņu, bet arī to iemācījās darīt, taču jaunajiem Audi nav dzirdēts neviesn slikts vārds par to piekari. Cita lieta, ka pie mums var nopirkt auto ar odo pie 60 kkm, bet dzīvē tas auto moš ir 3 reiz tik nostaigājis.

SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!

A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus

man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.

Gregers 02.05.2008 20:24

Uh_ti rakstīja: Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt

Jā tieši īstais būs =)

Ko saki par jauno kantaino?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti