Kārtot: Augošā secībā
1 2
taaneko 15.07.2019 11:15

Vienkāršāk pārbaudīt degvielas filtru iesākumā.

taaneko 15.06.2019 14:10

Tu visu laiku mal vienu un to pašu. Ja vēlies mani pārliecināt - nevajag. Par tendencēm zināju jau 3 gadus atpakaļ, idejas tapšanas stadijā. tādēļ bija laiks sagatavoties un pieslīpēt nianses. Bookings un pirkumi internetā iespējami arī pazvanot un sarunājot detaļas.

Un vēlreiz atkārtoju--es nesaņemu algu aploksnē, es to vispār nesaņemu. Un noteikti neesmu tā persona, kas dos ieganstu par manu personu interesēties VDD un SAB

Topiks ir par citu tēmu.

taaneko 15.06.2019 12:09

Man nav algas.

Depo esmu anonīms.

Nebūs skaidras naudas--ņemšu zeltā vai transplantācijai sagatavotās nierēs. Tā nav mana problēma ar ko maksās.

Un vēstulei nav uz kurieni atnākt.

Skarbi! Vai ne?!

taaneko 14.06.2019 23:55

viencexperc rakstīja: taaneko.

Nu ko? Kā ir dzīvot, kad vienā dienā tev var pateikt, ka tava nauda vairs nebūs tava nauda.

Tu gribēsi aiziet uz veikalu, bet banka visu tavu naudu savāc sev.*

* pēc tavas loģikas.

Es neoperēju ar bez skaidru naudu un bankām nav pieejas manai naudai.

P. S. Re ku Raimondam Paulam tā ir sanācis divreiz.

taaneko 13.06.2019 18:50

Nemaz nestrīdēšos, teicu, ka esmu priecīgs atgriezties pie desktopa, kas nodrošina lielāku izvēles brīvību. Es jau arī auto izvēlos pēc bezmaz vai 40 raksturlielumiem. Bet šeit runa iet par ko citu.

taaneko 13.06.2019 18:03

Nu šeit vairāk vietā ir novēojums- ja pēkšņi vairs nedzirdat savu 2 gadīgo bērnu, visticamāk būs problēmas.

Protams,, ka vidusmēra lietotāja vidusmēra vajadzībām der vidusmēra risinājums.

taaneko 13.06.2019 17:29

Galda datoram ir daudz plusu, daudz daudz... Vari uzbūvēt kādu vēlies, cik ilgā laikā vēlies. Marmora korpuss? Monstrozo overklokings ar šķidro dzesi? Beztrokšņa darbība? Daudzkanālu skaņa? Kaudzīte ar videokartēm un displejiem? Lūdzu-

Par to noraušanu zemē- viegli un nepiespiesti, pietiek vadam aizķerties aiz kājas, beņķa, suņa, bērna un viss. Pusspainis ar nolauziem bezvadu peles puļķiem. 700Ls Vērtam probook-am bērns nourbināja pusi klaviatūras 10 min. laikā. Darbnīcā pateica ka dārgi, ka sūtāmā manta, rezultātā 2 nedēļās staigāju ar papildus desktopa klaviatūru un samaksāju par remontu 200 Ls.

taaneko 13.06.2019 16:04

Es arī uzskatu, ka stacionāri galda dators ir labāks--elastīgāks komplektācijā un remontā noteikti. Pēdējos 8 gadus nācās darbu un komandējumu dēļ lietot laptopu, un tagad, kad atkal tiku pie desktopa- sajūta ir lieliska.

taaneko 13.06.2019 14:35

Laptopiem nav tik vienkārši.

taaneko 13.06.2019 13:27

Sitienu ar āmuru skaits.

taaneko 13.06.2019 13:25

Ledusskapis 50 gadu laikā evolucionējis par 15 - 20 kW mēnesī. 10 gados tie ir 2400 kW. Vai 2400 kW maksā 2x 350€? + ražošanas un utilizācijas izmaksas? Šaubos.

Lentinieks ar kaudzi kinemātikas un elektromagnētiem iet un iet. Pāris CD un DVD atskaņotāju un rakstītāju ir beigušies disku nelasīšanas un pogu nestrādāšanas dēļ.

Kaudze ar ģimenes informāciju un mūzikas ierakstiem ir aizgājuši nebūtībā CD matricu no beigšanās un cieto disku nāves dēļ. Piedāvājumu atjaunot datus par 200-300€ bez garantijas neuztveru nopietni.

Cik zaļi man būtu jādomā, lai norītu faktu, ka ta nkeris, kas ved naftu, no kuras sintezē plastmasu jauniem VW saloniem un Samsung korpusiem, diennaktī notērē 40t mazuta. Tas ir tikpat cik viss manas ģimenes autoparks apm. 8 gadu laikā.

Un neticu, ka tu piekrītoši māj ar galvu, kad dzirdi, kā tev reklāmā stāsta, ka iepriekšējās paaudzes izstrādājums, salīdzinot ar jaunāko ir pilnīgs mēsls. Jaunākās paaudzes Gillette Mach3 ne ar ko neatšķiras no pirms 20 gadiem iznākušā.

taaneko 13.06.2019 11:04

Rakstīju--ražošanā izmantotās elektroenerģijas daudzumu.

Kaitinoši- ledusskapis pieci, veļasmašīna trīs ar pusi, laptops trīs, televizors trīs ( zb pirkt, vairs nepērku). Kaudze citu sīkumu... Viss veido atkritumus, kuru utilizācija prasa laiku un līdzekļus. Tajā pat laikā, garāžā ledusskapis strādā jau piecdesmit gadus. Japāņu lentinieks ar četrdesmit gadiem. Simtgadīga sulu spiede un ādas zābaki mežam, kuriem nostaigātas jau 2 zoles. Un kā hobijs- ražošanas līniju automatizācija un izstrāde, tāpēc par progresu un tā ietekmi esmu informēts. Agrāk vienu T kreklu varēja nēsāt 2-3 gadus. Tagad pērc cik dārgu gribi- pēc pusgada bezformīga lupata.

Un nav nepieciešamības man stāstīt kas ir n kāpēc tā. Besī tas, ka kādi mēģina iebarot sūdu stāstot, ka ja es darīšu to un tā viss būs labi.

taaneko 13.06.2019 10:12

www.delfi.lv/bizness/pasaule/bitcoin-emitesana-rada-vairak-oglskabas-gazes-neka-jordanija.d?id=51187631

Jūs te ņematies, ņematies, kapēc neviens nepiemin to, ka lielākais izmešu rādītājs, sildītājs, noplicinātājs un aunos pārveidotājs ir superīgas un visiem mīļais progress. Tūkstošiem tonnu dažādu produktu ar niecīgu dzīves ilgumu. Tam visam tiek tērēti resursi, radīti izmeši, tikai tāpēc lai pēc pusgada, gada, trijiem, lieta nonāktu atkritumos. Samaziniet ražošanā patērētās elektroenerģijas daudzumu par 90% un viss atrisināsies.

taaneko 11.06.2019 11:07

Nu ko viencexperc? - Tagad tu tici, ka mūsdienās tavs auto nav īsti tikai tavs auto? Un kā pastāv reāla iespējamība, ka pie ātruma 92 km/h tev auto izmet paziņojumu pārskaitīt zināmu summu uz kkurieni, savādāk bremžu darbība neatjaunosies?

taaneko 10.06.2019 20:42

kursors.lv/2019/06/10/tesla-ar-programmaturas-labojumu-atslegs-vairakas-letako-model-3-iespejas/

Vai tu redzējies ko? Teslas meistari braukās pa visu pasauli un kuru bāzes versiju noķers tam atslēgs.

Viencexperc-- tu noteikti iebrauktu mežā un nerādītos ārā līdz līdz atslēdzēji ir prom, vai ne?

taaneko 04.06.2019 18:29

Vai jūs varēsiet es nezinu, bet mēs varēsim arī bez blokshēmas paraudziņu uzrakstīšanas

taaneko 04.06.2019 16:16

Nu Raimond- uzrakstam.

Man pirmais dators mājās bija 286 kaut kādā 93 gadā, es mācēju strādāt ar DOS un rediģēt autoexec failus. Mācēju izlobīt visas nepieciešamās programmas no tā un uztaisīt avārijas disketi, kur viss vajadzīgais no Windows 3. 1 salīda 64 MB. Mana pirmā sieva bija diplomēta programmu izstrādātāja un mājās piestrādāja pie tā laika programmu adaptācijas Latvijas un Krievijas tirgum. Pats esmu saistīts ar jūru. Līdz ar to droši varu atļauties runāt par autopilotiem un programmu tekstiem un pirmkodiem, jo gan vienus, gan otrus esmu redzējis pietiekami.

taaneko 04.06.2019 13:32

Viencexperc--vai tu piekritīsi tam, ka programmas raksta cilvēki? Piekritīsi ka cilvēku rasēm un pat tautām ir dažāda mentalitāte? Piekritīsi, ka mentalitāte veido rīcības stereotipus?

Kāpēc musulmaņi tik ļoti iecienijuši ir rīkļu un galvu griešanu - tāpēc, ka tādā veidā viņi parāda, ka tu viņu priekšā esi bezpalīdzīgs, kā aita un viņi tevi nokauj, kā aitu. Ja kaut kas, laikā gaitā viņu pasaules uztverē mainīsies--viņi paplašinās cīņas metodes.

Uzticēties mūsdienu kibertelpā ir kā uzlikt sev ap kaklu suņa radiosētu un pulti ar neierobežotas darbības rādiusu izmest kaut kur Centrāltirgū. Varbūt atradīs, varbūt ne. Varbūt nospiedīs, varbūt ne

Tu ar savu tupumu man atgādini cilvēku, kas uz jautājumu: " vai tev ir mājās grāmatas?" Atbild: "jā, ļoti daudz un par viskautko, bet es gandrīz visas jau esmu izkrāsojis!"

Ja nav noslēpums--kāda ir tava izglītība un ko darot tu pelni savai eksistencei?

taaneko 04.06.2019 3:22

Tātad vēlreiz lēnām un pēc kārtas.

Iespējams, ka tagad kkas ir mainījies, bet gan kuģiem gan lidmašīnām līdz 2k pirmajiem gadiem vadības sistēmām, kas bija atbildīgās par mehānismu darbību nebija saistību ar internetu. Datu apmaiņa ar krastu notika vai nu ar radiostaciju, vai arī ar satelītsakaru palīdzību ar roku sastādot ziņojumu. Lidmašīnām tāpat.

Kāds pēc tavām domām ir risinājums platjoslas internetam vietās, kur tiešā redzamībā nav bāzes staciju, ja. Puslīdz pieņemamas ātrums mūsdienu datu pārraidei ir sākot no 10MHz. Pareizā atbilde--caur satelītsakariem. Tas ir dati no kuģa radās uz satelītu, no turienes uz bāzes staciju, tur apstrādājas un atpakaļ. Pat telefonijā aizture ir pāris sekundes. Tāpēc internets un kuģi agrāk neļoti draudzējās.

Lidmašīnām vesela kaudze devēju kontrolēja atrašanās vietu, pēc visādiem tur ātrumiem zemes magnētiskajiem laukiem utt. Tāpēc vēl joprojām lidmašīnās lūdz izslēgt iekārtas, kas izstaro vērā ņemamus elektromagnētisko viļņus.

Un ar lielu pārliecību ņemšos apgalvot, ka gan kuģu, gan lidmašīnu elektroniskie vadības bloki nav saistīti ar internetu tieši tāpat, kā mana auto ABS bloks vai klimata kontroles bloks.

Piedevām kā jau teicu vēl pavisam nesenā pagātnē tas viss stūrējās ar analogo signālu palīdzību uz elementārām loģiskajām ķēdēm balstītas automātikas vadīts.

Tālāk par teslu, intelektu un tās autopilotu

Esi saskāries ar programmēšanu, tādu īstu primāri programmēšanu? Vai. Zini, ka praktiski jebkura programma pamatā sastāv no elementāriem vienādojumiem un vārdiņiem--"jā, nē, tad"? Programmu raksta cilvēki, cilvēki ir visādi un var palūgt kādu cilvēku, kam ir saprašana un pieeja programmas tekstam lai viņš iestrādā tekstā atslēgas, ka pēc kādu nosacījumu izpildes autopilots nevis izvairās no pretī braucošiem kravas auto, bet mēģina tos taranēt.

Tu nez kāpēc uzskati ka autopilots vai pat abi ir tavi draugi ar spilgti izteiktu pašsaglabāšanās instinktu. Un ja nu ne? Ja nu pretēji?

Par to ka visas teslas ir nepārtrauktā tiešsaistē ar internetu un tieši ar internetu laikam runāt nav jēgas, un tāpēc pietiek tikai vai nu atdarināt vai uzlauzt mājas serveri, nosūtīt autopi lotam pāris apdeitus un tas vairs ne no kā nebaidīsies un nevienam ceļu ne griezīs.

taaneko 02.06.2019 23:18

Vai tu maz zini, kā ir būvēti, lidmašīnu, kuģu, un raķešu autopiloti? Viņiem nav pieslēguma pie tīkla. Viņiem pa lielam pat nav programmatūras. NAV PROGRAMMATŪRAS. Nezinu par raķetēm, bet pieļauju, ka arī tām ir tāpat. Kuģu un lidmašīnu autopiloti vadās pēc loģikas ķēdēm un datiem, kurus saņem no devējiem. Reakcija uz ārējiem kairinājumiem--pārsvarā pasīvā, brīdinājumu un trauksmes signālu veidā. Nekādu netu, nekādu savienojumu ar ārējiem datiem.

Esi piemirsis, ka gan lidmašīnām, gan kudģiem, gan raķetēm autopiloti pastāvēja jau ilgi pirms interneta iedīgļiem, bet tesla visu laiku kladzina par nepārtrauktu onlinevisām tās mašīnām, motivējot to ar informācijas, par situāciju uz ceļa savu auto izstrādājumu maršrutā.

P. S. Muļķis tu esi viencexperc, vienkārši tups cirvis.

taaneko 02.06.2019 19:24

Labi, ka pats tam tici.

Tev vispār ir nojausma, kas ir industriālā programmatūra, jeb tu uzskati, ka tas ir kautkāds Windows Industrial? Un sižets ir ne tikai par to ka mašīnas stūrī var grozīt ar spēļu konsoles palīdzību, bet par to ka pat optiskos sensorus var apmānīt tā kā neviens GPS nepalīdzēs.

taaneko 02.06.2019 11:35

Žiguli vai vecu fordu vai vecu reno, bez fiziskās iedarbības nenovirzīsi.

Un galvenais--šis ir tikai liela ceļa sākums. Kad islāmistiem pieleks, ka tajā vietā, lai brauktu pūlī- efektīvāk ir pāris desmitu tūkstošu mašīnu, kas nepārtraukti ir onlainā, vienlaicīgi novirzīt strauji pa kreisi--tas tik būs iespaidīgi.

taaneko 02.06.2019 9:36
taaneko 31.05.2019 23:04

Tas nav dievs, tie ir mirušie prezidenti.

P. S. Labāki jau ir nekā modernie plastmasas sūdiņi, kuru spējas ietekmēt situāciju beidzās reizē ar izrautu rozeti.

taaneko 31.05.2019 13:18

Ja jau pēdējos 10 gadus esmu izturējis bez personalizācijas, tad domāju, ka nākamos 100 arī iztikšu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti