Kārtot: Augošā secībā
1 2
taaneko 29.11.2019 10:25

Nopērc un pamēģini.

Es neesmu vienīgais kas uzsver šos aspektus (sk. "lasītāju pieredze")

taaneko 28.11.2019 1:17

ir bijušas 2 156 1,9 jtd dīzeļi. Tagad ģimenē tiek drāzta 1,9 JTDm.

Skaitļos 1 ātrums līdz redlainam 60; otrais 90; trešais 120; 4 150 km/h. Ir vēl arī piektais un sestais, bet tie vairāk pa šoseju.

mierīgi braucot katrā krustojumā 50 m handikaps, nemierīgi- būs visi 80 m.

Ja brauc viens pats ar tukšu- svars/jauda apm 10 kg uz kW.

Degvielas patēriņš- pilsētas asais 5,6l Uz trases tāds pats brucot ar pilnu auto (4 cilv+ pilns bagāžnieks (nav liels)) ar apm 130 km/h. ar 48l bāku 1200 km- easy.

Vadāmība lieliska- visām bāzes versijā īsie stūres stieņi (max L- max R nepilni 2 stures apgriezieni, kas reāli ļauj braukt turot vienu roku uz stūres- otru uz ātrumpārslēga.

būtībā līkumi lielā ātrumā ir šīs mašīnas stiprā puse.

Ar dzinēju vēra ņemamas problēmas nav bijušas nevienai no trim, vienai tizlojās termostats, vēl vienai agregātsiksnas sakaltušais demferis periodiski lauza spriegotājus

Ar elektroniku- vienai tizlojās informatīvais displejs.

Rūsē gandrīz tāpat kā jaunie vācieši- ja gadās laba jāveic nopietna antikorozijas apstrāde.

Salona apsilde- ne ļoti, BET izjaucot 4 salona komplektus- visiem priekšējos beņķos bija apsilde, tikai citiem aktivizēta, citiem ne.

Ja patīk uzbraukt uz lidostas viadukta ar 100 km/h, Mūkusalas apli iziet uz 120 un tamlīdzīgi pigori- jārēķinās ar apjomīgiem piekares remontiem ik pēc 20 kkm (400-600 eiro ar darbu)

Būtībā- visos izmaksu aspektos lēts auto kas sniedz patiesu braukt prieku ( ja nebaida NCAP 3*)

Kā teica mana dzīvesbiedrene, kura šo auto lieto ikdienā "es nesaprotu-vai nu es regulāri pāŗkāpju, vai arī viņi visi pie krustojumiem, iedegoties zaļajam guļ"

p.s. 3 naktī Jūrmalas pilsētā veiktais dinamikas tests start- stop, Isas distances dragrace un tml. krāniņu staipīsanas disciplīnās, šim 2000 eiro vērtajam automobīlim uzrādija rezultātus, kādus iespringstot spēj uzrādīt xxx tūkstošus vērts BMW 750i- tas, kurš ar diožu lampām aimugurē ( uzrakstu redzēju, kad uz lielupes tilta palika kauns un bail no kamerām, kas stāv izbraucot no jūrmalas un pie atruma 150 km/h palaidu viņu pa priekšu.

p.p.s. neko nezinu par benzīna versijām

taaneko 16.09.2019 23:10

Nu pagājušo pavasari milgrāvja ielā, lietainā vakarā redzēju autokolonnu no 7 mašīnām, kas visas bija vienas bedres upuri.

Pavasaros galvaspilsētā ir pilns ar bedrēm, kurām ir asas malas. Pidevām viņas labi maskējas zem ūdens.

Un ne jau riepas ritošo daļu izdodas saplēst. Tieši riepas sāni cieš visbiežāk.

taaneko 15.09.2019 19:36

Liekot virsū jauno radiatoru visus transporta aizbāžņus izņēmi?

taaneko 15.09.2019 16:05

Vācu? Virsbūve notur 3 gadus, motors 3,5. Pirkares daļas var izmantot ķerrai un bērnu karuseļiem. Varbūt Mazda? Ja nebūsi bijis pie auto kādus 3 gadus, var gadīties, ka atnākot ieraudzīsi starp 4 riteņiem guļošu motoru un salona elementus ar stikliem?

taaneko 15.09.2019 8:57

Domāju, ka topika jautājums nav pareizi uzstādīts. Precīzāk būtu nevis kur, bet kādu, jo plačasaimnieks r tikai starpnieks, starp iepriekšējo un nākamo auto īpašnieku un viņš noteikti neveic detalizētu mezglu un agregātu pārbaudi, lai procentuāli noteiktu to nolietojumu. Piedevām, jo ātrāk, auto placi pametīs, jo ātrāk viņš tiks pie sava %. Tāpēc muļķīgi būtu domāt, ka kautkādos Varslavānos sēž kāds Norberts, kurš pie cenas raksta klāt pēc cik dienām, cik dārgs remonts būs vajadzīgs, ir muļķīgi.

taaneko 15.09.2019 8:40

Pavasarī pār bedrēm var braukt paceltu galvu, ja parastās riepas, pāris reizs ir gadijies pārsist. Un kaut ko dzīvē nokavēt, tad šīs ir labs risinājums.

taaneko 14.09.2019 8:31

Uzliku uz standarta diskiem bez problēmām. Rēķinies ar to, ka sakarā ar lielāku massu čakarēs piekares elementus.

taaneko 12.09.2019 23:55

Tev jau gribētos gan.

taaneko 08.08.2019 23:19

Atrēķini ceļa u.c. netiešos izdevumus un meklē amerikā sūdēdāj.

taaneko 04.08.2019 23:19

Nepareiza pieeja. No nabadzīgākās līdz pilnākajai komplektācijai ir kādi 10 punkti pelnurtauku ieskaitot. Vienkārši pats auto bāzes komplektācijā ir dārgs.

taaneko 04.08.2019 21:28

Tas motoriņš griezīsies daudzkārt ilgā nekā EURO5 vai 6. Čuguna bloks ar čaulām, 4 cilindri 12V mehāniskās sprauslas un monolīts spararats.

taaneko 04.08.2019 21:03

Tikai 2 fakti par manis aprakstīto auto

Uz vakardienu -mobile.de piedāvā tikai 1(VIENU!) Renault Espace 3 ar83 kW dīzeli.

Kad nopirku savu, šķirstiju līdzi iedoto papīru kaudzīti, atradu pirmā pirkuma kvīti. Pilnībā nopakota auto cena max komplektācijā bija 109000, - - DM tik pat cik vidējas komplektācijas MB S 500 vai BMW 750 labi nopakotam.

taaneko 04.08.2019 19:19

Pasen atpakaļ, viens labs autospecs teica viedus vārdus: " lai salabotu lielo vairumu vācu un amerikāņu auto, kas ražoti līdz 2001 gadam. ( es vēl sarakstam pievienotu volvo) var salabor gan agronoms, gan zobārsts. Pārējos auto lai remontētu vajag gan prātu, gan izpratni, gan dotības.

taaneko 04.08.2019 19:07

Es nemainiju, es papildināju ģimenes autoparku līdz 3 vienībām. Pēc 4 gadiem atteicos no tās, kuras piedalīšanās satiksmē prasija visvairāk līdzekļu. (ap 500€ ceļu nodoklis par 3 gadiem un tikpat ritošās, zobsiksnas un skatei nepieciešamo sīkumu remontā.

taaneko 04.08.2019 10:44

Nē nebija. Vajadzēja būt?

taaneko 03.08.2019 19:17

Gari jāraksta, bet kopumā nē neapmierina. 3 espeiss starp mašīnām bija kā violets briedis starp govīm, bet vienīgā iespēja ja saglabāt tādus auto ir uzķīlēt, bet nebraukt, turēt kā inženieru domas lidojuma paraugu.

taaneko 03.08.2019 18:26

4 paaudze 2 facelift. Vispār šo ražoja vērā ņemamu laika posmu, joperiodiski uzprišinot un modernizējot auto atkal atbilda laika garam.

taaneko 03.08.2019 18:22

Alfa tika meklēta, skatīta, izvēlēta un pirkta pabraukties. Kā nekā braucot ar nepiekrautu sanāk 12 kg uz kW.

4 espace tika nopirkts, kad viens tirliņš norakstija savu corollu pret manu priekšējo kreiso riteni un nevarēju sēdēt 2 mēnešus bez auto. Un 2 gadus tika izmantoti pamīšus abi.

taaneko 03.08.2019 18:13

Renault Espace/Grand Espace 4 paaudze.

Tas, kas no stiklašķiedras ir 3 paaudze.

Izvēloties auto ņemu vērā apm. 15 faktorus un ja kādā ir mīnuss, tad citiem jābūt ar būtiskiem plusiem. Piemēram alfa rūsē, bet toties 5,5/ 4,8 l. Uz 100 km (ja piedomā- uz trases var panākt 2,9l) ilgtermiņā atmaksā jebkuras pretrūsas aktivitātes.

taaneko 03.08.2019 18:00

Savādāk.

Sieviete iebilda pret 3 auto ģimenē. Gribēju atstāt kā rezervi. Bet apsverot visus +/- tika nolemts atdot, kādam, kam vajag vairāk. Piedevām, bez vērā ņemamiem laika un finansiālajiem ieguldijumiem auto vairs nebija tik komfortabls un braucieni garākās distancēs nesagādāja baudu.

taaneko 03.08.2019 17:43

4 espace darbam un alfa romeo brīvdienās pabraukties.

taaneko 03.08.2019 10:59

Salons bija ļoti nolietojies. Āda riktīgi padilusi, visādas restītes un plafoniņi vairs nebija forši, un ādas salons šim auto ir grūti atrodams un dārgs. Riteņu gultņi, bremžu diski bija jāmaina+ vēl ceļa nodoklis par 2 gadiem, tad par trim.

Tā arī aizbrauca uz laukiem malku vadāt un saimniecībā palīdzēt.

taaneko 03.08.2019 0:07

Ilgākā mašīna no visām, kas bijušas un vienīgā, kasnetika sagriezta lūžņos, bet aizgāja pie cita saimnieka. Pēdējos 3 gadus nostāvēja pie sētas. Nekas. Uzpumpēju riepas, ieliku aķi, ievilkām un aizgāja. Bpati uzbrauca uz piekabes. Tik nummuri un tehniskā par piemiņu palika. 7 skates ar 0 par virsbūvi izgāju. Dziļi cinkotajam rāmim arī dziļš pofig uz koroziju. Nekādas raizes par grīdām, sliekšņiem arkām. Avešu atslēgu, par lecīgumu un uzdrīkstēšanos, atstātās svītras uz sāniem pie kājas. Virsbūves remonts? Pāris stundu darbs un var krāsot.

Un visvairāk besī, ka vairāk tādu auto nebūs...

taaneko 02.08.2019 12:34

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/espace/bbooj.html

Šāds, laukiem ideāls. Tikai vajag dīzeli, kurš ražots pirms 2000 gada ( 83kW) tas nav nobraucams. Nesen atdevu paziņam uz laukiem ejošu ar 453,000 km uz spidometra bez nopietniem defektiem nerūsējušu bez elektronikas problēmām.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti