Kārtot: Augošā secībā
1 2
taaneko 21.10.2021 11:09

Mēnesi garš vispasaules lokdauns līdzētu ekoloģijai daudz vairāk kā miljons ektromobīļu lietoti gadu. Tapēc jo ilgāk jo labāk.

Lai atrisinātu pasaules pārapdzīvotības problēmas mirstību no kovida jāpalielina par 15 000%

Lai padarītu mājsēdes iniciatorus par muļķiem pietiks saslimušo skaitam palielināties par 100% tuvākā mēneša laikā.

Gan propogandai gan kovidam ir uz ko tiekties.

taaneko 17.10.2021 9:47

Tu laikam taisies dzīvot mūžīgi, vai arī dod priekšroku tam lai kkādi talibi tevi nokauj kā aunu?

Dievs nav mazais bērns.

Nezkapēc, es būdams pēc parametriem vismaz 3 riska grupās galīgi neuztraucos un domāju ka vismaz pāris reizes jau esmu šo caur sevi izlaidus.

taaneko 16.10.2021 20:32

www.tvnet.lv/7363045/rudzisa-tvits-strauji-klust-par-sestdienas-hitu

Cik daudz latvijā( tieši tā latvijā ar mazo burtu) ir gļēvu padauzu.

Ļoti ceru, ka kkāds covid 22 būs letāls visiem vakcinētajiem un varēs staigāt pa ielām un spārdīt visuresošos pret covid 19 vakcinēto līķus.

Man ka vecam pankam būs iespēja izpriecāties.

taaneko 13.10.2021 14:50

nopietni. Pārbaudīts uz savas ādas. Apstiprināts vēlāk rodot iespēju uzzināt ierobežotas piekļuves datus.

taaneko 12.10.2021 18:23

Gripas vakcīna 100% palīdz ja sakrīt dominējošais celms ar to pret kuru tapi vakcinēts. ( ja gripas paveids sakrīt ar vakcīnas paveidu). Ja nesakrīt tad tas ir mīnuss imunitātei un visticamāk saslimsi, kaut gan ja nebūtu vakcinējies- slimība ietu secen.. Varbūt tagad ir savādāk, bet pirms 20 gadiem bija tā.

Par kovidu runājot- kuras antivielas labāk aizsargā- tās, kas izstrādājas no vakcīnas vai tās, kas no saskarsmes ar pilnvērtīgu vīrusu?

Un kapēc tu atkal piemini sen zināmo faktu par patstāvīgā kontaktā esošu cilvēku dažādo uzņēmību pret konkrētu vīrusu?

taaneko 12.10.2021 17:46

Bezmaz vai speciāli raimondam (un citiem vakcīnas karodziņu plivinātājiem)

Izskaidro man tādas vispārzināmus, acīmredzamus un loģiskus faktus, par kuriem sākot runāt un kurus pieminot vakcīnas aizstāvju un propogandas oficiālās sejas uzreiz maina tematu vai vienkārši ignorē.

1. Antivielu tests ir precīzāks nekā kovida tests

2. Antivielu testu nav vajadzības taisīt tik bieži kā kovida testu.

3. Antivielu tests dod garantiju proporcionāli rezultātam, kovidtests informē par situāciju tikai patreizējā mirklī.

4. Uz antivielu testa var bāzēt ilgtermiņa izpēti un statistiku, veikt korelācijas utt. Uz kovidtesta tikai statistiku.

5. Antivielu tests uzrādītu arī tos, kuriem kovids izslimojies nemanot un statistikas dati par imunitātes procentu būtu daudz reālāki un precīzāki, bet par vienīgo un zbsolūto indikātoru ir pasludināts kovidtests.

6. Antivielu tests ilgtermiņā izmaksātu valstij daudz lētāk, domāju vismaz pakāpi lētāk ( varbūt 2).

Pēc patreizējās kārtības sanāk, ka ar jebkuru iesniņu vai krekšķīti man uzreiz ir maksimāli jānogruzī veselības aizsardzības sistēma, iesaitot materiālos un cilvēku resursus, un pēc nedēļas atkal un pēc brīža atkal.... Toties ir cerība iegūt kāroto superdokumentu. Antivielu testu es varētu aiziet uztaisīt periodiski ar domu, ka varbūt tas ar mani ir jau noticis.

Bet nē. Oficiālais viedoklis pieļauj vienu un tikai vienu iegūšanas kārtību, ar pēc iespējas dārgāku un manā skatijumā muļķīgāku risinājumu. Un tas, ka tiek mēģināts visos iespējamos veidos, (neatkarīgi no tā vajag vai nē, ir nepieciešams vai nē, ir lietderīgi vai pilnīgi bezjēdzīgi) izmantojot, melus, draudus, šantāžu, dabūt iekšā to sastāvu, kas mani ģenētiski uzlabošot, tas dara mani aizdomīgu. Kurš var simtprocentīgi garantēt, ka dotais sastāvs nav marķieris kkam interesantam, kas tiek gatavots nākotnē? Un kas var garantēt, ka nesanāk kā ar gripas vakcīnu, kas veicina rezistanci pret vienu, bet palielina uzņēmību pret citu?

Man personīgi daudz saistošākas liekas zāles pa 700€, kā bezmaksas vakcīna no politizētu ārstu dāsnajām rokām.

taaneko 10.10.2021 21:54

Šajā pasākumā daudz ko varēja panākt pa miljoniem neizrltērējot miljardus.

Kalvītis atdeva Abreni krieviem. Tagad sēž divu krievu kantora vadībā.

Dombrovskis palīdzēja piesmiet Latviju. Viņam arī atradās vadošs amats institūcijās.

Uz kurieni mērķē patreiz esošie?

taaneko 10.10.2021 21:48

Nu nu Raimi... pastāsti, ko Tu zini par gripas vakcīnām?

Mana bijusī sievasmāte rakstija disertāciju par gripu un vakcinēšanos pret to. Es laboju stila kļūdas un palīdzēju pārtūlkot no krievu valodas uz latviešu. Būs interesanti uzzināt Tavu viedokli.

taaneko 10.10.2021 12:44

Nu vot arbai arī iQ nogāzies lejā. Tas vispār ir raksturīgi ģenētiski modificētajiem.

Pieņemsim, ka inficēsies visi, inficēšanās simptomi parādīsies ne visiem. Tāpat kā pateicoties dažu labu ieinteresētībai un/vai aprobežotībai, nav ne mazākās nojausmas par to cik procentiem iedzīvotāju jau ir antivielas. Ne visiem būs simptomi, no tiem kam būs, ne visiem tie būs vērā ņemami, traucējoši vai nepārprotami. Pat ja būs, tikai daļai tie būs smagi, kur nu.vēl nāvējoši.

taaneko 10.10.2021 10:37

Nu itkā jau pasaules kārtību ierēdņi nosaka....

taaneko 10.10.2021 8:45

Nu ko. No rītdienas nelielas personu grupas intereses iegūs likumisku spēku. Kad šeit pat, gadu atpakaļ, rakstiju par to, ka mūsdienās taisnīga un neitrāla likumdošana nepastāv un īsā brīdī, lobējot kāda idejas un intereses, var pieņemt visperversākos nosacijumus, kuri būtu obligāti izpildāmi sabiedrībai kopumā, man teica ka es neesmu labs.

Kā teica man viens pazīstams vīriņš: " ko tu no viņiem gribi, kādu nācijas mugurkaulu un viedumu meklē, ja nācijas genofonda elite, tie kas veido priekšstatu par doto nāciju praktiski pilnībā tika iznīcināti staļina laikā un tas ko tu redzi ikdienā apkārt, pa lielam ir visas tās proletariāta šļuras, stukaču, dzērāju, sliņķu un muļķu atvases, kurus izvelkot varas saulītē, tie sāka aktīvi vairoties, un nekādu dižo intelektu no viņiem nevajadzētu gaidīt.

Un galu galā, neviens priekšnieks taču negrib, lai pēkšņi izrādās, ka padotie ir gudrāki par viņu.

taaneko 21.09.2021 2:32

gunbox rakstīja: Tu tādā gadījumā diskriminē tos, kuri vēlas vakcinēties. Diskrimināciju vispār šajā kontekstā ir stulbums iepīt. Visiem ir brīva izvēle, kas šajā ir nesaprotams? Tevi neuzvilkta preža gadījumā neviens necentīsies ielikt aiz žoga, vai ne? Neuzvilki...saslimi... tava darīšana. Kāpēc kādam citam dēļ tava neuzvilktā preža būtu jāsaslimst?

Kā būtu ar traktējumu- neuzvilki, aplipināji pats laimīgs.

Neuzvilki, apaugļoji- pats domīgs.

Kapēc gan tie, kas baidās vai nevēlas saslimt jebkādā formā un smaguma pakāpē, nevarētu parūpēties par sevi paši līdz tam brīdim, kad beidzot iestāsies ilgi gaidītā pūļa imunitāte? Izolēties no vides kurā varētu klejot vīruss. Kapēc tiem kuri nebaidās jāklausās visa šī čīkstēšana un gaudas?

Es tā domāju, ka esmu izslimojis gan deltas gan, eko, fokstrota variantus. Ar nepacietību gaidu, kad varēs tikt pie eksotiskajiem india un golf variantiem.

Manā paziņu lokā noslīkušo ir vairāk kā no C19 mirušo, negadijumos cietušo vairāk kā smagu slimības gaitu pieredzējušo, savas muļķības pēc finansiālas nepatikšanas izbaudijušo vairāk kā ar C19 saslimušo. Manā skatijumā augstākminētās lietas ir stipri bīstamākas, bet pret tām neviens nevēršas. Neaizliedz tuvoties ūdenim, nekontrolē un nemonitorē visas bīstamības un nepiešķir tāpat vien zināmas finansiālas "piešprices".

Paskat kaimiņos- Lietuvā tik slavējami vakcinējās, tagad tikpat slavējami inficējas. Un arī m8rst dūšīgi, kaut gan pat pie veikaliem šķiro. Kā tad tā? Kapēc? Mums mazāk vakcinējās, mazāk inficējās un arī mirstības ziņā mums vēl tālu. Kaut kā nelīmējas tas pasākums, trūkst loģikas....

taaneko 19.09.2021 4:29

msh rakstīja: "Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts" - neaptverams? Tu kaut ko esi sajaucis - es atslodzei ļoti daudz lasu wikipēdiju [anglisko, protams], un ļoti daudz par tehnoloģijām, un es to visu ļoti labi zinu - es vienkārši tevis nosaukto tehnoloģiju klasificēju kā "dārgi sūdi". Jā, protams, ir riktīgi kruta ja braucot ar pāris pakas vērtu Maksti, degvielas sistēmas sakārtošanai ir jānoloka otra mašīnas vērtība [nevis pārsimts eiras], jo, lūk, sprauslas spēj iesmidzināt septiņas reizes darba takts laikā - tas nekas ka nekāda praktiskā labuma [lasīt - mazāka degvielas patēriņa] no tā nav. Bet ja pēc tā, kam dod priekšroku, jāvērtē kuros gados aizķēries, tad es esmu aizķēries sešdesmitajos - es dodu priekšroku netiešās benzīna iesmidzes sprauslām - atveras vienreiz motora darba ciklā, kalpo nenosakāmu, bet ļoti ilgu laiku - spriežot pēc tā ka neviens viņas nemaina arī trīsdesmitgadīgiem motoriem. Vai arī no otras puses - nulltajos, ar ceturtās paaudzes gāzes sprauslām - kurām cenas/veiktspējas attiecība noteikti ir daudz labāka kā CR sprauslām un varbūt bik sliktāka kā mehāniskā sūkņa sprauslām.

350 nm pie 1750 rpm? Trīsdesmitgadīgs 2.2 20v audī turbiķis tādu ņūtonu daudzumu dabon bik augstāk, pie 2k, bez kosmosa tehnoloģijām, un notur to griezes momentu [lasīt - cilindru pildījumu] līdz 5,5k - neaptverami, vai ne?

IZLASI DIVREIZ.

Nē Mārtiņ, jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāņi.

Caurskrienu pa teikumiem.

Wikipēdija- Varbūt nezini, bet wikipēdijā rakstu var pievienot pat mans suns. Loti liels procents rakstu tur ir tikai tapēc, ka kāds loti grib likties gudrs. Pārsvarā tas ir tālu no patiesības, tapēc dotais avots var kalpot tikai vispārējai virspusējai infprmacijai.

Multišprice ļauj virzulim darba takts laikā praktiski nesapīgi pārvarēt augšējo nāves punktu un pēc tam, atkarība no akselerātora stāvokļa vai nu ilgstoši saglabāt konstantu vai strauji palielināt spiedienu cilindrā. Vēl multišprice prot līdz zināmam līmenim kompensēt nepilnības sprauslu darbībā.

Alfas 1.9 jtdm ar 215 tkm UZ SPIDOMETRA (cik reāli nav ne jausmas) attīstot pēc papīriem 110 kW, 325Nm, ar pilnu noslodzi 4 cilveki, ziemas drēbes un vēl pārtikas somas bagāžniekā, ziemā braucot slēpot pie 110km/h patērē pēc datora 4,5l/100 km 1elejot 40l Latvijā pie ostas var norullēt 1100+ km pa Skandināviju. Kādu ekonomiju tu vēl gribi?

Ar kamonreiļieb braucu jau vairak ka 10 gadus, esmu nobraucis vairāk kā 700tkm ar 5 automašīnam, no kurām 2 tiek ikdienāi zmantotas arī patlaban. Nevienai no tām pirkšanas brīdī nav bijis mazāk kā 180 tkm. Sķiršanās parasti notiek pēc400-450 tkm. Līdz pat šodienai NEVIENAI no tām nav bijušas kautkādas/jebkādas/dajelkādas problēmas ar degvielas sistēmu, kas prasītu kautkādus finansiālus ieguldiumus. Reizi gadā rudenī mainu degvielas filtrus. UN VISS. Man nav ne jausmas par kādiem ūberdārgiem remontiem tu runā un tieši šie no pirksta izzīstie, no zila gaisa sagrābstītie fakti iznīcina pēdājās cieņas paliekas un interesi uztvet tevis rakstīto kā vērā ņemamu. Piedevām tu nemāki metināt un neredzi kurās vietās metinājumiem prasītos pastiprinājumi.

2.2 20v turbobenzīns gadijumā nedzima kā motors sportam?

Ar īso virzuļu gājienu un visu pieskaņotu maksimālai atdevei? Ko A? Brālītis 2.3 turbobenzīns ta vairs ne sūda neiet. Mēs runājam par PARASTIEM ikdienas motoriem.

Pirms ko raksti- izlasi 2x

taaneko 18.09.2021 21:41

Mani arvien vairāk pārņem sajūta ka tu ar savām zinībām tā arī esi palicis 90-tajos. Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts. Tāpat kā 350 Nm pie 1750 rpm. Par to ātrumu pārslēgšanu vispār sviests. Dažādās valstīs ir dažāda motoru būves skola. Kur vieniem ir tugšgaita, citiem ja jāpārslēdzas uz nākamo robu. Pat benzīnam redline vieniem ir pie 3400 citiem pie 7000

taaneko 17.09.2021 17:15

Bērndārzniekam viss kas augstāks par golfu, bez citu palīdzības ir nesasniedzams. Mans 5 gadīgais puika arī espeisā lien tusnīdams.

taaneko 17.09.2021 16:47

Ne jau beņķa mīkstumā problēma.

Galvenai ir kā pats uztver gaidāmo braucienu. Ja ar nopūtu un cītīgu atrunu donāšanu, tur viss skaidrs. Ja ar domu- kas jādara- jādara. Tur arī. Bet ja 0at pēc pāris gadu lietošanas keklē ieganstu pabraukties- tad auto der.

taaneko 17.09.2021 9:04

Alfas dizaina vadlīnijas laika gaitā vairākkārt ir būtiski mainijušās. Vienu no alfas generālajiem savā laikā pat pārpirka audi. Un radās audi paaudze, kas centās līdzināties alfai.

Un vispār alfā galvenais ir ergonomiskums. Ļoti reti kuram auto var nobraukt kaut vai pārissimtu kilometru, kaut vai pa Latviju ar visām pilsētām, turot vienu roku uz stūres otru uz ātrumpārslēdzēja. Mierīgi un nepiespiesti.

taaneko 16.09.2021 15:26

Raimond izbeidz! Keramiskais siltummainis patiesībā ir apaļš māla pikucis, kurā kāds ķīniešu bērns ar adāmadatu sadūris caurumus. Un vēl ventilātors, kas 5 min. griežas uz vienu pusi, 5 uz otru. Atkarībā no virziena klucis teorētiski uzsilst vai atdod siltumu. Interesants ir cits faktors. Atkarībā no ventilātora griezšanās un gaisa plūsmas virziena telpā tiek radīts visspiediens vai retinājums, kuri savukārt veicina nesankcionētu gaisa pieplūdi un aizplūdi pa citiem caurumiem.

taaneko 16.09.2021 10:41

Jā vabūt. Jebkurā gadijumā ir iespēja čunčināt uz priekšu ar 800 rpm un neturot kāju uz gāzes..

taaneko 16.09.2021 2:39

Pilnīga tēmas nepārzināšana un intelektuālā katastrofa.

Manis augstāk pieminētie motori spēj pārvietot auto nenoslāpstot līdz 4 ātrumam ar tukšgaitas apgriezieniem. T.i.ar pilnībā no gāzes pedāļa noņemtu kāju. Ko nu? Ar ko vēl palielīsies?

taaneko 16.09.2021 2:28

Mārtiņ, daudz burtu, daudz vārdu, jēgas maz.

Par to ko atbildēji man- atslēgas vārdi ir mērķauditorija un vilšanās. Tauta, kas brauc ar reno vai nissan nealkst pēc kautkāda ūber. Nepieminu vecās nissan silvijas, zx vai skailainus, kur entuziasti uz benzīma taisa 1000 un vairāk zirgus. Vāciešus čubina tikai tie, kas tos nopirkuši saprot ka tā miza ne sūda neiet. Paskaties, kas pārsvarā brauc ar vag- utubungas. Studenti, lauķi, modernos pērk tizlie vadītāji saklausijušies reklāmas par.74 asistentiem, kuri palīdzēs visur un vienmēr. Kapēc neviens nevīlē brabusu, vai alpini, vai opc? Atbilde vienkārša- neatmaksājas.izdevumi nav proporcionāli ieguvumam. Kapēc neviens nevīlē alfas? Tapēc ka pietiek no rūpnīcas ieliktā. Tik pat labi mēs varētu runāt par to ka Monas Lizas gleznai foniņš jauzķūnē, vai Doma baznīcai kāda ūberkruta betona piebūve jāuzmočī. Nav vajadzības, tāpat ir labi. 156 dīzeļ alfa jtdm versijā ar vasarenēm startējot no vietas ar 1300 rpm spolē līdz 3 ātrumam ieskaitot.

Manis pieminētais Audi RS8 Lemānas versijā puerādija, ka no dīzeĺa var uztaisīt sacīkšu motoru, bet sakarā ar to ka dīzeļdegviela ie daudz energoietilpīgāka, dzinējs sanāk materiālietilpīgāks un arī slodzes tur ir lielākas. Gan termālās gan mehāniskās.

Par taviem benzīna/dīzeļa % salīdzinošajiem cipariem nerunāšu, pilnīgs bulšits. Pateikšu tikai to, ka ja ar nelārbūvētu benzīnu startā no vietas vēlies sacensties ar līdzīgas jaudas.turbodīzeli, tad tev nāksies mest sajūgu no 2500 rpm lai turētos blakus.

Kas attiecas uz ūberkruto - prasa padomu... Varbūt vari publicēt kādu vadības bloku vadošās programmas tekstu? Proti uztaisīt emulātoru vai varbūt esi uzbūvējis savām rokām bloku, kas spēj mainīt kādus 5 motora darbības parametrus līdz +/- 0.05 sec robežai? Tik gudri spried par turbīnām, tad zini kā panākt ideālu lineāro plūsmu? Man ikdienā ļoti bieži nākas dzirdēt :" labdien, man jūsu telefonu iedeva ... man nestrādā.... vai jūs nevaretu palīdzēt..." . Nu un ko ta man tagad sevi uzskatīt par....

taaneko 15.09.2021 19:59

Tu savā naidā pret dīzeļiem, intelektuālajā attīstībā esi palicis mehānisko augstspiediena sūkņu līmenī. Visi tie tavi cipari ilustrē VAG mototu tizlumu un tavu šarlatānismu, jo ne jaudas procenti ne grieze, pat ne rpm neatbilst REĀLAJAI situācijai.

taaneko 15.09.2021 18:59

Lasu un brīnos. Esi stūlbs vai izliecies? Izbeidz taču pasauli mērīt pēc VAG skalas. VAG vispār ir tikai 1(VIENS) pieminēšanas vērts dīzelis, tas ar ko R8 startēja Lemānā un 2 gadus pēc kārtas kabināja benzīnniekiem.

Ja mēs paņemam viena vecuma dzinējus kur kā etalons startē tevis kautkur kautkad pieminētais audi 2.4 ar kuru tu kautkur, kautkad esi braucis pat vairākzs reizes ar dažādiem auto (un es arī, tapēc varu salīdzināt), tad es pat neiedziļinoties un nemeklējot datus varu pateikt ka reno 2.2 mazāks, jaudīgāks un ar lielāku griezi, alfas 1.9 vēl mazāks, arī jaudīgāks un arī ar lielāku griezi, reno 2.0 arī tas pats. Un tie visi jau ir tādi no rūpnīcas un tevis dēvēto aizvēsturisko motoru kategorijā, eļļojas ar tevis nicintajām lētajām eļļām.

Ja autobūves etalons tev ir VAG, vai nav tā, ka sievietes etalons tev ir tā sievietes statuja Liepājas pludmalē? Šīm abām lietām ir daudz kopēja, gan vizuāli, gan no praktiskā viedokļa.

taaneko 31.08.2021 2:49

Kaut kā taču tā tautas daļa ir jāpārliecina.

Karā visi līdzekļi ir labi.

Labāk piebeigt vienu lai pārliecinātu simtu, nekā gadiem buksēt uz vietas.

Turpināt?

taaneko 31.08.2021 2:38

Es saprotu tevi. Atzīt, ka vācu autobūve, pēdējos 20 gadus ir braukusi auzās, ir tas pats, kas atzīt, ka puse dzīves nodzīvota veltīgi. Cik bieži sastopi audi.ar 500 zs zem haubes? Vai domā, ka tādas alfas nav? Un kā ir ar vācu motoru bezgilzu alumīnija motoriem, kurus no izjukšanas pasargā tika plāna silīcija kārtiņa? Lai iepistu feniņu ( pfening) izdomāt virzuļus bez kleitiņas, 0,2 mm biezus gredzenus. Kāds ir kautkāda čuguna nissan skyline līdz 1000zs forsēta dzinēja un tava 500 zs audi motora resurss. Nav brīnums ka tavs ričuks ir kā tie vācu auto par kuriem fano. Pietiek slodzei pārsniegt nominālu par 5%, lai konstrukcija sāktu sadalīties.reizinātājos. Kapēc modernie audi un bmw pār tramvaja.sliedēm braucot samazina ātrumu līdz tuvu nullei? Kapēc lielākā daļa vācu auto tiek krāsoti ar kautkādu smāķi, kurš, ja neko nedara, pieļauj caurrūsēšanu 3-4 gadu laikā. VW nebūs manuālās kārbas. Kapēc? Tapēc ka jaunie motori stabili strādās tikai noteiktā apgriezienu diapazonā. Kapēc vāciešiem ir tik daudz modeļu, modifikāciju, nianšu? Tapēc ka viņi mēģina uztaisīt normālu, stabili strādājošu produktu, bet nesanāk.

Mosties Mārtiņ, pēdējie interesantie vācu auto bija uz Turbo košļeņu ieliktnīšiem.

P.s. kur ir visi grundigi, filipsi, siemensi, teslas? Kur palikusi mieles kvalitāte? Mūsdienu vācija ir teritorija, kurā turki un pakistāņi neko jēdzīgu izdomāt ur radīt nevar.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti