O jā, daudz un bargus tāpat kā tagad tiek likti.
ko gan vņi apdraudēja? gan jau tā viņiem nav pirmā(piektā piecdesmitpiekta reize)
O jā, daudz un bargus tāpat kā tagad tiek likti.
ko gan vņi apdraudēja? gan jau tā viņiem nav pirmā(piektā piecdesmitpiekta reize)
Parunāsim par ieskriešanās joslām?
Kā pareizi lietot ieskriešanās joslu?
...Kā jūs lietojat ieskriešanās joslu?
...Nuu vispirms lietoju, tad ieskrienos.
Visi kas stāv ieskriešanās joslu tālajos galos samaksā 50€ katrs.
Teiksim 30 € par nepareizi izbrauktu apli. Kur problēma? Nenogriezies no pirmās joslas nākamajā nobrauktuvē, nemainiji joslu uz otro vai trešo- maksā.
Visu atrisinātu sodu sistēma. Būt tizlam būtu dārgi un neizdevīgi.
Situāciju modelētājiem.
Pilsēta, krustojums, 2 joslas. Abas joslas pilnas. Stāvi tu pirmajā joslā lai brauktu taisni, esi kāds trešais vai ceturtais, un tev priekšā pirmais pie luksafora grib giezties pa labi. Nu pagriezīsies un tu aizbrauksi. Bet nē, nekur neaizbrauksi, jo iedegoties zaļajam tev(jums), krustojumu sāk šķērsot gājēji un tas, kurš stāvēja pirmais vai nu paliek stāvot un gaidot kad šie beigsies vai arī pabrauc 3 metrus un paliek 45⁰ leņķī ar pakaļu aizšķērsojot visu pirmo joslu. Tas nekas ka viņam no priekšējā bampera līdz pārejas zebrai vēl paliek 2 metri.
Jautājums- cik mašīnas šķērsos šo jrustojumu braucot pa pirmo joslu vienā luksafora ciklā, ja jāgriežas bija tikai vienai( pirmajai) cik brauks uz dzelteno, cik uz oranžo?
Paturpinot 650 domu jātaisa sistēma kad pirmdien, trešdien, piektdien linčojam tizlos braucējus, otrdien, ceturtdien, sestdien- ātros. Svētdien dzīvojam mierā.
Interesanti, kuri dabūtu vairāk ciest? Ātrie vai tizlie. Pateikšu priekšā- tizlie, jo kā jau teicu. Tizlie pārsvarā ir un paliek tizli un jau tā brauc savu spēju robežās. Ātrie var sakost zobus paciesties un kādu brīdi patizloties.
Varbūt mēs runājam par nevajadzīgu un pēkšņu joslas maiņu? Līdzīgi būtu ja tu stāvētu krustojumā otrā joslā aiz kāda lai brauktu taisni un iedegories zaļajam viņš ieslēgtu kreiso pagriezienu.
Šā gada " asiņainie jāņi".
Kapēc tādi?
Tieši tāpēc ka liela daļa autovadītāju domā ka esmu fašists, Dons Kihots un kas tur vēl ne. Pārgalvīgas apdzīšanas rullē, piespiedu apdzīšanas nē.
Izgriežamies no maznozīmīgāka ceļa un tad sākam lēnām pamazām ieskrieties. Gan jau citi pamanīs un sabremzēsies, jo apdzīt nav brīv, tā būs pārgalvīga apdzīšana.
Vērā ņemama autuvadītāju daļa, kuru sēdpozīcija ir tāda, ka rokas uz stūres atrodas 90⁰ un vēl lielākā leņķī. Šādā pozīcijā izdarīt asu manevru lai izvairītos no avārijas situācijas ir praktiski neiespējami. Un ja vēl zods izvirzīts vairāk uz priekšu kā deguns- tad vispār vari sagaidīt dajebko.
Kur fašisms? Ja es gribu drošību uz ceļa, ja es gribu braukt bez korķiem, ja es neredzu kapēc ātruma ierobežojumi, kas ir aktuāli dažas stundas diennaktī ir spēkā visu diennakti?
Ja es gribu lai kautkāda noskrāpēta bampera dēļ neveidotos kilometriem gari korķi. Dīvaina fašisma izpratne. Gadijumaā neesi krievs? Tiem arī visa pasaule ap viņiem tagad ir fašisti.
Un vēl šādam sociumam patīk, kad viss viņu dzīvē ir normēts. Vēlams lai viss viss, tad nav jādomā. Noteiktā laikā, noteiktu daudzumu.
Vergu dvēseles.
Jebkuras sistēmas labākais balsts ir inerta, neaktīva massa. Jo vairāk un mierīgāk- jo ilgāk balstās.
Sociumā šādi nedomājošie nodrošina jebkuras varas un sistēmas stabilitāti. Apēdīs jebkuru sūdu, pārtiks no tiem neierobežotu laiku. Galvenais, lai augstāk stāvošie, autoritātes un līderi pārliecinoši stāstītu ka tā ko viņi ēd ir šokolāde, bet specifiskā smarža- ekskluzivitātes pazīme.
Sūdēdāju sociums- stabils, inerts, neredzošs, un nedomājošs.
Nu lūk. Un ja kundzītes par tādu sarunu saņemtu soda kvīti par kādiem 100€ - nākamreiz pievērstos satiksmei un apkārtnotiekošajam.
Vienīgais ceļa posms kas man zināms bez alternatīvāmt.i. ko nevar veikt savādāk kā braucot pa noslogotu šoseju Ādaži- Lilaste.
Man pašam 50+ gadiņi.
Ikdienā 125 km/h nav retums.
Risinājums nāktu pats, ja sāktu cīnīties ar faktoriem, kas paildzina katra atsevišķi ņemtā auto ceļā pavadīto laiku.
Tak beidzot jāsasparojas un jāsaprot ka to ka viss ir kā ir ne tā iemesla dēļ, kuru mēģina uzspiest.
Lēnie nogalina vairāk.
Nedrošie un nemākulīgie rada sastrēgumu.s
Tas ir kā meklēt pzudušo mantu nevis tur kur pazudusi, bet tur kur gaišāks.
Un CSN jābūt to interesēs, kas gadā veic 50 000 km nevis 5000.
Kuras šīs 3 problēmas?
Jā un vēl meža ugunsgrēks, uz ceļa nogāzusies lidmašīna, plūdu aizskaloti ceļa posmi.
Es runāju par cilvēcisko faktoru. Laika apstākļu pieminēšana ir tika demogoģija. Kādi laika apstākļi ietekmē to, kacilvēks nespēj novākt sava auto pakaļu no otrās joslas iebraucot tikai nedaudz dziļāk apgriešanās vietā uz Dārzciema ielas vai Mūkusalas ielas posmā starp Bauskas ielu un Dienvidu tiltu?
Iebrauc līdz pusītei un stāv? Un visi otrā joslā aiz viņa braucošie kļūst par situācijas ķīlniekiem.
Varbūt tev ir speciāla laika apstākļu recepte tiem kas apļus izbrauc pa ārējo joslu?
Diskusija ir par mana (tava) laika zagšanu, laika ko neviens nekur nekompensē. Un atkārtošos- ne jau tikai ātrums.
Diskusija ir par to ka uz ceļiem atrodas cilvēki, kam drošības apsvērumu dēļ tur nevajadzētu atrasties.
Diskusija ir par to, ka tiek pieņemti lēmumi, kas ilgtermiņā degradē un pasliktina situāciju un skaistā vāvuļošana ka šie ir tie pareizie ir tikai skaista vāvuļošana.
Izvēlies maršrutu
Saved kārtībā auto
Iemācies braukt nevis tikai atrasties uz ceļa.
Tapēc jau runāju par jauniem CSN.
Kas notiek ja esi iestādē un tev rindā priekšā ir 6 cilvēki. Tev ir paredzēta un pieejama pusotra stunda šim pasākumam. Pēc stundas tu konstatē ka apkalpoti ir tikai 2, jo viņiem ir daudz papildjautājumu. Kas notiek? Kā tad vērtēt situāciju?
Bērnudārza līmeņa arguments.
Ja man ceļā ir 3 apļveida krustojumi- vai man būtu jārēķinās ar to, ka iespējamo skrāpju avāriju dēļ ceļā nāksies pavadīt par xx minūtēm ilgāk? Un cik ir tās xx minūtes? Vai man vajadzētu piekraut fūri xx minūtes ātrāk? Izņemt bērnus no bērnudārza xx minūtes ātrāk? Atprasīties no darba xx minūtes ātrāk? Ja tu zodz manu laiku- varbūt man ir tiesības ēst no tava ledusskapja ( jo nepaspēju) gulēt ar tavu sievu ( jo nepaspēju) izmantot tavu vasaras māju j( jo nepaspēju )
Varbūt tomēr vienkāršāk un visiem ( izņemot tevi ) labāk ir uzlikt tev 200- 300€ sodiņu lai nākamreiz domātu?
Ātri iemācīsies sekot apkārtnotiekošajam, iemācīsies sekot auto tehniskajam stāvoklim, iemācīsies atrast maršrutu kur var braukt kaut uz 30.
Kapēc nevarētu būt sods par to, ka kādam jāveic tevis vadītā auto piespiedu apdzīšana? Kapēc kādam vai visbiežāk kādiem ir jācieš no tā ka tu nekur nesteidzies. Citiem iespējams laiks ir nauda un tu viņus reāli apzodz? Kapēc pēc tam, kad viņš ir reāli velkoties aiz tevis ir izkritis no grafika, ir reāli jāsaņem sods par to, ka turpmākajā ceļā viņš šo grafiku cenšas iedzīt?
Piedāvāju padomāt vai termins- atļautais ātrums nav degradējošs termins. Teiksim tajā pašā Norvēģijā kalnos daudzās vietās ir lielāks kā drošs ātrums vairumam transporta līdzekļu un nekas. Nav tur desmitiem bojāgājušo.
Un kapēc?
Tapēc ka vai nu tu māki braukt un zini savu auto vai sēdi mājās, vai apgūsti brauktprasmi.
Atvainojos, vēlos precizēt. r mometi un ir ieskriešanās joslas kur tas nestrādās noteiktos diennakts laikos. Teiksim tas pats Ulmaņa Gatves pārvads pār dzelzceļu virzienā uz centru. Tur kķu laikā savādāk ka pēc rāvējslēdzēja principa nevar.