Mani arvien vairāk pārņem sajūta ka tu ar savām zinībām tā arī esi palicis 90-tajos. Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts. Tāpat kā 350 Nm pie 1750 rpm. Par to ātrumu pārslēgšanu vispār sviests. Dažādās valstīs ir dažāda motoru būves skola. Kur vieniem ir tugšgaita, citiem ja jāpārslēdzas uz nākamo robu. Pat benzīnam redline vieniem ir pie 3400 citiem pie 7000
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
msh rakstīja: "Kamonreilis patstāvīgā augstspiedina rampa un līdz 7 iešpricēm vienā darba taktī tavam prātam ir neaptverams, neuztverams un neizskaidrojams fakts" - neaptverams? Tu kaut ko esi sajaucis - es atslodzei ļoti daudz lasu wikipēdiju [anglisko, protams], un ļoti daudz par tehnoloģijām, un es to visu ļoti labi zinu - es vienkārši tevis nosaukto tehnoloģiju klasificēju kā "dārgi sūdi". Jā, protams, ir riktīgi kruta ja braucot ar pāris pakas vērtu Maksti, degvielas sistēmas sakārtošanai ir jānoloka otra mašīnas vērtība [nevis pārsimts eiras], jo, lūk, sprauslas spēj iesmidzināt septiņas reizes darba takts laikā - tas nekas ka nekāda praktiskā labuma [lasīt - mazāka degvielas patēriņa] no tā nav. Bet ja pēc tā, kam dod priekšroku, jāvērtē kuros gados aizķēries, tad es esmu aizķēries sešdesmitajos - es dodu priekšroku netiešās benzīna iesmidzes sprauslām - atveras vienreiz motora darba ciklā, kalpo nenosakāmu, bet ļoti ilgu laiku - spriežot pēc tā ka neviens viņas nemaina arī trīsdesmitgadīgiem motoriem. Vai arī no otras puses - nulltajos, ar ceturtās paaudzes gāzes sprauslām - kurām cenas/veiktspējas attiecība noteikti ir daudz labāka kā CR sprauslām un varbūt bik sliktāka kā mehāniskā sūkņa sprauslām.
350 nm pie 1750 rpm? Trīsdesmitgadīgs 2.2 20v audī turbiķis tādu ņūtonu daudzumu dabon bik augstāk, pie 2k, bez kosmosa tehnoloģijām, un notur to griezes momentu [lasīt - cilindru pildījumu] līdz 5,5k - neaptverami, vai ne?
IZLASI DIVREIZ.
Nē Mārtiņ, jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāņi.
Caurskrienu pa teikumiem.
Wikipēdija- Varbūt nezini, bet wikipēdijā rakstu var pievienot pat mans suns. Loti liels procents rakstu tur ir tikai tapēc, ka kāds loti grib likties gudrs. Pārsvarā tas ir tālu no patiesības, tapēc dotais avots var kalpot tikai vispārējai virspusējai infprmacijai.
Multišprice ļauj virzulim darba takts laikā praktiski nesapīgi pārvarēt augšējo nāves punktu un pēc tam, atkarība no akselerātora stāvokļa vai nu ilgstoši saglabāt konstantu vai strauji palielināt spiedienu cilindrā. Vēl multišprice prot līdz zināmam līmenim kompensēt nepilnības sprauslu darbībā.
Alfas 1.9 jtdm ar 215 tkm UZ SPIDOMETRA (cik reāli nav ne jausmas) attīstot pēc papīriem 110 kW, 325Nm, ar pilnu noslodzi 4 cilveki, ziemas drēbes un vēl pārtikas somas bagāžniekā, ziemā braucot slēpot pie 110km/h patērē pēc datora 4,5l/100 km 1elejot 40l Latvijā pie ostas var norullēt 1100+ km pa Skandināviju. Kādu ekonomiju tu vēl gribi?
Ar kamonreiļieb braucu jau vairak ka 10 gadus, esmu nobraucis vairāk kā 700tkm ar 5 automašīnam, no kurām 2 tiek ikdienāi zmantotas arī patlaban. Nevienai no tām pirkšanas brīdī nav bijis mazāk kā 180 tkm. Sķiršanās parasti notiek pēc400-450 tkm. Līdz pat šodienai NEVIENAI no tām nav bijušas kautkādas/jebkādas/dajelkādas problēmas ar degvielas sistēmu, kas prasītu kautkādus finansiālus ieguldiumus. Reizi gadā rudenī mainu degvielas filtrus. UN VISS. Man nav ne jausmas par kādiem ūberdārgiem remontiem tu runā un tieši šie no pirksta izzīstie, no zila gaisa sagrābstītie fakti iznīcina pēdājās cieņas paliekas un interesi uztvet tevis rakstīto kā vērā ņemamu. Piedevām tu nemāki metināt un neredzi kurās vietās metinājumiem prasītos pastiprinājumi.
2.2 20v turbobenzīns gadijumā nedzima kā motors sportam?
Ar īso virzuļu gājienu un visu pieskaņotu maksimālai atdevei? Ko A? Brālītis 2.3 turbobenzīns ta vairs ne sūda neiet. Mēs runājam par PARASTIEM ikdienas motoriem.
Pirms ko raksti- izlasi 2x