Kārtot: Augošā secībā
1 2
taaneko 19.09.2021 4:29

msh rakstīja: "Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts" - neaptverams? Tu kaut ko esi sajaucis - es atslodzei ļoti daudz lasu wikipēdiju [anglisko, protams], un ļoti daudz par tehnoloģijām, un es to visu ļoti labi zinu - es vienkārši tevis nosaukto tehnoloģiju klasificēju kā "dārgi sūdi". Jā, protams, ir riktīgi kruta ja braucot ar pāris pakas vērtu Maksti, degvielas sistēmas sakārtošanai ir jānoloka otra mašīnas vērtība [nevis pārsimts eiras], jo, lūk, sprauslas spēj iesmidzināt septiņas reizes darba takts laikā - tas nekas ka nekāda praktiskā labuma [lasīt - mazāka degvielas patēriņa] no tā nav. Bet ja pēc tā, kam dod priekšroku, jāvērtē kuros gados aizķēries, tad es esmu aizķēries sešdesmitajos - es dodu priekšroku netiešās benzīna iesmidzes sprauslām - atveras vienreiz motora darba ciklā, kalpo nenosakāmu, bet ļoti ilgu laiku - spriežot pēc tā ka neviens viņas nemaina arī trīsdesmitgadīgiem motoriem. Vai arī no otras puses - nulltajos, ar ceturtās paaudzes gāzes sprauslām - kurām cenas/veiktspējas attiecība noteikti ir daudz labāka kā CR sprauslām un varbūt bik sliktāka kā mehāniskā sūkņa sprauslām.

350 nm pie 1750 rpm? Trīsdesmitgadīgs 2.2 20v audī turbiķis tādu ņūtonu daudzumu dabon bik augstāk, pie 2k, bez kosmosa tehnoloģijām, un notur to griezes momentu [lasīt - cilindru pildījumu] līdz 5,5k - neaptverami, vai ne?

IZLASI DIVREIZ.

Nē Mārtiņ, jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāņi.

Caurskrienu pa teikumiem.

Wikipēdija- Varbūt nezini, bet wikipēdijā rakstu var pievienot pat mans suns. Loti liels procents rakstu tur ir tikai tapēc, ka kāds loti grib likties gudrs. Pārsvarā tas ir tālu no patiesības, tapēc dotais avots var kalpot tikai vispārējai virspusējai infprmacijai.

Multišprice ļauj virzulim darba takts laikā praktiski nesapīgi pārvarēt augšējo nāves punktu un pēc tam, atkarība no akselerātora stāvokļa vai nu ilgstoši saglabāt konstantu vai strauji palielināt spiedienu cilindrā. Vēl multišprice prot līdz zināmam līmenim kompensēt nepilnības sprauslu darbībā.

Alfas 1.9 jtdm ar 215 tkm UZ SPIDOMETRA (cik reāli nav ne jausmas) attīstot pēc papīriem 110 kW, 325Nm, ar pilnu noslodzi 4 cilveki, ziemas drēbes un vēl pārtikas somas bagāžniekā, ziemā braucot slēpot pie 110km/h patērē pēc datora 4,5l/100 km 1elejot 40l Latvijā pie ostas var norullēt 1100+ km pa Skandināviju. Kādu ekonomiju tu vēl gribi?

Ar kamonreiļieb braucu jau vairak ka 10 gadus, esmu nobraucis vairāk kā 700tkm ar 5 automašīnam, no kurām 2 tiek ikdienāi zmantotas arī patlaban. Nevienai no tām pirkšanas brīdī nav bijis mazāk kā 180 tkm. Sķiršanās parasti notiek pēc400-450 tkm. Līdz pat šodienai NEVIENAI no tām nav bijušas kautkādas/jebkādas/dajelkādas problēmas ar degvielas sistēmu, kas prasītu kautkādus finansiālus ieguldiumus. Reizi gadā rudenī mainu degvielas filtrus. UN VISS. Man nav ne jausmas par kādiem ūberdārgiem remontiem tu runā un tieši šie no pirksta izzīstie, no zila gaisa sagrābstītie fakti iznīcina pēdājās cieņas paliekas un interesi uztvet tevis rakstīto kā vērā ņemamu. Piedevām tu nemāki metināt un neredzi kurās vietās metinājumiem prasītos pastiprinājumi.

2.2 20v turbobenzīns gadijumā nedzima kā motors sportam?

Ar īso virzuļu gājienu un visu pieskaņotu maksimālai atdevei? Ko A? Brālītis 2.3 turbobenzīns ta vairs ne sūda neiet. Mēs runājam par PARASTIEM ikdienas motoriem.

Pirms ko raksti- izlasi 2x

taaneko 18.09.2021 21:41

Mani arvien vairāk pārņem sajūta ka tu ar savām zinībām tā arī esi palicis 90-tajos. Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts. Tāpat kā 350 Nm pie 1750 rpm. Par to ātrumu pārslēgšanu vispār sviests. Dažādās valstīs ir dažāda motoru būves skola. Kur vieniem ir tugšgaita, citiem ja jāpārslēdzas uz nākamo robu. Pat benzīnam redline vieniem ir pie 3400 citiem pie 7000

taaneko 17.09.2021 17:15

Bērndārzniekam viss kas augstāks par golfu, bez citu palīdzības ir nesasniedzams. Mans 5 gadīgais puika arī espeisā lien tusnīdams.

taaneko 17.09.2021 16:47

Ne jau beņķa mīkstumā problēma.

Galvenai ir kā pats uztver gaidāmo braucienu. Ja ar nopūtu un cītīgu atrunu donāšanu, tur viss skaidrs. Ja ar domu- kas jādara- jādara. Tur arī. Bet ja 0at pēc pāris gadu lietošanas keklē ieganstu pabraukties- tad auto der.

taaneko 17.09.2021 9:04

Alfas dizaina vadlīnijas laika gaitā vairākkārt ir būtiski mainijušās. Vienu no alfas generālajiem savā laikā pat pārpirka audi. Un radās audi paaudze, kas centās līdzināties alfai.

Un vispār alfā galvenais ir ergonomiskums. Ļoti reti kuram auto var nobraukt kaut vai pārissimtu kilometru, kaut vai pa Latviju ar visām pilsētām, turot vienu roku uz stūres otru uz ātrumpārslēdzēja. Mierīgi un nepiespiesti.

taaneko 16.09.2021 15:26

Raimond izbeidz! Keramiskais siltummainis patiesībā ir apaļš māla pikucis, kurā kāds ķīniešu bērns ar adāmadatu sadūris caurumus. Un vēl ventilātors, kas 5 min. griežas uz vienu pusi, 5 uz otru. Atkarībā no virziena klucis teorētiski uzsilst vai atdod siltumu. Interesants ir cits faktors. Atkarībā no ventilātora griezšanās un gaisa plūsmas virziena telpā tiek radīts visspiediens vai retinājums, kuri savukārt veicina nesankcionētu gaisa pieplūdi un aizplūdi pa citiem caurumiem.

taaneko 16.09.2021 10:41

Jā vabūt. Jebkurā gadijumā ir iespēja čunčināt uz priekšu ar 800 rpm un neturot kāju uz gāzes..

taaneko 16.09.2021 2:39

Pilnīga tēmas nepārzināšana un intelektuālā katastrofa.

Manis augstāk pieminētie motori spēj pārvietot auto nenoslāpstot līdz 4 ātrumam ar tukšgaitas apgriezieniem. T.i.ar pilnībā no gāzes pedāļa noņemtu kāju. Ko nu? Ar ko vēl palielīsies?

taaneko 16.09.2021 2:28

Mārtiņ, daudz burtu, daudz vārdu, jēgas maz.

Par to ko atbildēji man- atslēgas vārdi ir mērķauditorija un vilšanās. Tauta, kas brauc ar reno vai nissan nealkst pēc kautkāda ūber. Nepieminu vecās nissan silvijas, zx vai skailainus, kur entuziasti uz benzīma taisa 1000 un vairāk zirgus. Vāciešus čubina tikai tie, kas tos nopirkuši saprot ka tā miza ne sūda neiet. Paskaties, kas pārsvarā brauc ar vag- utubungas. Studenti, lauķi, modernos pērk tizlie vadītāji saklausijušies reklāmas par.74 asistentiem, kuri palīdzēs visur un vienmēr. Kapēc neviens nevīlē brabusu, vai alpini, vai opc? Atbilde vienkārša- neatmaksājas.izdevumi nav proporcionāli ieguvumam. Kapēc neviens nevīlē alfas? Tapēc ka pietiek no rūpnīcas ieliktā. Tik pat labi mēs varētu runāt par to ka Monas Lizas gleznai foniņš jauzķūnē, vai Doma baznīcai kāda ūberkruta betona piebūve jāuzmočī. Nav vajadzības, tāpat ir labi. 156 dīzeļ alfa jtdm versijā ar vasarenēm startējot no vietas ar 1300 rpm spolē līdz 3 ātrumam ieskaitot.

Manis pieminētais Audi RS8 Lemānas versijā puerādija, ka no dīzeĺa var uztaisīt sacīkšu motoru, bet sakarā ar to ka dīzeļdegviela ie daudz energoietilpīgāka, dzinējs sanāk materiālietilpīgāks un arī slodzes tur ir lielākas. Gan termālās gan mehāniskās.

Par taviem benzīna/dīzeļa % salīdzinošajiem cipariem nerunāšu, pilnīgs bulšits. Pateikšu tikai to, ka ja ar nelārbūvētu benzīnu startā no vietas vēlies sacensties ar līdzīgas jaudas.turbodīzeli, tad tev nāksies mest sajūgu no 2500 rpm lai turētos blakus.

Kas attiecas uz ūberkruto - prasa padomu... Varbūt vari publicēt kādu vadības bloku vadošās programmas tekstu? Proti uztaisīt emulātoru vai varbūt esi uzbūvējis savām rokām bloku, kas spēj mainīt kādus 5 motora darbības parametrus līdz +/- 0.05 sec robežai? Tik gudri spried par turbīnām, tad zini kā panākt ideālu lineāro plūsmu? Man ikdienā ļoti bieži nākas dzirdēt :" labdien, man jūsu telefonu iedeva ... man nestrādā.... vai jūs nevaretu palīdzēt..." . Nu un ko ta man tagad sevi uzskatīt par....

taaneko 15.09.2021 19:59

Tu savā naidā pret dīzeļiem, intelektuālajā attīstībā esi palicis mehānisko augstspiediena sūkņu līmenī. Visi tie tavi cipari ilustrē VAG mototu tizlumu un tavu šarlatānismu, jo ne jaudas procenti ne grieze, pat ne rpm neatbilst REĀLAJAI situācijai.

taaneko 15.09.2021 18:59

Lasu un brīnos. Esi stūlbs vai izliecies? Izbeidz taču pasauli mērīt pēc VAG skalas. VAG vispār ir tikai 1(VIENS) pieminēšanas vērts dīzelis, tas ar ko R8 startēja Lemānā un 2 gadus pēc kārtas kabināja benzīnniekiem.

Ja mēs paņemam viena vecuma dzinējus kur kā etalons startē tevis kautkur kautkad pieminētais audi 2.4 ar kuru tu kautkur, kautkad esi braucis pat vairākzs reizes ar dažādiem auto (un es arī, tapēc varu salīdzināt), tad es pat neiedziļinoties un nemeklējot datus varu pateikt ka reno 2.2 mazāks, jaudīgāks un ar lielāku griezi, alfas 1.9 vēl mazāks, arī jaudīgāks un arī ar lielāku griezi, reno 2.0 arī tas pats. Un tie visi jau ir tādi no rūpnīcas un tevis dēvēto aizvēsturisko motoru kategorijā, eļļojas ar tevis nicintajām lētajām eļļām.

Ja autobūves etalons tev ir VAG, vai nav tā, ka sievietes etalons tev ir tā sievietes statuja Liepājas pludmalē? Šīm abām lietām ir daudz kopēja, gan vizuāli, gan no praktiskā viedokļa.

taaneko 31.08.2021 2:49

Kaut kā taču tā tautas daļa ir jāpārliecina.

Karā visi līdzekļi ir labi.

Labāk piebeigt vienu lai pārliecinātu simtu, nekā gadiem buksēt uz vietas.

Turpināt?

taaneko 31.08.2021 2:38

Es saprotu tevi. Atzīt, ka vācu autobūve, pēdējos 20 gadus ir braukusi auzās, ir tas pats, kas atzīt, ka puse dzīves nodzīvota veltīgi. Cik bieži sastopi audi.ar 500 zs zem haubes? Vai domā, ka tādas alfas nav? Un kā ir ar vācu motoru bezgilzu alumīnija motoriem, kurus no izjukšanas pasargā tika plāna silīcija kārtiņa? Lai iepistu feniņu ( pfening) izdomāt virzuļus bez kleitiņas, 0,2 mm biezus gredzenus. Kāds ir kautkāda čuguna nissan skyline līdz 1000zs forsēta dzinēja un tava 500 zs audi motora resurss. Nav brīnums ka tavs ričuks ir kā tie vācu auto par kuriem fano. Pietiek slodzei pārsniegt nominālu par 5%, lai konstrukcija sāktu sadalīties.reizinātājos. Kapēc modernie audi un bmw pār tramvaja.sliedēm braucot samazina ātrumu līdz tuvu nullei? Kapēc lielākā daļa vācu auto tiek krāsoti ar kautkādu smāķi, kurš, ja neko nedara, pieļauj caurrūsēšanu 3-4 gadu laikā. VW nebūs manuālās kārbas. Kapēc? Tapēc ka jaunie motori stabili strādās tikai noteiktā apgriezienu diapazonā. Kapēc vāciešiem ir tik daudz modeļu, modifikāciju, nianšu? Tapēc ka viņi mēģina uztaisīt normālu, stabili strādājošu produktu, bet nesanāk.

Mosties Mārtiņ, pēdējie interesantie vācu auto bija uz Turbo košļeņu ieliktnīšiem.

P.s. kur ir visi grundigi, filipsi, siemensi, teslas? Kur palikusi mieles kvalitāte? Mūsdienu vācija ir teritorija, kurā turki un pakistāņi neko jēdzīgu izdomāt ur radīt nevar.

taaneko 30.08.2021 20:44

Neņem alfu, pēc alfas vācu auto izraisīs nekontrolētas, spontānas kuņģa spazmas. Būs arī problēmas ar takšiem.

taaneko 30.08.2021 20:36

Kad valdība būs atrisinājusi problēmu- kā iespējams vakcinēt tos, kam nav spēkā esoši personību apliecinošu dokumentu, vajadzētu piedāvāt atrisināt vēl vienu dilemmu. Proti- ja jau viņiem tik ļoti gribas vakcinēt visus, nerēķinoties ne ar ko un par

katru cenu, pat tos, kuri gribēdami nevar saslimt imūnsistēmas īpatnību dēļ, lai kompensācijas veidā, vakcinē arī pret visām pārējām zināmajām slimībām, pret kurām eksistē vakcīnas. Uzreiz kādu 0,5l. vakcīnas un miers.

taaneko 29.08.2021 0:36

Tādi auto kā 3 espace pēc kostrukcijas tagad diemžēl ir pieejami tikai galīgi eksotiskās auto kategorijās.

Bet

Lielāka.pieredze ir ar 4 espace un ja 3 espace, bez speciālām iemaņām, bija vispār nenokaujams, tad arī 4, ja ievēro pāris

pamatnosacijumus, nav ne vainas. Kā nekā ar šo auto gadā nobraucu 50-60 k km

taaneko 28.08.2021 20:15

Biju domājis nevis sarsani, bet safrāni

taaneko 28.08.2021 15:22

Burkāni lai paliek zaķiem. Man ir diezgan pagarš saraksts ar provētajiem auto. Agrāk, kad personiskais atradās ārzemēs, atlidojot mājās, ar autonomu palīdzību tika izmēģināti visi vidusmēra latvieša slapjie sapņi. Atzinums- lielākā daļa latviešu ir mazohisti.

taaneko 28.08.2021 14:09

Pieļauju, ka frančuem problēma ir izmērā. Mazie auto neizdevušies, espeisi, avantaimi un velsatisi ir baudāmi. Sarsanei jai arī nebija ne vainas.

taaneko 28.08.2021 0:18

Lasu tavas MSH atziņas par franču auto un rodas sajūta, ka esmu citā dimensijā. Pēdējos padsmit gadus darba auto tikai un vienīgi dīzeļa renault espace ( grand espace) brīvdienu auto dīzeļa alfas. Un atziņa ka nekad mūžā vairs nevienu vācieti. Apstākļos kādos mani reņi dzīvo ikdienā un diendienā, vācietis iztur pāris dienas un tad tiek vilkts vai vests uz servisu. Ja pielīdzināt vācietim tad tas varētu atgādināt alfu. Tikpat ātri rūsē, tikpat vārga piekare, bet alfa vismaz brauc ar saviem 12kg uz kW un ir patīkama iešpusē. Loģiska, ergonomiska un ar vienu roku vadāma automašīna. Espeisam savukārt rūsas nav vispār nekur un.nemaz. piekares remontiem ir vairāk preventīvs raksturs. Kārba, transmisija un elektronika ir mūžīgas kā saule.

Bet laikam viniem ir lemts visu dzīvi čakarēties ar dārgiem plīstošiem mazauto, kamēr citi nevar atrast neko piemērotāku par lētiem drošiem uzticamiem premium klases pilnizmēra automobīļiem.

taaneko 26.08.2021 23:36

Ir arī lētāki. Koā ar suzuki pa 10k€ mierīgi var paņemt abus. Un vēl pāri paliks

taaneko 26.08.2021 23:13

Ja man būtu tik mazs dienas nobraukums un vēlme iztērēt sekojošu summu savas pakaļas pārvietošanai, es nedomājot paņemtu sev vasarai tādu kā ivietotajā linkā. Ziemai sudzuki samuraju/ vitaru/grand vitaru.

Bet pareizrakstībai r jāprot, savādāk nemācēsi prezidentam apžēlošanas vēstuli korekti uzrakstīt.

P.s. tie bagiji kuriem var dabūt traktortehnikas nummurus ir sasodīti labi un izturīgi braucamie .

taaneko 26.08.2021 20:26

m.ss.lv/msg/lv/transport/other/buggies/fgbho.html

Ar traktortehniku domāju kko šādu.

Jebkurš un jebkāds mūsdienu iekšdedzes dzinējs patērē vairāk degvielas par nominālo kamēr nav sasniedzis darba temperatūru. 15 km dienā braucot- var gadīties, ka nesasniegs nekad. Te arī parādās biežākas problēmas ar auto

Dzimto valodu agrāk laikam cienija vairāk.

taaneko 26.08.2021 9:14

Krievs vai 30- gadnieks? Jēga jau skaidra un vēlmes arī, bet nu lasot acis asiņo no gramatikas kļūdām.

Un ko teiks mūsu dižie valodnieki?

Pa tēmu- 15 km galīgi nav daudz, tās ir kopsummā 10-20 min uz ceļa ikdienā. Dikti var saklausītues mūziku un izbaudīt kondicionieri? Varbūt labāk normālu traktortehniku vai kvalitatīvu džipveidīgo vai citu paaugstināta klīrensa auto?

taaneko 26.08.2021 2:02

Smieklīga vakcinēšanas nianse- vakcinēts tiek nevis cilvēks, bet gan personu apliecinošs dokuments.

Respektīvi

Ja nav juridiski derīga personu apliecinoša dokumenta- neviens tevi nevakcinēs lai kā tu to vēlētos. Kaut uz ceļiem rāpo

Tātad pietiek vakcinācijas aizstāvim pateikt, ka nav ne pase ne id un visiem mutes ciet, visi liekas mierā.

Tas arī ir smieklīgi, ja kladzina, ka grib savakcinēt visus, visus, ko vien var aizniegt, ko ta nevakcinē, ja jau pats atnācis? Uzreiz "ieslēdz atpakaļgaitu": "ne ne, mēs.nevaram mums vajag papīru". Ko ta vairāk vajag pūļa imunitāti vai konkrētu personu sarakstus?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti